Arkadaşlar yaklaşık 23 gün önce internette ceyizvitrini.net diye lanet bir siteden alışveriş yaptım daha sonra stok olmadığı söyledir ben de tamam o zaman iptal edelim alışverişi dedim ancak hala paramın geri iadesi olmadı. Müşteri hizmetlerini aradığımda sürekli geçiştiriyorlar muhasebeye söylüyorum falan diyorlar ama icraat yok. Bu durumu şikayet edebileceğim bir kurum var mıdır? Bankanın müşteri hizmetlerine başvursam yardımcı olabilirler mi düşünceleriniz nedir?
Benzer sorun bendede var elinde gerekli belgelerin ciktilarini al merkez hakem heyetine basvur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme