Şimdi Ara

Internet yok, bilgi veren de yok.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 22.10.2020de dsl ışığım sürekli gidip geldiği için destek kaydı açtım. Dsl ışığı gitmeden önce altyapım 55mb download destekliyordu ben 35mblik paketteydim. Dsl ışıpı gitmeye başlayınca beni adsl porta almışlar ve desteklenen altyapı hızım 7-11 mb arasında gidip geliyor ve dsl ışığı 5dk sabit yanmıyor. Konu hakkında destek kaydı açtım. Hazır cevap attılar her zamanki gibi. Tt ekiplerine x arıza numarasıyla bildirdik gibisinden. Dün bir daha yazdım aynı mesajı bir daha atıyorlar bu sefer arıza numarası değişmiş. Her arıza numarası değiştiğinde 36, saat ileri atıyor. Kardeşim internetin şu yüzden sürekli düşüyor şu kadar bekleyin, şunları yapacağız halledeceğiz diyen de yok. Tam 5 gündür interneti kullanamıyorum ama dün faturasını ödedim... Alamadığımız hizmetin faturasını da ödüyoruz, herhangi bir telafi de yok. Böyle güzel Türk net devam...




    @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakcan95 -- 26 Ekim 2020; 17:19:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Up+

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam en azından türk telekoma arıza kaydı açmışlar. Netspeed onu da yapmıyo şu an şükredin   

  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • atınki kullanıcısına yanıt

    Açıyorda tt hep aynı cevabı gönderiyor. Sorun çözülmüştür ama çözülen hiçbir şey yok. Sorunun kaynağını söylememe rağmen Türk net bile ilgilenmiyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YellowBase kullanıcısına yanıt

    Iss öneriniz varsa alabilirim?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? Arıza sonrasında kullanamadığınız günleri arkadaşlarım indirim olarak tanımlayacaktır.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    GSM Onayım olmadığı için pm atamıyorum. Size abonelik bilgilerimi vereyim.


    Devre no: 8824624490


    Destek kaydı no: 37657230

  • burakcan95 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgide devre değişikliği yapılarak sorunun çözümlendiği bilgisi verilmiştir. Şu an sorun yaşıyor musunuz?
  • Destek kaydında gördüm bende. Bir daha söylüyorum. Lütfen anlamaya çalışın. Gsm numaramı pm attım. Arayın beni, sizlere detaylıca anlatayım. Sorunun kaynağını da buldum. Size düşen Telekom ekiplerini yönlendirmek.


    Benin problemim ankastrede. Bina dışındaki ankastreden daireme gelen dsl bağlantımı sökmüşler ve üst komşumun adını yazmışlar. O gün bu gündür dsl ışığım yanmıyor. Beni gsm numaramdan arayın ben derdimi anlatayım. Yine çözemem diyorsanız başka issye geçerim o problem değil. Ama bu şekilde ciddi sayılarda şikayet var forumlarda. Ama durumdan haberdar olun, Telekom bir çok müşterinizi mağdur ediyor. Kendilerine mecbur bırakıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burakcan95 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınızla ilgilenen teknik arkadaşıma bilgi verdim. Arızanızı kontrol ederek size dönüş sağlayacak.
  • Bekliyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Hala dönüş yapan yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burakcan95 B kullanıcısına yanıt
    Tekrardan bildirimde bulundum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Beklemedeyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @TurkNetDestek hala dönüş yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala dönüş yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bekliyorum arayan, gelen giden yok...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burakcan95 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle paylaşacaktır. Şu an çalışmalar devam ediyor.
  • 10 gündür ankastreye kablo taktıramadınız ne çalışması hocam. Anladım ben artık. Sürekli oyalama çabası.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.