Şimdi Ara

İSTANBULDAKİ EN İYİ HONDA BAYİSİ...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
7.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sizce en iyisi hangisi? tercih ettiğiniz yada tavsiye edeceğiniz bayi var mı? ayrıca varsa bayi hakkında başınızdan geçen iyi/kötü olayları aktarırmısınız?
    Teşekkürler...



  • Aracımı yazeksten aldım memnunum diyebilirim. Serviste sorunları halletmeye yönelik davranış sergiliyolar ayrıca satış bölümünde ilgililer. Mesela Mutluhana araç bakmaya gidince çok ilgisiz davranıyorlar biraz doymuş tavır sergileyip fazla fiyat kırmıyorlar. Marmara Hondayada yolum düştü ordada ilgililer ve araçlar için güzel fiyatlar verebiliyolar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can_vtec

    Aracımı yazeksten aldım memnunum diyebilirim. Serviste sorunları halletmeye yönelik davranış sergiliyolar ayrıca satış bölümünde ilgililer. Mesela Mutluhana araç bakmaya gidince çok ilgisiz davranıyorlar biraz doymuş tavır sergileyip fazla fiyat kırmıyorlar. Marmara Hondayada yolum düştü ordada ilgililer ve araçlar için güzel fiyatlar verebiliyolar.
    anadolu yakasında ayışığı nı tavsiye ederim...
    ilgi ,güleryüz ve servis bence çok iyi......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarıkanaryam

    anadolu yakasında ayışığı nı tavsiye ederim...
    ilgi ,güleryüz ve servis bence çok iyi......

    Alıntıları Göster
    Ayışığı tavsiyem değildir.Eski aracımızın birinde 300YTL hasar vardı ama arka aksı komple değiştirmeyi önerdi.(alakasız bi durum) bir ton masraf felan filan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    Ayışığı tavsiyem değildir.Eski aracımızın birinde 300YTL hasar vardı ama arka aksı komple değiştirmeyi önerdi.(alakasız bi durum) bir ton masraf felan filan.

    Alıntıları Göster
    Cem iyidir Cem....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Cem iyidir Cem....

    Alıntıları Göster
    Mutluhan dan uzak durun herşeyleri para $$$
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersincem

    Mutluhan dan uzak durun herşeyleri para $$$

    Alıntıları Göster
    avrupa yakasinda bence Çiftkurtlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roy

    avrupa yakasinda bence Çiftkurtlar.

    Alıntıları Göster
    Çiftkurtlar iyidir.Cem de iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    Çiftkurtlar iyidir.Cem de iyi

    Alıntıları Göster
    YAZEKS NASILDIR, BILEN VAR MI? TABI NBC_TECH CEVAPLAMAZSA SEVINIRIM :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hector13

    YAZEKS NASILDIR, BILEN VAR MI? TABI NBC_TECH CEVAPLAMAZSA SEVINIRIM :)

    Alıntıları Göster
    Arkadaslar sunu solıyeyım ben aracı almak ıcın yola cıktım bır cuma gunu ve 3 honda gezdim bana ayısıgı demeyın burnundan kıl aldırmadı buysa budur hıc bırsey yapmıyoruz gıbılerındendı. Mutluhan da baya bır ısrarcıydı ılla oradan alıcakmısınız gıbı davrandı honda damla yı hele hıc sormayın 2 kere gıttım ve ıkısınde de benımle ılgılenecek adam bulamadım....Yazeks de barıs arkadas vardı oda ılgılendı ama malesef oradan da alamadım aracı cunkı sıyah elınde yoktu...
    En son Honda Cem e gıttım ve oradakı Arkadas Arda bey baya bır yardımcı oldu Hedıye konusunda da fıyatta da. Bence Honda cem ıyıdır. Bırde gecen sene en ıyı servıs secılmıs galıba...
    Ama sunu solıyebılırım fıyatlar sabıt fabrıkadan kesın soylenen sey ındırım yapılmıyacak onlarda ındırım yapamıyorlar :) onun yerıne hedıyeyı bol tutturabılırsın:)))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carpediem -- 12 Nisan 2007; 0:14:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carpediem

    Arkadaslar sunu solıyeyım ben aracı almak ıcın yola cıktım bır cuma gunu ve 3 honda gezdim bana ayısıgı demeyın burnundan kıl aldırmadı buysa budur hıc bırsey yapmıyoruz gıbılerındendı. Mutluhan da baya bır ısrarcıydı ılla oradan alıcakmısınız gıbı davrandı honda damla yı hele hıc sormayın 2 kere gıttım ve ıkısınde de benımle ılgılenecek adam bulamadım....Yazeks de barıs arkadas vardı oda ılgılendı ama malesef oradan da alamadım aracı cunkı sıyah elınde yoktu...
    En son Honda Cem e gıttım ve oradakı Arkadas Arda bey baya bır yardımcı oldu Hedıye konusunda da fıyatta da. Bence Honda cem ıyıdır. Bırde gecen sene en ıyı servıs secılmıs galıba...
    Ama sunu solıyebılırım fıyatlar sabıt fabrıkadan kesın soylenen sey ındırım yapılmıyacak onlarda ındırım yapamıyorlar :) onun yerıne hedıyeyı bol tutturabılırsın:)))

    Alıntıları Göster
    valla arkadaşlar satış olayınını güler yüzlülüğü bilmem ama honda park servis olayında 1 numara aklınızda olsun diğerleri yalan..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepdarknesss

    valla arkadaşlar satış olayınını güler yüzlülüğü bilmem ama honda park servis olayında 1 numara aklınızda olsun diğerleri yalan..

    Alıntıları Göster
    honda parkın çok güzel aile ortamı var ben 8 ay içinde 2 araba aldım ordan ilk beş kapı hatcback aldım 8 ay sonra tyeps geldi arabanın duruşu bu arada 5 kapıdan daha güzell dayanamadım 5 kapıyı verdim tyeps aldım ... ve satışta harika satış sonrası hizmette mükemmel servis 1 numara bence yalnız istanbulda değil türkiyenin en iyi servisiiii herkeze tavsiye ederim gidin farkı göreceksinizz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepdarknesss

    honda parkın çok güzel aile ortamı var ben 8 ay içinde 2 araba aldım ordan ilk beş kapı hatcback aldım 8 ay sonra tyeps geldi arabanın duruşu bu arada 5 kapıdan daha güzell dayanamadım 5 kapıyı verdim tyeps aldım ... ve satışta harika satış sonrası hizmette mükemmel servis 1 numara bence yalnız istanbulda değil türkiyenin en iyi servisiiii herkeze tavsiye ederim gidin farkı göreceksinizz...

    Alıntıları Göster
    valla istanbulu bilmem ama türkiyede en iyi honda bayii hangisi derseniz ankara bayisi HONDA EFE müşteri memnuniyeti servis kusursuz bu zaten 8 yıldır türkiye satış birincisi olduğundan anlasılıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisin

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    arkadaslar ben geçen hafta gittim honda park a balatalar bitmisti önleri değistirin dedim arkalarada bakmıslar dediler bunlarında degismesi lazım.28,250 km de nasıl biter arka balatalar onların en az 50-60 bin gitmesi lazım dedik bekleyin biz gelip görelim ondan sonra değistirin yapamayız bekleyen araçlar var dediler sonra gittik kavga gürültü söktürdük arkalarıda baktık bitmis iyice balatalar ama biz balataların sökülmüs halini gördük belkide öndeki bitik balataları gösterdiler bize ondan emin değilim.arka balatalar değistikten sonra gelen müsteriler bile benden önce arabalarının bakımını yaptırıp gittiler ben saatlerce bekledim ama sanırım artık gitmiycem honda park a birde sanki biraz kazıbeni durumları var.bakalım honda cem iyiymis.honda parkın internet sitesinde diyorki bakımlarda rot balans ücretsiz yaptım rezervasyonumu aradım binbir yalan söylediler yok kampanya varmısta o kampanyayla aynı anda olmazmıs.ya sen sitene bunu yazmısın müsterini neden kırıyorsun tamam de yaparız de ama yapma müsterini kırma.hiç memnun kalmadım doğrusu.ben tavsiye etmem.bundan sonra cem e gidicem.birde göremiyorsun arabanı bakımdayken neyi değistiriyor ne yapıyor bekliyorsun yukarda o kadar.




  • Arkadaslar ben de yeni civic aldım. 500km suan haftala 1000 bakımına götüreceğim. Avrupa yakasında oturuyorum. Daha önce honda kullanmamıstım. Forumdan okuduğum kadarıyla Cem hakkında daha iyi seyler söyleniyo... Deneyimleri olanlar aktarırsa sevinirim.
    Fikirlerinizi bekliyorum...
    tesekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carpediem

    Arkadaslar sunu solıyeyım ben aracı almak ıcın yola cıktım bır cuma gunu ve 3 honda gezdim bana ayısıgı demeyın burnundan kıl aldırmadı buysa budur hıc bırsey yapmıyoruz gıbılerındendı. Mutluhan da baya bır ısrarcıydı ılla oradan alıcakmısınız gıbı davrandı honda damla yı hele hıc sormayın 2 kere gıttım ve ıkısınde de benımle ılgılenecek adam bulamadım....Yazeks de barıs arkadas vardı oda ılgılendı ama malesef oradan da alamadım aracı cunkı sıyah elınde yoktu...
    En son Honda Cem e gıttım ve oradakı Arkadas Arda bey baya bır yardımcı oldu Hedıye konusunda da fıyatta da. Bence Honda cem ıyıdır. Bırde gecen sene en ıyı servıs secılmıs galıba...
    Ama sunu solıyebılırım fıyatlar sabıt fabrıkadan kesın soylenen sey ındırım yapılmıyacak onlarda ındırım yapamıyorlar :) onun yerıne hedıyeyı bol tutturabılırsın:)))

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: SukSuk

    Arkadaslar sunu solıyeyım ben aracı almak ıcın yola cıktım bır cuma gunu ve 3 honda gezdim bana ayısıgı demeyın burnundan kıl aldırmadı buysa budur hıc bırsey yapmıyoruz gıbılerındendı. Mutluhan da baya bır ısrarcıydı ılla oradan alıcakmısınız gıbı davrandı honda damla yı hele hıc sormayın 2 kere gıttım ve ıkısınde de benımle ılgılenecek adam bulamadım....Yazeks de barıs arkadas vardı oda ılgılendı ama malesef oradan da alamadım aracı cunkı sıyah elınde yoktu...
    En son Honda Cem e gıttım ve oradakı Arkadas Arda bey baya bır yardımcı oldu Hedıye konusunda da fıyatta da. Bence Honda cem ıyıdır. Bırde gecen sene en ıyı servıs secılmıs galıba...
    Ama sunu solıyebılırım fıyatlar sabıt fabrıkadan kesın soylenen sey ındırım yapılmıyacak onlarda ındırım yapamıyorlar :) onun yerıne hedıyeyı bol tutturabılırsın:)))


    hediye olarak mesela neler veriyorlar? sanırım bütün bayiler park sensörü takıyormuş, peki başka ne yaparlar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34hakan47

    quote:

    Orjinalden alıntı: SukSuk

    Arkadaslar sunu solıyeyım ben aracı almak ıcın yola cıktım bır cuma gunu ve 3 honda gezdim bana ayısıgı demeyın burnundan kıl aldırmadı buysa budur hıc bırsey yapmıyoruz gıbılerındendı. Mutluhan da baya bır ısrarcıydı ılla oradan alıcakmısınız gıbı davrandı honda damla yı hele hıc sormayın 2 kere gıttım ve ıkısınde de benımle ılgılenecek adam bulamadım....Yazeks de barıs arkadas vardı oda ılgılendı ama malesef oradan da alamadım aracı cunkı sıyah elınde yoktu...
    En son Honda Cem e gıttım ve oradakı Arkadas Arda bey baya bır yardımcı oldu Hedıye konusunda da fıyatta da. Bence Honda cem ıyıdır. Bırde gecen sene en ıyı servıs secılmıs galıba...
    Ama sunu solıyebılırım fıyatlar sabıt fabrıkadan kesın soylenen sey ındırım yapılmıyacak onlarda ındırım yapamıyorlar :) onun yerıne hedıyeyı bol tutturabılırsın:)))


    hediye olarak mesela neler veriyorlar? sanırım bütün bayiler park sensörü takıyormuş, peki başka ne yaparlar?

    Alıntıları Göster
    "en iyi honda servisi" adı altında bir anket var:http://www.hondaloji.com/forum/index.php/topic,541.0.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by-e

    "en iyi honda servisi" adı altında bir anket var:http://www.hondaloji.com/forum/index.php/topic,541.0.html

    Alıntıları Göster
    Perşembe günü honda ceme gittik. Sağolsun elif hanım epey bir ilgilendi. 40600 lük elegant vsa lı düz vitesi de 40.000 YTL'ye bırakabileceklerini söyledi. Toyota corolla ile karşılaştırmalar falan yaptık. Neyse bugünde tekrar gittik. Arabayı almaya karar vermiştik.


    Yaklaşık on onbeş dakka içerde bön bön durduk. elif hanıma bakmıştım yerinde yoktu. Ama içeride yaklaşık üç beş tane satış temsilcisi diye bildiğim kişiler mevcuttu. Ama honda cemde bir vurdumduymazlık. Ki Canımız sıkıldı. Kimsenin sizinle ilgilendiği yok.

    oradaki temsilcilerin gözlerinin içine baka baka baka bekledik öylece. Neyseki sanırım biri rahatsız oldu, gidiyim şunların yanına ne istiyolar der gibi tavırla yanımıza geldi.

    Sanki biz müşteri değiliz ve neolur arabayı bize satın diye yalvaracağımızı mı bekliyordu ne. Ne alaka ne ilgi hiçbirisi yok, sorduğumuz sorulara bile zorla cevap verir tarzı vardı kişinin. Perşembe günü geldiğimizi Elif hanımla görüştüğümüzü, aracı bize 40.000 ytl ye bırakabileceğini söyledik. ben fiyat indirimi yapamam o zaman yarın gelin elif hanımla görüşün tarzında ukala tavırlar, yeterince ilginin olmaması nedeniyle Aracı honda cemden almaktan vazgeçip tam çıktık ki Dışarıda yüzde yüz müşteri memmuniyeti yazısını görünce içeri tekrar girip müdürle konuşmak istedik. Müdürü diye tahmin ettiğimiz kişinin yanına gidip, yaşadığımız sıkıntıyı anlattık. satış temsilcinizin ilgisiz, güleryüzsüz olduğunu söylediğimizde, müdürden de bi azar işitmediğimiz kalmıştı. Müdürün vurdumduymaz tavrı satış temsilcisinden daha beterdi. Aracı bırakın 40.000 ytl ye ve yanında hediyeler vermesini, 35000 ytl ye bile verseler tekrar honda ceme gidip araba almayı düşünmüyorum. gerekirse başka honda bayisine gider oradan alırım. ve oradaki yüzde yüz müşteri memnuniyeti yazısının honda genel merkezi tarafından tekrar incelenmesi ve değerlendirilmesini rica ediyorum.

    öncelikle güleryüz, ilgi ve alakanın müşteriyle nasıl konuşulması gerektiğinin bilinmesi gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emr_78 -- 29 Nisan 2007; 1:20:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emr_78

    Perşembe günü honda ceme gittik. Sağolsun elif hanım epey bir ilgilendi. 40600 lük elegant vsa lı düz vitesi de 40.000 YTL'ye bırakabileceklerini söyledi. Toyota corolla ile karşılaştırmalar falan yaptık. Neyse bugünde tekrar gittik. Arabayı almaya karar vermiştik.


    Yaklaşık on onbeş dakka içerde bön bön durduk. elif hanıma bakmıştım yerinde yoktu. Ama içeride yaklaşık üç beş tane satış temsilcisi diye bildiğim kişiler mevcuttu. Ama honda cemde bir vurdumduymazlık. Ki Canımız sıkıldı. Kimsenin sizinle ilgilendiği yok.

    oradaki temsilcilerin gözlerinin içine baka baka baka bekledik öylece. Neyseki sanırım biri rahatsız oldu, gidiyim şunların yanına ne istiyolar der gibi tavırla yanımıza geldi.

    Sanki biz müşteri değiliz ve neolur arabayı bize satın diye yalvaracağımızı mı bekliyordu ne. Ne alaka ne ilgi hiçbirisi yok, sorduğumuz sorulara bile zorla cevap verir tarzı vardı kişinin. Perşembe günü geldiğimizi Elif hanımla görüştüğümüzü, aracı bize 40.000 ytl ye bırakabileceğini söyledik. ben fiyat indirimi yapamam o zaman yarın gelin elif hanımla görüşün tarzında ukala tavırlar, yeterince ilginin olmaması nedeniyle Aracı honda cemden almaktan vazgeçip tam çıktık ki Dışarıda yüzde yüz müşteri memmuniyeti yazısını görünce içeri tekrar girip müdürle konuşmak istedik. Müdürü diye tahmin ettiğimiz kişinin yanına gidip, yaşadığımız sıkıntıyı anlattık. satış temsilcinizin ilgisiz, güleryüzsüz olduğunu söylediğimizde, müdürden de bi azar işitmediğimiz kalmıştı. Müdürün vurdumduymaz tavrı satış temsilcisinden daha beterdi. Aracı bırakın 40.000 ytl ye ve yanında hediyeler vermesini, 35000 ytl ye bile verseler tekrar honda ceme gidip araba almayı düşünmüyorum. gerekirse başka honda bayisine gider oradan alırım. ve oradaki yüzde yüz müşteri memnuniyeti yazısının honda genel merkezi tarafından tekrar incelenmesi ve değerlendirilmesini rica ediyorum.

    öncelikle güleryüz, ilgi ve alakanın müşteriyle nasıl konuşulması gerektiğinin bilinmesi gerekir.

    Alıntıları Göster
    demekki honda cem'in araç satışı yapıp müşteri kazanmaya ihtiyacı yokmu$

    quote:

    Orjinalden alıntı: emr_78

    Perşembe günü honda ceme gittik. Sağolsun elif hanım epey bir ilgilendi. 40600 lük elegant vsa lı düz vitesi de 40.000 YTL'ye bırakabileceklerini söyledi. Toyota corolla ile karşılaştırmalar falan yaptık. Neyse bugünde tekrar gittik. Arabayı almaya karar vermiştik.


    Yaklaşık on onbeş dakka içerde bön bön durduk. elif hanıma bakmıştım yerinde yoktu. Ama içeride yaklaşık üç beş tane satış temsilcisi diye bildiğim kişiler mevcuttu. Ama honda cemde bir vurdumduymazlık. Ki Canımız sıkıldı. Kimsenin sizinle ilgilendiği yok.

    oradaki temsilcilerin gözlerinin içine baka baka baka bekledik öylece. Neyseki sanırım biri rahatsız oldu, gidiyim şunların yanına ne istiyolar der gibi tavırla yanımıza geldi.

    Sanki biz müşteri değiliz ve neolur arabayı bize satın diye yalvaracağımızı mı bekliyordu ne. Ne alaka ne ilgi hiçbirisi yok, sorduğumuz sorulara bile zorla cevap verir tarzı vardı kişinin. Perşembe günü geldiğimizi Elif hanımla görüştüğümüzü, aracı bize 40.000 ytl ye bırakabileceğini söyledik. ben fiyat indirimi yapamam o zaman yarın gelin elif hanımla görüşün tarzında ukala tavırlar, yeterince ilginin olmaması nedeniyle Aracı honda cemden almaktan vazgeçip tam çıktık ki Dışarıda yüzde yüz müşteri memmuniyeti yazısını görünce içeri tekrar girip müdürle konuşmak istedik. Müdürü diye tahmin ettiğimiz kişinin yanına gidip, yaşadığımız sıkıntıyı anlattık. satış temsilcinizin ilgisiz, güleryüzsüz olduğunu söylediğimizde, müdürden de bi azar işitmediğimiz kalmıştı. Müdürün vurdumduymaz tavrı satış temsilcisinden daha beterdi. Aracı bırakın 40.000 ytl ye ve yanında hediyeler vermesini, 35000 ytl ye bile verseler tekrar honda ceme gidip araba almayı düşünmüyorum. gerekirse başka honda bayisine gider oradan alırım. ve oradaki yüzde yüz müşteri memnuniyeti yazısının honda genel merkezi tarafından tekrar incelenmesi ve değerlendirilmesini rica ediyorum.

    öncelikle güleryüz, ilgi ve alakanın müşteriyle nasıl konuşulması gerektiğinin bilinmesi gerekir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi by-e -- 29 Nisan 2007; 18:48:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by-e

    demekki honda cem'in araç satışı yapıp müşteri kazanmaya ihtiyacı yokmu$

    quote:

    Orjinalden alıntı: emr_78

    Perşembe günü honda ceme gittik. Sağolsun elif hanım epey bir ilgilendi. 40600 lük elegant vsa lı düz vitesi de 40.000 YTL'ye bırakabileceklerini söyledi. Toyota corolla ile karşılaştırmalar falan yaptık. Neyse bugünde tekrar gittik. Arabayı almaya karar vermiştik.


    Yaklaşık on onbeş dakka içerde bön bön durduk. elif hanıma bakmıştım yerinde yoktu. Ama içeride yaklaşık üç beş tane satış temsilcisi diye bildiğim kişiler mevcuttu. Ama honda cemde bir vurdumduymazlık. Ki Canımız sıkıldı. Kimsenin sizinle ilgilendiği yok.

    oradaki temsilcilerin gözlerinin içine baka baka baka bekledik öylece. Neyseki sanırım biri rahatsız oldu, gidiyim şunların yanına ne istiyolar der gibi tavırla yanımıza geldi.

    Sanki biz müşteri değiliz ve neolur arabayı bize satın diye yalvaracağımızı mı bekliyordu ne. Ne alaka ne ilgi hiçbirisi yok, sorduğumuz sorulara bile zorla cevap verir tarzı vardı kişinin. Perşembe günü geldiğimizi Elif hanımla görüştüğümüzü, aracı bize 40.000 ytl ye bırakabileceğini söyledik. ben fiyat indirimi yapamam o zaman yarın gelin elif hanımla görüşün tarzında ukala tavırlar, yeterince ilginin olmaması nedeniyle Aracı honda cemden almaktan vazgeçip tam çıktık ki Dışarıda yüzde yüz müşteri memmuniyeti yazısını görünce içeri tekrar girip müdürle konuşmak istedik. Müdürü diye tahmin ettiğimiz kişinin yanına gidip, yaşadığımız sıkıntıyı anlattık. satış temsilcinizin ilgisiz, güleryüzsüz olduğunu söylediğimizde, müdürden de bi azar işitmediğimiz kalmıştı. Müdürün vurdumduymaz tavrı satış temsilcisinden daha beterdi. Aracı bırakın 40.000 ytl ye ve yanında hediyeler vermesini, 35000 ytl ye bile verseler tekrar honda ceme gidip araba almayı düşünmüyorum. gerekirse başka honda bayisine gider oradan alırım. ve oradaki yüzde yüz müşteri memnuniyeti yazısının honda genel merkezi tarafından tekrar incelenmesi ve değerlendirilmesini rica ediyorum.

    öncelikle güleryüz, ilgi ve alakanın müşteriyle nasıl konuşulması gerektiğinin bilinmesi gerekir.



    Alıntıları Göster
    cidden honda cem çok ayıp etmiş bu konuda.. bi de orayı iyi bayi olarak bilirdik




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.