Şimdi Ara

Intel'e RMA yolu ile işlemci yollayan oldu mu? ÇÖZÜLDÜ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.

    Şu an bir sıkıntı mevcut, ya işlemci ya da anakart birinde sıkıntı var.

    Çok vakit geçmeden ben Intel üzerinden RMA açtım.

    Bu süreç tam olarak nasıl işliyor acaba?

    Açıkçası aldığım yere yollayıp 1 ay oyalanmak istemiyorum.

    Bildiğim kadarı ile yurt dışı RMA açınca size yeni işlemci yolluyorlar siz de elinizdekini yolluyorsunuz yanlışsam düzeltin.

    Her neyse bu konuyla ilgili tecrübesi olan var ise yardımcı olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lana-Del-Rey -- 2 Nisan 2017; 14:58:3 >



  • 1 gün içerisinde İngiltere genel müdürlükten arayacaklar sizi. Arayan kişi Türk olacak merak etmeyin. Ücretsiz kargo ile alım yapıp yenisi ile değiştirecekler.
  • Adı da Jedi39 olacak.
  • Up

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim 6700k n11 de aldığım satıcı işlemciye hasar vermişti.Sürekli kısa devre yapıyordu.Güzel bir ingilizce metin hazırlattım intel üzerinden sonra aradan 1-2 gün içinde ingiltere numarasından Türk müşteri temsilcisi aradı.İşlemcideki sıkıntı ile ilgili bilgi istedi.

    Sonrasına sana bir mail gönderiyor seri no Q-Code gibi bilgileri istiyor.Sonrasına intel inceliyor işlemciyi eğer değişime uygunsa sıfırını gönderiyor.

    Benim işlemcide kullanıcı hatası olmasına rağmen intel ben işlemciyi yolladıktan 2 gün sonra sıfırını göndermişti.Garanti de 1 sene ekstradan uzamıştı.Türkiyedeki servisler ile uğraşmaktansa intel ile iletişime geçmen daha mantıklı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Modality

    Benim 6700k n11 de aldığım satıcı işlemciye hasar vermişti.Sürekli kısa devre yapıyordu.Güzel bir ingilizce metin hazırlattım intel üzerinden sonra aradan 1-2 gün içinde ingiltere numarasından Türk müşteri temsilcisi aradı.İşlemcideki sıkıntı ile ilgili bilgi istedi.

    Sonrasına sana bir mail gönderiyor seri no Q-Code gibi bilgileri istiyor.Sonrasına intel inceliyor işlemciyi eğer değişime uygunsa sıfırını gönderiyor.

    Benim işlemcide kullanıcı hatası olmasına rağmen intel ben işlemciyi yolladıktan 2 gün sonra sıfırını göndermişti.Garanti de 1 sene ekstradan uzamıştı.Türkiyedeki servisler ile uğraşmaktansa intel ile iletişime geçmen daha mantıklı olur.

    Hocam tecrübenizi aktardığınız için teşekkürler.



    Ben de Ingilizce olarak bir text hazırlayıp yolladım. Bana repost olarak mail yolladılar.



    Mail'de ne zaman aldın, kutulu mu, başka işlemci veya ram vs. denedin mi diye sormuşlar. Bir de adresimi sormuşlar.



    Ben de hepsini yazıp tekrar yolladım bakalım bekliyoruz.



    Bir de sizin Intel'e yollamanız ve yeni işlemcinin size gelme süresi kaç gün sürdü totalde?

    Edit : böyle bi cevap gelmiş.


    Dear Mr Savas,

    Thanks a lot for your answer.

    As you have purchased the product two days ago, I would strongly suggest to contact your seller to have it replaced. Also, unfortunately we don't support second hand CPUs as warranty is not transferable.

    Please contact your Seller and they will need to request a warranty replacement through us.

    Yanlış anladılar herhalde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lana-Del-Rey -- 31 Mart 2017; 15:19:24 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • O sorular bana da geldi.Şimdi siz gereki cevapları attınız.Bilgileri gönderdikten sonra bana 1 gün yada 2 gün içerisinde işlemciyi dhl kargodan almaya geldiler.2 gün sonra da işlemcinin sıfırı tarafıma ulaştı.Bu hızda bir hizmet vermelerine çok şaşırmıştım doğrusu.

    O heyecan ile dilim döndüğü kadar konu bile açmıştım benzer durumu yaşayan olur karşısına denk gelir yararlanır diye.

    https://forum.donanimhaber.com/i7-6700k-ve-gigabyte-z170x-gamig-5-arizasi-ve-sonrasinda-yasananlar--119508635#119508635

    Linkinide ekleyim belki bakmak istersin.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SSD'de B ve M key nedir?
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Lana-Del-Rey kullanıcısına yanıt
    Kısaca kimden aldıysan ona iade et o bize yollasın demişler

    2.el ürün alan kişilere destekleri yokmuş sadece ilk alan kişi garantiden faydalanabilirmiş hocam

    (İngilizce bilmediğinizi varsayarak yazdım)

    Ve tabi yanlış çevirmiş de olabilirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dogukans13524 -- 31 Mart 2017; 15:40:41 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Google çeviri



    Ürünü iki gün önce satın aldığınızda, değiştirilmesi için satıcınıza başvurmanızı şiddetle öneririm. Ayrıca, ne yazık ki, ikinci el CPU'ları garanti etmiyoruz çünkü garanti aktarılabilir değildir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Modality

    O sorular bana da geldi.Şimdi siz gereki cevapları attınız.Bilgileri gönderdikten sonra bana 1 gün yada 2 gün içerisinde işlemciyi dhl kargodan almaya geldiler.2 gün sonra da işlemcinin sıfırı tarafıma ulaştı.Bu hızda bir hizmet vermelerine çok şaşırmıştım doğrusu.

    O heyecan ile dilim döndüğü kadar konu bile açmıştım benzer durumu yaşayan olur karşısına denk gelir yararlanır diye.

    https://forum.donanimhaber.com/i7-6700k-ve-gigabyte-z170x-gamig-5-arizasi-ve-sonrasinda-yasananlar--119508635#119508635

    Linkinide ekleyim belki bakmak istersin.

    Hocam yanlış anlaşılmayı kıvırarak hallettim. Dedim işlemciyi kardeşim verdi 2 gün önce o yüzden 2. el yazdım falan bi şekilde kıvırdık

    Şimdi işlemcinin kutusu ve faturası şeklinde fotoğraf istediler.


    Birazdan onları da atacağım. Umarım sizinki gibi benim sıkıntı da güzel yoldan kolayca çözülür.




  • Valla büyük yanlış anlaşılma olmuş.Neyse ki çabuk ikna olmuşlar.Zaten kutusu faturası falan hepsini gönderirsen hatta faturaya bile gerek yok adamlara kutulu bir şekilde yolla yeter.Ben yırtık i7 4770k kutusu ile göndermiştim.Ama sen genede gönder faturanı ne olur ne olmaz.Hergün firmalarda birşeyler değişiyor.

    İntel mağdur etmez diye düşünüyorum.Umarımda öyle olur.Benim işlemcide fiziki hasar olmasına rağmen adamlar koşulsuz değişim yaptı.Sizin öyle bir durum yok sanırsam değişim olma ihtimali baya yüksek.

    Tekrar geçmiş olsun.Umarım yardımcı olabilmişimdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Modality

    Valla büyük yanlış anlaşılma olmuş.Neyse ki çabuk ikna olmuşlar.Zaten kutusu faturası falan hepsini gönderirsen hatta faturaya bile gerek yok adamlara kutulu bir şekilde yolla yeter.Ben yırtık i7 4770k kutusu ile göndermiştim.Ama sen genede gönder faturanı ne olur ne olmaz.Hergün firmalarda birşeyler değişiyor.

    İntel mağdur etmez diye düşünüyorum.Umarımda öyle olur.Benim işlemcide fiziki hasar olmasına rağmen adamlar koşulsuz değişim yaptı.Sizin öyle bir durum yok sanırsam değişim olma ihtimali baya yüksek.

    Tekrar geçmiş olsun.Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    Hocam benim aldığım kutuda da yırtık var umarım sorun çıkarmazlar. Evet faturayı zaten bizzat istediler email'den. Onları yollayacağım.

    Bende fiziksel hasar yok CPU tertemiz hatta üstteki fotoğraflara baktıysanız görebilirsiniz.

    Evet yardımlarınız ve tecrübeniz önemli, çok teşekkür ederim.




  • Kutudaki yırtık pek sorun olmaz.Fiziksel hasar yoksa o kısmı daha da güzel çünkü fiziki müdahale olmadığı için kullanıcı hatası diye pek direteceklerini sanmam.Hatta ben şunu duymuştum doğru mu bilmem ama işlemciye delid yapmaya çalışıpta yakanlar olmuş onlara bile değişim yapılmış.Bu kadar riskli bir işlemde bile değişim veriyorsa size her şekilde değişim yapmaları lazım.
  • Yaklaşık 1 saattir deli gibi yabancı forumlarda geziyorum, aynı sorunu yaşayanların %90ı gigabyte anakart.

    Onun haricinde temas noktalarında sorun var diyen olmuş.

    Bende sıvı soğutma var işlemciyi büküp temas noktasını da bozamaz.

    Bakalım bu işin sorumlusu işlemci mi yoksa anakart mı.
  • Sıvı soğutmanın işlemci bloğu ağırsa vidaları sıkıştırırken baskı yaptığından temas noktalarında sıkıntı olmuş olabilir.Sana da denk gelmiştir illaki skylaake serilerinde bükülme durumu vardı.Benim anakartımda gigabyte z170x gaming 5 belki mandalı sıkıştırırken bir sorun yaşıyorda olabilirsin.Şuan tek yapman gereken işlemciden çıkacak sonucu beklemen.İstersen anakartı da gönder ama en kötü 10 gün bekletiyorlar.İşlemciyi 3-5 günde eline alıp denemen daha iyi gibi duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Modality

    Sıvı soğutmanın işlemci bloğu ağırsa vidaları sıkıştırırken baskı yaptığından temas noktalarında sıkıntı olmuş olabilir.Sana da denk gelmiştir illaki skylaake serilerinde bükülme durumu vardı.Benim anakartımda gigabyte z170x gaming 5 belki mandalı sıkıştırırken bir sorun yaşıyorda olabilirsin.Şuan tek yapman gereken işlemciden çıkacak sonucu beklemen.İstersen anakartı da gönder ama en kötü 10 gün bekletiyorlar.İşlemciyi 3-5 günde eline alıp denemen daha iyi gibi duruyor.

    Bakalım yarına sarktı hocam I7 6700K ile deneyeceğiz eğer sorunsuz çalışırsa işlemcinin bozuk olduğu ortaya çıkacak zaten.

    Yine çalışmazsa da anakart sorunlu demektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Modality

    Sıvı soğutmanın işlemci bloğu ağırsa vidaları sıkıştırırken baskı yaptığından temas noktalarında sıkıntı olmuş olabilir.Sana da denk gelmiştir illaki skylaake serilerinde bükülme durumu vardı.Benim anakartımda gigabyte z170x gaming 5 belki mandalı sıkıştırırken bir sorun yaşıyorda olabilirsin.Şuan tek yapman gereken işlemciden çıkacak sonucu beklemen.İstersen anakartı da gönder ama en kötü 10 gün bekletiyorlar.İşlemciyi 3-5 günde eline alıp denemen daha iyi gibi duruyor.

    Sorunu çözdüm, şaka gibi gelecek ama gerçek

    Konuya attığım fotoğrafta hiç bir şey gözükmüyordu anakart pinlerinde.

    Meğersem 2-3 pin deli gibi yamulmuş.

    Bugün arkadaşa geldiğimizde fark ettik yamukluğu. Düzeltip taktık şimdilik takır takır çalışıyor.




  • Geçmiş olsun.Ucuz atlatmışsın.Benim işlemciyi değiştirdiğimde anakartta da pin kırıgı falan vardı.Neyse ki garanti kapsamında onarmışlardı.Şimdi bu sıkıntıdan sonra keyfini çıkarma zamanı güle güle kullan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lana-Del-Rey


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modality

    Sıvı soğutmanın işlemci bloğu ağırsa vidaları sıkıştırırken baskı yaptığından temas noktalarında sıkıntı olmuş olabilir.Sana da denk gelmiştir illaki skylaake serilerinde bükülme durumu vardı.Benim anakartımda gigabyte z170x gaming 5 belki mandalı sıkıştırırken bir sorun yaşıyorda olabilirsin.Şuan tek yapman gereken işlemciden çıkacak sonucu beklemen.İstersen anakartı da gönder ama en kötü 10 gün bekletiyorlar.İşlemciyi 3-5 günde eline alıp denemen daha iyi gibi duruyor.

    Sorunu çözdüm, şaka gibi gelecek ama gerçek

    Konuya attığım fotoğrafta hiç bir şey gözükmüyordu anakart pinlerinde.

    Meğersem 2-3 pin deli gibi yamulmuş.

    Bugün arkadaşa geldiğimizde fark ettik yamukluğu. Düzeltip taktık şimdilik takır takır çalışıyor.

    Buyutec lazim hocam , hallolduguna sevindim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Modality

    Geçmiş olsun.Ucuz atlatmışsın.Benim işlemciyi değiştirdiğimde anakartta da pin kırıgı falan vardı.Neyse ki garanti kapsamında onarmışlardı.Şimdi bu sıkıntıdan sonra keyfini çıkarma zamanı güle güle kullan.

    Tekrardan sağ olun hocam. Sizi de olmayan bir problem için uğraştırdık kusura bakmayın.



    Bu arada Intel'den beni de Hakan bey aradı. Sorunu halletiğimi söyledim, kendisi oldukça ilgili 15 dakika falan konuştuk hasret giderir gibi. Sorular sordum onları da yanıtladı sağ olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.