cihazı yaşadığım ekran sararması,wifi bağlantı problemi,kamera focus problemleri ve bazı kısayolların çalışmaması sebebiyle servise verdim. birkaç gün sonra telefon gitti geldi cihazın üst kısmında ezik olduğundan dolayı garanti kapsamına girmediği için değişim ücreti talep ettiler. şimdi telefonu tekrar verdim ve bu sırada tüketici hakları için mi veriyosunuz dedi evet dediğimde ezikler garanti kapsamı dışına atar boşuna uğraşmayın diye bilgilendiriyim dedi orda çalışan birisi.bu mümkünmüdür yani benim telefonumdaki problemlerin o ezikle hiçbi ilgisi olmamasına rağmen garanti kapsamı dışına atarmı telefonu?
teşekkürler
tuna.ttT
kullanıcısına yanıt
Hocam bende ip4s vardı ezikleri vardı wifi problemi yaşadım servise gönderdim , değiştirmişlerdi size neden böyle yaptılar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Mmertkk
kullanıcısına yanıt
bende anlayamadım yani ekran kırılmış olsa yada ön camı kırık olsa adamlar haklı dicem ama sadece alüminyum kasa olduğu için çok narin bi yapıda ezik basit bi eik problemlerle bi alakası yok bende anlayamadım bir türlü
tuna.ttT
kullanıcısına yanıt
Telefonumun arkasındaki ezik, ekrana o kadar baskı yapıyordu ki ekrana dokununca renk değişimi oluyordu. Teleservice garanti dışı dedi, apple Store a gittim 5 dk da yeni cihazım önümdeydi
Batarya sorunum vardı benim de
gundogducagri
kullanıcısına yanıt
evet o konuda apple ın fabrikasında bulunan bir yetkili uzmanla görüştüm ama ben ankaradayım apple store İstanbul da malum calısma sartları var ve yakın zamanda randevu alamıyorum maalesef...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme