Şimdi Ara

İphone gelen aramanın 00.00 da kalması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İphone 7 kullanıcısıyım, gelen aramaların yarısında telefonumu açıyorum 00.00 da kalıyor karşı tarafın sesi gelmiyor süre de ilerlemiyor öylece kalıyor, ben kapattığımda ancak kapanıyor.
    Vadefone kullanıcısıyım, onunla ilgili olabileceğini düşünmüyorum ama yinede bu sorunu yaşamış olan varsa yardım ederse teşekkür ederim



  • Restart sonrası aynı mı?
  • Evet restart 2 kere yaptım ama arada yine yapıyor
  • iph7 nin kronik mikrofon sorunu garantisi varsa verin cihaz değişimi yapılır
  • MertayKardes kullanıcısına yanıt
    Malesef garantisi bitti, servise verirsem yüksek ücret çıkar mı diye düşünüyorum
  • Bu sorunun hemen hemen aynısını eski iPhone'umda yaşamıştım ve internette bir çözüm bulamayıp yeni iPhone almıştım.

    Zamanında anakartla alakalı bir arıza demişlerdi forumda ama ben kesinlikle yazılımsal olduğunu düşünüyorum. Son iOS güncellemesini yaptıktan sonra bu sorunu yaşamaya başlamıştım.

    iPhone 7 daha gelecek seneye kadar güncelleme alacak, belki yeni sürümlerde bu sorun yazılımsal ise çözülmüş olur.

    Hatla ilgisi olduğunu sanmıyorum, ben Türk Telekom kullanıyorum, o zamanlar da hattım aynıydı ve bu sorun vardı.
  • Bende öyle düşünüyorum, güncelleme den sonra böyle oldu bakalım inşallah yeni güncellemeyle sorun düzelir diye umuyorum
  • Oguzyar kullanıcısına yanıt
    İnşallah. Sizinki yine iyiymiş, ekrandan kırmızıya basınca kapanıyormuş. Hemen geri dönüp tekrar arama şansınız var.

    Benimkinde telefona karşı taraf cevap verdiği anda telefonum donuyordu, hiçbir tuş işlemiyordu. 10 dk kadar öyle kalıyordu ve kendi kendine resetleniyordu. Anca öyle arayacağım yere dönüş yapabiliyordum.

    Bir gün acil bir arama yapmam gerekti, telefon yine dondu, az kalsın yere atıp tekmeleyecektim sinirimden. Bu böyle olmaz diyip gidip yenisini aldım.

    Umarım siz bu raddeye gelmeden sorununuz çözülür
  • Bakalım inşallah dediğiniz gibi olur,
    Siz telefonu servise vermiş miydiniz?
  • Oguzyar kullanıcısına yanıt
    Yok, garantisi dolalı epey olmuştu bu sorunu yaşadığımda.
    Bir de zaten 5 yıllık güncelleme ömrünün sonlarındaydı artık.
    Ama siz servisle görüşseniz iyi olur.
    iPhone 7 gibi hâlâ güncel bir cihazda böyle bir sorun olmamalı.
  • Yarın teknik destek bölümünle telefona görüşeceğim bakalım ondan sonra duruma göre götürcem, bu arada çok teşekkür ederim yardımınız için
  • Oguzyar kullanıcısına yanıt
    Rica ederim, ne demek.
    Sonuçtan haberdar ederseniz güzel olur
  • Bugün telefonda teknik destek ekibinle görüştüm, güncellemeleri ve bazı ayarları kontrol ettik. Bugün ilk defa biraz önce yine aynı sorunu yaptı, aynı şekilde 2-3 kez daha yaptığı saat ve dakikayı not alıp bilgilendirme sağlayacağım onlar da telefonun o saatte neden o sorunu yaptığına dair araştırma yapacaklarmış.

    Şimdilik bu şekilde, bakalım gelişmeleri buraya yazacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oguzyar -- 22 Nisan 2020; 13:16:0 >
  • Bugün tekrardan Apple ekibiyle görüştüm, zamanları bildirdim daha sonrası bazı ayarları kontrol ettik ve telefonu karşı tarafa bağladım ve test yapıldı şuan için telefonda herhangi bir sorun görünmedi, dosya numarası açıldı onlar şuan incelemeye aldı bende ondan sonrasında Vodafone la görüştüm, onlara bu sorunla ilgili bildirimler geliyormuş, iki tarafında söylediğine göre 3 sebep var;
    1- Şebeke sorunu
    2- Sim kart kaynaklı sorun
    3- Telefon kaynaklı

    Bakalım iki tarafta dosya açtılar sonucu bende merak ediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oguzyar -- 22 Nisan 2020; 15:31:31 >
  • Oguzyar kullanıcısına yanıt
    Epey uğraştırmışlar
    Sorun nereden kaynaklı çıkacak ben de merak ediyorum.
    Operatör veya sim kart kaynaklı çıkarsa çözümü daha basit
  • Bende aynı şekilde hat kaynaklı sorun olmasını umuyorum
  • Bugün Vodafone dan böyle bir mesaj geldi bakalım bundan sonra tekrar sorun olursa, şebeke sorunu elenmiş olacak, geriye 2 seçenek var


    Degerli musterimiz, kapsama sikayetinize istinaden bulundugunuz bolgedeki kisa sureli hizmet kesintisi %DD/MM/YY HH/MM% tarihinde giderilmis olup kaliteli bir hizmet alabilmeniz icin gerekli olan sinyal seviyesinin saglandigi tespit edilmistir. Sikayetinizin tekrar etmesi durumunda dilediginiz zaman bizimle iletisime gecebilirsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.