Şimdi Ara

işçilik kalitesi en iyi olan FİAT. (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
20.628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kendi arabam diye söylemiyorum.kesinlikle bravoooo.iyiki almışım
  • objektif olmak gerekli.fiat firması düşük gelirliler için otomobil üretiyordu ama son yıllarda vw ile girdiği dizel motor yarışından sonra orta gelirli insanlar için de araç üretmeye başladı ve bunun en iyi örnekleri croma ve bravodur.
    ayrıca fiat üst gelirli insanlar için alfa romeo yu kullanıyor.alfayıda fiat üretiyor.159 u incelerseniz sınıfının bir numarası olduğunun farkına varırsınız.

    common-rail sistemini geliştiren firma fiattır ve
    multijet motorları gerçektende en iyi dizel motorlar arasında kesinlikle ilk 3 tedir.motor ömrü, performansı ve sorunsuzluğuyla.

    ki ford bile artık fiattın 1.3 mj 75 hp motorunu KA modelinde avrupada satıyor.opel zaten multijet kullanıyor.

    kısacası Fiat özellikle dizel motor üretiminde dünyada bir numarada sayılacak bir firma konumuna geldi ve buna paralel olarak araçlarınında kalitesini arttırmaktadır.
  • Fiyat aralığına göre verdiği kalite gerçekten iyi.

    Özellikle ekonomi sınıfında bunu fazlaca hisettiriyor. Ki bu hususta Yahudi temelli firmalar her zaman fiyat/performansta iyi olmuştur. (Fiat grubu [Fiat, Alfa, Lancia ve Özerk olarka Ferrari ve Maserati] , ve PSA grubu (Özellikle de Citroën), kökleri derin bağlar taşımaktadır]

    ve attığı adımları gayet iyi bilr ve yaş tahtaya da kolay kolay basmazlar... Zaten satış rakamları da, ürün desteği de bunu gösterir.

    Tabi özellikle parça temini ve servis konusundaki gelişmişlik ile, bir nevi müşteri temsili ve denetimli satış hedefliyorlardı. Çünkü sürekli kanaç elde etmenin yegane temeli buydu.

    Almanlar 80'lerde zararına otomobil imal ettiler, kaçaktan yağını suyunu koyup gez anlayışıyla araçları yaptılar, ancak bu, onlara müşterinin çok zor geri dönmesi ve düşmeye başlayan satış rakamları olarak geri döndü Hatırlarsanız Mercedes Benz, 1993 de krizin eşiğinden dönmüştü.

    Çünkü aracı bir kez alan, sınırlardan kaçak geçirip, 2 3 el birden değiştirip satıyordu, parça karaborsası yapıyordu, ama gel gör ki bu ihtişam takasının içinde üreticinin cebine pek de birşey girmiyordu.
    İşin kötüsü, boyuna kaçakçılık malzemesi oluyorlardı. (Doğu illerimizde zamanında az 230 diesel girmemiştir, kaçak mazotla, kaçak araç, dogrudan galeriye gidip, sahte satışlarla ülkeye ucuzdan sokulmuştur..)

    Citroën'in kuzey afrika'daki çöl başarısını Unimog ile denerken bile, Ürün satılıp sonra destek için bir daha asla geri dönülmeyince, unimoglarda az ellerini verip kollarını kaptırmadılar... Demek ki Altın tepside sunmak veya müşteri ilişkisi kuramaan ürünler yapmak bir yerden sonra işi tıkıyormuş, bunu gördüler...


    Ha malzeme kalitesi anlayışına bakarsak, en lüks ve malzeme kalitesi en iyi olan FIAT grubu aracı Lancia Phedra MPV, FIAT ' a bağlı en kaliteli malzemeye sahip özerk firmaların ürettiği en kaliteli araç da Maserati Quattroporte dir.

    Ha Fiat'ın kendi markasını taşıyan araçlar isterseniz, Stilo ve Bravo derim. Bedel aralığında gayet de güzel araçlardır.
    Palio da, fazla hafiftir, yan rüzgarlarda deli gibi savurur, insanın içine korku salar. Ancak malzeme temini ve yakıt ekonomisiile kendini rahatça amorti eder.



    Bu arada 2. el muhabbeti artık kabak tadı vermeye başladı.

    Artık Özal döneminde yaşamıyoruz ki, devalüasyon yoluyla zengin olalım, mark düşükken kesin dönüş yapan gurbetçilerden arabaları ucuz yollu toplayıp, döviz fırlayınca aldığımız paranın iki misli fiyatına satalım, karabosra parçacılık yapalım, geçti gitti o günler. Artık otomobili alırken sana verdigi zevk yanınıza kardır.

    Ve avrupa'daki anlayışa doğru yavaş yavaş gidiyoruz... Yani 5 yaşını doldurmuş araçları mecburen 2000-3000€ gibi komik fiyatlardan verme dönemine,

    Yani isteyen, 10 senelik, memlekete giderken kullana kullana aksamını darmadağın ettiği BMW 530 unu 30 bin liraya giydiremeyecek kimseye,

    Bu yüzden, fazladan harcayacak paranız da yoksa, çok pahalı araçlar almanın da anlamı yok. Çünkü önünde sonunda belli sürelere bakımlarını yaptırmanız gerekecek. Yani, ben bu araca 20 bin TL fazla saydım, bakımdan amorti ederim, aksamı süper diye bir garanti yok.




  • ben kullanıyorum ancak kullandığımdan dolayı değil gerçekten iyi olduğu için yazıyorum.işçilik konusunda bravo cidden çok iyi.
    ikinci el konusunda bende kısaca şunu söylemek istiyorum.alınan sıfır araç ne olursa olsun fiyatı ne kadar yüksek ise ikinci elde satarkende kayıp o kadar yüksek olur.bunu kimileri kabul etmesede ve vw zarar ettirmez gibi bir düşünce içinde olsalarda malesef gerçek fiyatı yüksek olan aracın kayıbınında yüksek olması.bu durumda yapılması gereken alırken kazanmak ve fiyat/performans oranı en iyi olan aracı almak.kısaca bir örnekte veriyim mesela aylardır bu konuda birinci multijet bravo.
  • şuana kadar şahin uno kullandım gerçekten hiçbir sorun yaşamadım şuan da albea multijet kullanıyorum araba harika
    kesinlikle ödenen paranın üzerinde bir kalitesi var zaten öyle olmasa taksiciler yıllarca bu araçları kullanmazdı,
    ayrıca arkadaşın dediği gibi son yıllarda fiatın ürettiği motorlar hem ekonomik hemde dayanıklı mesela multijet, efsane motor bana göre
    saygılar..
  • Arabadan anladığını iddia edebilecek arkadaşlar oturup şunu düşünsünler
    Araba üreten memleketlerin tüm markalarını, en iyiden aşağıya doğru sıralasınlar. 1ci şudur, 2ci şudur gibi...
    Almanların en altta kim olur? İngilizlerin en altta kim olur? Amerikanların en altta kim olur?
    Konu İtalyanlara gelince? Tüm markaları bir firmaya ait çıkıyor değil mi?
    Bu kadar büyük bir şirket Şimdi Opel'i GM'yi alıyor biliyorsunuz. Maksat işçilik kalitesi olsa yapamayacağını nereden
    çıkarıyorsunuz? Acaba amaç herkesin arabaya binebilmesi olabilirmi?
    Unutmayın Kuş grubu olmasaydı memlekette çok aile araba kullanamazdı, ki hala kullanılıyor.
    Birde sanki aldığımız arabalar fabrikanın yaptığı gibi kalıyor. Külliyen değiştiriyoruz arabaları, sonra işçilik... Oldu be...
  • FIAT A KİMSE LAF EDMEZ BEN ŞU ANDA 1.6 16 V PALİO 98 MODEL KULLANIYORUM TEK EKSİĞİ VİRAJLARDA SAVURMASI BİRAZ İZ GENİŞLİĞİ AKS MESAFESİ VE 1200 KG AĞIRLIK OLSA VW TOZUNA YETİŞEMEZDİ BU ARACI NİYE DAHA OTURAK YAPMADILAR ACABA
  • fiat marea1.6 exc arbam var, madddi durumum olsa hiç düşünmez fiat bravo 1.6 120 hp multijet alırdımmm
  • Fiat'ın malzeme kalitesi yönünden en kaliteli üç aracı;

    -Bravo
    -Stilo
    -Punto'dur..

    Diğer pollemiklere gelince..Bana kalırsa Fiat kullanmadan kötüdür, ayağımı yerden kessin diye alınan arabadır vs. şeklinde konuşmak oldukça yersiz..Sizleri dinleyenler de sakız parasına araba veren bir firma zanneder Fiat'ı..Bu söylemlerin gözümde,yıllardır ağızdan ağıza gelmiş olan "Ford çok yakar" ifadesinden hiçbir farkı yoktur..Sanki Ford 80 model araçlarındaki motoru hiç bir teknolojik gelişmeye maruz tutmadan birebir alıp 2009 model araca uygulamıştır..Nasıl ki bu bir şehir efsanesidir Fiat'ın da namını lekeleyen eski araçlarının yerini son derece teknolojik araçları almıştır..Zaten Türk halkı'nın bütçesi belli 30bin ve üzerindeki araçları özellikle İç Anadolu il ve ilçelerinde oldukça nadir görürsünüz..Ortalama 25 milyara verdiğiniz parayı sonuna kadar hak edecek cinste sıfır km araç üreten tek firma benim gözümde Fiat'tır..Hyundai'nin bu fiyatlar civarında satışta olan hiç bir aracı Punto'dan iyi değildir..Getz'miş Era'ymış bunlar hikaye..Tamam Hyundai de halka hitap eden, fiyat performans açısından konforlu sayılacak araçlar üretiyor ancak Türkiye pazarında hiç bir zaman Fiat'ın önünde yer almamıştır..Punto'yu 3 sene kullandık yağ ve filtre değimleri haricinde 5 Kuruş masraf çıkarmadı..Vw polo'nun 4 tane kapı fitiline 700 TL verecek kadar zengin olan bir çoğunluk göremiyorum Türkiye sınırları içerisinde..Onun için yok efendim Fiat araba değildir Vw, Toyota çok iyidir gibi bu araçların bağımlısı olmuş tarzda yazılar yazmanın bir anlamı yok..Alabiliyorsan 10bin TL daha çıkarır iyi dediğin markalara binersin..Fiat'ın araç fiyatları Vw'inkilerle bir olmadığına göre onlarla kıyaslayıp Fiat kötüdür denilmemeli..Fiat verdiğiniz parayı hak eden araçlar üretir her zaman için..Biraz dünüşün bakalım bütün firmalar çok kaliteli araçlar üretse satış rakamları da 35bin TL civarından başlasa çok mu iyi olur sizce..Allah'a şükür iyi dediğiniz Vw'in Toyota'nın en alasını almaya da gücümüz yeter ama burjuva değilim arkadaş Fiat, Ford neyime yetmiyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.Yalçın -- 24 Mayıs 2009; 1:19:18 >




  • Arkadaşlar bu tartışma çok yersiz olmuş öncelikle FIAT'ımı tartışıyoruz yoksa TOFAŞ'ımı ???
    FIAT dediğiniz marka; ALfa romeo,lancia,masarti ve Ferrari markalarını bünyesinde barındıran ve yakında da opeli satın alacak olan bir gruptur.
    Fiatın tek hatası tofaş ile iş tutması olmuştur bana göre...
    2001 yılında üretilen stiloların şuan bile donanım olarak yanına yaklaşabilen kendi segmentinde kaç model var ?
    Stilomu satarsam birgün alacağım araç ya bravodur yada lancia new deltadır.
    ve diyorum kalite budur.
  • FİAT ın içinde en beyendigim arabası yarı FERRARİ olan FİAT COUPE 2.0 20v turboooo dur.
  • hepsi fasa fiso en iyi araç markası gmc :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elegance883

    fiatlar genelde ticari yada ayağımızı yerden kessin mantığıyla alınan arabalardır... opel, vw,ford gibi markaların seviyesine çıksa fiyatıda yükselir fiyatı yükselince müşteri kaybeder çünkü 40-50 milyar verip bir fiat mı almak yoksa bir volkswagen mi almak daha mantıklı... herkes gider o markaları alır tabi zatten bu yuzendir ki fiatın üst sınıf diye yaptığı arabalar tutulmaz ne ikinci elde nede sıfırda örnek tempra, marea şimdi de linea çıktı onnunda pek tutulacağını sanmıyorum

    ibretlik bir mesaj olmuş, linea yıllardır birinci ve en yakın rakibini ikiye katlıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dionysos_07 -- 26 Haziran 2013; 0:54:55 >
  • adnan54 kullanıcısına yanıt
    corollo dediğin şu heryeri dağılan da hava yastığı acılmayan aractanmı bassediyorsun acaba ?


     işçilik kalitesi en iyi olan  FİAT.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sessizlerin_umudu -- 17 Temmuz 2013; 22:07:14 >
  • bence yeni çıkan fiat 500L
    adamlar bu sefer yapmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elegance883

    fiatlar genelde ticari yada ayağımızı yerden kessin mantığıyla alınan arabalardır... opel, vw,ford gibi markaların seviyesine çıksa fiyatıda yükselir fiyatı yükselince müşteri kaybeder çünkü 40-50 milyar verip bir fiat mı almak yoksa bir volkswagen mi almak daha mantıklı... herkes gider o markaları alır tabi zatten bu yuzendir ki fiatın üst sınıf diye yaptığı arabalar tutulmaz ne ikinci elde nede sıfırda örnek tempra, marea şimdi de linea çıktı onnunda pek tutulacağını sanmıyorum

    off off 2007 yılında atılan sallamasyon mesaja gel
    linea'ya tutulmaz demiş forum ama linea 2012-2013 yıllarını domine etti, tam bir f/p harikası ikinci eli yok satıyor

    konu 2007de açılmış ama benim cevabım fiat 500l olur sanırım, gerçekten kalite kokuyordu araba, 115.000tl lik freemont'a hiç binmedim ama o da iyidir sanırım




  • Fiat bu konuda son yıllarda büyük ilerleme kaydetti ve kaydetmeye devam ediyor. Gözlerden kaçmamalı.
  • 500L ve Bravo oldukça iyi.
  • kesinlikle STİLO...
  • İŞÇİLİK KALİTESİ EN İYİ FİAT HANGİSİ DİYE SORULMUŞ, BAŞKA MARKALARLA KARŞILAŞTIRMA YAPILIP TARTIŞILMIŞ... İNSANLAR TARTIŞMAYA MUKAYESE ETMEYE YER ARIYO:)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.