|
Internet yok, bilgi veren de yok. (2. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Bekliyorum 10 gündür..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: burakcan95Bekliyorum 10 gündür..
@TurkNetDestek başvuran herkes çözümsüz bekliyor.
-
Merhaba, arızanız için bugün kesin çözümlenir bilgisini veremiyorum ama kaydınızla ilgili çalışmaların önceliğini teknik arkadaşıma ilettim. Kontrol ederek size bilgi verecek. -
Benim sorunum hala çözülmedi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 22. gündeyim hocam dur daha cok beklersin . İlk dsl yanmıyordu , 10.gün geldiler. 1 gün internet verdiler sonrasında tekrar söndü.Bir anda portum degiştirildi kullanıcı adım falan degişti yeni bilgilerle modem kurulumu yaptım hala diyorlarki kurulum yapamamıssınız dsl ısıgım yanmıyor oysa .. bugün turk telekomdan arkadastan rica ettim dış kutudan eve kadar sinyal takibi yaptılar portum boştaymış sökülmüş taktılar simdi turknete ulaşamıyoruz online işlemlere giriş için şifre bile gelmiyor müsteri hizmetlerinde de bir sıkıntı var anlamadıgım sekilde mesgul calıyor sürekli bana mı özel bilmiyorum :)
-
Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
Merhaba, ekiplere bugün yeni bir iş emri gönderdik. Arızanın son durumu hakkında güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?Yaklaşık olarak 1.30 saat önce gönderdim buraya mesaj yazmak yerine PM kontrol etseniz görürdünüz sanırım :)
-
Farklı bir konu üzerinden verdiğiniz bilgiyi teknik ekibimiz ile paylaştım. Onlar tekrar kontrol edecekler. Bu süre içerisinde modeme reset attıktan sonra kullanıcı adı ve şifreyi kontrol ederek tekrar kurulum yapmayı dener misiniz? -
17 günü doldurdum bende. Bu zamana kadar memnundum ama önümüzdeki hafta çözemezlerse haftaiçinde Türk Telekoma geçiş yapmak zorunda kalacağım fazla bile bekledim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, sorunun devam ettiğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım tekrar saha ekiplerine sorunu ileterek size bilgi verecektir. -
Merhaba, destek ekipleriniz sorunumun çözüldüğünü yazarak destek kaydımı kapatmışlar ama çözülen birşey yok, kaydı tekrar açtım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kardeşim imkanın varsa başka bir operatöre geç, bakma burda ilgileniyoruz yazdığına kimsenin umrunda değil müşteri mağdur olmuş. Laf anlatamıyorsun bunlara.
-
Merhaba, ben durumu teknik uzmanlarımıza bildirdim. Teknik uzmanlarımız bugün iş emri numarasıyla sorunu saha ekiplerine iletmiştir. Saha ekipleri çalışmalarını tamamladıktan sonra arkadaşlarım sizinle iletişime geçecektir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X