Şimdi Ara

iPhone alırken iyi düşünün

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • iPhone 6 Plus sahibiyim. İki yıldır kullanıyorum. İki defa arızadan telefonum değişti. Şimdi de ekran dokunmatiği arıza verdi. Garanti süresi geçeli birkaç ay olmuş. 639 tl tamir bedeli isteniyor. Dokunmatik entegresi ana karta slikon ile bağlıymış. Silikon özelliğini yitirince oluyormuş. Bu kadar problemli bir telefon olabilir mi? Genpa daki görevli "bir tane daha geldi" diyor. Kronik bir problem olduğu internette yazıyor. Apple kendi sitesinde dahi 150$fiyat ile bakım programı başlattığını belirtmiş.
    Telefon ile durumu ilettim. Garantiniz bitmiş, yapacağımız bir şey yok diyorlar. Kimseye iPhone tavsiye etmiyorum. Her telefon bozulabilir ama bu kadar da olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Entegre slikon özelliği diye birşey ilk kez duyuyorum 6 plusda dokunmatik entegre oldukca hassas telefonu ve ekranı sökerken çok dikkat etmek gerekiyor
    iphonun 6 plus haricinndeki her telefonu oldukca başarılı ama düz plus kronik şekilde entegre hatasını cok veriyor
    benimde başıma gelmişti şimdi 6 kullkanıyorum 1.5 senedir henüz bir problem yaşamadım
    6plusı ise entegreden tamir ettirmiştim tavsiye etmem sürekli geri bozuluyor
    entegrede sıkıntı cıktıysa bence çöp yaptırmamanızı tavsiye ederim iyi forumlar
  • İphone 3 ile basladim iphone serisine.simdi 7 kullaniyorum.

    Jeilbreak olmadan kullanamiyorum.kisitli.

    Xiaomi mi6 bugun tanitilacak.cok yuksek tutarlar veriyoruz malesef yazik.tercih meselesi ancak bundan sonra f/p cihazlarina yonelecegim. Xiaomi ideal bence.stabilite dedik ama fiyatlar fazla ve verdigi seylerde kisitli..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun yaşayana her marka pişmanlıktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lawyer77

    Sorun yaşayana her marka pişmanlıktır.

    Eline sağlık hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lawyer77

    Sorun yaşayana her marka pişmanlıktır.

    Bunu yazmaya gelmiştim. :)

    Konu sahibine de geçmiş olsun, bazı insanlar şanssız oluyor teknolojik aletler konusunda. Bir kötü çıkıyor sonra arkası kesilmiyor uğraştırıyor. Her markanın hatalı ürünleri elbette oluyor, Apple da kusursuz değil maalesef. Ama sizde böyle sorunlar yaşatıyor diye tüm Apple cihazlara dikkat edin demek komik olur çünkü arıza vermeyen herhangi bir firma dünya üzerinde yok.
  • düşündüm. bu gezegendeki en iyi teknik servise sahip ve en az sorun çıkartan telefon olduğunun açıkça belli olduğuna karar verdim. kaldı ki karşılaştırabileceğim alternatifi yok bu konuda zaten.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu arıza ile ilgili o kadar çok yazı ve haber var ki. Dokunmatik ile ilgili entegrenin bağlantısı problemli. Sorunun üretim kaynaklı olduğu, kullanıcının hiç bir suçu olmadığı bu kadar açıkken apple garantiniz varsa ilgilenirim, bittiyse beni ilgilendirmez demesi insanı sinir ediyor. Genpa daki görevlinin yanındakine "bir tane daha geldi" demesi sinir ediyor. 2,5 yıllık telefonun tamirine 650 tl istenmesi sinir ediyor. Resmen sorunu kendileri yaratıp bir de bundan para kazanıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lawyer77

    Sorun yaşayana her marka pişmanlıktır.

    Aynen dediğinize katılıyorum. Ama birde şöyle bir gerçek var. Farklı markalarında kronik sorunları oluyor ama ben iPhone lar kadar kronik sorunu olan bir cihaz daha görmedim ben. 3GS ten 6 plus a kadar bütün iphone ları kullandım, şuan 6 kullanıyorum. Samsung un s serisinide kullandım, note serisindende cihaz kullandım. HTC one m7 de kullandım ama bu kullandığım cihazların hiç birini garantiye yollamadım.

    Aldığım her iphone garantiye gitti kronik sorun yüzünden, bu sadece benim başımada değil çevremdeki bir çok kişinin başına geldi.

    şuanki kullandığım iphone 6 yı 3 kere servise bir kerede apple store a götürdüm. 2 Kere ekran 1 kerede cihaz değişti. Ama yinede touch id den gelen tık tık sesi, ekran esnemesi, ön kamera kayması oldu. samsung a geçmiştim bi ara, ondan öncesinde iphone 6 ım vardı yine. Aynı sorunlar o cihazımdada vardı, garantiden değişti, gelen cihazdada 1 ay sonra aynı sorun oluştu.

    Ben hayatımda iphone kadar kronik sorunu olan cihaz görmedim duymadım.




  • Bende de tam tersi bir durum hasil oldu.

    Sony Z ultrada yakinlik sensoru arizasi oldu, note 4te sebeke problemi oldu. Ben de iphobe aldim, kutudan nasil cikardiysam o.



    Ekran esnemesi, 3d touchtan cit sesi falan var mi bilmiyorum. Detayli incelemedim zira telefon konusturuyor,stabil calisiyor, isinmiyor. E bu da benim istedigim sey zaten. Ha dikkatimi ceken bir sorun olursa, is degisir tabi. Ger kalan kil tuy beni ilgilendirmiyor. Pimpirikli olmak iyidir ama bunu absrtmak, paranoyaklik seviyesine getirmek, insanin moralini bozmaktan baska bir seye yaramaz.



    Yazdiklarimi sahsi algilamayin. Ancak Bu kadar detayli bakarsak, her cihazda sorun buluruz.



    Gecen yillarda apple cihaz degistiriyor diye tam 6 kez,evet 6 kez sacma sapan nedenlerden cihazini degistiren oldu. Hatta burada bu durumu ovunerek anlatmak icin baslik acmisti. Bakin artik sadece tamire donen bir anlayış benimsemis. E bu da musteri memnuniyeti ne golge dusurur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.