|
iOS & iPadOS 14 [ANA KONU] | iOS 14.8 Yayında ! (302. sayfa)



-
-
Kopma varsa Wi-Fi yardımı kapatın cihaz ayarlarından. -
kapalı hocam, arkadaşın dediği sorun sanırım. -
-
-
çok teşekkürler -
bu güvenlik zayıf yazısı bende de var aylardır hem Mac te hem. iPhone da yazıyor.
-
Modem arayüzü ile ilgili hocam. Güvenlik standardı 11i olması gerekiyormuş o yüzden çok kısıtlı bağlanıyormuş wi fi den zaten verim alamazmışım o yüzden superonline teknik desteği aradım orası güncelledi. Modemi resetlerseniz eski haline döner tekrar aramanız gerekir dedi. Bu arada eskiden de vardı o güvenlik zayıf uyarısı ama sanırım problem yaratmıyordu. İos 14.5 ten sonra ciddi anlamda wi fi de kopma, internet sonuçlarını çok yavaş arama diğer sosyal medya uygulamarında da yavaş güncelleme veya internet bağlantınızı kontrol edin uyarısı veriyordu bazen. Müşteri hizmetleri ayarı değiştirince herhangi bir problem kalmadı bende. Bazı arkadaşlar AES yapın düzelir demiş ama benim modem arayüzünde ilgili ayar zaten AES di yine de güvenlik zayıf yazıyordu. -
Doğrudur hocam bende de yazıyor problem yaratmıyordu ancak iOS 14.5 ten sonra problem yaratmaya başladı zaten Apple teknik destekte güvenlik zayıf yazdığında verim alamayabilirsiniz dedi. Hakikaten de müşteri hizmetleri ayarı değiştirince hiçbir problem kalmadı. -
iOS 14.5.1 az sonra çıkıyormuş -
Aynen çıktı 14.5.1 -
app tracking'teki grilik düzeltilmiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben henüz 14.5 e yükseltmedim ama sonuçta eğer verimliliğide düşürüyorsa bunu müşteri hizmetlerini arayarak güncellemekte fayda var. Ben M1 Mac kullanmaya başladığımıdan beri fark ettim bunu ama bu yazılanları görüp iPhone dan da kontrol ettiğimde aynı şeyin yazdığını fark ettim.
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: Cool_psy
Ben Apple müşteri hizmetleri ile görüştüm. Bağlandığım wi fi bağlantısı altında güvenlik zayıf yazıyordu. Wi fi güvenlik standardının güncellenmesi gerekiyormuş. Bunun üzerine superonline ı aradım. Güncellendiler hiçbir sorun kalmadı hocam. Belki sizinki de böyle bir durumdur.Superonline aradığınızda nasıl bir yol izlediniz ve ne söylediniz. Ben de superonline kullanıcısıyım ve benzer sorunlar yaşıyorum...
-
İcouldunuzdan çıkış yapın cihazı yeniden başlatın, İcouldunuza tekrar giriş yapın düzelecektir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen öyle -
bu ne berbat güncelleme böyle ya, kağnı gibi oldu telefon on saatte tepki vermeye başladı. Neyse ki ağ ayarlarını sıfırlamayı denedim, sonrasında düzeldi. Şimdilik bir sorun yok gibi görünüyor...
-
iCloud'tan çıkış yapmaya çalıştığımda beni uyardı Wallet'daki kartlarınız silinir vs. diye.
Bir de iCloud'da bulunup telefonda bulunmayan öğeler silinsin mi diye sordu.
Neredeyse hiçbir şey telefonda değil hepsi iCloud'da silersem tekrar yükleyecek hepsini.
Ne saçma iş yapıyor bu Apple ya! -
En azından çözüm bu şekilde hocam. Yapacak bir şey yok. ;)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X