Şimdi Ara

İnternetin sık sık kopması dsl ışığının sürekli yanıp sönmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar yaklaşık 2 gündür internetim sürekli kopuyor 1 gündür neredeyse hiç gelmiyor önceden de kopma sorunu oluyordu ama bu kadar fazla değildi sonunu bildirdim bugün T** T**'dan adam geldi sorunun hat kablosuna bağlanan jaktan dolayı olduğunu söyledi hat kablosuna başka bir kablo ucunu kesip bağladı sorun çözüldü ama 5 dakika sonra bir daha gitti iki ihtimal var biri kablo olabilir Bir de modemden ama ben modemden daha çok olduğunu düşünüyorum hat değerleri de bunlar sizce ne yapmalıyım? İnternetin sık sık kopması dsl ışığının sürekli yanıp sönmesiİnternetin sık sık kopması dsl ışığının sürekli yanıp sönmesiİnternetin sık sık kopması dsl ışığının sürekli yanıp sönmesi







  • Değerler güzel aslında
  • VDSL Training Status: Showtime
    Mode: VDSL2 Annex B
    VDSL Profile: Profile 17a
    Traffic Type: PTM Mode
    Link Uptime: 0 day: 0 hour: 2 minutes

    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 0.240 Mbps 51.291 Mbps
    Actual Net Data Rate: 0.211 Mbps 51.198 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 15.0 dB 24.6 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 10.5 dBm 14.3 dBm
    Receive Power: -3.0 dBm 7.8 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 13.5 dB 6.4 dB
    Attainable Net Data Rate: 0.211 Mbps 90.864 Mbps

    bu değerden sonra 1 kez gitti şimdi birdaha geldi değerler yukarıdaki gibi öncekinde de upload çok düşüktü şimdikinde de çok düşük telekomdan gelen adam kabloyu açıp telefon kablosuyla bağlayınca 15 dk lığına
    o değerleri görebildim modemle alakası olabilir mi ? yoksa kablo mu? santral ihtimali var mı ? koptuktan sonra uzun süre gelmiyor gelincede en fazla 15 dk




  • Aynı sorunu ben de yaşıyorum, internetim dün geceden beri yok. Destek kaydı oluşturdum.

    Cevap: "Aktivasyon işlemlerinizin henüz tamamlanmadığını sistem üzerinden görüyorum, işlemler tamamlandıktan sonra hizmetinizi kullanabileceksiniz." yazmışlar.

    Ne alaka hiç bilmiyorum. Bilgi de vermediler, rezillikten başka bir şey değil.
  • sizin iç hattınız bozuk ve sorun telekomdan kaynaklanıyor.
  • Telefon bağladım hatta telefon çalışıyor modemide belli bir süre kapatınca sonra sabitleniyor ama ben sorunun modemden olduğunu düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar sorunu çoktan çözdüm buraya yazmayı unutmuşum geçen hafta pazartesi modem sipariş ettim salı geldi sorun modemdenmiş yardım eden herkese teşekkür ederim konu kilit.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.