Şimdi Ara

Internet yok, bilgi veren de yok. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • burakcan95 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım arızayı saha ekiplerine tekrar iletti. Ekiplerden güncel bilgi aldığında sizinle iletişime geçecektir. Önceliğini ayrıca ilettim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bekliyorum 10 gündür..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakcan95

    Bekliyorum 10 gündür..

    @TurkNetDestek başvuran herkes çözümsüz bekliyor.

  • KoRoNiDeS kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız için bugün kesin çözümlenir bilgisini veremiyorum ama kaydınızla ilgili çalışmaların önceliğini teknik arkadaşıma ilettim. Kontrol ederek size bilgi verecek.
  • Benim sorunum hala çözülmedi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 22. gündeyim hocam dur daha cok beklersin . İlk dsl yanmıyordu , 10.gün geldiler. 1 gün internet verdiler sonrasında tekrar söndü.Bir anda portum degiştirildi kullanıcı adım falan degişti yeni bilgilerle modem kurulumu yaptım hala diyorlarki kurulum yapamamıssınız dsl ısıgım yanmıyor oysa .. bugün turk telekomdan arkadastan rica ettim dış kutudan eve kadar sinyal takibi yaptılar portum boştaymış sökülmüş taktılar simdi turknete ulaşamıyoruz online işlemlere giriş için şifre bile gelmiyor müsteri hizmetlerinde de bir sıkıntı var anlamadıgım sekilde mesgul calıyor sürekli bana mı özel bilmiyorum :)

  • 4Schizophrenic 4 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • burakcan95 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplere bugün yeni bir iş emri gönderdik. Arızanın son durumu hakkında güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?

    Yaklaşık olarak 1.30 saat önce gönderdim buraya mesaj yazmak yerine PM kontrol etseniz görürdünüz sanırım :)

  • 4Schizophrenic 4 kullanıcısına yanıt
    Farklı bir konu üzerinden verdiğiniz bilgiyi teknik ekibimiz ile paylaştım. Onlar tekrar kontrol edecekler. Bu süre içerisinde modeme reset attıktan sonra kullanıcı adı ve şifreyi kontrol ederek tekrar kurulum yapmayı dener misiniz?
  • 4Schizophrenic 4 kullanıcısına yanıt

    17 günü doldurdum bende. Bu zamana kadar memnundum ama önümüzdeki hafta çözemezlerse haftaiçinde Türk Telekoma geçiş yapmak zorunda kalacağım fazla bile bekledim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burakcan95 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun devam ettiğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım tekrar saha ekiplerine sorunu ileterek size bilgi verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba, destek ekipleriniz sorunumun çözüldüğünü yazarak destek kaydımı kapatmışlar ama çözülen birşey yok, kaydı tekrar açtım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burakcan95 B kullanıcısına yanıt

    Kardeşim imkanın varsa başka bir operatöre geç, bakma burda ilgileniyoruz yazdığına kimsenin umrunda değil müşteri mağdur olmuş. Laf anlatamıyorsun bunlara.

  • burakcan95 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ben durumu teknik uzmanlarımıza bildirdim. Teknik uzmanlarımız bugün iş emri numarasıyla sorunu saha ekiplerine iletmiştir. Saha ekipleri çalışmalarını tamamladıktan sonra arkadaşlarım sizinle iletişime geçecektir.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.