Şimdi Ara

İzmir Belediyesi Ulaşım Zammı Çılgınlığı ve Yeni Sistem Saçmalığı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
2.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emrah1923

    burdan kaçtınız balkanlara sonra benim dedelerim şehit oldu siz geldiniz hazır vatana bide vatandan bahseder
    benim dedem çanakkalede milli mücadeledeyken senin dedelerin nerdeydi
    sen kimsin benim Türklüğüme laf edeceksin


    yarısından çoğu rum ve ermeniyken vergi vermesin diye müslüman olmuş insanlarsınız bana göre hani eskiden yalan atardı ya siyasal islamcılar işte ablam tıp kazandı başörtüsünden gidemedi yok boğaziçini kazandım imamhatipliyim diye kat sayı girdi falan aynı o muhabbet nedense herkesin dedesi şehit gazi ama torun açıköğretimle askerden kaçıyor ayrıca senin iq biraz düşük heralde tarih dersini hatırlamıyorsun kimse balkanlara kaçmadı karamanoğulları ki gerçek bir türk beyliğidir kayı gibi 1900 lerden sonra ismi koyulandan değil güçlenip ilerde başını ağrıtmasın diye padişah göndermiş




  • up
  • İzmirin eski tadı tuzu kalmadı. Güzelim deniz kokan şehrin havasına suyuna ettiler. Her yer inşaat her yer 34 plaka.Hele işe gidiş-geliş vakitleri otobanda ki o kuyruk. İzmir sessiz sakin kendi yağında kavrulan bir şehir idi.Bana göre TR de en yaşanılası şehir idi bir zamanlar.
  • Berbat bir sistem İzmirliyim katiyen desteklemiyorum. Bu sistem Aziz Kocaoğlu nu ve CHP yi İzmir'de riske atacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackTower_35 -- 17 Ocak 2018; 3:38:42 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskiden çok sevdiğim yaşamaktan zevk aldığım güzelim şehrin içine son 10 senede nasıl edilir onu görüyorum.
    Çok uzak mesafelere tek otobüsle giderken zorla aktarma sistemine mecbur edildik maksat trafiği azaltmaktı sözde ! Şimdi de işin aslı belli oldu.Hayır yani bunu akıl eden zatı muhteremler acaba sabah iş saatinde bir kere olsun halkapınar hilal gibi aktarma istasyonlarında bulundumu oradaki kalabalığı gördülermi acaba.
    Birde kalkıp paramızı iade edicek turnukeden çıkasıya kadar fenalık geçiriyoruz bu yetmiyor birde kalkıp bizi iki saat paramızı iade alabilmek için kuyrukta tutucaklar.İnsanlar işlerinemi yetişsin böyle saçma bir uygulama ile mi uğraşsın...

    Nereden başlasam bilemiyorum.Ama günden güne bu şehir hakkaten yaşanılmaz hala geliyor getiriliyor.Her şey folkart kuleleri ile başladı resmen adamlara peşkeş çekildi güzel İzmir.Her yerde onların binaları.Onların yaptığı lüks konutlara işyerlerine gelen İstanbullu tayfa trafiği arttırdığı yetmezmiş gibi eskiden beş para etmez evlerin değerlerini 10 a katladılar.Kiralar desen aynı şekilde 1000-1500 liradan aşağı düzgün kiralık ev yok nerdeyse asgari ücreti sırf kiraya bırakıyoruz.Saçma sapan ev projeleri yapılıyor fiyatlara bir bakıyorsun 500k-1000k arası yahu kardeşim İzmirli bunları alıcak kadar zengin değilki işin kötü tarafı hiç olmuyacak mahallelerde kötü sayılabilecek yerlerde bu evleri yapıp oradaki 5 para etmez evlerin kirasını ve değerini 10 kat arttırıyorlar.

    Bucada oturuyorum işyerim bornovada iyiki motosikletim var yoksa çile bülbülüm çile otobüsle gitsem yol nerdeyse 1,30 saat sürüyor üstüne havasız ortamda mide bulantısı sinir stres cabası.Hayır işe gitmek için 1 otobüs 1 izban 1 metro şeklinde aktarma yapmam demek.Hem zaman hem para kaybı.




  • winwin35 kullanıcısına yanıt
    Olay sadece belediyede bitmiyor izbanın düzgün çalışması için tcdd tarafından sinyalizasyon sisteminin değişmesi gerekiyor ancak bunu yapmıyorlar.

    İZBAN'da en önemli sorunun TCDD'nin yapması gereken sinyalizasyon olduğunu, bu nedenle sefer sayısının artırılamadığını öne süren Kocaoğlu, "İZBAN'de hükümetle yüzde 50 ortağız. Bu hatta çağın gereklerine uygun sinyalizasyon yok. Bunu Sayın Başbakan da biliyor, TCDD de biliyor. Tren seferlerinin sıklaşması için modern bir sinyalizasyon yapılması gerekiyor. Olaya başladığımız 2005’ten beri TCDD’nin görevi budur, protokolde vardır. Ancak ihalesine bile çıkılmamıştır. Yük trenleri gece çalışacak, yolcu trenleri aktarma yapacak, acilen yeniden sinyalizasyon değişecek. Bize en çok gelen şikayet İZBAN’ın sıkışıklığıdır. Bu hattı bu kadar para harcandıktan sonra potansiyelini iki misline çıkartıp, yolcu sayısını da 700 bine neden çıkartmayalım? Bunun kime ne faydası var, anlamış değilim. Her şey hazır. Bu proje Türkiye Cumhuriyeti tarihinde bir kamu kurumu ile bir yerel yönetimin yaptığı dünyaya örnek bir projedir. Ödül almıştır. Böyle bir projenin kapasitesinden yararlanmamak kime ne fayda sağlar" dedi. Kaynak: Aziz Kocaoğlu isyan etti: 6 aydır görüşemiyorum.

    https://www.gercekgundem.com/aziz-kocaoglu-isyan-etti-6-aydir-gorusemiyorum-311826h.htm




  • İstanbulda yaşıyorum sadece işe gidip gelmek için

    Aylık 236.60₺ ödeniyor (1 tam + 1 aktarma olarak hesaplanmıştır)



    Hafta sonları da gezerseniz aylık ortalama 300₺ yol parası 1 kişi için.



    Abonman alırsanız 205.00₺ (180 geçiş)



    Abonman daha kârlı geliyor.



    Asgari ücrete bakıldığında bu fiyatlar uçuk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hacı bu durum şikayet etmek, topu başkasına atmaktır. Mevcut sistemler ışığında yolcu yoğunluk saatlerini gözlemlemek, sefer planlarını bu gözlemlere göre yapmaya ne sinyalizasyon çalışması ne TCDD nede başbakan engel olabilir.

    Sabah ve akşam iş çıkış saatlerinde 2 set 6 vagon sefer treni sefere sokmanın sinyal, TCDD ve Başbakan ile ilgisi olduğunu düşünmüyorum.

    Yaklaşık 1 aydır denedikleri bir şey var, ama bu denedikleri şeyle ilgili ne bir açıklama ne bir beyanat var. Durum şu; tek set 3 vagondan oluşan ve Alsancak - Gaziemir arası çalışan bir tren seferi koymuşlar. Alsancak - Hilal - Kemer - Şirinyer - Koşu - İnkilap - Semt Garajı - Esbaş - Gaziemir arası çalışıyor sadece. sebep? yok. Açıklama? yok.

    Sabah saatlerinde yap 3 set 9 vagon bak bakalım şikayet gelir mi? Protokolde yük trenlerinin gece çalışacağı, ana hat yolcu trenlerinin aktarma yapacağından bahsedilmiş, yaptırım nerede? yok. Sabah ben işe giderken izban beklerken önümden Tire treni, akşam eve dönerken de Balıkesir treni geçmesinden sefer 10-15 dk aksıyor.

    Selçuk hattı açıldı, mevcut sistem sıkıntıya girdi. Madem bunun için gerekli vagon ve trenin yok ne diye açarsın? Senin amacın 'işte var bak' demek için hizmet üretmek mi? Yoksa projelediğin, planladığın bir hizmeti tüm unsurlarıyla eksiksiz, kesintisiz verebilmek mi?

    mesela Tire, Nazilli, Söke ve o taraftan gelen ana hat trenleri Selçuk'ta son durak yapsın, Basmane'ye kadar girmesin. Yolcu orada inip İzban'la devam etsin. Bu operasyon için zor bir şey değil. Ama ne yaptı Kocaoğlu gittiğin kadar ödeme sistemini getirdi. üstelik bindiğinde en uzak mesafe ücretini ödeyerek giriyorsun sisteme. Bu resmen belediyenin vatandaşından kaparo almasıdır. Bu başka partilerin, kendi belediyelerinde uyguladığı bir durum olabilir, başka belediyler de ondan feyz alarak da uyglamayı kendine yontabilir. Ancak ideolojik olarak halkçı, cumhuriyetçi, demokrat, sosyalist ve sosyal devlet anlayışına sahip olan CHP, kalkıp ta hiç bir konuda anlaşamadığı, her konuda muhalefet ettiği ve eleştirdiği AKP'nin uygulamalarını kendi idaresinde de de alması çok enteresan.

    https://www.gercekgundem.com/kececiden-metrobus-sorusu-296350h.htm




  • Tekirdağ 2.5 tl tam, öğrenci 1.6 tl bilgilendirme yapayım dedim, İstanbul 'da buna yakın fiyatlar ve İstanbul 'da dha fazla insan var mı diye çok fiyat artmıyor anlamıyorum ama İzmir ili ile ya da Tekirdağ ili ile İstanbul fiyatlarının aynı olması bana mantıklı gelmiyor nüfusa oranlı küçük şehirlerin fiyat olarak İstanbul 'a göre daha ucuz olması gerektiğini düşünüyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winwin35

    Hacı bu durum şikayet etmek, topu başkasına atmaktır. Mevcut sistemler ışığında yolcu yoğunluk saatlerini gözlemlemek, sefer planlarını bu gözlemlere göre yapmaya ne sinyalizasyon çalışması ne TCDD nede başbakan engel olabilir.

    Sabah ve akşam iş çıkış saatlerinde 2 set 6 vagon sefer treni sefere sokmanın sinyal, TCDD ve Başbakan ile ilgisi olduğunu düşünmüyorum.

    Yaklaşık 1 aydır denedikleri bir şey var, ama bu denedikleri şeyle ilgili ne bir açıklama ne bir beyanat var. Durum şu; tek set 3 vagondan oluşan ve Alsancak - Gaziemir arası çalışan bir tren seferi koymuşlar. Alsancak - Hilal - Kemer - Şirinyer - Koşu - İnkilap - Semt Garajı - Esbaş - Gaziemir arası çalışıyor sadece. sebep? yok. Açıklama? yok.

    Sabah saatlerinde yap 3 set 9 vagon bak bakalım şikayet gelir mi? Protokolde yük trenlerinin gece çalışacağı, ana hat yolcu trenlerinin aktarma yapacağından bahsedilmiş, yaptırım nerede? yok. Sabah ben işe giderken izban beklerken önümden Tire treni, akşam eve dönerken de Balıkesir treni geçmesinden sefer 10-15 dk aksıyor.

    Selçuk hattı açıldı, mevcut sistem sıkıntıya girdi. Madem bunun için gerekli vagon ve trenin yok ne diye açarsın? Senin amacın 'işte var bak' demek için hizmet üretmek mi? Yoksa projelediğin, planladığın bir hizmeti tüm unsurlarıyla eksiksiz, kesintisiz verebilmek mi?

    mesela Tire, Nazilli, Söke ve o taraftan gelen ana hat trenleri Selçuk'ta son durak yapsın, Basmane'ye kadar girmesin. Yolcu orada inip İzban'la devam etsin. Bu operasyon için zor bir şey değil. Ama ne yaptı Kocaoğlu gittiğin kadar ödeme sistemini getirdi. üstelik bindiğinde en uzak mesafe ücretini ödeyerek giriyorsun sisteme. Bu resmen belediyenin vatandaşından kaparo almasıdır. Bu başka partilerin, kendi belediyelerinde uyguladığı bir durum olabilir, başka belediyler de ondan feyz alarak da uyglamayı kendine yontabilir. Ancak ideolojik olarak halkçı, cumhuriyetçi, demokrat, sosyalist ve sosyal devlet anlayışına sahip olan CHP, kalkıp ta hiç bir konuda anlaşamadığı, her konuda muhalefet ettiği ve eleştirdiği AKP'nin uygulamalarını kendi idaresinde de de alması çok enteresan.

    https://www.gercekgundem.com/kececiden-metrobus-sorusu-296350h.htm



    Sinyalizasyon sistemi değişmezse nasıl sefer aralıklarını değiştireceksin? Yok basmaneye girmesin trenler demekle olmuyor tcdd ile görüşemezsen bu iş nasıl çözülecek?
    Ödeme konusu hariç haklı olduğun taraf yok.




  • Vanished Man V kullanıcısına yanıt
    projenin bir ayağı olarak baskın tutum sergileyebilirsin mesela

    Halk desteğini almak için durumu halka anlatabilirsin. TCDD'nin bu duruma engel olduğundan bahsedebilirsin. Halk desteğini arkana alıp konunun muhattabı TCDD'yi durumla ilgili bir açıklama bir karar aşamasına sürükleyebilirsin.

    Bunun için STK'larla ortak çalışabilirsin veya bu durumu bir fikir olarak onlara sunup bir kampanya başlatması için gizli teşvik unsuru olursun.

    Bu noktada durum basit zaten, Raylar TCDD'ye mi çalışacak İzban'a mı?

    5 milyonluk bir şehrin toplu taşıma ağının %60 lık yükünü çeken bir işletme ve hattın seferleri, vagon / yolcu sayısı ortalamasında bırak full çekmeyi, yolcu sayısının 100 lerle ifafe edebilecek bir sayıda ki seferi gerçekleştirmek için 5 milyonluk şehrin ana ulaşım hattının seferlerinin aksaması hangi mantığa, hangi hizmet anlayışın a, hangi demokrasiye sığar? Konuyla ilgili olarak prtotokolde maddeler halinde yük trenlerinin gece, ana hat yolcu trenlerinin ise aktarmalı çalışacağı belirtilmişken bu neden gerçekleştirilmiyor? Çabalarımız neden sonuçsuz kalıyor, hemşehrilerimiz neden mağdur ediliyor.

    madem Belediye ve İzban'ın TCDD üzerinde bir yaptırımı yok bunu kamu oyu desteği ile yapabilir.

    Ama aslında olan şu, Selçuk istasyonunun açılışında Aziz Kocaoğlu ne dedi? Bu projenin fikir babası da, bilmem nesi de biziz dedi. Kendisini yuhalayanlara tepki gösterdi ve açılışı terk etti.

    Onurlu, dik başlı ve takdir ettiğim bir hareketti. Ancak bunun devamının gelmemesi, kendisinin İzban yoğunluğuna çözüm bulamaması mağdur edebiyatı yaptığı sonucunu çıkartıyor. Mesela yoğunluğu gidermek için sadece TCDD den medet ummasına gerek yok, yoğunluğu biraz absorve etmesi için kapattığı otobüs hatlarını tekrar açabilir mesela. Zira orada da şöyle bir durum var, duraklar dolu aktarma otobüsleri boş. Çünkü eskiden 10 otobüsün 7 si uzun mesafe ve ilçeden ilçeye giderken, 3 ü kısa mesafe semt içi seferiydi, Şimdi 8 i aktarma 2 si uzun mesafe. İnsanlar İzban'ın de durumunu bildiğinden, İzbana aktaracağıma direk giderim mantığında. Yani işin içinde TCDD de var, başbakanlık var 6 aydır randevu vermiyor açıklaması mağdur edebiyatıdır. Madem sen İzban yoğunluğunu TCDD ile çözemiyorsun o zaman kendi öz kurumun olan Eshot'u İzban'ın aşırı yoğunluğunu, optimum düzeye getirecek bir düzenleme yap. Seferleri ona göre revize et. Ne bileyim, Dolmuşçuları toplu taşıma sistemine entegre edecek bir fizibilite araştırması yap. Karşıyaka'da tramvay geldi diye Mavişehir - Karşıyaka taksi dolmuşlarını kaldırmak ne demektir? Otobüs hatlarını kaldırmak nasıl bir mantıktır. Bu tramvay getirdim diye bütün yoğunluğu o çeksin dersen, o yoğunluk, o ulaşım hattını daha da kullanılmaz hale getirir. Alternatifleri ile birlikte, yoğunluğun tek noktaya toplanmadığı bir sistem daha makul. Zira birine bir şey olsa diğeri devam eder. İzban bozuluyor, intihar vakalarına sahne oluyor, seferler kilitleniyor. Hadi git Karşıyaka'dan Buca'ya. Yada trafikten ötürü tramvay seferleri durduruldu, hadi Mavibahçe'den çarşıya git. Otobüs yok, taksi dolmuş yok. En kolayı izban, onun içinde yürüyeceksin İzban'a kadar.

    O yüzden bana randevu verilmiyor, karşı taraf uzlaşıcı değil demek tamam bir noktadır, ama alternartifini yaratmak senin elinde.

    Ayrıca hala söylüyorum sabah işe gidiş, akşam eve dönüş saatlerinde hala 2 set 6 vagon koyuyorlar bunun TCDD veya sinyalizasyonla alakası olduğunu düşünmüyorum, tamamen sefer planlaması ve vagon sayısı ile alakalı bir durum. Hele ki yoğunlukta 6 vagon hatta ara seferlerle tek set 3 vagon yapıyorlar, ama saat 11 gibi yoğunluğun fazla olmadığı zaman diliminde arka arkaya 9 ar vagonluk seferler. Yada saat 15-16:30 dilimi arasında 9 vagonluk sferler le devam ederken 17:00-19:00 arasında 6 şar vagonluk seferler. Bu plansızlıktır.




  • Toplu taşıma değil. Toplu taksimetre.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet Belediyeye laf ediyorum çünkü ortaklığı %50 olan işletmesi ise Belediyede olan bir kurum, ortağına laf geçiremiyor. Bu doğrultuda yaptığı şey, o bir şey yapmıyorsa bende bir şey yapmayayım.

    Tekrar söylüyorum, İzban'da sıkıntı var ise, diğer ulaşım araçları ile alternatif yaratmak ve izban'ın maksimum yığunluğunu, OPTİMUM seviyeye çekmek için yeni bir ulaşım alternatifi oluşturmak, TCDD değil Belediyenin görevi. otobüs hatlarının %70 ini aktarma sistemi ile İzban istasyonlarına yönlendir gerisini kapat, Aynı Sen ortağın olan TCDD ile uzlaşama İzban sağlıklı işlemesin, sonra sorumlu olan TCDD öyle mi?

    Allah aşkına bir şeyi savunmadan önce resmin geneline bir bakın. Olaya TCDD & İBB açısından bakarsınız tabi ki devletin! kurumu, hükumetin esareti ve işgaliyle hükumet partisi gibi davranacak, karşı tarafı, oyalama, yıldırma, ayak direme gibi durumlarla zorlayacaktır.

    Burada ki olay Aziz Kocaoğlunun tavrıdır. Onlar öyle yapıyor o yüzden yapacak bir şey yok durumudur. TCDD ortaklığa uymuyor, yükümlülüklerini yerine getirmiyor, sinyalizasyonu yapmıyor, başbakan bana 6 aydır randevu vermiyor. EEe seçmenin, hemşerin ne olacak? Madem İzban'da yoğunluk, sıkışıklık var. Bu durumda İzban ortağında bir şey yapmıyor, alternatifini kendin üret. Eshot'un senden başka bir ortağı var mı? idare ve irade senin elinde mi? O zaman hatları, sıkışıklık olan İzban'a yolcu taşıyıp, sıkışıklığı kaosa döndüreceğine, eski hatları açarsın, insanlara 2. bir alternatif sunarsın, İzban elinde olamayan sebeplerden ötürü geliştirilmezken, en azından olduğu haliyle devam ederken, tek seçenek olmasından ötürü insanlara çile olmaz, alternatiflerle birlikte İzban da seçenek olduğundan sıkışıklık kaosa neden olmaz

    Ama İzban'daa TCDD'ye yaptırımın yok, toplu taşıma operasyonunda bir değişiklik yok, ee sen ne işe yararsın Aziz Kocaoğlu diyeceğim tabi. TCDD sadece İZban'da ortak İBB ye, Eshot üzerinde bir hükmü yok o yüzden TCDD ye neden laf edeyim sadece?

    Ona diyeceğim laf belli, hükumetin devlet olduğu bir sistemde, yalakalık, kraldan çok kralcılık, birilerine yaranmak, alınan emirleri uygulamak adına, devletin kurumu, hükumetin adamı gibi davranıp, uzlaşıcı olacağına, kapıları kapatan kurum oluyor. Al bak TCDD'yi koydum hedefe.

    AMa burada ana hedefimde Aziz var çünkü, TCDD böyle yapıyor, elimiz kolumuz bağlı diyor ya.

    RTE'nin kandırıldık, mağduruz edebiyatının aynısını yapıyor işte.

    Başka konuda ki mseajımda da söylemiştim, İzmir'de CHP, tıpkı AKPnin ülkeği yönettiği gibi yönetiyor şehri.

    çöüzümü kendi getirecek, alternatifi Aziz yaratacak. Ama o hala otobüsleri sıkışık İzban duraklarına yönlendiriyor.

    Mesela şimdi kuvvetli lodos uygulaması var, vapurlar iptal olur bir kaç gün, KSK'den merkeze (Alsancak - Konak) kalır bir tek İzban'a. Bana AKp ağzı diyorsun ya, çok sevdiğin ilçenin İzban duraklarındaki tren manzaraları, toplama kampına sevk edilen Yahudilerin çilesini gösteren 2. dünya savaşı filmi/belgeselini aratmayan sahneleri sergiler sana. sen o zaman da hedefe TCDD'yi koy tamam mı? Çünkü Eshot seferlerini de o kurum düzenliyor.




  • Hükümet tarafından izmir ulaşım ve zamlarla dize getirilmeye çalışılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • izmirlileri seviyorum. chp chp kale kale ısrarları onları hep geride bıraktırıyor. buda diğer illere örnek oluyor. akp gibi düşünmeselerde sırf belediyecilikte iyi olduklarından oy veriyorlar akp ye. izmir eğer tek dönem akp ye verse var ya paris gibi olur güzel izmir aynen devam edin
  • sen TCDD yi akladığımı nerden çıkarıyorsun? Yada yazdıklarımı okuyor musun?

    Ona diyeceğim laf belli, hükumetin devlet olduğu bir sistemde, yalakalık, kraldan çok kralcılık, birilerine yaranmak, alınan emirleri uygulamak adına, devletin kurumu, hükumetin adamı gibi davranıp, uzlaşıcı olacağına, kapıları kapatan kurum oluyor. Al bak TCDD'yi koydum hedefe.

    Bu lafın nesi aklama? adama resmen hükumet borazanlığı yapan devlet kurumu olarak itin g.tüne sokmuşum.

    Arkadaşım sen at gözlüğü falan mı takıyorsun?

    Eğer TCDD ile halledemiyorsan, bir başka ulaşım alternatifi ile kendi yoğunluğunu kendin çözersin. Anladın

    Karşıyaka'dan Buca'ya İzban gidiyor diye 514 (ve bir tane daha var aklıma gelmiyor) hattı tekrar getir o zaman ki, Buca KSK arası tek alternatif olan İzban'ın yükü;

    TCDD'nin yerine getirmediği yükümlülüklerden oluşan aksamaları ve oluşan YOĞUNLUĞU azalsın.

    Yine Buca - Bornova arasında daha direk ulaşım olan bir metro vs. yokken, İnsanları, Hilale kadar İzban, ondan sonra Metro aktarma diye oraya yöneltip yoğunluğa yoğunluk katacağına

    515 i tekrar getirirsin, Eğer illa ki İstanbul'un ulaşım sisteminden bazı şeyleri de kendi şehrine devşireceksen,

    Buca - Bornova dolmuşlarını, Özel halk otobüsü gibi, toplu taşıma ağına katarsın, Buca'dan Bornava'ya gidecek adam, İzban, Metro yoğunluğuna yoğunluk katmaz. ama alternatif olarak ta değerlendirir. Yarın bir gün Buca Metrosunu bitirince o zaman bu hatları vs. değerlendirirsin.

    Bunun için CHP'li, AKP'li olmak veya siyasi ideoloji üzerinden bir savunum yapmak gereksiz. Pratik hayat kurtarır.

    Aziz'in yaptığı, TCDD beni mağdur ediyor deyip oturmak. Yahu TCDD İzban ortaklığında senin bağlayıcı unsurunda adam senin elinden diğer toplu taşıma ağları için veya mantığını kullanmak için bağlayıcı bir unsur değil ki?




  • hadi tcdd işini yapmıyor, koskoca izmir bb ek otobüs seferi koyamıyor mu bu yoğunluğu azaltmak için ?
  • villager V kullanıcısına yanıt
    izban gidiyor diye bir sürü hattı kapattılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emrah1923

    burdan kaçtınız balkanlara sonra benim dedelerim şehit oldu siz geldiniz hazır vatana bide vatandan bahseder
    benim dedem çanakkalede milli mücadeledeyken senin dedelerin nerdeydi
    sen kimsin benim Türklüğüme laf edeceksin


    ağır ol biraz..
    Balkanlardan göç edenlere gelişi güzel sallamaya hakkın yok..
    Başını fena ağırtırız..
    az tarih fln oku..
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.