Bildirim
IP ve DSL bağlantısı yok hatası (Turknet rezilliği) (2. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Tesisatta bir yerde sıkıntı var. Turknet kaynaklı değil.
Modem yaklaşık 2.8 Mbit te buluşmuş şu an ki en alt satırda Max erişilebilir hızı görebilirsiniz orada da 2.8 Mbit yazıyor. Benimkine bakın anlarsınız. Çok fazla da Crc hatası alıyorsunuz. Tesisatı işaret eder
Şunları deneyin;
1) Farklı modem
2) varsa splitter I iptal Edip modemi ana hatta takın
3) modemi bina girişindeki -aşağıdaki- ana telefon dağıtım kutusuna direk bağlayıp bakın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
En kesin ölçüm;
Bina girişinden 2 farklı modem ile test yapıp hızlara bakmak lazım. Olmaz ise port değişimi düşünülebilir.
Ama çok yüksek ihtimal sizin tesisat veya modem.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Senin kablo tek parça idi di mi ? Sıfır modem de var dedin. Turknet den port değişimi talebi aç
@TurkNetDestek , hocam saha dolabından port değişimi vae ADSL denemek lazım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
İbadet mi nerde yazıyo bizde okuyalım öğrenelim o dini
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorun hala devam ediyor hocam. TurknetDestek kullanıcısı forumda mesaj yazmış, "Sorununuzu yakından takip edebilmek için GSM numaranızı paylaşırmısınız" şeklinde. Paylaştım, umarım faydası olur ama pek umutlu değilim artık. Teknoloji çağında, neredeyse 1 haftadır internet bağlantısı sorunu çözülmüyor ve müşteri mağdur ediliyorsa pek fazla yorum yapmaya gerek yok sanırım. -
Yalnız ise VDSL porttan adsl hızı veriyorlar. Ben hala bina ankastresinden ölçüm yapılmalı/modemi direk oraya bağlanmanızı ve oradan bu hızlara bakmanızı tavsiye ederim. Kablonun metresini kaç TL den aldınız ? Çok ucuz bir meblağ ise bakır değildir o ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlgilidir o arkadaş ama yoğun biri.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bende 33 gün internetsiz kaldım, telekom geldi , 11 adet ticket açtım ve en sonda sorunu 1 adet müşteri temsilcisi bayan kardeşim çözdü, hattım vdslmiş adsl çekti bişeyler yaptı 2 dakika içinde çözüldü. 33 gün bedavadan bekledik -
Teşekkür ederim. Arkadaşın ilgili olması elbette olumlu fakat ülke çapında hizmet veren bir firmanın kurumsallıktan uzak ve müşteriyi mağdur edici hizmet anlayışı maalesef üzücü. Bu akşama kadar sorun çözülmezse Turknet'i iptal edip farklı bir ISS ile devam etmeyi düşünüyorum. Önerdiğiniz bir firma var mı acaba?
İyi günler diliyorum -
Yok hocam kablo sağlam. Bu konuyla ilgili iki kayıt açmışım ama cevap gelmedi. İşlerine gelmeyince cevap vermiyorlar. Ayrıca faturada ve teknik bilgiler kısmında da hizmet ADSL yazıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi milesari -- 7 Aralık 2018; 11:59:21 > -
O bende de öyle yazıyor ona takılmayın (86/4 adsl olamaz ) o zaman devre ve port değişimi isteyeceksiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sınavlar geçsin de o zaman ticket atarım. Yapacaklarını pek sanmıyorum. Kopma gibi önemli şeyler haricindeki kayıtları ikinci plana atıyorlar. Yine günahlarını almayayım ama gözlemlediğim kadarıyla böyle.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X