Şimdi Ara

ırmağa uçtum (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
327
Cevap
4
Favori
19.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun hocam, Allah saklamış resmen. Allah daha beterinden saklasın.

    Araç için de fazla üzülmeyin, sağlığınızın bedeli olarak düşünün. Bu durumdan sonra kolay kolay iş görmez artık, hurdaya ayırmanız mantıklı olur diye düşünüyorum.
  • Geçmiş olsun Allah korumuş

    Önünüze çıkan araç hakkında hiç bir işlem yapılmayacak mı
  • Nasıl haberlere çıkmadınız anlamadım doğrusu, o kadar ufak kazalar haberlere konu oluyor ki. Bu kaza bırakın haberlere filmlere konu olabilir, o kadar ürkütücü yani.
    Sizinde Allah canınızı bağışlamış, gerekenide yapmışsınız, Bundan sonra hayat sizin için daha anlamlı olacaktır.
  • Büyük tehlike atlaşmışsınız,geçmiş olsun.

    Maalesef su gören araçtan hayır gelmez,elektrik sisteminin baştan aşağı yenilenmesi lazım ki o da çok para tutar.
  • geçmiş olsun,inşaallah kalıcı yada ciddi bir yaranız yoktur.aracın tamir edilecek gibi durmuyor,gerçi işin uzmanları forumda mevcuttur,daha faydalı ve doğru bilgiler verebilirler.o arabadan sağ çıkmanız bile allah'ın bir hikmeti.bir verdiğiniz karşı gelmiş.
  • Çok geçmiş olsun, yaşadığınız bu kötü deneyimi çok güzel kelimelere dökmüşsünüz.
    Okuyan bizler de yaşamış kadar olduk. Tekrar geçmiş olsun.

    Bu arada aracın kaskosu yok demişsiniz, bu noktada aracı hurda olarak satmak mantıklı görünüyor.
  • geçmiş olsun hocam anlattıklarınızı okurken sanki amerikan filminin senaryosunu okuyor gibi hissettim kendimi verilmiş sadakanız varmış mesela o kaza anındahttp://www.hepsiburada.com/Liste/dreamcar-acil-cikis-cekici-80010/productDetails.aspx?productId=otev80010&categoryId=272469#Gorseller şunun gibi birşey olsaydı hem camı kırardınız hemde emniyet kemerini keserdiniz ama sizin camı kırmaya gerek yokmuş peki sunrooftan çıkamazmıydınız
  • Geçmiş olsun..
  • usta hala malın derdindesin git allaha dua et yaşıyosun ayaktasın,büyük bir kaza atlatmışsın geçmiş olsun
  • Hocam geçmiş olsun sizde Bişey yok inşallah
  • geçmiş olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Closer

    geçmiş olsun...

    Aynen geçmiş olsun...
    Kazaya sebeb olan pezo'nun plakasını görmüş olsaydınız o mal'dan şikayetçi olabilirdiniz...
  • Geçmiş olsun. Allah sizi sevdiklerinize bağışlamış resmen. Ben olsam o an, heyecandan nefesimi bile tutamazdım siz çok soğuk kanlıymışsınız. Şehirdışı uzun yolculuklarda kapıları kilitlememek gerek galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TüplüveÖfkeli

    Geçmiş olsun. Allah sizi sevdiklerinize bağışlamış resmen. Ben olsam o an, heyecandan nefesimi bile tutamazdım siz çok soğuk kanlıymışsınız. Şehirdışı uzun yolculuklarda kapıları kilitlememek gerek galiba.

    bir arkadaşımın müdahale( 112 ambulansında çalışıyordu) için gittiği kazada yaşanan şu:


    araç transit. ön yolcu koltuğunda kadın oturuyor. neyse araç bi şekilde takla atıyor( sebebini bilmiyorum). sağ taraftaki kapı açılıyor, açılan yerden kadının saçları dışarı çıkıyor. araç takla atmaya devam ediyor, kapı bu arada kapanıyor. kadının saçları kapıya sıkışıyor. araç en son takla atarak yol kenarındaki bir tümseğe çarpıyor.

    sonuç :en son çarpma anında kadının saçları kapıya sıkıştığı için saç derisi, alttaki kafa kemikleriyle birlikte kafa tasından ayrılıyor. evet saçlı deri, alttaki kemikler ve saçlar kapıya sıkışmış vaziyette kalıyor. kadının beyni açıkta kalıyor. olay yerinde kazayı ilk gören vatandaşlar kadının hala hayatta olduğunu söylüyorlar. düşünebiliyor musunu? kafa tasının üst kısmı ayrılmış, kadının beyni açıkta ve hala yaşıyor. tabi bizim arkadaşlar olay yerine ( ilçe yolu ) varasıya kadar kadıncağız ex oluyor.

    malesef ki olay gerçek, abartma, ekleme, çıkartma yok. arkadaş olayla alakalı 3*4 kare fotoğraf almıştı onları gördüm ( kadının fotoğrafı değil, saçların ve kemiklerin kapıya sıkışma fotoğrafı)

    acaba kapı kilitli olsaydı kadın yaşar mıydı, yada ne olurdu?

    işte kaza olunca araçta insanoğlununun hayatını tehdit eden onlarca etken var. arkadaşın kazasında ise emliyet kemeri takılı olmasaydı, kafası ve göğüs kafesi dreksiyona çarpıp kafa travmasına bağlı bilinç kaybı gelişebilirdi belki de. Netice de Allah korumuş, verilmiş sadakası varmış.




  • geçmiş olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flonky

    Geçmiş olsun önüne araç çıktı diye nehremi uçman gerekiyordu vursaydın ya niye kırdın direksiyonu (gerçi kaçma refleksi) ama o refleksini körelt yani sonuçta aşşası nehir bu arada vurcağın araç nerde kaçtımı?

    Duzcede bir arac onume cikti kacsam kurtarirdim ama yuzde 80 ben takla atardim. Vurdum gobekten. 8 / 8 adam suclu bulundu trafik kayitlarinda.

    Ne kaskom bozuldu nede ugrastim. Gerci 2 bin tl civari zararina satiyorum araci ama olsun. Artik trafik sicilide onemli. Sigorta vs yaptirirken omur boyu karsisina cikiyor kayitlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun.. verilmiş sadakanız varmış. allah korumuş. allah beterinden korusun..
  • Sayın marinerocyp,
    Sizi soğukkanlılığınız ve yaşama azminizden ötürü kutluyorum. Bilincinizi kaybetmemiş olmanız, emniyet kemerini çözmeyi başarmanız, sizin tarafınızdaki camın kırılması. Bunların hepsi başarılı bir kurtuluşa giden yolu aydınlatmış.

    Geçirdiğiniz bu kaza, Volvo forumunda tartıştığımız bir konuya tam olarak uyuyor: "Lamine camlar" konusu. Bildiğiniz gibi lamine camlar kırılmadığı için, bir güvenlik opsiyonu olarak sunulmakta(Aynen kırılmayan ön camınız gibi düşünün). Yani camları kırmak suretiyle hırsızlık olaylarında, ve ya camları kırmak suretiyle araç içerisindekilere zarar verme olaylarında önleyici bir güvenlik önlemi olarak görülmekte.

    Fakat ben lamine camlar konsuna başka açıdan baktığım için, tam tersine araç içerisindekilerin güvenliğini tehlikeye soktuğunu belirtmiştim. Bazı dostlarım neden böyle düşündüğümü anlamamışlardı. Ben de onlara örnek olarak araçtan çıkılması gerektiği zamanlarda lamine camları kıramayacağımız için bir tehdit oluşturduğunu belirtmiştim. Hatta tam da sizin kazanız gibi bir örnek vererek, "düşük ihtimal dahi olsa aracımız suya düşerse lamine camları asla kıramayız" demiştim. Ve bu yüzden lamine cam opsiyonundan uzak durulması gerektiği kanısına varmıştım.

    Şimdi bu "düşük ihtimal"in sizin başınıza geldiğini üzüntü içerisinde görmekteyim. Ve eğer aracınızın yan camları lamine olsaydı, bırakın kendi kendine kırılmayı, emniyet kemerini açmayı başardıktan sonra, ne kadar darbe vursanız da o camı kıramayacaktınız(kırılırdı, fakat birbirinden ayrılmazdı, aynı ön cam gibi). Lamine camı geçiyorum, belki de normal camı bile kıracak takatiniz kalmamıştı.

    Sanıyorum burası, Volvo'nun geliştirdiği, suya düşen araçların camlarının kendi kendine kırılmasını sağlayan güvenlik sistemini paylaşmanın tam da yeri:

    Umarım hava yastığı gibi, bu sistem de bir gün tüm araçlarda standart olur.

    Sayın marinerocyp, adeta ilahi bir güç kazaya müdahil olmuş. Bundan sonraki yaşamınızın kıymetini bileceğinizden şüphem yok. Geçmiş olsun. Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 14 Mayıs 2012; 18:50:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratt45

    quote:

    Orijinalden alıntı: TüplüveÖfkeli

    Geçmiş olsun. Allah sizi sevdiklerinize bağışlamış resmen. Ben olsam o an, heyecandan nefesimi bile tutamazdım siz çok soğuk kanlıymışsınız. Şehirdışı uzun yolculuklarda kapıları kilitlememek gerek galiba.

    bir arkadaşımın müdahale( 112 ambulansında çalışıyordu) için gittiği kazada yaşanan şu:


    araç transit. ön yolcu koltuğunda kadın oturuyor. neyse araç bi şekilde takla atıyor( sebebini bilmiyorum). sağ taraftaki kapı açılıyor, açılan yerden kadının saçları dışarı çıkıyor. araç takla atmaya devam ediyor, kapı bu arada kapanıyor. kadının saçları kapıya sıkışıyor. araç en son takla atarak yol kenarındaki bir tümseğe çarpıyor.

    sonuç :en son çarpma anında kadının saçları kapıya sıkıştığı için saç derisi, alttaki kafa kemikleriyle birlikte kafa tasından ayrılıyor. evet saçlı deri, alttaki kemikler ve saçlar kapıya sıkışmış vaziyette kalıyor. kadının beyni açıkta kalıyor. olay yerinde kazayı ilk gören vatandaşlar kadının hala hayatta olduğunu söylüyorlar. düşünebiliyor musunu? kafa tasının üst kısmı ayrılmış, kadının beyni açıkta ve hala yaşıyor. tabi bizim arkadaşlar olay yerine ( ilçe yolu ) varasıya kadar kadıncağız ex oluyor.

    malesef ki olay gerçek, abartma, ekleme, çıkartma yok. arkadaş olayla alakalı 3*4 kare fotoğraf almıştı onları gördüm ( kadının fotoğrafı değil, saçların ve kemiklerin kapıya sıkışma fotoğrafı)

    acaba kapı kilitli olsaydı kadın yaşar mıydı, yada ne olurdu?

    işte kaza olunca araçta insanoğlununun hayatını tehdit eden onlarca etken var. arkadaşın kazasında ise emliyet kemeri takılı olmasaydı, kafası ve göğüs kafesi dreksiyona çarpıp kafa travmasına bağlı bilinç kaybı gelişebilirdi belki de. Netice de Allah korumuş, verilmiş sadakası varmış.


    abi anlattığın olay ne öyle ya vallahi tüylerim diken diken oldu. Nasıl bir saçmış ki bu kopmamış hayret verici. Saçından bir kaç tel koparmaya çalıştım valla dipleri acıdı. Kadının o anki çektiği acıyı tahmin bile edemiyorum. Rabbim ölümün bile hayırlısını nasip etsin.




  • Emniyet kemerinizin canınıza mal olacağı yönündeki yorumlar fazlasıyla yanlış olmuş.
    Bu durum aynen lamine cam konusunda olduğu gibi meseleye tek taraflı olarak bakmaktan kaynaklanıyor. Büyük ihtimal emniyet kemeriniz takılı olduğu için araç içerisinde, tek parça, ve bilinciniz yerinde kaldınız. Eğer takılı olmasaydı büyük ihtimal bu saydıklarımdan birisi başınıza gelecekti.

    Evet, sizin durumunuzda emniyet kemerini çözememek, hayatınıza mal olabilirdi. Ancak eğer takılı olmasaydı, emniyet kemerinizi çözerek kurtulabilme şansınızı da, daha en başından yitirmiş olacaktınız. Lütfen bakış açılarımızı çoğaltalım.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.