Şimdi Ara

iPHONE 3G Genpa Sorunu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
2.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar eşimin kullandığı 3g nin arkasında şarj yerinde 2 çatlak oluştu durduk yerde tabi, malum klasik problem.Burdurda oturduğumıuz için genpa konyaya dün tamir için gönderdim.Genpa Konya teknik servise cihaz gönderen arkadaş varmı? nasıl güvenilir bir servismidir?
  • Arkadaşlar telefonum JBLİ o kadar çok program var böyle versem bişe olurmu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockerboy-h

    Arkadaşlar telefonum JBLİ o kadar çok program var böyle versem bişe olurmu?

    restore yapıp o şekilde ver.
  • Katılıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_mercure

    arkadaşlar eşimin kullandığı 3g nin arkasında şarj yerinde 2 çatlak oluştu durduk yerde tabi, malum klasik problem.Burdurda oturduğumıuz için genpa konyaya dün tamir için gönderdim.Genpa Konya teknik servise cihaz gönderen arkadaş varmı? nasıl güvenilir bir servismidir?


    Arkadaşlar bu gün işlem sonlandırılmış ancak kullanıcı hatası diye kapağı değiştirmemişler garanti kapsamı dışında yapmak için 400 tl istiyorlar, ancak ne düşme ne çarpma henhangi bişi yok zaten eşim çok dikkatli kullanır, telefonu geri göndereceklerini söylediler, bende telefonda bu işin peşini bırakmayacağımı söyledim.Sizce şimdi ne yapmalıyım? yardımcı olurmusunuz?
    bu arada genpa teknik servis numarası 2006216 buradan bakabilirsiniz.
  • Mail atın genpanın genel servisine, şikayet edin, olayı özetleyin, iphone'da bu tarz şeylerin olduğunu herkes biliyor, onlar da biliyorlardır heralde. Şikayet sitelerine yazın, telefonu verdiğiniz genpaya bizzat gidin ve derdinizi hararetli şekilde anlatın, bankodaki elemanlar yardımcı olamayacaklardır büyük ihtimal, teknik servisin müdürü vs. ile görüşmek isteyin, ona anlatın derdinizi, yardımcı olacaklardır diye düşünüyorum.

    Yardımcı olmazsanız tüketici mahkemesinde dava açmayı düşünüyorum diyin, onlar bilirkişiye gönderip kullanıcı hatası olup olmadığını anlıyorlar falan şeklinde söylemlerle bence sonuca ulaşabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onur__


    Mail atın genpanın genel servisine, şikayet edin, olayı özetleyin, iphone'da bu tarz şeylerin olduğunu herkes biliyor, onlar da biliyorlardır heralde. Şikayet sitelerine yazın, telefonu verdiğiniz genpaya bizzat gidin ve derdinizi hararetli şekilde anlatın, bankodaki elemanlar yardımcı olamayacaklardır büyük ihtimal, teknik servisin müdürü vs. ile görüşmek isteyin, ona anlatın derdinizi, yardımcı olacaklardır diye düşünüyorum.

    Yardımcı olmazsanız tüketici mahkemesinde dava açmayı düşünüyorum diyin, onlar bilirkişiye gönderip kullanıcı hatası olup olmadığını anlıyorlar falan şeklinde söylemlerle bence sonuca ulaşabilirsiniz.




    sağolasın Onur. Genpaya mail attım bakalım ne olacak.Apple' a da mail atacağım. Tüketici hakem heyetinede gideceğim.ancak daha önce ankara yada istanbul teknik servislerineden birinede göndermeyi düşünüyurm, zira başka bir arkadaşınkini izmirde kullanıcı hatası diyerek değiştirmemişler ama istanbula göndermiş orada değiştirmişler, siz ne dersiniz göndereyimmi?




  • yanlş deglsem 400TL üzerindeki davalar için Tüketici Hakları Mahkemesine basvurmanız gerekir.Arkadaşında dedigi gibi servise bizzat giderek ordaki yetkili birisi ile gorusmek istediginizi belirtin.Mutlaka değişimi olcaktır ama sakın sakin anlatmayın benmde başıma benzer olay gelmişti çünkü...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_mercure


    quote:

    Orijinalden alıntı: Onur__


    Mail atın genpanın genel servisine, şikayet edin, olayı özetleyin, iphone'da bu tarz şeylerin olduğunu herkes biliyor, onlar da biliyorlardır heralde. Şikayet sitelerine yazın, telefonu verdiğiniz genpaya bizzat gidin ve derdinizi hararetli şekilde anlatın, bankodaki elemanlar yardımcı olamayacaklardır büyük ihtimal, teknik servisin müdürü vs. ile görüşmek isteyin, ona anlatın derdinizi, yardımcı olacaklardır diye düşünüyorum.

    Yardımcı olmazsanız tüketici mahkemesinde dava açmayı düşünüyorum diyin, onlar bilirkişiye gönderip kullanıcı hatası olup olmadığını anlıyorlar falan şeklinde söylemlerle bence sonuca ulaşabilirsiniz.




    sağolasın Onur. Genpaya mail attım bakalım ne olacak.Apple' a da mail atacağım. Tüketici hakem heyetinede gideceğim.ancak daha önce ankara yada istanbul teknik servislerineden birinede göndermeyi düşünüyurm, zira başka bir arkadaşınkini izmirde kullanıcı hatası diyerek değiştirmemişler ama istanbula göndermiş orada değiştirmişler, siz ne dersiniz göndereyimmi?



    Genpaya göndermiş olduğum mailin cevabını bu gün aldım işte şöyle:

    Sayın .............,
    E-mailinizde belirtmiş olduğunuz cep telefonunuzun servis girişinde yapılan inceleme sonrasında fiziksel hasar tespit edilmiş olup, servis içerisinde yapılan teknik müdahaleye rağmen cihazınızın garanti kapsamında tamirinin mümkün olmadığını ve cihazındaki arızaların fiziksel hasar kaynaklı olduğunu üzülerek belirtmek isteriz. Cep telefonlarında sıvı teması, kırık, çatlak, yetkisiz müdahale vb. nedenlerle tüketicinin kullanım hatasından kaynaklanan hasarlar garanti kapsamı dışında değerlendirilmektedir. E-mailinizde belirtmiş olduğunuz cep telefonunuz merkez servisimizde üst seviye işlem görmüş olup,cihazınız belirtmiş olduğunuz arıza tanımı ve talepleriniz doğrultusunda detaylı şeklide kontrol edilmiştir. Detaylı bilgi almak için 0212 359 0 359 numaralı telefondan Çağrı Merkezi Birimimize ulaşabilirsiniz. E-mailiniz için teşekkür ederiz. Saygılarımızla, Genpa Telekomünikasyon ve İletişim Hizm. San. Tic. A.Ş.

    adamlar değişim yapmamak için bin takla atıyor, ama peşini bırakmayacağım, şimdi Ankara servise göndereceğim bakalım ne olacak, sonra Tüketici heyetine yada mahkemeye gitmeyi düşünüyorum




  • Arkadaslar bende Cuma gunu telı verdım gempaya. Takıp ıslemıne baktıgımda sunlar yazıor. Acaba sızce nasıl bır durum soz konusu olcak bole bır tecrube yasayan var mı tesekkurler...

    Garanti Durumu Garantili
    Şube Teknik Servis ( Etiler ) - Merkez
    Arıza Açıklaması HOME TUSU ZOR. BASIYOR. SES AÇMA KAPAMA TUSLARI ÇALISMIYOR.EKRANIN ÜST KISMINDA ISIK SIZMASI VAR ÇIZKLER VAR.
    Arıza Tanımları Tüm Bilgilerin (Backup) Sil. Riski Kabul EDILDI
    Ekranda/Ön Caminda Çizikler Var
    Kapak/tuslar veya Joystickte Soyulmalar Var
    Iç-Dis IMEI Kontrol Edildi
    Durum Islem devam ediyor (Onariliyor)
    Tamir Detayı Test OK
  • Merhaba;
    Bende arka kapak çatlaması nedeniyle telefonumu geçen hafta servise gönderdim ve 498 tl ücret istediler. Genpa'ya mail attığımda kullanıcı hatası olduğunu vs... belirtmişler. Bugün Tüketici Hakem Heyetine giderek şikayetçi oldum. Şikayetvar.com'a yazdım. Bunun dışında yapabileceğim başka birşey var mı? Bunlar insanları uğraştırmadan cihaz değişimi yapmıyorlar. Bnm telefonumda hem kulaklık girişinde kırılma hem de şarj girişinde çatlak vardı. Cihaza gözüm gibi bakıyorum resmen. Ama bu işin peşini bırakmayacağım.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.