Şimdi Ara

Yeni Honda HRV e-hybrid (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
717
Cevap
57
Favori
83.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • soulmate kullanıcısına yanıt

    selamlar,



    öne kamera taktırma durumu var mı ?

  • ender E kullanıcısına yanıt

    Arabanın hiç bir donanımında yok böyle bir özellik, bu yüzden mümkün değil gibi geliyor bana.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 1500 km yi tamamlayarak rutin 1000 km bakima gittim. Gitmişken sorularımi sordum,

    1- cam hafif aralikken titreme sesi geliyor normal mi diye?

    - camın yapısından dolayı ve büyüklüğünden dolayı normal olduğunu tüm araçlarda olduğunu söylediler.

    2- orta ve ust pakette ayakla bagaj acma kapama standart olmasina rağmen neden olmadığını sordum, ki ana ekranda da ac kapa ayarı vardı

    - chip krizinden dolayı kasımdan sonra gelen araçlarda olmadığını ama harici taktırmak için bir yerle anlaşmak üzere olduklarını söylediler.

    3- Radyoda neden manuel arama yapamadığımi sordum, ana ekranın solundaki 2 buton ve ana ekrandaki 2 ara butonu islevsiz çünkü.

    -Sadece istasyon seçeneği ile secilebildigini söylediler.


    Hazir bayiye gitmişken yeni arac varmı diye sordum, hazirana kadar araç gelmeyecegini geldiğinde ise liste fiyatı üzerine de 150k gibi aksesuar eklenerek satilacaklarini söylediler.


    Bunların haricinde araca giderek alıştım, bence performans da sürüş keyfi de çok iyi. İstanbulda genelde 3,5-5 arasında gidip geliyor yakıt ortalamam, bunda kulakçık ile aracı sürmenin de etkisi var sanıyorum bataryayi daha etkin kullanıyorsunuz.

    Yeni güncellemelere kadar aktaracaklarim bu kadar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ezzalisi E kullanıcısına yanıt

    Otomatik vites araçta neden kulaklıkcikliklari kullanma gereği duydunuz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ender E kullanıcısına yanıt

    Merhaba, o kulakçıklar zaten rejeneratif frenin gücünü ayarlamak için var. Vitesle ilgisi yok kulakçıkların.. Motor freni gibi düşünün. Ben yokuş gördükçe arttırıyorum düz yolda şiddetini azaltıyorum. Kaldı ki araç cvt şanzımanlı, öyle bir geçişi yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • soulmate kullanıcısına yanıt

    oyle bir gecis yok derken ne demek istediniz?

    bu arada sizde hep b demi kullanıyorsunuz aracı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ender bey direksiyonun arkasındaki kulakçıklar diğer arabalarda olduğu gibi vites geçişi için değil. Rejenaratif frenin gücünü kullanarak pili dolduruyoruz arabada, o frenin gücünü arttırmak ya da azaltmak için varlar. Yani eski sistemdeki motor freni. Siz frene çok sık basmayın ve her an ufak frencikler yaparak pilin seviyesini yüksek tutun diye elektrikli ve hybrid araçlarda genelde böyle bir sistem oluyor. Mesela B vitesi de uzun rampalarda bu frenin gücünü en üst düzeyde tutarak pilin dolmasına ve fren pedalını daha az kullanmanıza destek sağlıyor. Tek pedalla neredeyse yokuşları inmek mümkün oluyor.


    Ayağınızı gazdan çektiğiniz anda araç kendi kendine gaz keserek fren yapıyor yani. Pratik olarak böyle görebilirsiniz bunu. Hız göstergesinin altında vites konumunu gördüğünüz alandaki oklar o frenin gücünü ayarlıyor. Siz kulakçıklarla vites geçişi yapmıyorsunuz. Lakin arabada 1-2-3-4 gibi standart vites aralıkları yok. Yani o kulakçıklar vites atmak için değil diğer araçlarda olduğu gibi. Ama onları fren yerine kullanmaya başlarsanız araç daha hızlı pil dolduracağından hem yakıt tüketiminiz düşer, hem de fren balatanızın ömrü diğer araçlara göre uzar. Arabayı sürekli b vitesinde kullanırsanız lastikleri yersiniz. Kullanım kılavuzunda da belirtmişler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Peki sizce b vitesteki en düşük seviye, d vitese eşit midir, ayrıca farkettiniz mi d vitesle giderken de kulakçıkları kullanılabiliyor, fark var mı sizce? Son olarak balata mı pahalıdır, lastikler mi? :)

  • D’deki maksimum ile B’deki maksimum aynı. Burada en önemli fark, B’de hep açık kalıyor rejanaratif fren. D konumunda ise araba belli bir zaman ve gaz tepkisinden sonra sıfırlıyor ki tekerler zarar görmesin. Bu özellikle yazılmış. Buradaki fren fren balatası ile olmuyor, elektrik motorunun bir nevi tersine dönmesi ile oluyor, bu sayede güç geri kazanılıyor. Bunu bir oyun haline getirirseniz bence kullanımı çok eğlenceli.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar arkadaşlar, konudan ender kullanıcı adlı arkadaş sayesinde el frenini otomatik olarak kaldırmayı hallettik. Kablosuz car play zaten açıktı, kablosuz Android auto'yu da açtık ancak olmadı. Telefon Samsung s10+. Acaba o mu eski kaldı bilemedim, olmadı. iPhone'da denediğimde ise kablosuz car play çalıştı.


    Bugün aracı yıkadık, bu arabaya dair en kötü şey nedir deseler herhalde o iç kapı eşiği derim. Maşallah tüm pisliği çamuru çekmiş. Bir de yukarıda arkadaşın bahsettiği gibi radyo arama durumu. Babam tüm haber kanallarını kaydetmiş, ben kullandığımda manuel olarak müzik kanalı aramak çileye dönüşüyor.


    Babama sizlerin sayesinde yokuş aşağı giderken B ile kulakçıklarla motor freni yapmayı da öğrettim. Biraz sert agresif kullanıyor, buna rağmen ortalaması İstanbul için 5.7 lere kadar düşmüş.


    Hepinize tekrardan ayrı ayı teşekkür ederim.

  • Kapı içi çamur meselesi can sıkıcı, modifiye işlerden anlayan birisi varsa aramızda yol gösterse keşke, çözümü çok kolay olabilir.


    otomatik el freni indirmeyi beceriyorum, emniyet kemeri takılıyken gaz verince kendi indiriyor, otomatik kaldırma işini nasıl yapıyorduk acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dunyao kullanıcısına yanıt
    kamertubeyoutube
    Herkese Merhaba! Bugün hiçbir yerde görmediğiniz, duymadığınız ve bulamayacağınız bir Honda özelliğini sizler için açıklıyoruz. Yeni Civic Sedan modellerinde, HR-V, CR-V, Accord modellerinde farklı kodlamaları ile aktif ve pasif edeceğiniz özellik videoda! Videomuzu beğenmeyi, Abone değilseniz Abone olmayı lütfen unutmayın :) İyi seyirler. HONDA KAMER PLAZA SHOWROOM (0362) 438 30 00 KAMER PLAZA WHATSAPP HATTI (0535) 040 19 39 ENGELLİ LİMİT GÜNCELLEMESİNDE KRİTİK SÜREÇ | SON DAKİKA https://youtu.be/VzPs6Il1T3Q YÜKSEK HIZDA YENİ HONDA CİVİC YAKIT TESTİ https://youtu.be/X6iRFJWPmhU 4x4 OFF-ROAD YARIŞLARI | RÖPORTAJLAR https://youtu.be/CgcJGRbdxyE SÜRÜŞ ESNASINDA KONTAĞI KAPATIRSAK NE OLUR ? https://youtu.be/kOcMxzpwJHc ............ #KamerPlaza, #HondaCivic, #Kamertube,
    https://www.youtube.com/watch?v=qXUPuzNVCM8
  • Rs Turbo


    hondaphil.com
    You are being redirected...
    https://hondaphil.com/model/hr-v
  • Hayırlı cumalar olsun,

    Araç için kapı eşiği koruma vs gibi aksesuar taktıran oldu mu ? ben bulamadım hiç uyumlu bişiyler

  • Merhaba arkadaşlar,


    10.000km bakımı için cuma gününe randevu aldım Ayışığı Honda'dan. Bakalım neler yapılacak. Araç ile 5. ayımıza giriyoruz. Gayet mutluyum. Sayesinde ciddi bir yakıt ekonomim oldu. Hem de performanslı kullanımına alıştım. Bir dizel araca bindiğinizde hissediyorsunuz performansı.

  • soulmate kullanıcısına yanıt

    Bakalım 10bin bakımı için ne fiyat istenecek acaba....

    varmı bu zamanda şu şikayetten dolayı bakılsın istediğiniz yerleri vs.vs

  • soulmate kullanıcısına yanıt

    Kapı içi için çözüm sorabilir misiniz gittiğinizde?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorarım tabii ki, ben de şikayetçiyim. Ayvalık'a uzun yola gittim, rezil oldu yine. Fiyata bakacağım.

  • Merhaba, 3000 lira gibi fiyat çıkıyor bakıma. Çamur meselesinden şikayetçi çok müşteri varmış. Fabrikadan bir çözüm/ aksesuar düşünüyorlarmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakimlari yapildimi? Toplam 3k mi ödediniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.