Şimdi Ara

İphone 5s again and again..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
1
Favori
510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese iyi akşamlar. Bugün telefonumun home tuşundan gelen çıt sesi yüzünden kafayı yememe ramak kala bazı sorunlar farkettim. Home tuşunun içinde siyah bir leke var ve gözüm hep oraya takılmaya başladı.. Bu çıt sesi aldığımdan beri var ve hiç eksilme olmadı aksine artmaya başladı sinirlenip assative touch açtığım bile olmuştur. Neyse sadete gelelim öncelikle telefonumun sıfırını almak tabiiki bende istiyorum ama bu çok önemli bi kusur değil (telefonumda 3-4 tane darbe var) önceki konumdaki gibi şarjım %60 civarında pat diye kapandı 5-6 kere denememe rağmen açılmadı ve en sonunda açıldı normal haline döndü. Arada bi siyah beyaz ekran hatası verdi ana menüdeyken aşağı çekince siyah beyaz oluyordu ekran ve pikselleşiyordu. Bende telefonumu swaplatmak için yarın Kadıköy Genpaya doğru gitmeyi düşünüyorum swaplatmak için neler yapabilirim arkadaşlar sizlerden yardım bekliyorum. (cihazım iPhone 5s 16gb gümüş grisi)







  • Takip.
  • Servise verip sorunlarını belirttikten sonra bekleyeceksiniz. Onlar karar verirler değişimine veya tamirine. Tamir olmuyorsa ve kullanıcı hatası ise 1000 TL civarında bir paraya değişimini teklif ediyorlar.
  • Servisi kafalamak için bizden fikir istiyorsun yani? E süpermiş!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChasingTheSun

    Servisi kafalamak için bizden fikir istiyorsun yani? E süpermiş!

    Hocam genpa sorunlarıyla herkes karşı karşıya vidaları takılmadan geri verilenler bozuk olarak geri verilenler neler var. Bende cihazımın garandı dışı kalmasını niye istiyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gorkem2230 kullanıcısına yanıt
    Bu cihaz garantiden sonra tekrar sorun çıkarırsa yine aynı şekilde şikayetlerinizi belirtip tekrar onarım isteyeceksiniz. Ha yine olmadıysa götürün Apple Store halletsin hem istanbuldasınız. Başka şehirlerde oturanlar napsın. İlla ki telefonu abarta abarta verip te tilkilik mi yapmak gerekiyor? Sorun çözülmezse tekrar götürürsünüz olay bundan ibaret.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChasingTheSun

    Bu cihaz garantiden sonra tekrar sorun çıkarırsa yine aynı şekilde şikayetlerinizi belirtip tekrar onarım isteyeceksiniz. Ha yine olmadıysa götürün Apple Store halletsin hem istanbuldasınız. Başka şehirlerde oturanlar napsın. İlla ki telefonu abarta abarta verip te tilkilik mi yapmak gerekiyor? Sorun çözülmezse tekrar götürürsünüz olay bundan ibaret.

    Onların yaptığını değilde bizim yaptığımızı tilkilik olarak görüyorsanız ne diyim hocam şu elimdeki telefonun maliyeti en fazla 400 lira ve ben buna 1800 lira veriyosam hakkım olanı ararım. zeka işi işte türk insanı öpülmeye meraklı. Tavsiyeleriniz için sağolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankara necatibey genpa benim saglam verdigim i5 i bozup vermisti dokunmatik falan calismiyodu ekranin icinde cizgiler dans ediyodu bence apple store denemelisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChasingTheSun

    Bu cihaz garantiden sonra tekrar sorun çıkarırsa yine aynı şekilde şikayetlerinizi belirtip tekrar onarım isteyeceksiniz. Ha yine olmadıysa götürün Apple Store halletsin hem istanbuldasınız. Başka şehirlerde oturanlar napsın. İlla ki telefonu abarta abarta verip te tilkilik mi yapmak gerekiyor? Sorun çözülmezse tekrar götürürsünüz olay bundan ibaret.

    sizin kafa da güzelmiş hocam cihazın bi yeri her sorun çıkardığında gidip adamlar değişim olmaz dedi diye veya garanti dışı dedi diye 1000 lira vereceksek yandık. Zaten genpadaki adamlar da yenisini vermemek için 500 takla atıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkem2230


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChasingTheSun

    Bu cihaz garantiden sonra tekrar sorun çıkarırsa yine aynı şekilde şikayetlerinizi belirtip tekrar onarım isteyeceksiniz. Ha yine olmadıysa götürün Apple Store halletsin hem istanbuldasınız. Başka şehirlerde oturanlar napsın. İlla ki telefonu abarta abarta verip te tilkilik mi yapmak gerekiyor? Sorun çözülmezse tekrar götürürsünüz olay bundan ibaret.

    Onların yaptığını değilde bizim yaptığımızı tilkilik olarak görüyorsanız ne diyim hocam şu elimdeki telefonun maliyeti en fazla 400 lira ve ben buna 1800 lira veriyosam hakkım olanı ararım. zeka işi işte türk insanı öpülmeye meraklı. Tavsiyeleriniz için sağolun

    Kusura bakmada 400 liralık telefona 1800 lira yı silah zoruyla mı verdin de şimdi hakkını arıyorsun? Sen zamanında hakkını Apple a vermişsin zaten ben yiyemedim siz yiyin diye.




  • Genpaya güvenmiyorsan Apple'a git. Bu kadar basit. 400 olayına girmiyorum bile iş işten geçmiş.
  • nirvana08 kullanıcısına yanıt
    Kardeşim sen cihazını götürdüğünde garanti kapsamında onarım olmayacak mı ? Bu şekilde olursa ve daha sonra tekrar sorun çıkarsa eğer sonuna kadar hakkınız var. Ben her seferinde gidip te 1000 lira verin demedim tamamen yanlış anlamışsınız.
    Ha adamlar garanti kapsamında değişim yapmıyor mu. Gidin ait olduğu yere Apple Store'a, size eğrisini doğrusunu anlatsınlar gerekirse de yeni cihazınızı versinler. Garanti olayının mantığı da budur zaten.
  • maliyeti 400 liraysa kendin yapsaydın demezler mi adama :)
  • Kardeşimiz ingilizce yazarak kendini bir başka göstermeye Çalışıyor sanırım! E güzel kardeşim, birazcık mind and mind...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.