Şimdi Ara

Iphone 6s Pil Sorunu Hakkında (Pil Değişim Kapsamındaki Seri)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
486
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,
    Yaklaşık 2 sene önce aldığım, pili üretim hatalı olup pil değişim kapsamında ücretsiz pili değiştirilen seriden olan iphone 6s telefonumda son zamanlarda yeniden pil sorunu yaşıyorum. Pil değişimi yapılalı 1 seneyi biraz geçti, şu an şarjı çok az gidiyor, bazen kapanmalar oluyor ve şarj süresi değişkenlik gösteriyor. Garantisi 23 Ocak 2018'de bitecek. 3 gün önce yeniden servise verdim telefonu ve testlerde pilimde herhangi bir soruna rastlanmadığı söylendi ve cihaz iade edildi bana. Ama hala pil sorunu yaşıyorum.
    Şu an Ayarlar-Pil menüsünde Kullanım Sürem 2 saat 47 dk. ve kalan şarjım %38. Bu durum anormal değil mi? Acaba içinizde benim gibi olup da cihaz değişimi yaptırabilen arkadaşlar var mı? Telefonu yeniden servise verip şansımı deneyeceğim. Pil testlerinden nasıl sorunsuz geçiyor anlamış değilim.







  • Başka servise yöneltip cihazin kapandigini dile getir ozaman kontrol yapilicaktir pil diyip batarya diyip şarj az gidiyo diyip verirsen iade edilir tabi ayrica sürümdrn kaynaklaniyoda olabilir bende 3-4 saat aliyorum cihaz 7..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler öneriniz için. Cihazın yazılımsal problemleri vardı, yazılımları yenileyerek onları hallettik ama donanımsal hiçbir problem yok dediler. Bu durumda sizin dediğinizi yapacağım bir de. Ancak bu aralar direk tüketici hakem heyetine de başvurmayı düşünüyorum. Sonuçta bu defolu üretilen bir mal ve aslında benim pil değişimini kabul etmeyip direk sıfır isteme hakkım vardı diye düşünüyorum. Değişim olmazsa bu yolu deneyeceğim. Bir de serviste geçen süre garanti süresinden düşüyor mu? Örneğin 2 gün kala verdim telefonu, teslim aldığım zaman garantim bitmiş mi oluyor acaba?
  • Ben de aynı sorunu yaşıyorum. Ben geçen şubatta pil değişim programı ile değiştirdim. Garanti geçen ay bitti. 28’inde randevu aldım apple store’a gidicem. Bakalım ne diyecekler. (6S)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nefendim

    Ben de aynı sorunu yaşıyorum. Ben geçen şubatta pil değişim programı ile değiştirdim. Garanti geçen ay bitti. 28’inde randevu aldım apple store’a gidicem. Bakalım ne diyecekler. (6S)

    Yalnız olmadığımı biliyordum Sorunsuz pille değiştirmenin sıfır verilmiş bir telefon gibi olmayacağı kanaatindeyim. Neticede işlem görüyor telefon. Gittikten sonra ne dediklerini buraya yazarsanız çok sevinirim ben de ne diyeceklerini merak ediyorum doğrusu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sdt3316


    quote:

    Orijinalden alıntı: nefendim

    Ben de aynı sorunu yaşıyorum. Ben geçen şubatta pil değişim programı ile değiştirdim. Garanti geçen ay bitti. 28’inde randevu aldım apple store’a gidicem. Bakalım ne diyecekler. (6S)

    Yalnız olmadığımı biliyordum Sorunsuz pille değiştirmenin sıfır verilmiş bir telefon gibi olmayacağı kanaatindeyim. Neticede işlem görüyor telefon. Gittikten sonra ne dediklerini buraya yazarsanız çok sevinirim ben de ne diyeceklerini merak ediyorum doğrusu.

    - Benim reddit’te okuduğum yeni batarya takarsan sıfır 6S hızına dönüyor.



    - ekşi’den bir arkadaş deji marka alıp kendi taktı pili, 4 gün oldu. Bu hafta sonu gibi pilin durumunu soracağım.



    - ben 320tl ek bütçe yaratabilirseniz orijinal değiştiririm, yapamazsam kendim söküp dışarıdan araştırıp bulduğum en güvenilir bataryayı takarım. (Batarya alırken değiştirme kiti veriyorlar, ifixit sitesinde uygulanışı Türkçe var)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nefendim kullanıcısına yanıt
    Elbette haklısınız çözüm her zaman vardır yeter ki düzeltilebilecek bir sorun olsun. Ama hatalı ürün kullanıp bunlarla uğraşmak açıkçası ağırıma gidiyor. Bundan önce 3 sene iphone 4 kullandım en ufak bir sorun yaşamadım. Ancak yeni takılan pil 1 senede bana bunları yaşatıyorsa ne anladım o işten. Genel olarak da bilinçli bir kullanıcıyım pil ömrüne dair ufak ipuçlarına dikkat ederek kullanırım yani.
    Eğer sonuç alamazsam dediklerinizi mutlaka uygulayacağım
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sdt3316

    Elbette haklısınız çözüm her zaman vardır yeter ki düzeltilebilecek bir sorun olsun. Ama hatalı ürün kullanıp bunlarla uğraşmak açıkçası ağırıma gidiyor. Bundan önce 3 sene iphone 4 kullandım en ufak bir sorun yaşamadım. Ancak yeni takılan pil 1 senede bana bunları yaşatıyorsa ne anladım o işten. Genel olarak da bilinçli bir kullanıcıyım pil ömrüne dair ufak ipuçlarına dikkat ederek kullanırım yani.
    Eğer sonuç alamazsam dediklerinizi mutlaka uygulayacağım

    Biz hatayı pil değiştirme programı başladığında ücret iadesi istemeyerek yaptık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nefendim kullanıcısına yanıt
    İşte buna kesinlikle katılıyorum. Kabul etmek zorunda değildik ve afedersiniz eşşek gibi de sıfır cihazla değişim yapmak zorundaydılar. Ama genel olarak teknik servislerin "kullanıcı hatası sonucu, tamir ücreti" çıkarmalarına o kadar alışmışız ki "Ücretsiz Pil Değişimi" çok cazip geldi sanırım. Dediğiniz gibi hiç kabul etmemeliydik aslında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sdt3316

    İşte buna kesinlikle katılıyorum. Kabul etmek zorunda değildik ve afedersiniz eşşek gibi de sıfır cihazla değişim yapmak zorundaydılar. Ama genel olarak teknik servislerin "kullanıcı hatası sonucu, tamir ücreti" çıkarmalarına o kadar alışmışız ki "Ücretsiz Pil Değişimi" çok cazip geldi sanırım. Dediğiniz gibi hiç kabul etmemeliydik aslında.

    Tecrübe oldu artık böyle sorunlarda para iadesi isteyeceğim.

    Eskiden jailbrrak’in yüzüne bakmazken şimdi ciddi ciddi bir ara denesem mi diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.