Şimdi Ara

Iphone 6 Cihazım ve Savaşım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar size başımdan geçen olayı anlatarak varsa tavsiyelerinizi almak istiyorum.

    27/12/14 Tarihinde taahütle sıfır olarak kapalı kutu jelatinlerini benim açtığım Iphone 6 bi cep telefonu aldım Ankara Kızılay Vodafone bayiinden -Kardem İletişim SİS.TİC.LTD.ŞTİ olarak geçiyor- yaklaşık 1.5 sene sonra telefonumu hazır garanti de bitmeden batarya değiştirteyim hoparlöründe cızırtı vardı sanırım tozdan vs. hem de onlar temizlensin diyerek, yolumun İstanbula düşmesiyle AppleStore Zorlu Center'a götürdüm. Randevum falan yoktu sağolsunlar şehirdışından geldiğimi söyleyince yardımcı oldular telefonu teslim ettim. Ertesi gün teslim almaya gittiğimde telefonumun ekranının ve anakartının üzerindeki kodların uyuşmadığını telefonumun garanti dışında olduğunu söylediler. Tabiki şaşırdım telefonumu bu zamana kadar benden başkası kullanmadı üstünde tek bir darbe yok ekran değiştirmedim.Tartışmalar kavgalar vs. hiçbir işe yaramadı oradaki müdür yardımcı olmaya çalıştı -biz göremiyoruz ama- tekrar servise soktu servis red edildi cevabını aldım. Elimde oradan aldığım servis red edildi kağıdıyla tıpış tıpış Ankaraya döndüm. Aldığım yerle konuşmam da bi sonuç vermeyince, İl Tüketici Hakem Heyetine başvurdum şikayet tarihim 06/05/16. Karar da 26/09/16 tarihinde geldi aradan bu kadar zaman geçtiği için üründeki değişikliğin kim tarafından yapıldığı bilinemeyeceğinden tüketici talebinin "reddine" olarak karar verilmiş. Tüketici Mahkemesine itiraz yolu açık olarak belirlenmiş.

    Bu arada AppleStore'da telefonun parçalarının tümünün orjinal olduğu söylendi o kesin. Sadece kod uyuşmazlığı var. Ne kadar doğru bilmiyorum ama Apple'ın dışarıya orjinal parça vermediğini duydum piyasada orjinal diye geçen parçalar 1.kalite yan sanayiymiş. Bu da benim aklıma fabrikasyon bi hata olma ihtimalini getirdi. Ama aradan geçen zaman beni mağdur eden. Hatta AppleStore'dan şöyle bi yönlendirme aldım eğer vodafone'a götürüp garanti dahilinde tamir istersem onların bu farklılığı anlayamayacaklarını telefonumun orada hala garanti dahilinde olduğunu söylediler. Yani telefonuma yapılan işçilik de güzel dışarda hala garantili.

    Mağduriyetim hakkında tavsiyeleriniz varsa rica ediyorum. Fiyat 2.760 TL çıkacak sonuç için uğraşmaya değer mi değmez mi telefonumda hala batarya ve hoparlör problemi dışında problem yok beni rahatsız eden tek şey kandırılmış hissetmem. Hala Vodafone'a verip servise sokmam mümkün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mahr -- 2 Ekim 2016; 10:49:28 >







  • Merhaba. Vodafone cihazınıza garanti dahilinde bir onarım yapmaz. Yetkili servise yönlendirir veya sizden alıp yetkili servise götürür. Ya da kendi bünyesinde özel ücretli onarım yapar. İzmir'de size değişim veya onarım konusunda yardımcı olabilirim. Cihazın durumu Hakkında çok detaylı bilgi verilebilirim. Yolunuz düşerse beklerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet dediğiniz gibi Genpaya yönlendirdiler. Telefonumu verdim kullanicam madem hoparlörünü ve bataryasını değistireyim diye. Bu sefer de Genpa servis testlerinde ekranda leke bulmuş AppleCare merkezine yönlendirilmiş telefon
    Sonuç bekliyorum bi çıkış yolu bulamadım yine servis reddi gelecek galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.