Bahçelievler Çobançeşme mahallesi Çoruk sokakta oturan kuzenimin interneti 24 Aralıkta kesildi. Abone numarası 3252818 O tarihten sonra bir çok arıza kaydını birlikte açtık. Önce arıza var, ancak sizin kablolarınızda denildi. Kabloyu kontrol ettirdik, kabloda sorun yok. Daha sonra sanki biz kayıt açmamışız gibi bugün bir bilgi verildi, "İNTERNETİNİZDE ARIZA" var diye :))) Yahu kaç gündür zaten aynı şeyi söylüyoruz ama çözen yok. Son olarak gelen bilgi ; BÖLGENİZDE ARIZA VAR *Degerli TurkNetli, Bolgenizde genel ariza yasanmaktadir. Ekiplerimiz sorunun kok nedenini tespit etmek ve problemin en kisa sure icerisinde cozulmesi adina calismalara baslamistir. Bilgilerinize sunar, iyi gunler dileriz. B016* Sonuç yok, internet 24'ünden beridir yok. Tespit ise 2 Ocak tarihinde. Kaç tane kayıt açılmasına rağmen muhatap yok, bir şey yok. Düzelmeyecek ya da düzelmesi günlerce sürecek ise, başka ISS'ye geçirelim kuzeni. |
İstanbul 24 Aralıktan beri Gigafiber Bağlantısı yok!
-
-
Merhaba, müşteri numaranızla kayıtlarınızı kontrol ettim. Bölgenizde arıza olduğu bilgisi sizinle paylaşılmıştır. En hızlı şekilde sorunun çözülmesi için ekiplerimiz çalışmalara devam ediyor. Kullanım yapılmayan günler için faturanızda düzenleme yapılacaktır. -
Millenicoma abone olduk, teşekkür ederiz.
İstanbulun göbeğinde tespit 10 güne yakın sürdü, onarım 1 ay sürer herhalde.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Gelen mesajda "bölgenizde" sorun var diyorsunuz.
Aynı mahallede bulunan, internet kesintisinin yaşandığı sokağın iki alt sokağı olan, Arda Sokak No:31'de Gigafiber hizmeti alan arkadaşımız var. Onlarda herhangi bir sorun yok.
Acaba, bölgemizde değil de, aboneliğin bağlı olduğu yerde bir sorun olmasın?
Tespiti doğru yapmak adına süreçleri paylaşıyorum. Zira gelen mesajda "Ekiplerimiz sorunun kok nedenini tespit etmek " denilmiş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerros -- 3 Ocak 2024; 17:59:34 > -
Merhaba, vermiş olduğunuz bilgiyi bende kaydınız üzerinden uzmanımız ile paylaştım. Kontrol ederek sizinle iletişime geçecek. -
Detayları paylaşmak adına,
Arıza kaydının açıldığı ilk gün, teknik görevliniz adrese gelerek bazı incelemeler yapmış. Bu incelemeler neticesinde, buraya çekilen hattın dışardan çekildiğini, hatalı olduğunu, bunu kimin yaptığını sormuş. Kuzenim de, kurulumun TürkNet tarafından yapıldığını belirtmiş.
Akabinde teknik görevli tarafından apartmanda bulunan kutuya gidilerek, bazı işlemler yapılmış. Sonra daireye gelerek, bir kaç deneme yaptığında internet çalışmaya başlamış.
Yaklaşık 2 saatlik süre sonunda internet tekrar kesilmiş.
Özetle bizim anladığımız, apartman içindeki kutuda ya da sair bir noktada hata/arıza var. Zira görevli arkadaş apartman içinde bir çalışma yaparak, interneti bir şekilde 2 saat de olsa çalıştırabilmiş.
Bilginize.
-
Merhaba, erişim sorunu şu an devam ediyor mu? -
Halen LOS ışığı kırmızıymış @TurkNetDestek
-
Gigafiber için 1 ay da sabrederdim (50/10 mbps zor alıyorum)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, arıza kaydınızın önceliği için fiber ekibimize bilgi veriyorum. Kontrol ederek sizinle iletişime geçecekler. -
İşte bu yüzden isteyen istediği gibi at koşturuyor.
Parasını ödediğin ve taahhüt edilen bir hizmetteki sorunu, "bu hizmetin emsali yok" diye göğüslemek zorunda bırakılıyorsun.
Bunun yerine şöyle düşünmek lazım, "teknik bir imkansızlık ve mücbir bir neden olmayan hallerde, İSS'ler arızalara en geç 48 saat içerisinde müdahale etmek zorunda, çözüm sunamaması halinde abonesine benzeri bir hizmeti ivedi olarak sunacak önlemleri almak zorundadır." şeklinde düzenlemeler istemek lazım. Onun yerine biz peşinen bazı gerekçelerimizle teslim oluyoruz.
Ama ülkede teknik destek hizmetlerine dair düzenlemeler dahi uygulanmadığından, karşında bir BOT Müşteri Hizmetleri ve yeterli olmayan sayıda Teknik Personele dayalı hizmetleri kabul etmeye zorlanıyorsun.
Ben ses çıkarıyorum, biraz daha bu iş uzarsa zaten mevzuatı da deşip, ilgili firmaların yerine getirmedikleri yükümlülüklerle ilgili şikayetlere de başlayacağım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerros -- 6 Ocak 2024; 16:13:23 >
-
Teşekkürler.
Aramışlar, üzgün olduklarını dile getirmişler.
Buraya kadar tekrar teşekkür ederim.
Ancak bir nokta var, sorunun ne olduğunun hala abone tarafından bilinememesi.
Özetle ; sorun kutuda, sorun sizde, sorun ana hattımızda, sorun dağıtım cihazlarımızda demek gerekir bence müşteriye.
Sorununuz nedeniyle üzgünüz geçen süre dikkate alınınca pek tatmin etmiyor.
-
Merhaba, sizi anlıyorum. Konuyla ilgili sorunun çözümlenmesi sonrası tüm detayları sizinle paylaşacağız.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 7 Ocak 2024; 7:44:59 > -
Teşekkürler.
Benim en büyük kaygım hattın başka aboneye tahsis edilmiş olması ama umarım yaşanmamıştır.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, 71004272 numaralı aktif kaydınız üzerinden işlemler devam etmektedir. Merak etmeyin, en kısa sürede sorunu çözümleyeceğiz. -
Sorun hala çözülmüş değil.
İşin ilginci Gigafiber abonesi üst komşusu var ve bilin bakalım orada internet var mı?
Evet.
Özetle aynı binadaki başka abonede sorun yok ve 24 Aralıktan beri kuzenimin interneti yok.
Ben ona bir aya çözemezler demiştim, iddiayı kazanacağım sanırım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, müşterimizin hattındaki sorun giderilmiştir. Kullanıcı 2 saat 24 dakikadır online gözükmektedir. -
Evet bugün içerisinde gelip, halletmişler.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Keyifli kullanımlar dileriz. ✨
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X