Şimdi Ara

????????İyi şöför nasıl olur????????? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
2.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • @Fiatci arkadaşım, tespitlerin doğrudur, birçoğuna katılırım. Ama bunlar sadece tespitten ibarettir.
    Bahsettiğin o grupların içinde bulundukları imkanlar veya imkansızlıklar trafikteki hatalarını malesef haklı göstermez. İçinde bulunduğu olumsuz şartları bahane eden herkes trafiği terörize ederse (ki görünüşe göre ediyorlar)aha böyle işin içinden çıkılmaz hale gelir.
    İyi şöför olmanın yolu yordamı çok basit ve tekdüze ilkelere dayanır. Bunlardan birincisi, iyi ve erdemli bir insan olabilmektir. Erdemli insan olmak ne demektir diye detaylarına girmeyeceğim ama kısaca şöyle tarif edeyim: biz çocukken büyüklerimizin bize sürekli anlattıkları "adam olmak" kavramıdır bu. kısaca hayvan olmamak ya da her türlü hayvanlıktan uzak durmak diye tanımlayabiliriz.
    Diğer ilke de bilgisizliği yenmek ilkesidir, yani bilgi eksikliğini gerekli eğitim, öğretim ve araştırma faaliyetleriyle gidermektir. bazı istisnai durumlar hariç birinci ilkeden yana sorunu olmayan zaten bu konuyu da halletmiş oluyor. İnsan olamayana ise zaten bilgi ne lazım...
    kimse kusura bakmasın ama yanlışı yapan kötü şöfördür ve eğer birisi kötü şöför olarak nitelendirilebiliyorsa ya hayvanlıktan ya da bilgisizlikten yana zaafiyeti var demektir. Bu lafıma isteyen alınsın isteyen alınmasın ama durum malesef böyle.

    Bilgi eksikliğine bir örnek; Türkiye'den gitme bir arkadaşım Avusturalya'da ehliyet almak için sınava başvuruyor. zaten Türk ehliyeti olan bir vatandaş bu... direksiyon sınavı günü trafik sorumlusu vatandaşın yanına oturuyor. koltuk, ayna derken çıkıyorlar yola bulundukları ara sokaktan ana caddeye döner dönmez adam sağa çektiriyor. evraklarına fail (kaldı) kaşesi basıp iniyor arabadan. Bizimkinin ağzı açık öylece bakakalıyor adamın arkasından... ulan ne oldu ki?!?
    Sonra gidip o görevliyi buluyor ve işin aslını öğreniyor. " o sokağın köşesinde dur levhası vardı ve sen ana caddeye çıkarken bu işareti hiç kale almadın. bu şekliyle araç kullanman çok tehlikeli!"
    neyse bizimki bir daha başvuruyor, yeniden harç pul vs. sınav günü gelip çatıyor. yanına başka bir görevli oturuyor. aynı köşe yani daha ilk dönüş yaptıkları köşe, döner dönmez adam durdurup yine fail kaşesi basıyor. "bi dakka" diyor bizimkisi "dur işaretini gördüm, yolun boş olduğunu da iyice kontrol ettim, sorun ne?" cevap:"ama durmadın! tamam yavaşladın ama durmadın! oysa ki durman gerekirdi!"
    bir daha başvuruyor, yine sınav günü yine yanında bir görevli. Aynı dur işaretinin orda gidiyor ve duruyor ve hocanın gözünün içine bakıyor. herif kafayı camdan çıkarıp şöyle bir öne bakıyor ve evraklara yine fail kaşesi vuruyor. bizimkinin ağzı yine bir karış açık, sorun ne diye soruyor adam arabadan inip gösteriyor. Bak, diyor, burada durmak için çekilmiş bir çizgi var, senin tekerlerin bu çizgiyi geçmiş, bak, arabanın burnu da ana caddeye doğru taşmış. bu şekilde duramazsın, bu çizginin gerisinde durman gerekirdi.
    Bundan sonra bizim vatandaş alışageldiği yanlışlarını göstermesi için bir müddet yerel bir trafik uzmanından ders almış ve dördüncüde ehliyet sınavını verebilmiş.
    Bir diğer bilgisizlik de benden lise son sınıfta ehliyetliydim (o zamanlar yaşı tutanlarda olabiliyordu). o nedenle hafta sonu gezmeye eğlenmeye arabayla gidebiliyorduk. tabi bizim ehliyetsiz köfteler ben araba kullancam diye bana damla içirmiolardı. bi de o sene bizim sınıfta amerikalı bir öğrenci vardı (AFS ile gelme) herifin ehliyeti vardı ama Türkiye'de araba kullanamıyordu.
    bir hafta sonu hep birlikte geç saate kadar muhabbet ettik, sonra evlere gitmek için yola koyulduk. saat gece yarısını geçmiş, ışıklar sinyalizasyona bırakılmıştı. tam da ilk kavşakta bize yanıp sönen kırmızı denk gelmişti. tabi yanıp sönüyo ya ben de hiç istifi bozmadım. bizim amerikalı yırtınıyo, stop mıtop falan... de get dedik takmadık tabi. sonra amerikalıdan öğrendik, gerçi biliyorduk da kulağımızın bir tarafından girip bir tarafından çıkmış demek ki uygulamıyorduk, yanıp sönen kırmızı ışıkla sürekli yanan kırmızı ışık arasındaki farkın ne olduğunu... şimdi herkes bir öz eleştiri yapsın bakalım kaçınız bunun gerçekten bu manaya geldiğini tam olarak biliyor:
    sürekli yanan kırmızı ışık ile yanıp sönen kırmızı ışık bir nokta dışında birbirinin tamamen aynısıdır ve aynı şekilde davranılır, yani kavşağa duracak şekilde yaklaşılır ve mutlaka durulur. Durduktan sonra aradaki fark şudur: eğer sürekli kırmızı yanıyorsa kavşak boş bile olsa geçilmez, yeşil beklenir. Eğer kırmızı yanıp sönüyorsa kavşak tamamen boşaldığında (yani kavşak bomboş olduğunda) geçiş yapılabilir. yoksa diğer istikametteki araçları sıkıştıracak, engelleyecek, sert fren, küfür ve korna yaptıracak şekilde geçiş yapmak kırmızı ışıkta geçmekle aynıdır. kaza olduğunda ise kırmızı ışıkta geçti şeklinde değerlendirilir ve 8 de 8 yersiniz; kimse bilip bilmeden polis adamına göre rapor düzenliyor demesin!
    Gerçi, zaten kırmızı ışıkta geçen davara fasılalı kırmızı ışığın manasını öğretmenin ne faydası olur bilemiyorum. Belki polis bu konunun bikaç uygulamasını yapsa, bu konuda ceza meza yazsa, öğrenilmesinde bir nebze faydası olur diyecem ama bakalım kaç tane polis bu konuyu bu şekliyle biliyor, orası meçhul.

    polisin lugatinden:
    yeşil = geç
    sarı = dikkatli geç
    kırmızı = daha dikkatli geç


    Şu hayvanlık konusuna daha sonra el atıcam, orası daha çok su kaldırır.




  • İyi bir şoför,
    Önce iyi insan olmalı, insan kokmalı.
    Sonra istemeseniz de iyi şoför olur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    Bu yarışçı grup bazen iki üç şerit yanımızdan geçer gider hissetmeyiz bile bazen de bizi tehlikeye sokar(yada biz paniğe kapılırız) baya söveriz.Bunlar hızı yaşam felsefesi haline getirmiş kişiler. Dediğim gibi maddi imkansızlık veya motorsporlarındaki yanlışlık nedeniyle malesef trafikteler ve en yavaş sakin gidişleri kolay kolay sollanamayacak şekildedir.............


    maddi imkansizlik diyosun ne yani parasi olan adam sakin mi gidiyo?Bence soyledigin cok sacma.Sahsen benim altimda m3 olsa ben onunla basarim yani yavas gitmek icin almiyorum o arabayi..Zaten m3 e binecek adamda pistte yarisacak parayi bulur..
  • iyi şöför dikkatli şöfördür
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lakerman


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    Bu yarışçı grup bazen iki üç şerit yanımızdan geçer gider hissetmeyiz bile bazen de bizi tehlikeye sokar(yada biz paniğe kapılırız) baya söveriz.Bunlar hızı yaşam felsefesi haline getirmiş kişiler. Dediğim gibi maddi imkansızlık veya motorsporlarındaki yanlışlık nedeniyle malesef trafikteler ve en yavaş sakin gidişleri kolay kolay sollanamayacak şekildedir.............


    maddi imkansizlik diyosun ne yani parasi olan adam sakin mi gidiyo?Bence soyledigin cok sacma.Sahsen benim altimda m3 olsa ben onunla basarim yani yavas gitmek icin almiyorum o arabayi..Zaten m3 e binecek adamda pistte yarisacak parayi bulur..


    İlk önce dedikodu arkadaşımıza teşekkür ediyor ve herkesin özellikle arkadaşının başına gelen ehliyet alma olayını okumasını istiyorum.Artık bişeyler çıkarın. Senin sorunada gelince bir örnekle cevap vereyim. M3 ü olan bi arkadaş yarışlara girip kendini orada rahatlatabilir ve trafikte basmasına gerek kalmaz(Tabi kasap grubunda değilse)Buraya kadar doğrumuyuz? Şimdi örneğe geçelim.Hızı çok seviyorsun ve aylık 800 lira maaş alıyosun(bazıları bunu bile alamıyor).Şimdi yarışa giriceksin diyelim.Go kart hariç en ucuz maliyetle girebileceğin yarış otodrag.Her yıl lisans çıkarıcaksın bu yıl 315 ytl+Her yarış için en az 250 ytl kayıt-sigorta ücreti+Aracı yarışa hazırlama bakımları ve zorunlu malzemeleri temin etme en az 500 ytl.Tulum,kask vs alıcaksın yanmaz homologe zorunluluğun varsa 800ytl tulum 600 ytl kask 30 ytl eldiven vs vs+Aracını yarışın olduğu şehire götürme.(Ankaradan istanbulda olan bi yarışa aracı sevk etmek) 400 ytl+abuk sabuk bişeyden ceza keserlerse en az 200 ytl+yeme içme arabanın kırılanı döküleni derken bir yarışa girmek en az 2800 ytl diğer yarışa gitmek ucuzluyor ama kafadan en az 500 ytl giderin oluyor yarışbaşı.Bu adam 800 ytl ile ev mi geçindirsin kiramı ödesin yarışamı gitsin?Napıyor dar sokakların dar gelirli pilotu olup çıkıyor.Bende tasvip etmiyorum ama gerçek bu?Kısacası bu ülkede parası olana -GEL GÜVENLİCE PİSTTE YARIŞ parası olmayana ise GİT NAPIYOSAN YAP deniliyor.Daha ucuz yarışlar yok mu var.Bunlarda sadece istanbul ve izmirde mahalli olarak yapılıyor.Peki ankaradaki adam napsın? ivedikte gölbaşında yada trafikte kaçak yarışlara devam.. ...İstediğimiz kadar tasvip etmesekte karşı çıksakta gerçek bu kaçamayız.Ve bunu motorsporlarının içinde olan birisi olarak ben kabul ediyorum bunun böyle olmadığına dair ne bir motorsporları üyesi ne de federesyon kulüp yetkilisi bana bir örnek gösterebilir......ÖZELLİKLE TÜRKİYE ŞAMPİYONALARI BÖYLE..............




  • quote:

    Orjinalden alıntı: was


    İyi bir şoför,
    Önce iyi insan olmalı, insan kokmalı.
    Sonra istemeseniz de iyi şoför olur.


    +500bin

    adam kötü şöförse emin ol insanlıktan da nasibini almamış çıkıyor.
  • Fiatci'ya kesinlikle katılıorm.. Adana'da araba kullanıorm ve yarış yapacak yada aynı adrenalin seviesine ulaşılacak bi pist olmadığından mecburen trafikte gazı köklüorm makas atıorm.. Gerçekten arabamın sınırlarını biliorm ve risk almıorm yol kenarında bi yaya veya çıkacak bi araba gördğümde yawaşlıorm ve dikkatli kullanıorm. Alllaha şükür daha kaza yapmadım.. Ama Adana'da bi pist olsa kesinlikle oraya gider bu şeyleri yaparım sonra da yawa$ yawa$ evime giderim...

    Kadınlar hakkında ise gereğinden fazla heyecanlı ve tedirgin olduklarından hareketlerini kestirmek zor oluor bu yuzden ben pek yaklaşmıorm. Biraz insanların üstlerine gitmesinin nedeni bu bence.. Halbuki rahat olsalar hiç sorun olmicak..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci


    quote:

    Orjinalden alıntı: Lakerman


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    Bu yarışçı grup bazen iki üç şerit yanımızdan geçer gider hissetmeyiz bile bazen de bizi tehlikeye sokar(yada biz paniğe kapılırız) baya söveriz.Bunlar hızı yaşam felsefesi haline getirmiş kişiler. Dediğim gibi maddi imkansızlık veya motorsporlarındaki yanlışlık nedeniyle malesef trafikteler ve en yavaş sakin gidişleri kolay kolay sollanamayacak şekildedir.............


    maddi imkansizlik diyosun ne yani parasi olan adam sakin mi gidiyo?Bence soyledigin cok sacma.Sahsen benim altimda m3 olsa ben onunla basarim yani yavas gitmek icin almiyorum o arabayi..Zaten m3 e binecek adamda pistte yarisacak parayi bulur..


    İlk önce dedikodu arkadaşımıza teşekkür ediyor ve herkesin özellikle arkadaşının başına gelen ehliyet alma olayını okumasını istiyorum.Artık bişeyler çıkarın. Senin sorunada gelince bir örnekle cevap vereyim. M3 ü olan bi arkadaş yarışlara girip kendini orada rahatlatabilir ve trafikte basmasına gerek kalmaz(Tabi kasap grubunda değilse)Buraya kadar doğrumuyuz? Şimdi örneğe geçelim.Hızı çok seviyorsun ve aylık 800 lira maaş alıyosun(bazıları bunu bile alamıyor).Şimdi yarışa giriceksin diyelim.Go kart hariç en ucuz maliyetle girebileceğin yarış otodrag.Her yıl lisans çıkarıcaksın bu yıl 315 ytl+Her yarış için en az 250 ytl kayıt-sigorta ücreti+Aracı yarışa hazırlama bakımları ve zorunlu malzemeleri temin etme en az 500 ytl.Tulum,kask vs alıcaksın yanmaz homologe zorunluluğun varsa 800ytl tulum 600 ytl kask 30 ytl eldiven vs vs+Aracını yarışın olduğu şehire götürme.(Ankaradan istanbulda olan bi yarışa aracı sevk etmek) 400 ytl+abuk sabuk bişeyden ceza keserlerse en az 200 ytl+yeme içme arabanın kırılanı döküleni derken bir yarışa girmek en az 2800 ytl diğer yarışa gitmek ucuzluyor ama kafadan en az 500 ytl giderin oluyor yarışbaşı.Bu adam 800 ytl ile ev mi geçindirsin kiramı ödesin yarışamı gitsin?Napıyor dar sokakların dar gelirli pilotu olup çıkıyor.Bende tasvip etmiyorum ama gerçek bu?Kısacası bu ülkede parası olana -GEL GÜVENLİCE PİSTTE YARIŞ parası olmayana ise GİT NAPIYOSAN YAP deniliyor.Daha ucuz yarışlar yok mu var.Bunlarda sadece istanbul ve izmirde mahalli olarak yapılıyor.Peki ankaradaki adam napsın? ivedikte gölbaşında yada trafikte kaçak yarışlara devam.. ...İstediğimiz kadar tasvip etmesekte karşı çıksakta gerçek bu kaçamayız.Ve bunu motorsporlarının içinde olan birisi olarak ben kabul ediyorum bunun böyle olmadığına dair ne bir motorsporları üyesi ne de federesyon kulüp yetkilisi bana bir örnek gösterebilir......ÖZELLİKLE TÜRKİYE ŞAMPİYONALARI BÖYLE..............




  • Sevgili Hasanyüceer imzanda baba arabası yazman o kadar takdir edilesi bir durum ki.....
    Bazıları şunu mu ALDIRSAM bunu mu ALDIRSAM derken sen bütün mütevaziliğin ile baba arabası diyebilmişsin.....
    Tüm kalbimle en iyi arabalara sahip olmanı diliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi göbeklisüpermen -- 18 Ocak 2006 18:24:38 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci


    quote:

    Orjinalden alıntı: Lakerman


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci

    Bu yarışçı grup bazen iki üç şerit yanımızdan geçer gider hissetmeyiz bile bazen de bizi tehlikeye sokar(yada biz paniğe kapılırız) baya söveriz.Bunlar hızı yaşam felsefesi haline getirmiş kişiler. Dediğim gibi maddi imkansızlık veya motorsporlarındaki yanlışlık nedeniyle malesef trafikteler ve en yavaş sakin gidişleri kolay kolay sollanamayacak şekildedir.............


    maddi imkansizlik diyosun ne yani parasi olan adam sakin mi gidiyo?Bence soyledigin cok sacma.Sahsen benim altimda m3 olsa ben onunla basarim yani yavas gitmek icin almiyorum o arabayi..Zaten m3 e binecek adamda pistte yarisacak parayi bulur..


    İlk önce dedikodu arkadaşımıza teşekkür ediyor ve herkesin özellikle arkadaşının başına gelen ehliyet alma olayını okumasını istiyorum.Artık bişeyler çıkarın. Senin sorunada gelince bir örnekle cevap vereyim. M3 ü olan bi arkadaş yarışlara girip kendini orada rahatlatabilir ve trafikte basmasına gerek kalmaz(Tabi kasap grubunda değilse)Buraya kadar doğrumuyuz? Şimdi örneğe geçelim.Hızı çok seviyorsun ve aylık 800 lira maaş alıyosun(bazıları bunu bile alamıyor).Şimdi yarışa giriceksin diyelim.Go kart hariç en ucuz maliyetle girebileceğin yarış otodrag.Her yıl lisans çıkarıcaksın bu yıl 315 ytl+Her yarış için en az 250 ytl kayıt-sigorta ücreti+Aracı yarışa hazırlama bakımları ve zorunlu malzemeleri temin etme en az 500 ytl.Tulum,kask vs alıcaksın yanmaz homologe zorunluluğun varsa 800ytl tulum 600 ytl kask 30 ytl eldiven vs vs+Aracını yarışın olduğu şehire götürme.(Ankaradan istanbulda olan bi yarışa aracı sevk etmek) 400 ytl+abuk sabuk bişeyden ceza keserlerse en az 200 ytl+yeme içme arabanın kırılanı döküleni derken bir yarışa girmek en az 2800 ytl diğer yarışa gitmek ucuzluyor ama kafadan en az 500 ytl giderin oluyor yarışbaşı.Bu adam 800 ytl ile ev mi geçindirsin kiramı ödesin yarışamı gitsin?Napıyor dar sokakların dar gelirli pilotu olup çıkıyor.Bende tasvip etmiyorum ama gerçek bu?Kısacası bu ülkede parası olana -GEL GÜVENLİCE PİSTTE YARIŞ parası olmayana ise GİT NAPIYOSAN YAP deniliyor.Daha ucuz yarışlar yok mu var.Bunlarda sadece istanbul ve izmirde mahalli olarak yapılıyor.Peki ankaradaki adam napsın? ivedikte gölbaşında yada trafikte kaçak yarışlara devam.. ...İstediğimiz kadar tasvip etmesekte karşı çıksakta gerçek bu kaçamayız.Ve bunu motorsporlarının içinde olan birisi olarak ben kabul ediyorum bunun böyle olmadığına dair ne bir motorsporları üyesi ne de federesyon kulüp yetkilisi bana bir örnek gösterebilir......ÖZELLİKLE TÜRKİYE ŞAMPİYONALARI BÖYLE..............



    ben bu kadar sacma bir sey duymadim..Ne olursa olsun kimsenin trafikte milletin hayatini tehlikeye sokmaya hakki yok.Senin ivedik ine lafim yok orasi tehlikesiz bir yer..Egerki fakir bir adam pilot olacaksa arabasini satsin egitim alsin eger pilot olacak yetenek onda varsa zaten pilot yaparlar.bizim burda pist yok diye bende basiyim herkesin onunden makas atayim korkutayim ne guzel dimi guzel kardesim...Bunlari asmamiz lazim..Federasyonmus zartmis zurtmus federasyon sana pist vermiyosa trafikte bas ta demiyo..

    hasanyuceer arkadasima:

    Bende arabamin sinirlarini biliyodum kaza yapmam diyodum ama sen istedigin kadar dikkatli ol karsindaki dikkatsizse yapicak bir sey yok kazanin nerde gelecegi belli olmuyo..




  • Sana ve bir çok arkadaşa saçma gelebilir ama gerçek bu ayrıca ivedik tehlikesiz diyosun ilk yarışlar başladığından beri sayısız kaza oldu ve sırf benim tanık olduğum 6 tane yaralamalı kaza meydana geldi.Gölbaşıda öyleydi.Güvenliydi iki kişiye mezar oldu. Bu adamlar ne yapsın o zaman bi çözüm öner.Adam arabasını satıp eğitim alsA ve başarılı olsa kimse ona AL BU ARABA GİT YARIŞ DEMİYOR. o yarış okulları,seminerleri TAMAMEN eğitim amaçlı gelecek sağlamıyor.Gelecek istiyosan KENDİ PARANLA YAPACAKSIN.Ayrıca bi bak bakalım ünlü veya şu an yarışan pilotlara.ya arkalarında bu işle uğraşan akrabaları yada paraları var.Kaç kişi okuldan arkasında bi kişi bile olmadan pilot çıkmış.Mutlaka arkalarında birileri var............OLMAYANLAR NE YAPSIN???????????
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci
    İstanbulda bazı yerlere kameralı sabit radarlar koyduklarını duymuştum.Bunların yerleri bellidir.Artı radar uygulamasında MUTLAKA UYARICI LEVHA OLMAK ZORUNDA E bu kurallarla nasıl engelliyecekler?Yerleri belli olmasa radar yeri tespit edici cihazlar satışta patlama yapar.Tıpkı bi dönem olduğu gibi.Bu şekilde engellemek zor.Bence yine insanın kendinde bitiyo olay.Bence motorsporlarındaki yanlışlıklar düzeltilmeli ve bu grup TAM ANLAMIYLA CADDELERDEN PİSTLERE ALINMALI.......


    yav madem öyle şehirler arası yollarda radar tespit levhası koyuyolar 10 km sonra radara yakalanıosun polisler oyun yapıyor ozaman öne koyuyor levhayı geçtik artık radarı basabiliriz diyende koyuyor ayaanı gaza sonra gerçek radara yakalanıyor bi ton ceza yiyorr.
  • Hiç koymasada yer tespit eden cihazlar kullanılır yani ENGELLEYEMEZSİN.otobüslere takograf koydular noldu? bi ton şekilde yanıltıldı..........
  • Beyler bence ceza değil eğitim lazım.Bakın avrupalıya adamlar ne zorluklarla ehliyet alıyorlar ve ne kadar bilinçliler.Bizde nasıl?Araba kaldıramayan adama ehliyet verilmiyor mu?Okuması yazması olmayan bi ton şöför yok mu?Kursa gitmeden ehliyet alan arkadaşlar yok mu?
  • abi iyi sofor,hicbir zaman tedbiri elden bırakmayan,her daim can tasıdıgını unutmayan,can tasımadıgında da bir hatasının sadece kendi deil,baskalarınında canına mAl olacagını unutmayan sofordur....
  • iyi şöför yetenekli olandır kimisi ne kadar sürsede beceremez doğuştan bi yetenek bi merak lazım....
    bkz Fernando Alonso
  • Frene en az basmak zorunda kalan şöföreiyi şöför denir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freestyle_

    iyi şöför yetenekli olandır kimisi ne kadar sürsede beceremez doğuştan bi yetenek bi merak lazım....
    bkz Fernando Alonso

    hortt

    sadece yetenek olması yetmiyo malesef okadar usta şöförler kaza yapıyorken. önemli olan gaz fren direksiyon vites debriyajı iyi kullanmak değil.

    trafik kurallarına istisnasız uymak.

    yoksa işte görüyoruz iki sürüce hızla geldikleri kavşakta kafa kafaya çarptılar falan diye.

    trafikte sinirli değil güler yüzlü insan da ister istemez iyi şöför oluyor zaten.

    yol vermeyi zaman kaybı olarak görmeyin, yol verinki sizinde acil işiniz olduğunda size yol verilsin.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.