Şimdi Ara

İŞTE YENİ OPEL ASTRA! (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.642
Cevap
36
Favori
1.787.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Süspansiyon mutlaka bağımsız olmalı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    sadece turbo basıncı artırılmamıştır o işlem yapıldıysa. bence turbo ünitesi bile değiştirilmiş olabilir. 75 likle 90lıklar arasında yazılımdan öte farklar var. ayrıca 1.3 cdti yerine daha büyük hacimlisi lazım ama 1.7 cdti olduğu için opel yanaşmaz 1.6 üretmeye.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: oquzdag

    1.3 90 hp 105 hp ye çıkarılırsa,

    acaba eski bir kullanıcı , servislerde yeni yazılım yükleterek orginal bi şekilde 105hp ye çıkartılabilir mi?

    Büyük ihtimale öyle yaptılar aynı motorda yazılımla oynandı ya d aturbo basıncı arttırıldı biraz.

    Eski garantisi bitmiş aracı götür Chip tuning yaptır %20 ya da 40 performans artışın olsun. 90 iken 126 olsun



    1.7'yı kaldıracak o zaman ki şu ankinden bile daha fazla satabilsin. Fiat ile tekrardan anlaşsa da 1.6 MJ'yi ortak kullansalar az bi oynamalar yapsa Opel ah Opel ah. Hayalden öteye götürmüyosun.




  • astra sedanın yenı kasası ne zaman cıkar arkadaslar bılen var mı
  • Daha çok var onun çıkmasına. HB değişsin hele bi. Sedan çıkalı ne kadar oldu ki daha. Hele durun.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: berat23

    ben bu tasarımı beğenmedim.hormonlu insignia olmuş.eski kasada daha sert özgün hatlar vardı....

    Biz demek istediğini anladık ama hormonlu insignia anlatmak istediğinin karşılığı değil herhalde . Hormonlu deyince insan daha gelişkin ,şişik birşey bekliyor.
    Ben de yuvarlak hatlarından hoşlanmadım, keşke biraz daha sert tipli olsaydı. ( herkesin zevki kendine tabi)
  • Bence harika olmuş.Önden çok havalı duruyor,az çok ne olduğu belli oluyor.Ama arkası için çok farklı fotoğraflar var.Görmeden kesin bişey diyemem.Hoş bir tasarım
  • @Umit

    Hep sert tipli olacak hali yok astraların.Değişim lazım arada bir...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: strong84

    Süspansiyon mutlaka bağımsız olmalı


    olmasına olmalıda ben arkada garip ve ince bir çubuk görüyorum,o ne öyle bisiklet bağlantısı gibi.bu konuda yine focus'u geçen olmayacak galiba.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Robertobaggiojuve


    quote:

    Orjinalden alıntı: strong84

    Süspansiyon mutlaka bağımsız olmalı


    olmasına olmalıda ben arkada garip ve ince bir çubuk görüyorum,o ne öyle bisiklet bağlantısı gibi.bu konuda yine focus'u geçen olmayacak galiba.

    Klasik torsiyon çubuğu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: strong84


    quote:

    Orjinalden alıntı: Robertobaggiojuve


    quote:

    Orjinalden alıntı: strong84

    Süspansiyon mutlaka bağımsız olmalı


    olmasına olmalıda ben arkada garip ve ince bir çubuk görüyorum,o ne öyle bisiklet bağlantısı gibi.bu konuda yine focus'u geçen olmayacak galiba.

    Klasik torsiyon çubuğu



    yinemi

    Peki bu ıds plus bagımsız süspansiyon kadar başarılımı virajlarda vs? hiç olmazsa opsiyonel tercih edilebilir...Nedir bu torsiyon inadı anlamadım,keyfim kaçtı.Birde açıklama yapmışlar,yeni Astra'da sürüş dinamikleri Focus ile yarışabilecek hatta daha başarılı olacak...torsiyonlamı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: strong84


    quote:

    Orjinalden alıntı: Robertobaggiojuve


    quote:

    Orjinalden alıntı: strong84

    Süspansiyon mutlaka bağımsız olmalı


    olmasına olmalıda ben arkada garip ve ince bir çubuk görüyorum,o ne öyle bisiklet bağlantısı gibi.bu konuda yine focus'u geçen olmayacak galiba.

    Klasik torsiyon çubuğu

    Torsiyon çubuğu olmayabilir, şimdiki astrada şöyle birşeydi , yenisinde değişik bir sistem yapmışlar .


     İŞTE YENİ OPEL ASTRA!




  • Torsiyon dediğiniz bumu?
  • Yalnız o bağımsız olmayan süspansiyonlar, torsiyon çubuğu benim hayatımı kurtardı 1 Nisan günü.

    Elmadağ virajlarından inerken arabanın arkası savruldu. Gazdan ayağımı çektim direksiyonu bıraktım sonra tuttum hafifi sağ sol yaparak topladı araç kendini. Benim çok ufak etkim oldu.

    Bağımsız değil diye arabayı kötülemeyin daracık yolda nasıl savrulduğumu nasıl toparlandığımı hatırlamıyorum.

    180 190 KM hıza çıktım bana mısın demiyo çizgiyi koruyo. Kimi araba düz gidemez. Astra'nın maşallahı var.

    Ve o hızlarda rahatlıkla 100 110 KM yol gittim en az 7 - 7.5 LT yaktı benzinli 1.6 105 HP araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 4 Nisan 2009; 22:27:41 >
  • Robertobaggiojuve
    konuya baktınmı bilmiyorum ama daha önce ids plus ile ilgili açılmış bir konu var orda bilgi verilmiş istersen bakabilirsin
    http://forum.donanimhaber.com/m_27141913/tm.htm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: strong84

    Robertobaggiojuve
    konuya baktınmı bilmiyorum ama daha önce ids plus ile ilgili açılmış bir konu var orda bilgi verilmiş istersen bakabilirsin
    http://forum.donanimhaber.com/m_27141913/tm.htm


    Teşekkür ederim az önce baktım ama daha çok kullanım detaylarıyla ilgili yorumlar yapılmış yani teknik olarak net bir bilgiye rastlamadım.
  • Geniş bir zamanında okursun.
    "suspension bible"http://www.carbibles.com/suspension_bible.html
  • Özellikle çevik, dinamik kullanım, yol-tutuş ve üstün aktif güvenlik özellikleri, yeni Astra'nın IDS şasini geliştirirken en önemli hedefler olmuştur. Süspansiyon sisteminin başlıca özellikleri, önde McPherson gergi kolları ve bir yardımcı şasi ve arkada çift-duvarlı, U-şekil profilli bir torsiyon çubuğudur. Yeni Astra'da kullanılan son derece modern tasarım, yalnızca klasik torsiyon çubuğu milinin tüm avantaj-larını sürdürmekle kalmaz, bir model serisi içindeki farklı versiyonların ihtiyaçlarına göre de ayarlanabilir. Yeni Astra ile isteğe bağlı olarak temin edilen ve altı çizilmesi gereken çok önemli bir teknik spesifikasyon Sürekli Süspansiyon Kontrolü özelliğine sahip Elektronik (CDC) IDSPlus süspansiyon sistemi. Buradaki temel özellik, üç CANBUS sistemli yeni elektronik mimarî yapıdır. CDC sistemi sayesinde amortisörler, yol sathındaki veya sürüş tarzındaki değişikliklere, anında tepki gösterir ve o anda hüküm süren koşullara göre kendilerini otomatik olarak ayarlar. Ayrıca IDSPlus sistemi ile Astra'nın sürücüsü bir spor mod'a geçiş yapabilir. Spor mod ile, amörtisör özellikleri kontrol edildiği gibi, gaz pedalının tepkisi ve elektro-hidrolik direksiyon için yardımcı güç desteği de kontrol edilir. Easytronic şanzıman seçeneğinde yüksek motor hızlarında da vites seçimi yapabilirsiniz.

    Belki merak eden çıkar=)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeadLifter -- 6 Nisan 2009; 21:31:33 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: leylandi

    ön kısım büyük ihtimal böyle olucak arkadaşlar ama ön kaputan sonraki kısım büyük ihtimal farklı olucak.aracın gerçek fotolarında önde kelebek camı bulunmakta ve bagaj kısmı daha dik.

     İŞTE YENİ OPEL ASTRA!



    Eğer bu çıkarsa gerçekten müthiş ötesi olur. Hayran kaldım vallahi. İnanılmaz karizmatik. Tebrikler Opel vallahi insigna ile başladı astra ile iyice vuracak sanırım




  • Nolamaz.

    Sen gelir miydin beyim buralara.
  • İlk bakışta arka kısımda biraz Leon havası esiyor öndede Focus. Kopya çekmişler sanki.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.