Şimdi Ara

İnternet Servis Sağlayıcı Değiştirme Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Arkadaşlar konuyla alakalı tavsiyelerinizi bekliyorum.

    04.01.2019 Tarihinde 5 yıldır kullandığım vodafonnet firmasından Turknete Firma Değişikliği şeklinde başvurdum ve 10.01.2019 tarihinde değişikliğin yapıldığına dair mesaj geldi. Sonrasında ev taşıma durumum oldu ve evimi taşıdım turknet aktivasyon nakil süreci derken ay sonu yeni evimde turkneti kullanmaya başladım buraya kadar hiç sorun yok.

    Firma değişimi sonrası vodafonnetten cayma faturası beklerken ilk ay bitti tabi 2. ay yine bir fatura geldi aradım neden kapanmadı vs sordum müşteri temsilcileri bana sistemimizde iptal talebi görünmemektedir dedi Turkneti suçladı.
    Turkneti aradım onlar bana bizde sorun yok dediler vodafone ve turkneti sürekli arıyorum bakın böyle dediler vs falan 2 firmayıda arıyorum sonunda bıktım 3. ayda aradım vodafone kapatın ben ödeyeceğim dedim müşteri hizmetleri 250 300tl cayma bedeli çıkacak falan dedi ben tabi bunu kabul etmedim zaten 2 ay fatura ödemişim bide 300tl neden ödeyeyim bir firma değişimi 400tl ye patlarmı saçma sapan bir duruma soktular beni.

    Çok sayıda şikayette bulunmama rağmen çözüm alamadım artık inada bindi iş haksızsam hatalı olduğum durum ne. Sonuçta ben türknete FİRMA DEĞİŞİMİ olarak evrak verdim üzerinden vodafonnet xdsl numaram vs yazıyor taşıma için izin verdiğimi belirten bir evrak.

    Sonuç olarak 2019 8. ayda interneti borcundan dolayı vodafonnet iptal etmiş bana 300tl cayma bedeli çıkar denen bedel 144tl çıkmış + faturalar 313tl ve avukata verilmişim şuan adıma icra dosyasıda oluşturulmuş 600tl gibi bir rakam oluşmuş.

    Sizce ne yapmak lazım yani taşınan bir internet hizmeti neden iptal edilmez ben haklılığımı nasıl kanıtlayabilirim?
    Bu arada Türknetede çok sordum firma değişiminde benim ayrıca diğer tarafı iptal için bir şey yapmam gerekiyormu diye ama gerekmediğini söylediler taşıma işlemi zaten vodafonnet onayıyla yapılıyormuş onay verilmezse taşınmadığını söylediler.

    Konuyla alakalı bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JonSnow16 -- 21 Şubat 2020; 1:35:37 >







  • Sen geçiş yetkisini TurkNet e imzalı olarak vermişsin. Hata her kimde olursa olsun, bunu çözmesi gereken TurkNet. Sana Vodafone ile görüş diyemez Çünkü sen ona yetki verdin. Asla haksız yere o ücreti ödeme. Lanet olsun falan deme. Takıldığın yerde bana ulaş her türlü yardımcı olurum. Şu aşamada ilk yapacağın şey;
    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine e-devlet şifrenle girerek şikayet kaydı oluştur. Hem de her iki operatörü de şikayet et

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu günde bende vodafonenettwn türknete geçiş için belgeleri kargolarım inşallah böyle bir sıkıntı cikmaz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    Merhaba

    Cevap için teşekkür ederim. Vodafonneti şikayet ettim btk üzerinden daha önceki şikayetimi dile getirmek için aradığım kayıtlarda iptalden vazgeçilmiş vs diyorlar o aramalarda 4. Aya ait zaten ve neden kapatilmadi gibi iletişim kurmak için aradığım kayitlar.
    Tüketici hakem heyetinde ayrıca 8. Ayda şikayette bulundum hala savunması bekleniyor.
    Turkneti şikayet etmedim eğer dediğiniz gibiyse onuda şikayet edeyim hemen.

    Konuyla ilgili gelişmeleri aticam ödememe konusunda niyetliyim.
    Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    Bu sorunu bir yıl önce Türk Telekom ile yaşamıştım. TT'den TurkNet'e geçiş işlemi için Churn belgesi göndermiştim. Bir kaç günde aktif olmuştu felan.
    Daha sonra borcum felan var mı diye bakayım dedim, bi baktım hizmet hala aktif halde ve ilk fatura çıkmış neyse iptal için TT ofisine giderek form doldurdum. İptal için doldurduğum formu işleme almamışlar. 2. ay bi baktım 250 TL fatura daha.
    Tüm faturaları ödeyerek soluğu Tüketici Hakem Heyetinde aldım. Tüm faturalar ve Churn belgesi ile açıklayıcı bir yazıyla süreci başlattım.
    1 ay sonra TT alacak ekranından sorguladığımda ödediğim faturaların iade durumuna düştüğünü gördüm ve hemen talep açarak paramı banka hesabıma yolladılar.
    2 ay sonra Thh'den yanıt geldi ve gelen tebligatta Türk Telekom, " Müşteri memnuniyeti için ilgili kalemler müşteriye iade edilecektir." tarzında yazı bulunuyordu.

    Demem o ki, faturaları öde, Vodafone'u iptal et ve THH'ye başvur. Cayma bedelin hariç, ödediğin faturaları büyük ihtimalle geri alırsın.

    Kolay gelsin.
    Sağlıcakla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrnoc

    Merhaba,
    Bu sorunu bir yıl önce Türk Telekom ile yaşamıştım. TT'den TurkNet'e geçiş işlemi için Churn belgesi göndermiştim. Bir kaç günde aktif olmuştu felan.
    Daha sonra borcum felan var mı diye bakayım dedim, bi baktım hizmet hala aktif halde ve ilk fatura çıkmış neyse iptal için TT ofisine giderek form doldurdum. İptal için doldurduğum formu işleme almamışlar. 2. ay bi baktım 250 TL fatura daha.
    Tüm faturaları ödeyerek soluğu Tüketici Hakem Heyetinde aldım. Tüm faturalar ve Churn belgesi ile açıklayıcı bir yazıyla süreci başlattım.
    1 ay sonra TT alacak ekranından sorguladığımda ödediğim faturaların iade durumuna düştüğünü gördüm ve hemen talep açarak paramı banka hesabıma yolladılar.
    2 ay sonra Thh'den yanıt geldi ve gelen tebligatta Türk Telekom, " Müşteri memnuniyeti için ilgili kalemler müşteriye iade edilecektir." tarzında yazı bulunuyordu.

    Demem o ki, faturaları öde, Vodafone'u iptal et ve THH'ye başvur. Cayma bedelin hariç, ödediğin faturaları büyük ihtimalle geri alırsın.

    Kolay gelsin.
    Sağlıcakla.
    Merhaba,

    8. Ayda bende tüketici hakem heyetine şikayette bulundum durumu evrakı da ekledim şikayetime ama hala bir cevap dönüş olmadı 6 ay kadar süre varmış sanırım hala bekliyorum bakalım sonuç ne olucak.
    Dediğin şekilde yapsam bile cayma bedeli en fazla bana 50tl bişey çıkması lazım kaldı ki adıma dosya oluşturulmuş avukata masrafı vs var işin içinde yakın zamanda çözüm sağlamazlarsa vericem mahkemeye bende bunları.




  • https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 3 Şubat 2020; 17:48:13 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Sen geçiş yetkisini TurkNet e imzalı olarak vermişsin. Hata her kimde olursa olsun, bunu çözmesi gereken TurkNet. Sana Vodafone ile görüş diyemez Çünkü sen ona yetki verdin. Asla haksız yere o ücreti ödeme. Lanet olsun falan deme. Takıldığın yerde bana ulaş her türlü yardımcı olurum. Şu aşamada ilk yapacağın şey;
    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine e-devlet şifrenle girerek şikayet kaydı oluştur. Hem de her iki operatörü de şikayet et
    Merhaba
    Şikayete turknet cevap yazdi. Bu olay işte aylarca böyle sürdü maalesef anlaşılan bize mahkeme yolları görünüyor. 😄

    İnternet Servis Sağlayıcı Değiştirme Sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • JonSnow16 kullanıcısına yanıt
    Beklemede kalın. Bakalım Vodafone ne yazacak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • JonSnow16 kullanıcısına yanıt
    Bu arada sol üstteki işletme çözümüne itirazda bulun butonuna tıklayarak 2 kez itiraz ederseniz 3. Konuyu BTK incelemeye alıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türknet için şikayete itiraz ettim verdikleri cevaba, bu sefer telefonla aradılar ve ısrarla belirttikleri onay alınma işlemi sonrası vodafonnetin interneti iptal etmesi gerektiği yönünde onlar onay alamadıkları zaman taşıyamadıklarını belirtiyorlar.
    Şikayet görüntüsünü alıp vodafonenet şikayetime ekledim cevabı onlarda görsün diye.
    Vodafonnet bu arada şikayetlere çok geç cevap sağlıyor 4 gün oldu bakalım ne cevap verecekler bekliyoruz.
  • JonSnow16 kullanıcısına yanıt
    Aslında türknetin söylediği mantıklı. Madem iptal etmedi o halde geçiş için neden onay verdi Vodafone.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Her iki firmada farklı şeyler söylüyor yalancılıkta master yapacaklar artık.
    Bugün aradı vodafonnet avukatı bugün ödersem 600tl miş borcum yarın ödersem 700 olacakmış dedim olsun sen kafana takma. :D

    En son şikayete itiraz ettiğim tarihten buyana 7 gün oldu neredeyse cevap verilmedi adamlar çok yoğun anlaşılan beklemeye devam ediyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Aslında türknetin söylediği mantıklı. Madem iptal etmedi o halde geçiş için neden onay verdi Vodafone.
    Merhaba,

    Vodafonnet tarafından cevap geldi hala aynı şeyleri söylüyorlar 3. kez itiraz ettiğim için durum kurum incelemesine düştü bakalım şimdi nasıl bir sonuç oluşacak.
  • Peşini asla bırakmayın. Gerekiyorsa tüketici hakem heyetine başvurun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Peşini asla bırakmayın. Gerekiyorsa tüketici hakem heyetine başvurun.
    Bu arada vodafonnet en alt kısma ek olarak aboneliğiniz taşıma olarak sağlanmamıştır diye not düşmüş.
    Hem turknet hem vodafonnet şikayetleri şuan kurum incelemesine girdi bakalım yılan hikayesine döndürdüler işi iyice ama peşlerindeyim.
  • Türk Telekom sağlıyor sanırım altyapıyı. Onlara bi sorun bakalım. Yeni port mu açmışlar size

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Türk Telekom sağlıyor sanırım altyapıyı. Onlara bi sorun bakalım. Yeni port mu açmışlar size
    Merhaba,

    Turknet şikayetime btk tarafından cevap yazılmış. Burda belirtilen turknetin doğru söylediği yönündemidir ne anlam çıkarmak gerekir buradan sizce.
    İnternet Servis Sağlayıcı Değiştirme Sorunu




  • JonSnow16 kullanıcısına yanıt
    Daha önceki mesajımda da söylemiştim size. TurkNet haklı aslında. Diyor ki o geçişi onaylamadan biz sana hizmeti sunamazdık ki. Vodafone geçişi onayladı. Biz de aboneliğini devraldık de sana hizmeti verdik.
    Aynen böyle diyor. Bence sıkıntı Vodafone'da.
    Siz Vodafone üzerinden yürüyün.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Daha önceki mesajımda da söylemiştim size. TurkNet haklı aslında. Diyor ki o geçişi onaylamadan biz sana hizmeti sunamazdık ki. Vodafone geçişi onayladı. Biz de aboneliğini devraldık de sana hizmeti verdik.
    Aynen böyle diyor. Bence sıkıntı Vodafone'da.
    Siz Vodafone üzerinden yürüyün.
    Aynen bende o şekilde düşünüyorum vodafonnet şikayetine henüz kurum cevabı gelmedi.
    Ayrıca 8. Ayda yaptığım tüketici hakem heyeti şikayetine de daha cevap verilmemiş 6 ay süresi varmış karara bağlamak için gerek görülürse 6 ay daha süre uzatılabiliyor muş yani bakanlıktan edindiğim bilgi bu şekilde oradan kısa zamanda cevap gelmeyecek anladığım kadarıyla.
    Bekleyip göreceğiz.
    Teşekkürler sizede.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.