Şimdi Ara

işçilik kalitesi en iyi olan FİAT. (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
81
Cevap
0
Favori
20.628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fiatın en büyük hatası kuş serisi dediğimiz doğan şahin kartal markalarının üretimini uzun süre devam ettirmesidir.

    bu yüzden insanların aklına fiat dendiğinde bu arabalar gelmektedir.

    ama fiat stilo gibi iyi bir araba üretti. oda tofaşın satış strateji yanlışlığından Türkiyede tutulmadı.

    şimdi ise geçen seneye göre satışalarını % 8,4 arttırdı . ilk dokuzayda 1.230.000 adet vw satılırken ve pazar payı % 10 iken fiat 780.000 adet sattı Pazar payı % 7,8 ( ilk 9 ay )

    şimdi avrupada satılan fiat bravo en çok satılan arabalar arasında

    iyi yi yaparsa eminin ki Türkiyede de kötü imajını daha da silebilir.
  • fiat ucuzdur bu yuzden kalitesizdir.. ister kabul et ister kabul etme ama böyle.. sen hyundai ile kıyaslayana kadar opel'le ford'la kıyasla bakalım nasıl bi sonuç çıkıyo. kaliteli olsun istiyosan alfaromeo'ya bakacaksın. fiat çatısı altında ve fiat'dan daha kaliteli araç üretiyolar.. ama onun da fiyatı pahalı..

    hem ucuz hem kaliteli olur mu biraz kafayı çalıştırmak lazım tabi
  • Fiat neye göre ucuzdur ya da neye göre kalitesizdir.

    örnek benim arabam palio.hertürlü memnunum.ödediğim bedele göre makul bir araba.

    Allaha şükür yolda da kalmadım.

    fiat ucuzdur ve kalitesizdir şeklinde kestirip atmanın bir anlamı yok.

    grande puntonun ne ucuz ne de kalitesiz olduğu ortada.

    bir araç altın direksiyon ödülünü alıyor ise kalitesiz damgası vurulamaz.

    gerçi ödüle de gerek yok.

    pahalı ,daha kaliteli daha iyi bir işçilik isteyenler için yeni bravo gelicek

    keza yeni 500 de gelicek.sınıfının en güvenli ve kaliteli aracı olduğu otoriteler tarafından onaylandı.

    5 yıldız ve birçok ödüle layık görüldü bu araç

    d segment yeni croma ya da ulysse van gibi pahalı modellerin vergi sebebiyle getirilmemesi
    fiat ın sadece ucuz araçlar yaptığı düşüncesine neden oldu.

    yeni bravonun içi.

     işçilik kalitesi en iyi olan  FİAT.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 9 Kasım 2007; 13:41:05 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Fiat neye göre ucuzdur ya da neye göre kalitesizdir.

    örnek benim arabam palio.hertürlü memnunum.ödediğim bedele göre makul bir araba.

    Allaha şükür yolda da kalmadım.

    fiat ucuzdur ve kalitesizdir şeklinde kestirip atmanın bir anlamı yok.

    grande puntonun ne ucuz ne de kalitesiz olduğu ortada.

    bir araç altın direksiyon ödülünü alıyor ise kalitesiz damgası vurulamaz.

    gerçi ödüle de gerek yok.

    pahalı ,daha kaliteli daha iyi bir işçilik isteyenler için yeni bravo gelicek

    keza yeni 500 de gelicek.sınıfının en güvenli ve kaliteli aracı olduğu otoriteler tarafından onaylandı.

    5 yıldız ve birçok ödüle layık görüldü bu araç

    d segment yeni croma ya da ulysse van gibi pahalı modellerin vergi sebebiyle getirilmemesi
    fiat ın sadece ucuz araçlar yaptığı düşüncesine neden oldu.

    yeni bravonun içi.

     işçilik kalitesi en iyi olan  FİAT.









    ya turkce anlamıyosunuz ya matematik bilmiyosunuz.. evet bi ford'a göre ucuz ve bi ford'a göre kalitesiz.. ama bu fiyat/performans oranı dusuk demek değil.. şimdi kaliteli mi diyelim fiat'a? o zaman hangi marka kalitesiz iş yapıyo? yada çok parası olan bi adam neden fiat'a binmez..?

    evet ucuz evet kalitesiz.. ama bu araç alınmaz demek değil.. herkes kaliteli arabaya binmek zorunda da değil! ben de binemiyorum kaliteli bi arabaya ama gidip de 10 milyarlık arabama kaliteli diyip kendimi de kandırmıyorum




  • Ben de fiyat&performans bakıp palio aldım zaten

    kızmana gerek yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Ben de fiyat&performans bakıp palio aldım zaten

    kızmana gerek yok


    o fiyata gerçekten iyi bir araç özellikle dizelleri hoşuma gitti
  • tamam arkadşlar kavga etmeyin ön konsol ve iç döşeme bakımından en iyi fıat benim fıat tipo

    işçilik tamamne bana ait yakında telif hakkı için basvuru yapıcam

     işçilik kalitesi en iyi olan  FİAT.


     işçilik kalitesi en iyi olan  FİAT.


     işçilik kalitesi en iyi olan  FİAT.






  •  işçilik kalitesi en iyi olan  FİAT.


     işçilik kalitesi en iyi olan  FİAT.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bursatipo -- 20 Kasım 2007; 1:33:42 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sigma Q


    quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Fiat 500 , 1950li yıllarda çıktı. Hala var ve satış rekorları kırıyor.En zor beğenen müşteri profiline sahip Avrupa pazarında...
    Fiat talebi karşılamak için üretim planlarını revize etti. Punto 15 senedir Avrupanın en çok satan B sınıfı araclarından biri.
    Türkiye pazarına bakıp da hüküm vermek çok yanlış. Panda 1 milyonu devirdi. Bu arabaları 3. dünya ülkelerine satmıyor Fiat, Avrupa'ya satıyor.

    Linea'nın satış rakamlarından kimsenin haberi yok anlaşılan. Tofaş şu an talebi nasıl karşılayacağım diye kara kara düşünüyor.

    Fiat Avrupa'da en çok Car of The Year" ödülünü alan firma. Bu sene ilk 7'de yine bir Fiat var. Bakalım hangisi seçilecek.


    peki nerede bu linea lar?


    selamlar...

    önce fiat lneaların nerede olduğuna bir yanıt vermek istiyorum...

    ülkemiz sınırları içerisinde her gün trafikte yüzbinlerce araç dolaşıyor.....

    satışa başladığından bugüne 6000'in üstünde satılan linea, elbette ki bu kadar araç arasında ancak görebildiğiniz kadar görülecektir..

    fiat'ın kalitesine gelince çok eski bir geçmişe sahip bulunan "fiat" firması geniş halk yığınlarına uygun fiyatla kullanışlı,dayanıklı,hizmet görebilen ,çeşitliliği maliyetine göre çoğaltabilen,yeterli ve gerekli kalitede ,her dönemde de güvenliğini sağlayabilen modeller üretmiş ve üretmektedir..yakın geçmişteki "fiat" sahip ve yöneticileri siyasi görüş bakımından da "halk yığınlarının" yanında tavır almıştır..."global siyasi ve ekonomik yaşam"ın gündeme gelmesiyle de ürün gamlarını geliştirmiş,fiat modellerinin yanı sıra ,alfa-romeo ve lancia modelleriyle de daha geniş tüketici kesimine hitap etmektedir..

    fiat bünyesindeki maserati ve ferrari modellerinin rakipsizliği dünya otomobil tarihinin altın sayfalarıdır.

    yakın geçmişte yaşadığı ekonomik krizi,ticari araçlar ve diğer akraba ve dost kuruluşların işbirliğiyle aşan" fiat" geleceğe umutla bakmakta ve geçmişiyle de övünmektedir..

    ben ve benim gibi fiat'a ve tofaş'a gönül verenler de çok gururluyuz...

    saygılarımla...




  • Arkadaşlar Türkiyede yerlide rahatlık bakımından FİAT iyidir ama sağlamlık bakımından RENAULT iyidir.Firmaları övmekle bişey kazanılmaz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sigma Q


    quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Fiat 500 , 1950li yıllarda çıktı. Hala var ve satış rekorları kırıyor.En zor beğenen müşteri profiline sahip Avrupa pazarında...
    Fiat talebi karşılamak için üretim planlarını revize etti. Punto 15 senedir Avrupanın en çok satan B sınıfı araclarından biri.
    Türkiye pazarına bakıp da hüküm vermek çok yanlış. Panda 1 milyonu devirdi. Bu arabaları 3. dünya ülkelerine satmıyor Fiat, Avrupa'ya satıyor.

    Linea'nın satış rakamlarından kimsenin haberi yok anlaşılan. Tofaş şu an talebi nasıl karşılayacağım diye kara kara düşünüyor.

    Fiat Avrupa'da en çok Car of The Year" ödülünü alan firma. Bu sene ilk 7'de yine bir Fiat var. Bakalım hangisi seçilecek.


    peki nerede bu linea lar?


    Sokağa çıkman gerekiyor.



    Biraz etrafına bakman gerekiyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    Arkadaşlar Türkiyede yerlide rahatlık bakımından FİAT iyidir ama sağlamlık bakımından RENAULT iyidir.Firmaları övmekle bişey kazanılmaz.


    sen anlasilan 70-80 li yillarda yasiyorsun. reno lar eskiden saglamdi haklisin. hele o toros u daga bayira sur jeep gibiydi masallah fakat bunlar gecmiste kaldi artik saglamlik diyince akla fiat da geliyor. bunun en buyuk kaniti aldigi yildilar
  • fiat kalitesizdir ucuzdur yaramaz diyen herkes bilip bilmeden konusuyor demektir.türkiye de bi memur 50 60 bin ytl verip te araba almaz ALAMAZ DEMİYORUM ALMAZ pejo 207 ye kucak dolusu para vereceğine alır bi palio el hem kafası rahat olur hem cebi zaten o insandan mutkusuda yoktur.ucuzmuş kalitesizmiş bunlar boş işler ben doblomdan son derece memnunum ne kdar arıza da yapsa (3 yıldır yağ değiştirmek balata değiştirmeyi arıza saymıyorum )
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sigma Q


    quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Fiat 500 , 1950li yıllarda çıktı. Hala var ve satış rekorları kırıyor.En zor beğenen müşteri profiline sahip Avrupa pazarında...
    Fiat talebi karşılamak için üretim planlarını revize etti. Punto 15 senedir Avrupanın en çok satan B sınıfı araclarından biri.
    Türkiye pazarına bakıp da hüküm vermek çok yanlış. Panda 1 milyonu devirdi. Bu arabaları 3. dünya ülkelerine satmıyor Fiat, Avrupa'ya satıyor.

    Linea'nın satış rakamlarından kimsenin haberi yok anlaşılan. Tofaş şu an talebi nasıl karşılayacağım diye kara kara düşünüyor.

    Fiat Avrupa'da en çok Car of The Year" ödülünü alan firma. Bu sene ilk 7'de yine bir Fiat var. Bakalım hangisi seçilecek.


    peki nerede bu linea lar?


    satılan her araç etrafda hareket halinde mi olması gerekiyor




  • Unutmayalım ki o beğenmediğiniz kuş serisi olmasaydı. Türkiye'de çoğu kişi arabaya binemezdi.Bir çok kişinin ilk arabası olmuştur Kuş serisi ve hala da kullanılıyor.
  • bunda o günlerdeki devlet polikasının etkisi yadsınamaz bunda. yıllarca Türk insanı bu arabalara mahkum bırakıldı. serbestleşmeyle birlikte artık rekabet arttı, ithal arabalara yurda girmeye başladı, pasta kavgası kızıştı. artan şehirleşmeyle ve artan yol kalitesiyle artık insanlar daha sessiz daha hızlı ve kaliteli araba taleplerini artırdılar.firmalar kalite, fiyat , işçilik, servis olanakları, dayanıklılık , güvenlik yönlerinden kendilerini geliştirererk pazarda yer edinmeye çalıştılar. sonuçta bazı arabalar bu yönlerden bazılarını kaparak isim yaptılar, bazıları da yapamadılar. tüm mesele bu bence.


    quote:

    Orjinalden alıntı: realmusician

    Unutmayalım ki o beğenmediğiniz kuş serisi olmasaydı. Türkiye'de çoğu kişi arabaya binemezdi.Bir çok kişinin ilk arabası olmuştur Kuş serisi ve hala da kullanılıyor.




  • ister istemez konuya dahil oldum, fiata haksızlık ediliyor gibi. 14 yıl şahin 3 değişi şahin kullndım, çok yol yaptım ,tamam bir avrupa arbasının konforu yoktu ama beni bir gün dahi yolda bırakmadı,bakımları öyle bütçemi sarsmadı ve ayrıca çok uzun ömürlü motorları vardı. saırım bugün artık fiat eskisine göre kalitesini mutlaka yükseltmiştir, yükseltmek zorundadır.yoksa yok olurdu. zaten satış rakamları ve arıza istatistikleri çok olumlu.
  • Bence grande puntonun işçilik ve malzeme kalıtesını yabana atmamak lazım.Sınıfının üzerinde bir plastık ve doseme kalıtesı var.Fakat aracın iç mekanında krom aksesuar olmayısı bır eksıklık.
  • Provakatörler iş başında.

    Fiat hakkında ileri geri konuşanlar var aramızda.
    Bu tip tartışmalara yada laf atmalara hiç gerek yok.

    Kuş serisi denmiş, Doğrudur yıllarca bu arabalara bindik,
    ama diğer taraftan da renaultun torosu, 12si, broadwayi, springi vardı.
    Veya şöyle diyelim, Türkiyeye doğru dürüst araba mı geliyordu dışarıdan.
    Gümrük birliğinden sonra Türkiyeye yabancı araçlar daha çok ve makul fiyatlarla gelmeye başlayınca yerli firmalar da kaliteli ürüne yöneldiler
    ve kuş serisi ve renaultun dandik serileri bitti.

    Şimdi laf ola beri gele diye laf atmanın anlamı yok.
    Yukarı yorumlara tek tek cevap verebilirim.
    Ama gerek yok. Çoğu saçma.

    Avrupaya gidin adım başı fiat görürsünüz. bu yeterli cevaptır bence.

    Fiat segmentasyon ve pazar konumlandırmasını iyi yapan bir marka.
    Fiat markasını Vw, Bmw yada Mercedes ile yarışmak için kullanmıyor,
    İstese yapabilir.
    Neticede Ferrari ve Alfa Romeo da aynı grupta.

    Yaklaşık 10 yıldır Fiat marka araçlara biniyorum.
    En son da Puntoya.
    1 kez bile yolda bırakmadı. Hiçbir problemim de olmadı.
    İnşallah bundan sonra da olmaz.




  • Ha bir de malzemenin ucuz ancak sık değiştiğinden bahsedilmiş.
    Bu laflar taksici lafları.
    Aracına bakmazsan hangi marka olursa olsun o ada sana bakmaz.
    Bu kadar basit.


    Aracım 20.000de bir bakıma giriyor.
    ve fiyatları da makul seviyede.
    10 yıldır bakımlar dışında hiçbir yedek parça değiştirmedim.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.