Bence ne kadar uğraşılsada bu ulaşım sorunu için çözümler hep geçici olacaktır.Burada 12 milyonluk dev bir metropolden bahsediyoruz.Kaldı ki hala büyük göç dalgaları yaşanan bir kent İstanbul.Ayrıca bazı arkadaşlarımızın belirttiği üzere,toplu taşıma kültürünün yaygınlaşması lazım.Bu kültürü oturtamazsak çözümler hep geçici olur.
petrol konusunda haklısınız
herkese slm,,geçen gün gazetede okudum,bu metrobüsler merter cevizlibağ yolunu içinde 100 yolcuyla çıkamıyormuş,hollandadan gelen ekip iett garajında motor ve şanzımanda değişiklik yapıyolarmış,,bu doğrumudur acaba duyanınız varmı.
quote:
Orjinalden alıntı: Bozkırın_Tezenesi
Bence ne kadar uğraşılsada bu ulaşım sorunu için çözümler hep geçici olacaktır.Burada 12 milyonluk dev bir metropolden bahsediyoruz.Kaldı ki hala büyük göç dalgaları yaşanan bir kent İstanbul.Ayrıca bazı arkadaşlarımızın belirttiği üzere,toplu taşıma kültürünün yaygınlaşması lazım.Bu kültürü oturtamazsak çözümler hep geçici olur.
Bu kültürün oturması için de metro ağını anadoludan avrupa yakasına kadar yaymak yaymak yaymak zorundalar. Düşünsenize pendikten, Bayrampaşaya metro olsa kim kendi arabasıyla gider o kadar yolu ? Metro durakları çok yaygın değil. Adam metrodan iniyor evine kadar yine iki minibüs değiştiriyor. Böyle toplu ulaşım mı olur?
quote:
Orjinalden alıntı: midye_tava
demir yolu ve bisiklet
bisiklet biraz komik gelebilir ama başka çaremiz mi var
Komik sayılmaz.Hatta çok ciddi bir örnek; bisiklet...
Japonya'da ve Çin'de görüyoruz, 200.000€'luk araçlar trafikte beklerlerken 200$'lık bisikletler yol alıyorlar...
Bisikleti çok küçümsüyoruz. Bisiklet çok önemli ve pratik bir araçtır. Üstelik sağlığa da yararlıdır. Bu ülkenin başında olsam getireceğim ilk standartlardan biridir; bisiklet yolları.
quote:
Orjinalden alıntı: fuducuk
Bisikleti çok küçümsüyoruz. Bisiklet çok önemli ve pratik bir araçtır. Üstelik sağlığa da yararlıdır. Bu ülkenin başında olsam getireceğim ilk standartlardan biridir; bisiklet yolları.
Ben bu bisiklet yolları yapılsa bile, ülkemizde doğru amaçla kullanılacağından emin değilim.
Aslında herşey maddiyata bakıyor. Kamera sistemini kurup şehir kontrol merkezinde elemanın olduktan sonra geriye sadece sistemi kontrol etmek kalır. Bu da büyük mâliyet. Cezalarda aksaklık olmazsa bir süre sonra o yolların sadece amacında kullanılması gerektiği öğrenilir, benimsenir.
En sol şerit otoyol, ortası ambulans, sağ şerit ise bisiklet yolu. Aralarına da setler çekersin. Kilometre başında ise üretsiz otomatik pompalar olur.
İstanbul da çarpık kentleşme var diğer ülkelerin şehirleri gibi googlede kare kare mi göküoz bakın bakalım alttan metro kazsan 500 tane binayı yıkarsın alın harbiye deki evler bu yüzden 60000 ytlden satılıo neredeyse yane en iyi çözüm parça parça metrolar bide şu var eğer yapabilirlerse yüksekten geçen tranway yerin altına inecene 100 metre yukarı çık sağlam bişi yap en iyisi ama buda manzarayı ve görünüşü biraz batırır ama böle şekil bişi yaparlarsa ii olur şimdilik marmarayı beklioz bakalım ne getirrecek
bu trafik sorununun çözümü için öncelikle minibüs olayının kalkması gerekiyor trafiğin daha da sıkışmasına sebep olan olaydır çünkü bir minibüs maddi hasarlı kaza yapsa bile onun hakkında soruşturma açılmıyor yani iett şöförlerinden farklılar plakayı aldıktan sonra tek başına ehliyet yetiyor ayrıca akbil olayının daha da ulaşılabilir olması gerekmektedir
Minibüsler gerçekten trafiği birbirine katıyor 18 yaşında caddeye çıkıp artislik yapıyolar milletle kavga ediyolar
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme