Şimdi Ara

Iphone 6 dokunmatik, Zil sesi Tuşu ve sağ alt kasa boşluk sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.153
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Garantisi devam eden Iphone 6 marka telefonumu Kocaeli Troy mağazasına (Apple yetkili mağaza) bugün kontrol edilmesi amacıyla bıraktım.

    Telefonumda 3 sorun vardı,
    1) Telefon zil açma kapama tuşunda sorun vardı (ben açık yapıyordum kendisi titreşime alıyordu)
    2) Ön ekranda sağ alt kısımda boşluk vardı. Bastırdığınızda ses geliyordu çıt çıt şeklinde.
    3) Aslında bu en önemli sorundu. Dokunmatik sorunu... Ne mesaj yazabiliyorum, ne mail atabiliyordum. Kaldı ki telefonu servis'e teslim ettiğimde teslim alan kişi bile telefondan kod almak istedi 3-4 kez basmak için uğraştı telefon dokunmatiği etki vermedi...

    Bakalım bu 3 sorun sonucunda telefona hangi işlem yapılacak.

    Sonucu buraya bildireceğim.



  • Darbe yoksa 0 verirler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kral_Jumong

    Darbe yoksa 0 verirler

    Teslimat sırasında köşelerde darbe vardır ibaresini kullandı ve resimlerini çekti.

    Yalan yok zaten darbe de vardı.

    Sonucu burada paylaşacağım.

    Ben dokunmatik sorununun donanımsal olduğu düşüncesindeyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geywe54


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kral_Jumong

    Darbe yoksa 0 verirler

    Teslimat sırasında köşelerde darbe vardır ibaresini kullandı ve resimlerini çekti.

    Yalan yok zaten darbe de vardı.

    Sonucu burada paylaşacağım.

    Ben dokunmatik sorununun donanımsal olduğu düşüncesindeyim.

    Darbe varsa kullanıcı hatası olarak geri dönme ihtimali yüksek. Para ödeyerek Swap cihaz alabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco


    quote:

    Orijinalden alıntı: geywe54


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kral_Jumong

    Darbe yoksa 0 verirler

    Teslimat sırasında köşelerde darbe vardır ibaresini kullandı ve resimlerini çekti.

    Yalan yok zaten darbe de vardı.

    Sonucu burada paylaşacağım.

    Ben dokunmatik sorununun donanımsal olduğu düşüncesindeyim.

    Darbe varsa kullanıcı hatası olarak geri dönme ihtimali yüksek. Para ödeyerek Swap cihaz alabilirsin.

    Servis sırasında bir eleman vardı arkamda.

    Iphone 6 telefonum kasıyordu, değişim yaptılar dedi.

    Bende sorunu bildirdim değiştirirler dedi direkt.

    Görüşme esnasında çalışanlar değişim için uğraştık genelde değişim istiyoruz diye bir söz kullandı.

    Apple ürününün çok arkasında.

    Umarım sorun çözülür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco


    quote:

    Orijinalden alıntı: geywe54


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kral_Jumong

    Darbe yoksa 0 verirler

    Teslimat sırasında köşelerde darbe vardır ibaresini kullandı ve resimlerini çekti.

    Yalan yok zaten darbe de vardı.

    Sonucu burada paylaşacağım.

    Ben dokunmatik sorununun donanımsal olduğu düşüncesindeyim.

    Darbe varsa kullanıcı hatası olarak geri dönme ihtimali yüksek. Para ödeyerek Swap cihaz alabilirsin.

    bu arada swap cihaz demişsiniz,

    bu ne anlama geliyor, avantajı nedir ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geywe54


    quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco


    quote:

    Orijinalden alıntı: geywe54


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kral_Jumong

    Darbe yoksa 0 verirler

    Teslimat sırasında köşelerde darbe vardır ibaresini kullandı ve resimlerini çekti.

    Yalan yok zaten darbe de vardı.

    Sonucu burada paylaşacağım.

    Ben dokunmatik sorununun donanımsal olduğu düşüncesindeyim.

    Darbe varsa kullanıcı hatası olarak geri dönme ihtimali yüksek. Para ödeyerek Swap cihaz alabilirsin.

    bu arada swap cihaz demişsiniz,

    bu ne anlama geliyor, avantajı nedir ?


    Piyasada satışı olmayan, Apple tarafından garantiden değişen cihazların adı.

    Bence refurbished cihaz veriyorlar. Göreceli...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco


    quote:

    Orijinalden alıntı: geywe54


    quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco


    quote:

    Orijinalden alıntı: geywe54


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kral_Jumong

    Darbe yoksa 0 verirler

    Teslimat sırasında köşelerde darbe vardır ibaresini kullandı ve resimlerini çekti.

    Yalan yok zaten darbe de vardı.

    Sonucu burada paylaşacağım.

    Ben dokunmatik sorununun donanımsal olduğu düşüncesindeyim.

    Darbe varsa kullanıcı hatası olarak geri dönme ihtimali yüksek. Para ödeyerek Swap cihaz alabilirsin.

    bu arada swap cihaz demişsiniz,

    bu ne anlama geliyor, avantajı nedir ?


    Piyasada satışı olmayan, Apple tarafından garantiden değişen cihazların adı.

    Bence refurbished cihaz veriyorlar. Göreceli...

    pekala birebir mi değiştiriyorlar yoksa servise giden ürüne değer mi biçiyorlar.

    mantıklı bir şey mi ?




  • Öncelikle iyi günler. Bende kocaeli troy mağazasından apple watch aldım 2 gün sonra saatte kasa açıklığı olduğunu farkettim. Saati hemen mağazaya götürdüm. Getirilen cihazlara inceleme yapan kişi benimle ilgilenip saatin ekranının yamuk durduğunu söyledi. Saati 14 gün incelemede bekletip hiçbir işlem yapmadan geri verdiler. En çok sinirimi bozan ordaki kişinin sorunu söyleyip işlem yapmadan geri vermesi. İnşallah size 0 cihaz yollarlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih1441

    Öncelikle iyi günler. Bende kocaeli troy mağazasından apple watch aldım 2 gün sonra saatte kasa açıklığı olduğunu farkettim. Saati hemen mağazaya götürdüm. Getirilen cihazlara inceleme yapan kişi benimle ilgilenip saatin ekranının yamuk durduğunu söyledi. Saati 14 gün incelemede bekletip hiçbir işlem yapmadan geri verdiler. En çok sinirimi bozan ordaki kişinin sorunu söyleyip işlem yapmadan geri vermesi. İnşallah size 0 cihaz yollarlar

    vay be...

    böyle ilgisiz olmaları beni gerçekten üzdü.

    yalnız dikkatimi çeken birşey var, ben servis sırasındayken arkamda duran bir şahıs iphone 6 sını sıfırı ile değiştirdikleri için geldiğini söyledi ve ürünü yanımda teslim aldı. telefonaki sorun sürekli donmasıymış. Teslimatı yapan eleman sorunun olduğunu aslında değişim için yeterli bir sorun olmadığını fakat değişim için uğraştıklarını söyledi.

    şimdi bu yaşanana göre çok mu ilgililer, yoksa yaşadığınız soruna göre çok mu ilgisizler. İnanın kafam karıştı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geywe54


    quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco


    quote:

    Orijinalden alıntı: geywe54


    quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco


    quote:

    Orijinalden alıntı: geywe54


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kral_Jumong

    Darbe yoksa 0 verirler

    Teslimat sırasında köşelerde darbe vardır ibaresini kullandı ve resimlerini çekti.

    Yalan yok zaten darbe de vardı.

    Sonucu burada paylaşacağım.

    Ben dokunmatik sorununun donanımsal olduğu düşüncesindeyim.

    Darbe varsa kullanıcı hatası olarak geri dönme ihtimali yüksek. Para ödeyerek Swap cihaz alabilirsin.

    bu arada swap cihaz demişsiniz,

    bu ne anlama geliyor, avantajı nedir ?


    Piyasada satışı olmayan, Apple tarafından garantiden değişen cihazların adı.

    Bence refurbished cihaz veriyorlar. Göreceli...

    pekala birebir mi değiştiriyorlar yoksa servise giden ürüne değer mi biçiyorlar.

    mantıklı bir şey mi ?

    Cihazınıza değişim kararı çıktıysa birebir değişim oluyor. Yani sizdeki cihazı alıyorlar, aynı model, aynı renk ve gb'da cihaz veriyorlar. Fiyat farkı vererek üst cihaz alma gibi bir durum yok.

    Tamir edilebilen bir şey ise değişime pek sıcak bakmıyorum. Çünkü verilen cihazlarda da başka sorunlar çıkabiliyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco


    quote:

    Orijinalden alıntı: geywe54


    quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco


    quote:

    Orijinalden alıntı: geywe54


    quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Branco


    quote:

    Orijinalden alıntı: geywe54


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kral_Jumong

    Darbe yoksa 0 verirler

    Teslimat sırasında köşelerde darbe vardır ibaresini kullandı ve resimlerini çekti.

    Yalan yok zaten darbe de vardı.

    Sonucu burada paylaşacağım.

    Ben dokunmatik sorununun donanımsal olduğu düşüncesindeyim.

    Darbe varsa kullanıcı hatası olarak geri dönme ihtimali yüksek. Para ödeyerek Swap cihaz alabilirsin.

    bu arada swap cihaz demişsiniz,

    bu ne anlama geliyor, avantajı nedir ?


    Piyasada satışı olmayan, Apple tarafından garantiden değişen cihazların adı.

    Bence refurbished cihaz veriyorlar. Göreceli...

    pekala birebir mi değiştiriyorlar yoksa servise giden ürüne değer mi biçiyorlar.

    mantıklı bir şey mi ?

    Cihazınıza değişim kararı çıktıysa birebir değişim oluyor. Yani sizdeki cihazı alıyorlar, aynı model, aynı renk ve gb'da cihaz veriyorlar. Fiyat farkı vererek üst cihaz alma gibi bir durum yok.

    Tamir edilebilen bir şey ise değişime pek sıcak bakmıyorum. Çünkü verilen cihazlarda da başka sorunlar çıkabiliyor...

    Teşekkürler bilgi için,

    değerlendirilebilir bir seçenek olarak aklımda kalacak. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geywe54


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih1441

    Öncelikle iyi günler. Bende kocaeli troy mağazasından apple watch aldım 2 gün sonra saatte kasa açıklığı olduğunu farkettim. Saati hemen mağazaya götürdüm. Getirilen cihazlara inceleme yapan kişi benimle ilgilenip saatin ekranının yamuk durduğunu söyledi. Saati 14 gün incelemede bekletip hiçbir işlem yapmadan geri verdiler. En çok sinirimi bozan ordaki kişinin sorunu söyleyip işlem yapmadan geri vermesi. İnşallah size 0 cihaz yollarlar

    vay be...

    böyle ilgisiz olmaları beni gerçekten üzdü.

    yalnız dikkatimi çeken birşey var, ben servis sırasındayken arkamda duran bir şahıs iphone 6 sını sıfırı ile değiştirdikleri için geldiğini söyledi ve ürünü yanımda teslim aldı. telefonaki sorun sürekli donmasıymış. Teslimatı yapan eleman sorunun olduğunu aslında değişim için yeterli bir sorun olmadığını fakat değişim için uğraştıklarını söyledi.

    şimdi bu yaşanana göre çok mu ilgililer, yoksa yaşadığınız soruna göre çok mu ilgisizler. İnanın kafam karıştı.

    Bilemiyorum birazda şans işi belkide. 2 gün önce aldığım saat serviste yaklaşık 10 gün boyunca işleme alınmayınca saati geri teslim almaya gittim. İstanbuldan randevu almıştım onu gidicektim. Teslim almaya gittiğimde söylenip saati geri istedim. Görevli arkadaş arkada saatimi bulamadı bana beklememi saati en kısa sürede işleme alacaklarını ve büyük ihtimalle değişim olacağını söyledi. kısacası boşuna 14 gün bekledim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba,

    7. günün sonunda telefonum yenisi ile değişim yapıldı.

    Sizlerinde bilgisi olsun.

    Garantisinin bitimine 3 ay vardı.

    Teşekkürler Aplle
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.