Şimdi Ara

İstanbul trafiğinde MOTOSİKLET kabusu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
181
Cevap
1
Favori
8.410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karabatak58

    Motorları trafikte istemiyorum. Motorcular kadar kural tanımayan bir araç yok. Miinübüsçülerden beterler. Motorcu arkadaşlara:

    1- İki aracın arası, şerit çizgilerinin üstü yol değildir. Efendi gibi bir aracın arkasında gidin. (söyler misiniz böyle bir şey görüyor musunuz?)

    2- Siz de motorlu taşıtsanız siz de emniyet şeridini kullanmayın.

    3- Şehir içi hız sınırlamaları sizin için de geçerli. Uyduruk motorlar bile 100 le gidiyor.

    4- Kırmızı ışık sizin için de geçerli. Öyle az durup sağa sola bakıp geçilmiyor. Siz de yaya araç yoksa bile beklemek zorundasınız

    5 - Çok hızlı gittiğinizden ve şerit aralarından seyrettiğinizden aynada gözükmüyorsunuz. Az önce yukarıda da yazdım siz de araçların yanından değil arkasından trafikte akmalısınız. Kaç kere iyi ki yol müsait diye az önce geçmemişim yoksa bu motorcu yerdeydi ve başımıza bela almıştık şimdi demişimdir.

    vs

    vs

    vs

    (LÜTFEN CEVAPLARINIZDA SİZ DE ELEŞTİRİLERİNİZ EKLEYİNİZ...)

    Gerçekten motorlu araç gibi davranın, ondan sonra gelin konuşalım.

    Yetkim olsa İstanbulda yapacağım ilk şey motosiklet yasağıdır. Saçma sapan bir araçtır bu yoğun şehirde...

    Öncelikle biraz kendini geliştirmeni tavsiye ederim.
    Bu araçlarda seri üretimde olan ve trafikte seyretme hakkına sahip araçlar.
    Gördüğün en kötü scooterında plakası var vergi veriyor.
    Birçok avrupa ülkesinde motosikletlerin iki şerit arasından geçmeye hakları vardır,sizlerde şerit değiştirmeden önce aynalarınızı kullanmaya hakkınız var.
    Dikiz aynanız, burnunuzu karıştırmak için değildir.
    Bir motosikletli sıkışık trafikte şerit arasından geçerken sizin hakkınızı gapsetmez.Çünkü o araç sizin kullanamayacağınız alandan geçiyor.
    Motosikletin öncelikle avantajlarından bir tanesi kapladığı alan hacmidir.Aslında sizlerin o sürücülere minnettar olmanız lazım, çünkü küçük scooterlar hariç gördüğün her motor (kurye motorları dahil) en az 4-5bin liradan başlamakta.Yani bu insanlar araba satın alıp sizin çektiğiniz çileyi dahada büyültebilirlerdi.
    Gelişmiş ülkelerdeki büyük şehirlerde kullanılan en yaygın ulaşım aracı scooterlardır.Ama gelin görünki istanbulda ne kadar az scooter kullanıcısı bulunmakta.
    Bayan motosiklet kullanıcısı yok denecek kadar az.İşte bu, bulunduğumuz kültür seviyesini gösterir.
    Motosiklet cahil aracı değildir.Doktor, mühendis, avukat her daldan ve yaştan bir çok motosiklet sürücüsü vardır.
    Emniyet şeridi ülkemizde öncelikle ambulans,polis vs gibi kamu araçlarına ayrılmıştır.Motosikletler bu şeridi kullandığında, herhangi bir ambulansa oldukça kolay yol verebilmektedirler ama bir otomobil için aynı şey söz konusu değildir.Kağıt üzerinde yanlış olsada pratikte öyle değildir.Bu yüzden motosikletlerin emniyet şeridini kullanmasına göz yumulur.
    Hız sınırları ve kırmızı ışık ihlali yapan araç sürücüleri olacağı gibi motosiklet sürücüleride olacaktır.
    Bu her ne nedenle olursa olsun her araç için yanlıştır.Kendi ve başkalarının canına kastetmektir.

    Bu araçları kullanan insanları hor görmek yerine biraz empati kurmayı denerseniz,trafikte iki araç kullanıcılarıda ,daha rahat seyredebilir.İyi forumlar.




  • Motosikletin otomobile göre Avrupada öncelik sahibi olduğunu bilmeyen bir dünya insan ahkâm kesmiş. Siz ve sizin gibi hani

    bir tampon dokunduracağım bir gün şunlara hahaha diyen

    araç kullanırken telefon görüşmesi yapan

    şerit değiştirirken sinyal vermeyen

    insanlar yüzünden bu sene motosiklet alacakken almaktan maalesef yakın çevremin ve arkadaşlarımın ısrarı ile vazgeçtim. Ha bu motosiklet tehlikelidir diye değil otomobil kullanırken bir havalara giren insanların vurdumduymaz davranışları yüzünden alınan bir karar.

    Her alanda kuraltanımazlık olduğu gibi otomobilde de kuran tanımayan insan var motosiklet kullanıcılarının da bazıları tanımıyor. Ama bayram günleri kaza bilançolarına falan bir göz atın bakalım asıl terörler kimmiş.

    Motosiklet kullanıcıları elbet ki trafik sıkışıklığında dikkat ederek aradaki boşluklardan yararlanıp gitmek isteyecek. Ama tabi bunu yaparken gerek hız kosullarına, gerekse motosiklet kullanımının gerektirdiği koruyucu ekipmanları kullanarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gyradel -- 24 Temmuz 2012; 4:31:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elfiasis

    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    köyüne dön yiğidim, seni bozmuş koca şehir :)

    Şaka bir yana haklısın! ben 3 sene eğitmenlik yaptım şu koca şehirde eğitim alanlar şanslı 3-5bin insan ama geride kalan yüzbinler? Kuryeler,Eğitimsizler?

    Düşe kalka öğrendikleri bisikletten sonra lambadanak motora geçenler ve nasıl hareket etmesini gerektiğini bilmeyen bir sürü kullanıcı!

    Motosiklet en çağdaş araçtır ancak Kullanıcıları ve karşılaştığın hareketler seni yasaklamaya kadar götürmüştür! Hak veririm sana ama düzenlenmesi için çok sert kurallar ve kaidelerle belirlenmesi lazım?

    Yolda gördüğün Şahin ve Yunuslara bir bak öncelikle? Sonrasına Vatandaşlarına? bu memlekette trafikte düzen olarak sanki birşeyler eksik ha? Gelgelelim Otomobil kullanıcılarının da Muhteşem bir ahenk içerisinde araç kullandığınıda ekleyince motorcu tayfa da kapak gibi parlıyor değil mi?

    köyüne dön yiğidim, seni bozmuş koca şehir :)

    altına imzamı atarım tek farkla. motorsiklet çağdaş toplumun aracı falan değildir. avrupada amerikada sanıldığı gibi yaygın değil. avrupada yaygın olan yerlerdede otomobilin girmediği veya otomobilin para verip girebildiği yerlerde çoğunlukta. bi şehirde motorsikletle otomobili yan yana koyarsanız orda kaos olur işin içinden çıkılmaz. istisnalar tabiki var ancak yukarıda sayılan maddeleri yapmamak koşuluyla olur. düşünün şimdi türkiyenin trafik şartları belli siz bu sayıyı ne kadar arttırırsanız o kadar işin içinden çıkılmaz hale gelecek. burayada yazıyorum hindistandan daha beter hale gelmezse ne olayım.

    doğru söylüyorsun italyanlar nefret eder motora binmekten, ispanyollar ingizliler motor görünce şeytan çarpmışa döner! Motosiklet en çağdaş araçtır sebebi az yer kaplar ve emisyon olarak arabaların 10'da birine denk gelen salınım yaparlar.

    italya tüm avrupada olduğu gibi dünya motosiklet popülasyonunda 2.sırada

     İstanbul trafiğinde MOTOSİKLET kabusu

     İstanbul trafiğinde MOTOSİKLET kabusu

     İstanbul trafiğinde MOTOSİKLET kabusu


     İstanbul trafiğinde MOTOSİKLET kabusu

     İstanbul trafiğinde MOTOSİKLET kabusu


    İspanya

     İstanbul trafiğinde MOTOSİKLET kabusu


    İngiltere

     İstanbul trafiğinde MOTOSİKLET kabusu


    Avrupanın birçok noktasında ki havalar çoğu zaman serin ve soğuktur Motosiklet kullanıcıları fazladır, dünya pazarının büyük bir kısmı Avrupa üzerinde gerçekleşmektedir, Amerika'da ise yerel halk chopper, zenciler ise Racing tercih eder, 350 milyon rakamına vurduğunda bizden 20 kat daha fazla motorcuya rastlarsın

    Adet olarak geçtiğimiz yıl ADET

    Number of Motorcycle Produced
    Motorcycle production for Fiscal Year 2011 (April 2011 - March 2012) was recorded as 678,949 units. Compared with the 633,925 units total recorded for the previous year, this is an increase of 45,024 units or 7.1%, and production increase for two consecutive years.


    Brand Fiscal Year 2011
    Units Change from previous FY (%)
    Honda 229,868 +27.5
    Suzuki 159,118 -7.8
    Yamaha 176,798 +5.4
    Kawasaki 113,129 No Change
    Others 36 -55.0
    Total 678,949 +7.1




  • Motorcu araç değil, sürücüdür.
    quote:

    Motorcular kadar kurallara uyamayan araç yok.
    bla bla bla.
  • kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş..
  • Gerçek motorcular var, bir de her türlü cezayı ve küfürü hakeden motora binen sorumsuzlar var.

    Gerçek motorculara, yani motorsikletin sorumluluğunun bilincnde olan insanlara trafikte her türlü kolaylığı gösteririm. Onlar benim için hiçbir zaman bir tehlike olmadılar, ben de onlar için bir tehlike olmamak için elimden geleni yaparım.

    Ama kuryecilik yapanlardan bazıları ve özellikle adrese yemek servisi yapanlardan hiç hoşlanmıyorum.

    1. Aralara dalıp duruyorlar, geçemeyecekleri yere girip, ancak aynanız yüzünden geçemeyinde duruyorlar. Bazıları geçemeyeceğini aynanıza sürtünce anlıyor.
    2. Kaldırımdan bile gidiyorlar, geçen hafta bir tanesi az kalsın bir çocuğa çarpacaktı.
    3. Yaya geçitlerinde yayaların arasına dalıp karşıya geçiyorlar.
    4. Çoğunun eksozları sökülmüs, deli gibi ses çıkarıyorlar.

    Motorsiklet kullanmak isterdim, ama sırf trafikteki araçların yarattığı tehlike yüzünden çekindim ve cesaret edip alamadım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 360derece

    Motorcu araç değil, sürücüdür.
    quote:

    Motorcular kadar kurallara uyamayan araç yok.
    bla bla bla.

    Bi resimde bizim buralardan.
    Burada herkes motorlari ve motorculari sever ve saygi gosterir.
    Belcika


     İstanbul trafiğinde MOTOSİKLET kabusu




     İstanbul trafiğinde MOTOSİKLET kabusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcwarnaly -- 21 Temmuz 2012; 19:39:25 >




  • Asacam kesecem sürtecem dokunacam diyenlere ithafen ;

  • Merhabalar,şu an için motorsikletim yok,araba kullanıyorum.Ama ancak en yakın zamanda ve fırsatta edinmeyi şiddetle düşünüyorum.Konuya gelicek olursak,trafikte kurallara uymadan hareket eden motor sürücülerinden de araç sürücülerinden de bisiklet sürücülerinden de yayalardan da sonuna kadar şikayetçiyim! Kurallara %100 uymayabilirsiniz belki sizin çıkarlarınızla örtüşmüyo olabilir,her zaman bütün kurallara kendim de uymadığım için söyleyecek birşeyim yok.Ancak çevrenizdeki diğer sürücülere,yayalara,aracınızda yolculuk eden eşinize dostunuza saygılı olmayı ilke edindiğiniz de zaten farkında olmadan trafik kurallarının %80ine uymuş oluyorsunuz.Bu da ne yazık ki ama bizim ülkemiz için yeterli bir oran!

    Trafikte kuralları aşırı ihlal eden ve bana saygısızlık yapan motor sürücülerine dikkat ettiğimde ise karşıma sürekli scooter'ler,commuter'ler,cub'lar çıkıyor,yani küçük hacimli,fiyatı uygun ve kullanımı kolay motorlar.Burdan hareketle bu tip motorları kullanan sürücülerin eğitimsiz ve bilinçsiz olduğunu düşünüyorum.Zaten çoğunun kaskının bile (!) olmadığını düşünürsek bu düşüncem de doğrulanıyor.Motorsikletlerin sıkışık trafikte biz araç sürücüleri beklerken;fazla süratli olmamak ve farları kesinlikle açık olmak şartıyla şerit aralarından sakince geçmelerinde bence bi' sıkıntı yok.Sonuçta yukardada belirtildiği gibi biz bekliyoruz diye onlar da beklemek zorunda değil.Emniyet şeridini de aynı koşullar söz konusuyken fazla süratli olmamak şartıyla kullanabileceklerini düşünüyorum.Fazla süratten kastım bence maksimum 50 kilometre.Ancak trafik akmaya başladığında aralardan geçen bi' motorsiklet görünce bende sizin gibi çok sinirleniyorum,her ne kadar araçlarımız da ayna olsa da kör nokta denen bişey var.Zaten motorsikletler boyutlarından ve tek farlı olmalarından dolayı farkedilmeleri zor araçlar.Bu şekilde motor sürenlerin ve e5te veya otobanda en solda giderken bizi sollamaya çalışan sürücülerin ömründe bisikletten bile düşmediklerini düşünüyorum.Hayır anlamıyorum,hayal gücü mü zayıf,düşünemiyor mu,araçla bariyer arasında kalsa hayatta kalabileceğini mi sanıyor,ölmeyi bayılmak mı zannediyor,gerizekalı mı ?! Eğer hayattan bi' beklentin yoksa ya da ölmek için yaşıyorsan git halatsız dağa tırman,ya da köprüden atla ne bileyim!

    Trafik kurallarını aşırı ihlal eden bize saygısızlık yapan kuryelerin,kebapçıların,pizzacıların,...vs aceleleri olduğu için hoş görülmesine de karşıyım.Ne olursa olsun,artık işletme sahipleri de bilinçlenmeli.Lezzeti bizim lahmacunun onda biri bile etmeyen italyan usülü bilmem ne soslu bi' pizzayı sıcak yetiştiricem diye değil diğer insanların hayatını,kendi hayatını riske atmaya değmez.Ben bahsettiğim koşullar dışında şerit aralarını ve emniyet şeridini kullanan motorları organ nakil aracı olsa dahi sonuna kadar kusurlu buluyorum.

    Racinglerden tek şikayetimse otobanda en sol şeritten bilmem kaç kilometre hızla gazlıyosunuz ya,mümkünse orta şerit doluyken bunu yapmayın.Gidin pistte sürat yapın desem pist mi var,varsa bile ona kim gidicek dimi! O yüzden boşa konuşup parmakları yormanın mantığı yok.Sürat yaparken,normal hızla seyreden araçlarla aranızda bir şerit boşluk bırakmak hepimizi için daha iyi.Tamam anladık hızlı yaşıyosunuz ama genç öldükten sonra hızlı yaşamanın bi' anlamı yok.

    Motor sürücülerinin önlerindeki aracı tam ortasından takip etmesi yukardaki videoda Barkın Bayoğlu abimizin de anlattığı gibi yanlış bi' hareket,sebebini de arkadaşlar detaylı bi' şekilde açıklamışlar bana diyecek bişey kalmamış.

    Bir insanın hatasını tüm insanlığa mal edemeyeceğimiz gibi bilinçsizce motor kullanan ve 'sürücü' veya 'motorcu' bile demeye dilimin varmadığı şahısların hatalarını da tüm motorsiklet sürücülerine mal etmeme taraftarıyım.Bu yüzden motorsikletlerini bilinçli kullanan sürücülere sonuna kadar saygı duyuyorum,trafiğe dahil olan ve çevresine saygısı olan diğer tüm insanlara saygı duyduğum gibi(yayalarda sonuna kadar trafiğe dahil,illaki bi araç kullanması şart değil).

    Son olarak motorsiklet sürücülerinden ricam ''FARK EDİLMEMEKTEN ŞİKAYET EDİYORSANIZ TRAFİKTE VIZIR VIZIR HAREKET ETMEK YERİNE BİRAZ DAHA SAKİN İLERLEYİN VE MUHAKKAK FARINIZI AÇIN Kİ SİZİ FARK EDELİM,İSTİYORSANIZ YOL VERELİM.EK OLARAK LÜTFEN AKAN TRAFİKTE ARALARA GİRMEYİN!!''

    Motorsiklet haricindeki motorlu araç sürücülerinden ricam ise Barkın Bayoğlu'ndan alıntı olacak ''MOTORSİKLETİN ÜSTÜNDEKİ PİDECİ LAHMACUNCUDA OLABİLİR,ÇOK ZENGİN Bİ' ADAM DA OLABİLİR.NE OLURSA OLSUN,O'NUN DA ANNESİ BABASI YA DA ÇOLUĞU ÇOCUĞU OLABİLECEĞİNİ UNUTMAYALIM''

    Sanırım bu konuda çok dolu olduğum için yine biraz uzun bi' yaz yazdım,özür diliyorum.Herkese güvenli ve keyifli sürüşler,iyi forumlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk_in -- 21 Temmuz 2012; 19:56:06 >






  • Motorlulara carpacagim, yok dokundurup ezecegim diyen asağalik kompleksine sahip, sosyo kulturel ve seviye olarak degisik cins arkadaslar bende motosiklet sahibiyim 20 yildir motor suruyorum. Su anda da piyasa degeri 60bin TL'lik motosiklet sahibiyim isteseydim bu fiyatlara veya uzerine en baba jipi arabayi alirdim ama motosikleti tercih ettim cunku bu bir kutlur ve yasam tarzidir. Omrum boyunca arabalari sevmedim ama her zaman saygi gosterdim her ne kadar arada soysuzca hareketlerle karsilassam bile! Motosikletin gecis ustunlugu olmasina ragmen her zaman oncelikli yol verdim. Bir kisim araba suruculeri burda yazmis ya hani soyle boyle siz gibilerin cesareti olmadigi ve kapasitesi olmadigi icin motora nefret guderler. Motosiklet kulturdur, hayattir ve yasama saygidir. Bir kisim motosiklet ile itlik yapanlari herkesle ayni kefeye koyamazsiniz!! Ayrica hani demissiniz ya altima alacaktim, dokunacaktim vb. diye dikkat edin dokundugunuz motosiklet ve sahibi sonradan sizin caninizi almasin! Orn. ben boyle bir durumda olayi dogal olarak kendi hayatima direkt saldiri olarak algilar, ruhsatli silahimi bosaltirdim kafaniza. Bu benim bu durumda nefsi mudafa hakkimdir! Bir sey soylerken, yazarken iki kere dusunun!! Motosiklet sahipleri ve suruculerinin hepsi iyidir demiyorum ama cok buyuk bir kesmi kendi ve ailelerinin canini dusundugu icin trafige saygilidirlar. Motosikletin kaportasi insandir arabaya bir sey olmaz en fazlasi kaportasi cizilir ama sikisan dusuk cc bir motor ile surucunun maddi manevi hayati mahvolabilir. Yukarda ki kompleksli yazilari motorculara yazan yesil-kizil renkli kesim icin icin motor sahibi olmak isteyen ama totoslari buna musait olmayan bir avuc meczuptur! Dua edin de yolda sizin gibilerle hic denk gelmeyelim!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    Asacam kesecem sürtecem dokunacam diyenlere ithafen ;



    delirmis bunlar




  • 15-16' lık ezik ergenlerin altına Hyosung GT verip mahalleyi rahatsız ettirenleri Allah bildiği gibi yapsın
    Beş para etmeyen skooterlarına öttürücü taktırıp mahalleyi rahatsız edenlerin motorları bir daha çalışmayacak şekilde bozulsun
  • şahinle, doğanla, eski kasa bmw lerle trafikte itlik yapan 1 ton adam var onlarıda tırlar kamyonlar alsın altına gebertsinler itleri. O zaman arabalarıda yasaklasınlar. genelleme yapmak ne kadar kolay. sanki bunu yazan arkadaş arabasıyla hiç kırmızıda geçmesi. hiç emniyet şeridene geçmedi hiç bi arabayı sıkıştırmadı. ne kolay dimi internetten klavye başından ahkam kesmek. yanınızdan 10 tane motor geçtin mi grup sürüşünde ağzınızın suyu akıyor nerenizle bakacağınızı şaşırıyorsunuz. KEDİ UZANAMADIĞI CİĞERE MUNDAR DERMİŞ. Sizde ne o kafa var ne o ruh var. burda destan yazan bu işe gönül vermiş kaç yıllık motorcu abilerimiz var ama boşuna uğraşmışlar nasılsa siz anlayamıycazsınız bu AŞK ı...
  • Öncelikle Motorcu, Otomobil kullanan, Minübüsçü ,Taksici gibi ayrım ve sınıflandırmalara gerek yok. Trafik kuralları her tür araç için (yayalar dahil) geçerlidir.

    Bu kurallara uyanlarda var uymayanlar da... Uymayanlar kaos sebebidir...

    Ben hem motor hem de otomobil kullanan biri olarak hata yapanlara ceza vermek bize düşmez kanısındayım. Bugün ailemle giderken evinin otoparkından çıkan bir araç sürücüsü canımızı alacaktı, son anda milimle çarpmaktan kurtuldum.

    "Bu aracını motorun üzerine sürecek zihniyete"
    göre arabamdan levye ile inip adamı öldürmem gerekirdi

    Lütfen trafik kurallarına uyalım, sınıflama yapmayalım. Önce kendi kapımızın önünü süpürelim ki her yer temizlenmeye başlasın

    Saygılar....




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f_karakas -- 21 Temmuz 2012; 20:16:32 >




  • İlginç ve öğretici yorumlar olmuş istifade ettim.

    Ama hala meseleyi anlamayanlar var. Kimse motosikletleri aşağı görüüp bak çarparım demiyor. Tam tersine istemeden çarpacağız diye endişe ediyor. Yani dümdüz açık cümleyi nasıl böyle anlıyorsunuz hayret.

    Ayrıca motosikleti İstanbul için istemiyorum çünkü kültürel düzeyde de trafik için de alt yapısı yok. Yoksa özünde minimalist ulaşım araçlarına sıcağım.

    Bir tuhaf yorum da bizim akan trafikte aralardan geçmek hakkımız diyenler. Bir arkadaşın da açıkladığı gibi akan trafikte aradan gidilmez. öndeki otonun arka lastik hizası hafif içte kalacak şekilde takip edilir.

    Ve siz ne derseniz deyin öyle kurallara uymayan hiçte bir iki motosiklet değil oldukça yüksek bir oranda gördüğüm.

    Ve yine motosiklet motosiklettir, benim için ucuzu pahalısı arasında ayrım yoktur. Bize aşağılıyor diyenler kendileir yok o lahmancucu kebapçı tribine girmişler. Hepsi aynı sınıf ehliyete vergiye plakaya tabi değil mi? Tam tersine pahalı modeller de ayrı artistlikler peşinde trafikte. Gürültü kirliliği ve hız en başta geleni... "

    Ve bence asıl problem motosiklet kullananların kendilerini ayrıcalıklı görmeleri...

    Devekuşuna nesin demişler deveyim demiş. O zaman yük taşı... Yok bu sefer kuşum demiş. O zaman uç... Yok deveyim demiş böylece sürmüş gitmiş... İş vergiye, plakaya, ehliyete gelince motorlu aracız diyorlar. İş emniyet şeridine, yüksek oranda hız ihlaline, akan trafikte aralardan gitmeye, aynadan görünmeyecek kadar hızlı gitmeye gelince idari edin gari bizim araç ufacık ve bunun için var diyorlar.

    Genelleme yapmayı pek seven bir insan değilim ama 14 senedir trafikteyim, beyefendice motor kullanan çok sınırlı... Bazıları araba ile kıyaslamış. Oranlama yaparsak arabaların çok büyük kısmı trafikte daha dengeli motosiklete göre...

    Artı kural ihlali kural ihlalidir, araç farketmez. Ben sadece yıllardır müzdarip olduğum için ve sosyal bir sorumluluk gelişmesine katkıda bulunayım diye bu konuyu açtım.


    Herkese sevgiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karabatak58 -- 22 Temmuz 2012; 12:33:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karabatak58

    İlginç ve öğretici yorumlar olmuş istifade ettim.

    Ama hala meseleyi anlamayanlar var. Kimse motosikletleri aşağı görüüp bak çarparım demiyor. Tam tersine istemeden çarpacağız diye endişe ediyor. Yani dümdüz açık cümleyi nasıl böyle anlıyorsunuz hayret.

    Ayrıca motosikleti İstanbul için istemiyorum çünkü kültürel düzeyde de trafik için de alt yapısı yok. Yoksa özünde minimalist ulaşım araçlarına sıcağım.

    Bir tuhaf yorum da bizim akan trafikte aralardan geçmek hakkımız diyenler. Bir arkadaşın da açıkladığı gibi akan trafikte aradan gidilmez. öndeki otonun arka lastik hizası hafif içte kalacak şekilde takip edilir.

    Ve siz ne derseniz deyin öyle kurallara uymayan hiçte bir iki motosiklet değil oldukça yüksek bir oranda gördüğüm.

    Ve yine motosiklet motosiklettir, benim için ucuzu pahalısı arasında ayrım yoktur. Bize aşağılıyor diyenler kendileir yok o lahmancucu kebapçı tribine girmişler. Hepsi aynı sınıf ehliyete vergiye plakaya tabi değil mi? Tam tersine pahalı modeller de ayrı artistlikler peşinde trafikte. Gürültü kirliliği ve hız en başta geleni...





    Bak isotcuk nickli zihin ne demiş

    hep arabanin kor noktalarinda dolasiyolar kac tanesini topliyacaktim yoldan bilemezsiniz birde saga yada sola donecekken o senden once davranip onunden geciyor yha bir gun yakalarsam ufaktan dokunacam

    sen bundan ne anlarsın...




  • yukarıdaki videoda bulunan hayvanat pejo kullanıcısı gibi araba kullanmaz isen kimse sana bulaşmaz! işte bu bir örnek bu insanlardan binlercesi var!
    berlingo imiş bu arada 34 TK 6431! inşallah karşılaşmayız!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi infinite -- 21 Temmuz 2012; 20:22:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karabatak58

    İlginç ve öğretici yorumlar olmuş istifade ettim.

    Ama hala meseleyi anlamayanlar var. Kimse motosikletleri aşağı görüüp bak çarparım demiyor. Tam tersine istemeden çarpacağız diye endişe ediyor. Yani dümdüz açık cümleyi nasıl böyle anlıyorsunuz hayret.

    Ayrıca motosikleti İstanbul için istemiyorum çünkü kültürel düzeyde de trafik için de alt yapısı yok. Yoksa özünde minimalist ulaşım araçlarına sıcağım.

    Bir tuhaf yorum da bizim akan trafikte aralardan geçmek hakkımız diyenler. Bir arkadaşın da açıkladığı gibi akan trafikte aradan gidilmez. öndeki otonun arka lastik hizası hafif içte kalacak şekilde takip edilir.

    Ve siz ne derseniz deyin öyle kurallara uymayan hiçte bir iki motosiklet değil oldukça yüksek bir oranda gördüğüm.

    Ve yine motosiklet motosiklettir, benim için ucuzu pahalısı arasında ayrım yoktur. Bize aşağılıyor diyenler kendileir yok o lahmancucu kebapçı tribine girmişler. Hepsi aynı sınıf ehliyete vergiye plakaya tabi değil mi? Tam tersine pahalı modeller de ayrı artistlikler peşinde trafikte. Gürültü kirliliği ve hız en başta geleni...





    Hocam bnce sen tam anlamamışsın yukarda yazılanları adamlar resmen öfke ve kinle yazmışlar.
    ayrıca tamam motoru sadece artislik peşinde olan bir sürü adam var kabul ama arabalarıda düşün. istersen trafiğe çıktığında 1 oranlama yap seni sıkıştıran kurallara uymayan araba sayısımı motor sayısımı daha fazla. Motora gerçekten binen adam bunu yapmaz çünkü yaptığı yalnnışın hayatına mal olacağını bilir. Diğer kendini bilmezler ise onlar her araçta var...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karabatak58

    İlginç ve öğretici yorumlar olmuş istifade ettim.

    Ama hala meseleyi anlamayanlar var. Kimse motosikletleri aşağı görüüp bak çarparım demiyor. Tam tersine istemeden çarpacağız diye endişe ediyor. Yani dümdüz açık cümleyi nasıl böyle anlıyorsunuz hayret.

    Ayrıca motosikleti İstanbul için istemiyorum çünkü kültürel düzeyde de trafik için de alt yapısı yok. Yoksa özünde minimalist ulaşım araçlarına sıcağım.

    Bir tuhaf yorum da bizim akan trafikte aralardan geçmek hakkımız diyenler. Bir arkadaşın da açıkladığı gibi akan trafikte aradan gidilmez. öndeki otonun arka lastik hizası hafif içte kalacak şekilde takip edilir.

    Ve siz ne derseniz deyin öyle kurallara uymayan hiçte bir iki motosiklet değil oldukça yüksek bir oranda gördüğüm.

    Ve yine motosiklet motosiklettir, benim için ucuzu pahalısı arasında ayrım yoktur. Bize aşağılıyor diyenler kendileir yok o lahmancucu kebapçı tribine girmişler. Hepsi aynı sınıf ehliyete vergiye plakaya tabi değil mi? Tam tersine pahalı modeller de ayrı artistlikler peşinde trafikte. Gürültü kirliliği ve hız en başta geleni...





    "Efendi gibi bir aracın arkasında gidin" lafı ne çabuk arka lastik oldu ? Sıkışan trafikte arka lastiğe mi bakcaz ? Motorun espirisi ne ? Aralardan geçmek suç mu ?

    Arabada telefonla konuşmak suç ama. Kahve içmek, sinyal vermemek, aynaya saçınızı düzeltmeniz için bakmak. Siz herşeyi 4 dörtlük yapıyorsunuz da motosikletler mi sıkıntılı ?

    Tek bir sorun var o da arabayı zar zor öğrenen yurdum insanı ne aynasına bakıyor ne de sinyal veriyor. Arabaya göre küçük motosikletleri de görmüyor.

    Araba sürmeyi bilmiyorsan trafiğe çıkma.

    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    yukarıdaki videoda bulunan hayvanat pejo kullanıcısı gibi araba kullanmaz isen kimse sana bulaşmaz! işte bu bir örnek bu insanlardan binlercesi var!
    berlingo imiş bu arada 34 TK 6431! inşallah karşılaşmayız!


    +1 ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi viper17 -- 21 Temmuz 2012; 20:37:25 >




  • @ Öncelikle Motorcu, Otomobil kullanan, Minübüsçü ,Taksici gibi ayrım ve sınıflandırmalara gerek yok. Trafik kuralları her tür araç için (yayalar dahil) geçerlidir.


    1
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.