Şimdi Ara

İnternet Kesilmesi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
25.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • enesemre bizim sorularıma cevap vericek yok kaç gündür ne yaptıysam internete giremiyorum anlamadım gitti walla :))
  • yapacak bişi yok neye cevap versinler çekecez
    finlandiyada internet ücretsiz oldu bu ay
    http://haber.mynet.com/detay/dunya/finlandiyada-hizli-internet-erisimi-artik-yasal-bir-hak-oldu/519719
    adaletin bumu dünya offff
  • Bugün sabah itibariyle sorunum düzeldi.Sorunun benden kaynaklandığını söylemişlerdi ancak sorun kendilerindeymiş.nms denen birimden kaynaklı bir sebepten hattım ip almıyordu düzeltildi ancak.Size tavsiyem sorunlarınızı 444 lü numaraya bildirmemeniz direk olarak bağlı olduğunuz santral ile iletişime geçmeniz.Ben bu yolla çözdüm..
  • merak etme en yakın zamnda yine aynı şey olur
  • Bendede aynı sorun var.
  • Netlimitsize geçtik iyi gidiyordu arada kopma oluyordu aradık. 4mbiti geçemez olduk olcak iş değil bir işide doğru yapsınlar.
  • Bir arkadaşımın da interneti bugünlerde sık sık kesiliyor. Özellikle akşamları 5-10 dakikada bir 1 dakikaya yakın kesiliyor.

    Konuyla ilgili daha fazla bilgisi olan varsa veya sorununu çözmüş biri paylaşırsa sevinirim.
  • Düzelmemiş hala...
  • Bugün 7 kez internetim kesildi.
  • Arkadaşlar aynı sorun bende de var. Kopunca ışık sönmesi felan da yok. Sorun apartman hatlarında. Hızı kaldıramıyorlar. Komşularda da aynı bu sorun daha doğrusu 1inde ama sonuçta bi apartmanda bu sorun iki kişide varsa sorun apartmandadır. TTNet'ten de geldiler zaten apartman tesisatında dediler yarın yöneticiyle konuşup elektrikçi çağırcaz. İnşallah olur.. Siz de bi kontrol ettirin derim.
    TTNet'ten gelenler şey dediler binaya gelen kablo bi cihaza bağlanıyoya.Ordan daireye gelen hata sorun vardır dedi. Apartmandada 2 kişide var ben dahil. Demekki iki dairede sorun var. Herneyse sorun apartman tesisatında olabilir..
  • Bilmiyorum apartman da eski yapılış zamanına göre. Zaten elektrikçi gelirsek soruna bakacak nerden diye..
  • Arkadaşlar bende de benzer problem var. Size sorunla ilgili bazı bulgularımı paylaşacağım.

    Bağlantım 2Mbit Sınırsız.

    Netde durup dururken bağlantı gidiyor. Modemdeki Adsl bağlantı ışığı sürekli yanık şekilde, internet ışığıda arada bir yanıyor, yani modem ışıklarında herşey normal gözüküyor. Fakat bir sayfaya girmeye çalıştığınızda "çok geç cevap veriyor" gibi bişiler yazıyor. yada bazı siteler hemen açılıyor.
    Atıyorum ttnetin sayfası ilk denemenizde hemen açılırken sayfayı yenile dediğinizde iki saat yüklemeye çalıştıktan sonra hata veriyo. Böyle bir sorun. Tabi 15-20dk sonra hat normale dönüyor.

    Benim düşünceme göre aslında burda giden adsl bağlantınız değil. telefon hattının sinyali gidiyor. yani Telefonu kaldırdığınızda kulağınıza gelen çevir sesini size duyuran elektrik sinyali yok oluyor. Bizzat denedim bunu.
    İnternet Yukarda anlattığım duruma düştüğünde ttneti arayıp bir selam vermek istedim fakat o da ne çevirsesi yok. Telefonda sessizlik var. Aslında telefon da çalışıyor. (Klasik kutu telefonların enerjisini telekom hattından aldığını hatırlatırım.) Tuşlara bastığımda telefon tuş sesini veriyor fakat çevir sesi yok ortalıkta.

    Bu saçma durumun oluşmasında Türk telekomun (TTNET) Mevcut altyapının suyunu çıkarana kadar kullanmasından kaynaklandığını düşünüyorum. Mevcut altyapıya eklediğinin çok üstünde müşteri "tıkıştırıyor". Bu da böyle saçma arızaların oluşmasına sebep oluyor. Çalıştığım şirketimde de aynı problemi yaşadığımızda ttnetin verdiği cevap "hattınızda problem yok." oluyor.

    Ah Ah Şöle ttnetin kullandığı sistem bi çöksede bi el koysalar şu şirkete. Komple herşey bi resetlense. Temiz iş.




  • Ttneti de tcdd gibi hızlı deyip faciaya çevirdiler işin kısası
  • İnternet kesilmem hala devam ediyor. Çağrı merkezini arıyorum. Yazık ordaki kızda bişey bilmiyor. Teknik servis hiçbişey bilmiyor zaten. Geri dönüş yapıcaz diyorlar dönüş yapan yok. Napcaz bunlarla bilmiyorum.
  • lütfen yardım!
    nokia n8 aldım dışardan wifi rahatlıkla bağlanıyorum ama evden bir türlü bağlanamadım. reset attım, şifreyi kapattım, şifreli,şifresiz birtürlü n8 ile internete bağlanamıyorum.
    telefon interneti görüyor bağlan diyorum biraz sonra "WLAN bulunamadı" uyarısı çıkıyor. çıldıracağım. birisi modemin güvenlik ayarını düşürmüş bağlanmış ben onu da beceremedim.
    LÜTFEN YARDIM!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydinaa

    İnternet kesilmem hala devam ediyor. Çağrı merkezini arıyorum. Yazık ordaki kızda bişey bilmiyor. Teknik servis hiçbişey bilmiyor zaten. Geri dönüş yapıcaz diyorlar dönüş yapan yok. Napcaz bunlarla bilmiyorum.

    Aynen kardeşim elektrikçinin demesine rağmen yine de kendim yeni hat çektim belki bi umut diye değişen bir şey yok 4 aydır bıktım artık ya. Servis sağlayıcıyı değiştirsem diyeceğim ama hafta içi evde olmuyorum ki :S
  • Bende aynı dertten muzdaribim 2 kez arıza kaydı bıraktım ama sonuç alamadım.ücretsiz Ip değiştirme progmamı kullanıyorum her tarafa sorunsuz giriyor tabi başka ülkenin Ip si oldıgu için biraz yavaş açıyor sayfaları ama en azında baglantım kopmuyor her ne hikmetse,programı kapatınca yine kopmalar başlıyor bi türlü aklım ermedi bu işe acaba biri veya dopinge geçsek sorun çözlür mü..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uAfLasH


    quote:

    Orijinalden alıntı: aydinaa

    İnternet kesilmem hala devam ediyor. Çağrı merkezini arıyorum. Yazık ordaki kızda bişey bilmiyor. Teknik servis hiçbişey bilmiyor zaten. Geri dönüş yapıcaz diyorlar dönüş yapan yok. Napcaz bunlarla bilmiyorum.

    Aynen kardeşim elektrikçinin demesine rağmen yine de kendim yeni hat çektim belki bi umut diye değişen bir şey yok 4 aydır bıktım artık ya. Servis sağlayıcıyı değiştirsem diyeceğim ama hafta içi evde olmuyorum ki :S


    8 Mbit'e kadar olan 49 TL'lik tarife mi kullanıyorsunuz? Eğer öyle ise Santrale olan uzaklığınız nedeniyle sorun yaşıyor olabilirsiniz. Modem arayüzünden hızınızı kontorl edin ve müşteri hizmetlerini arayarak hızınızı düşürme talebinde bulunun.

    Müşteri hizmetlerini arayıp, önce 7 mbit'e sabitleyin, eğer sorun devam ederse 6 mbit devam ederse 5 şeklinde hızınızı düşürme talebinde bulunun.

    Ufak bir ihtimalde 4-5 senedir aynı modemi kullanıyorsanız, modeminiz ömrünü doldurmuş olabilir, imkanınız varsa yeni bir modemle deneyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mnrs


    quote:

    Orijinalden alıntı: uAfLasH


    quote:

    Orijinalden alıntı: aydinaa

    İnternet kesilmem hala devam ediyor. Çağrı merkezini arıyorum. Yazık ordaki kızda bişey bilmiyor. Teknik servis hiçbişey bilmiyor zaten. Geri dönüş yapıcaz diyorlar dönüş yapan yok. Napcaz bunlarla bilmiyorum.

    Aynen kardeşim elektrikçinin demesine rağmen yine de kendim yeni hat çektim belki bi umut diye değişen bir şey yok 4 aydır bıktım artık ya. Servis sağlayıcıyı değiştirsem diyeceğim ama hafta içi evde olmuyorum ki :S


    8 Mbit'e kadar olan 49 TL'lik tarife mi kullanıyorsunuz? Eğer öyle ise Santrale olan uzaklığınız nedeniyle sorun yaşıyor olabilirsiniz. Modem arayüzünden hızınızı kontorl edin ve müşteri hizmetlerini arayarak hızınızı düşürme talebinde bulunun.

    Müşteri hizmetlerini arayıp, önce 7 mbit'e sabitleyin, eğer sorun devam ederse 6 mbit devam ederse 5 şeklinde hızınızı düşürme talebinde bulunun.

    Ufak bir ihtimalde 4-5 senedir aynı modemi kullanıyorsanız, modeminiz ömrünü doldurmuş olabilir, imkanınız varsa yeni bir modemle deneyin.


    Affedersin kardeşim denemediğim yol kalmadı dedim zaten santal mantral hikaye bunlar bu sorun 1MBit sınırsızda da devam ediyorsa ve üstüne üstlük Ankara dan aranıp santrale olan uzaklığınız çok iyi 8Mbit tamamen alabilirsiniz demeleri ve önceden 8Mbit kullanabiliyor olmam bunlar yeterli sebepler yapmadığım en ufak bi yarıntı bile yok tek çare zaten Başka bir servis sağlayıcısı ama bakalım ne zaman olur bilinmez en mantıklısı da Doping görünüyor..




  • 8mb kotalı netim 7 gündür internet kesiliyor sürekli telofon hattını söküp takmaktan yoruldum

    8 mb kotalı kullanıcıların kota asımında otomatik hızlarını düsürmek icin sürekli modeme mudale ediyorlar günde 3 kez yapılsa bizide rahatsız sinir etmeden yapsalar iyi ama 1 günde sürekli modem hızını düsürmek icin ugrasiyorlar tabi böyle olunca insan cıldırmamak icin kendini zor tutuyor

    kotalı netlimitsiz olmuyan kullanıcılarda durum nasıl sizde cevaplarınızda kullandıgnız neti belirtirseniz neden yaptını karsilastırma yaparak buluruz

    ekleme smile adsl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K@ptan41 -- 24 Kasım 2010; 14:34:27 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.