Şimdi Ara

Yeni Honda HRV e-hybrid

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
749
Cevap
62
Favori
90.596
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HR-V e:HEV ülkemizde iki farklı donanım paketi ile satışa sunulacak. Honda'nın C segmentindeki ilk hibrit modelinin giriş seviyesinde 650.000 TL'lik fiyat etiketi ile Advance bulunuyor. İkinci basamakta ise 685.000 TL'lik fiyatı ile Style donanımı karşımıza çıkıyor

    Yeni Honda HRV e-hybrid

    Yeni Honda HRV e-hybrid

    Yeni Honda HRV e-hybrid

    Yeni Honda HRV e-hybrid



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rmzdn -- 24 Şubat 2022; 22:24:54 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >







  • Burada da bulunsun; Honda Jazz başlığında yazan arkadaşın önerisiyle telefon dilini ingilizceye çevirdikten sonra Android Auto'da kablolu/kablosuz 5-10dk sonraki donma sorunu ortadan kalktı. Burada başka kişiler de benzer sorunu yaşıyordu, bu yöntemi deneyebilirler. Benim sorunum çözülmüş oldu.
    Aracım 200 kilometre oldu bugün :) Güzel yönlerini herkes saymış, nefis bir Japon aracı ve yılların Hondacısı olarak 2022 ile girdikleri tasarım değişikliği beni mest ediyor. Benim negatif sayılabilecek izlenimlerim şöyle:

    2012 Honda Jazz’dan geçtim. O araç bile uakıt tüketimini A, B ve tüm kilometre olarak gösteriyordu. Burada aracın total kilometresinin (A’dan ya da B’den değil, ilk alındığı günden) yakıt tüketimini göstermemesi ilginç. Gözden kaçmış olabileceğini sanmıyorum, kasti gizlenmiş gibi geldi. Beş sene sonra piller bitince şehir içi 7-8’lere çıkınca total ortalamaya bakıp hibridine de bataryasına da küfretmeye başlamayalım diye her halde :) Aldığımda göstergeyi sıfırlamıştım umarım bir yanlışlık olmaz A’da kalır :)

    Bagajın ayakla açılmama durumu fena rezillik. Honda globale yazar.

    Bayinin araçla hediye verdiği lastik paspas biraz dandik, bugün seyir halinde gaz pedalının ucunu yakaladı ve gaz bildiğiniz takılı kaldı. Allahtan önüm boştu da bir kaza yaşanmadı. Bayiyle bu konuyu görüşeceğiz.

    Aracın motoru 2023 Jazz h:ev ile birebir aynı. HRV Jazz’dan 150 kilo daha ağır. Jazzın 0-100ü 1 sn daha hızlı, bagaj hacmi aynı, depo hacmi aynı. Aslında itiraf edelim Jazz’a biraz bol gelen bir giydirme yapmışlar, adına da hrv demişler başkaca bir olayı da yok. Üstelik orta ve diz hava yastığı koymadıkları için ncap’i de düşürmüşler. (Aracın duramayıp yaya testlerinde mankenlerin içinden geçmesi de bu düşüşe katkı sağlıyor bu arada, ncap’in sitesinden direkt alıntıdır)

    Ha benim geçmişteki Jazz zaten bağırması ile ünlü bir araç idi. HRV’nin daha beter bağırması da dert değil o yüzden sese alışkınım, zaten b-suv/c-suv serileri Amerika haricinde performanslı sürüş hiç bir şekilde vaadetmiyor, bu üzücü çünkü araç gayet sportif bir yapıda. Keşke atılgan da olabilseydi.

    İleride bataryalar önrünü tüketince full benzinde gidip eşek gibi anıracağı belli. 3. senesinde piyasası daha tam ölmeden satmayı kafaya koydum.

    Ek olarak: Cross Hybrid de alabilirdim ama Toyota bayisindeki tok görünümlü satıcıya kıl oldum. İki gün sonra arayıp yalvar yakar bayiye çağırdığında ise ben çoktan hrv’nin plakasını seçmiştim bile :)

    Ayrıca: Aracın direksiyonu fazla yumuşak, spor modunda da çok değişmiyor. Yolu/virajı tekerlekten hissetmek imkansız, geri bildirim sıfır denecek seviyede. Tutuş konusunda sürüş güvenliği sistemlerine emanetiz. Bu da maalesef bir B-SUV alıcısının talep ettiği bir konfor özelliği sanırım, sürüş keyfini ciddi düşürüyor. Atari salonu yarış oyunu direksiyonu hissiyatı hoş değil benim için.

    1. Kış aylarında yakıt tüketimi 5,3 idi havalar ısınmasıyla 4,3 e düştü. CVT şanzımanlı araçla ani hızlanmalar yaparsanız çok yakar. Direksiyon arkasındaki ekranda 1. öğe olan Güç'ü seçerseniz (Devir saati gibi olan) gaza sert basıp basmadığınız görürsünüz. Yeşil alana ne kadar yakın o kadar iyi.

    2. Yazlık lastikler daha sert yapılı olurlar. Yine de lastik basınçlarının kontrol edip güvenilir bir lastikçi de (çoğunun ölçüm cihazları dandik) kapı kenarında yazan değerlere veya 1 fazlasına ayarlayın

    3. Çoğu zaman normal mod ile eco moddan daha az yakıt tüketimim oluyor. Eco modu sadece dur kalk trafikte ve dar ara sokaklarda kullanıyorum. Bu modun asıl var olma nedeni de bu

    8.Ev modu ile gitmeye çalışmayın. Aracın yazılımı sizin için en iyi olanı seçip zaten onu kullanacaktır. Ev modunda ne kadar çok giderseniz biraz sonra o kadar çok benzinde gidersiniz. Sonuç toplam aynı olur. Az yakıt tüketimi için ani hızlanma yapmayın, istediğiniz hıza ulaşır ulaşmaz ayağınızı gazdan hafif çekip tekrar hafif basarak aracın vites büyütmesini sağlayın.

    9. Tüm otomobiller 56,5 ile 76,6 km arasındaki hızlarda en az yakıt tüketimi sunar. Bu araçta da durum böyledir. Ancak hybrit desteği nedeni ile düşük hızlarda yakıt tüketimi diğer araçlar gibi abartılı miktarda artmaz. Hızdan bağımsız olarak pilin şarjı azsa, hava çok soğuksa, klima sistemi açıksa (motor ısınıncaya kadar) araç daha çok benzinle gitmeye çalışır.

    5. Kumandanın kilitle tuşuna uzun basınca camlar kapanır. İlk denemede olmazsa tüm camları kapı üzerinden tam indirip kaldırın. Bizim araçta bu şekilde oldu

    1. Telefonun güç tasarruf modu ve/veya kullanılmayan uygumalar uykuya al vb. modlar açık ise bunları kapatın, 2- Android auto bluetooth ile ilk bağlantıyı sağlayıp daha sonra wifi'yi açıp oradan devam ediyor. Muhtemelen araçtan inince telefon wifi'yi kapatıyor ancak araca binince yeniden açmıyor. 3. Başka bir telefonu aynı şartlarda deneyin

    Merhaba,

    1- Sürüş sırasında D ve B modları arasında istediğiniz gibi geçiş yapabilirsiniz.

    2- Klima kapalı olsa da hafif bir esinti gelmesi normal diye düşünüyorum.

    3- İkonların sürekli yeşil yanması normal. Araç sessiz çalıştığı için üstteki işaret aracın o anda çalıştığını ve sürüşe hazır olduğunu gösteriyor. Alttaki işaret ise tüm güvenlik desteklerinin açık olduğunu gösteriyor.

    herkese merhaba


    ben de 2017 model seat leon 1.2 tsi manuel aracımı satıp advance donanım hr-v ile aranıza katıldım. bir çok bayi ile telefonda görüşerek fiyat aldım. istanbul’daki bir bayi güzel bir indirim verdi. fakat iş ertesi gün aracı almaya gelince elimdeki tüm araçlar satıldı diyerek yan çizdi. ben de diğer uygun fiyatı veren ankara’daki bir bayiden, istediğim de renk olan kül griyi aldım. çok kaliteli olmasa da paspas seti ve bagaj havuzu da hediye ettiler. aracı teslim alıp 700 km yolculuğa çıktım. teslim esnasında sormama rağmen lastik basınçlarını kontrol etmeyi unuttum. otobanda aklıma geldiğinde, 32-33 olması gereken 4 lastiğin de 47 olduğunu gördüm. bu sebeple bir tanıdığım aracını aldığı gün lastik yarmıştı, sizin de aklınızda olsun.


    uzun yolda ekranda görülen 5.3 ortalama. her ne kadar 120km/s geçmesem de, evet motor sesi bazen aşırı yüksek olabiliyor. şehir içindeki değer ile ilgili henüz net bir şey söyleyemem. havalar soğuduğu için, iç iklimlendirme sıcak konumunda çalıştığında, batarya full olsa dahi benzinli motor çalışmaya devam ediyor. bu da haliyle yakıt tüketimini arttırıyor.


    sert karakterli olan leondan sonra bu araç çok rahat kullanım hissi veriyor. şerit takip, adaptif hız sabitleyici vs çok güzel çalışıyor. gece yol aydınlatması, uzun far asistanı da net görüş sağlıyor.


    genel manada şimdilik araçtan oldukça memnunum. herkesin gönlünce olsun.

    Yapay Zekanın Yanıtı

    Yeni Honda HR-V e:HEV: Kapsamlı Bir İnceleme

    Honda HR-V e:HEV, hibrit teknolojisini şık tasarımı ve geniş iç mekanıyla birleştiren, kompakt bir SUV modelidir. Bu kapsamlı incelemede, yeni Honda HR-V e:HEV hakkında bilmeniz gereken her şeyi keşfedeceksin.

    Performans ve Verimlilik

    Honda HR-V e:HEV, 1,5 litrelik benzinli bir motor ve iki elektrikli motorun birleşiminden oluşan bir hibrit güç aktarma organına sahiptir. Bu sistem, hem yakıt verimliliği hem de güçlü performans sağlar. Hibrit sistem, yakıt tüketimini azaltmak için şehir içinde elektrikli sürüşe olanak tanır ve hızlanma sırasında ekstra güç sağlar.

    İç Mekan ve Teknoloji

    HR-V e:HEV'nin geniş ve esnek iç mekanı, beş yolcu için bolca alan sunar. Arka koltuklar, daha fazla kargo alanı için katlanabilir. Model, Apple CarPlay ve Android Auto uyumlu 9 inçlik bir dokunmatik ekran, Honda Sensing güvenlik süiti ve uzaktan motor çalıştırma gibi bir dizi standart teknoloji özelliğine sahiptir.

    Tasarım ve Stil

    Yeni HR-V e:HEV, sportif ve şık bir dış tasarıma sahiptir. LED farları ve keskin hatları, modern ve çekici bir görünüm yaratır. SUV'nin yüksek sürüş konumu, mükemmel görüş alanı sağlar.

    Honda HR-V e:HEV Yorumları

    Honda HR-V e:HEV sahiplerinin yorumları genel olarak olumludur. Aracın yakıt verimliliğini, geniş iç mekanını ve güvenli sürüş deneyimini överler. Bazı kullanıcılar direksiyonun hafifliğinden ve yol gürültüsünden şikayet etseler de, genel olarak model iyi karşılanmıştır.

    Alınır mı?

    2023 Honda HR-V e:HEV, kompakt SUV pazarında güçlü bir seçenektir. Yakıt verimliliği, geniş iç mekanı ve gelişmiş teknolojisi ile hem aileler hem de tek başına yaşayanlar için mükemmel bir seçimdir.

    Anahtar Kelimeleri İçeren Cümleler:

    • Honda HR-V hibrit yorumları, aracın yakıt verimliliği ve performansını övüyor.
    • Honda HR-V yorumları, geniş iç mekan ve yüksek sürüş konumunu vurgulamaktadır.
    • Honda HR-V hibrit yorumları, modelin güvenli sürüş deneyimini ve Honda Sensing güvenlik süitini öne çıkarmaktadır.
    • Honda HR-V 1.5 e-HEV yorumları, hibrit sistemin verimliliğini ve hızlanma sırasında sağladığı ek gücü değerlendirmektedir.
    • 2023 Honda HR-V alınır mı sorusunun cevabı, aracın güçlü yönlerini ve hedeflenen kullanıcıları dikkate alarak olumludur.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Güzel bir araba...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araba güzel ama yok nasıl oluyor bu iş anlamıyorum. kendi sitesinde 2022 model ve en üst donanım 777 bin fakat malum sitede 825 ten başlıyor ki onlar 2021 modeli ve 970 e kadar çıkıyor. bu nasıl iş anlamıyorum. çözebilen beri gelsin:-(

  • royals R kullanıcısına yanıt

    1-2 bayi ile görüştüm. Aracı görünen fiyattan vermiyorlar. Saçma sapan donanımlar ekletip 30-40 bin tl üzerine satıyorlar. Kabul etmezsen vermiyorlar. Tabi galericilere falan sattıkları için onlar da piyasada araç olmadığı için 80-100 ekleyip sıfır fiyatının 100k üzerine satıyor.

  • bayilerle gorusup fiyat alan var mi. teslim tarihi veren var mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Istanbulda iki bayi sordum biri temmuz digeri ağustos dedi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araci alip kullananlar var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Dün advance paketini aldım, hiç bir yerde araçla ilgili yorum vs yok, merak ettiğiniz şeyler varsa cevaplarım, selamlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hayırlı olsun, bende maalesef bulabildiğim ilk araci elegance paketini satin aldım.

    nasil olk izlenimleriniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağolun size de hayırlı olsun. 2010 model crvden geçiş yaptım. İlk izlenimlerim olumlu, crvye oranla tabi ki iç hacim daha dar, boy ve yükseklik daha kısa, bunu hemen hissettiriyor. Koltuk ayarının manuel olması ayıp, kablosuz telefon şarjı standart olmalıydı, vites körüğü yerine daha şık bir detay olabilirdi, müzik sistemi bir tık daha iyi olabilirdi. Bunların dışında kullanım keyifli, ortalamada 4-5 lt/100 km yakması süper.

  • Araçlara ara zam gelmiş zaten, ötv indirim bekleyenlere inat, aralıkta tekrar zam gelecek, ocakta büyük zam gelecek, araç yok, bulmak piyango. Bayiler zamlı fiyatın üstüne 50bin tl extra paket koymadan satmıyor, almayı düşünen varsa bilgisi olsun.

  • dunyao kullanıcısına yanıt

    Bende 2012 model jetta dan geciyorum, ve ilk defa otomatik vites kullanacagim.bursadan satin aldim uzun yolda eco modda kullanarak geldim 2 saatlik durumda 130km hizla geldim. Yanliz soyle bir durumu var , jetta disel ile arkamdan sellktor yapana kok sokturur nasar giderdim bu aracta onu yapamadim, tek canimi sikan kismi bu birde otomatik vitese alisma durumu

    paket olarak en bos deniyor ama cidden dolu paket olmus hatta bazi katalog bilgileri hatali mesela akilli hiz sabitleme yok yazıyordu ama uzun yolda cok kez denedim bariz sekilde akilli hiz sabitlemesi mevcut.

    arka tarafa usb koymamalari cok sacma, bagajin elektriksiz olmasi saçma , araci kapttigimda aynalarin otomatik kapanmasini bulamadim ille aractan inerken kendimmi ice kapatmaliym


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet araç 120 üstünde zorlanıyor, şehir içi ise çok konforlu. Advance pakette bagaj elektrikli, aynalar da arabadan inip kolun üzerindeki tırtıklı bölüme dokununca kapılarla beraber otomatik kapanıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dunyao kullanıcısına yanıt

    aynaların arabadan inip kolun uzerınekı tırtıklı yuzeye dokundugunuzda kapandıgına emınmısınız? bende olmadı.. bir ayarımı var acaba ?

  • merhaba üst paket 1280 olmuş fiyatı, araçtan haberi olan herhangi bir bayide bulabilen var mı

  • ender E kullanıcısına yanıt

    Aracı kapatıp, anahtarlar cebinizde çıktıktan sonra şoför veya ön yolcu kapısı üzerindeki tırtıklı bölüme hafif dokunduğunuzda kapıları kilitleyip aynaları kapatıyor. Aynı şekilde anahtar cebinizde veya çantanızdayken ön kapı kulplarının içinden tutunca da kapıları ve aynaları açıyor. Genel olarak anahtarsız giriş ve kilitleme bu şekilde oluyor çoğu araçlarda.

  • paseyX P kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,

    Anahtar hiç bir zaman zaten cepten çıkmıyor.. cebimizden çıkması bir anlam ifade ediyormu anlamadım ? aynaların acılıp, kapanması için araç içinde bir düğme var.. onunla oluyor.. başka türlü olmadı bende.. sizde bu araçtan var mı ? sizde durum dediğiniz gibi mi ?

  • Ben de kullanıyorum. Bir kullanıcı grubu oluşturabiliriz. Şehirlerarası maalesef biraz torksuz kalıyor. Belki CVT’ye alışmadığım içindir. Çünkü beygir gücü yüksek. Ama özellikle şehir içi yakıt tüketimi / donanım seviyesi / işçilik muazzam. Sorularınız olursa yardımcı olabilirim. 5000KM yaptık bile kendisiyle.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ender E kullanıcısına yanıt

    Evet araçtan bende var. Orada demek istediğim araçtan çıktıktan sonra anahtar cebinizde veya çantanızdayken yani yanınızdayken anahtardan basmadan kapı kolunun üzerindeki tırtıklı alana hafif dokununca kapılar kilitleniyor ve aynalar kapanıyor. Aynı şekilde kapının tutma kulbuna içten dokununca açma hareketi yapmadan kapılar ve aynalar açılıyor.

  • soulmate kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle grup oluşturulmalı. Ben de 2.250 km yaptım. Aracın performansından memnun olmayanlar için 500 km kadar sadece spor modda kullanmalarını tavsiye ederim. Cidddi anlamda etkiliyor çekişi.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.