Şimdi Ara

Jaguar xe 2.0 dizel inceleme... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
6.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • leigh_hunt L kullanıcısına yanıt

    Mercedes'te Burmester opsiyonu var mı hocam aracınızda?

  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Burmester,keyless go, elektrikli bagaj ve gece paketi var…
  • Bende 2012 2.2d makyajlı kasa xf var. 1.5 yıldır sorunsuz biniyorum, yağ su harici sorun cıkarmadı. 235 hp ve 500 küsür tork var.baya memnunum.


    Ara ara kaşınıp, 2015 kasa xelere bakıyorum.Fakat 2.0 d motorların patladıgını, turbonun da kronik sorunlu oldugunu duydum? Bu doğru mu ? siz almadan önce araştırdınız mı ? Sizce 2012 xfden 2015 xeye geçmek mantıklı bir seçim olur mu ?


    eğer xe ye geçmezsem 7 bin tl harcayıp xfrs tampon yapıp spor bir görünüm kazandırmak istiyorum.


    xfrs


    https://prnt.sc/18h5rcc


    bu da benim aracım.


    https://prnt.sc/18h68n5





  • quote:

    Orijinalden alıntı: zan232

    Bende 2012 2.2d makyajlı kasa xf var. 1.5 yıldır sorunsuz biniyorum, yağ su harici sorun cıkarmadı. 235 hp ve 500 küsür tork var.baya memnunum.


    Ara ara kaşınıp, 2015 kasa xelere bakıyorum.Fakat 2.0 d motorların patladıgını, turbonun da kronik sorunlu oldugunu duydum? Bu doğru mu ? siz almadan önce araştırdınız mı ? Sizce 2012 xfden 2015 xeye geçmek mantıklı bir seçim olur mu ?


    eğer xe ye geçmezsem 7 bin tl harcayıp xfrs tampon yapıp spor bir görünüm kazandırmak istiyorum.


    xfrs


    https://prnt.sc/18h5rcc


    bu da benim aracım.


    https://prnt.sc/18h68n5

    öncelikle belirtmek isterim ki jaguar sahibi değilim ama bildiğim kadarıyal 2.2 dizel motor 500 küsür nm tork vermiyor. ikincisi jaguar gibi bir firma patlayan motorlu ve kronik turbolu bir ürünü hele ki bu devirde satışa sunmaz, bunlar otomobilden anlamayan insanların uydurmaları.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    öncelikle belirtmek isterim ki jaguar sahibi değilim ama bildiğim kadarıyal 2.2 dizel motor 500 küsür nm tork vermiyor. ikincisi jaguar gibi bir firma patlayan motorlu ve kronik turbolu bir ürünü hele ki bu devirde satışa sunmaz, bunlar otomobilden anlamayan insanların uydurmaları.



    Alıntıları Göster

    orjinali 450 tork, benimkinde basit seviye chip var 520 tork veriyor.


    aslında markadan ziyade biraz şans işi, mesela panamera 3.0 dlerin yüzde 90ında 170 bin kmden sonra yağ kaçağı başlıyormuş. google'ye panamera yağ kaçağı yazdığında yabancı forumlarda açılan yüzlerce konu bulabilirsin.jaguar xf 2008- 2014 arası 2.7d motorları tamamen sorunlu, ben benim kasamda en problemsiz motor 2.2d diye bunu aldım, yoksa 3.0 d alacaktım, gerek yabancı jaguar facebook gruplarında gerekse çeşitli forumlarda bu böyle biliniyor. Jaguar xe sahibinden ilanlarına bakarsan 50-60 bin kmde sandık motor takılan, ya da turbosu değişen bir çok xe görebilirsin.Ama yine de mercedes, bmw'ye değişir miyim? Değişmem.Benim burada muhattap olmak istediğim kişi konu sahibi, xe'yi almadan eminim benim kafamdaki soruları benden daha detaylı şekilde araştırıp filtreden geçirip doğru kararı vermiştir.O kararlardan faydalanmak isterim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zan232 -- 4 Temmuz 2021; 19:3:36 >




  • zan232 Z kullanıcısına yanıt
    Merhaba dostum, öncelikle 2012 xf-xe değişikliğini şiddetle tavsiye ederim. Platformları ve alt yapıları çok farklı araçlar.
    Xe 2015 itibariyle, marka tata grubuna geçince İngilteredeki fabrikanın da alt yapısı değiştirilerek yeniden yapılandırıldı, şase, kaporta ve motor aksamında Alüminyum kullanılarak ağırlık önemli ölçüde azaltılıdı,aynı zamanda 50-50 ağırlık dağılımı ve 0,21 rüzgar direnci sayesinde sürüş dinamikleri üst seviyeye çıkarıldı.Bu platformda şimdi fpace ve epace de üretiliyor.
    Jlr grubun en problemli motoru 3.0 d idi, bu motor xf, xj ve range modellerinde kullanıldı, bayağı baş ağrıttı.
    Güncel motor bir kaç istisna dışında sorunsuz, performanslı ve ekonomik olarak biliniyor, güncel xe,xf, fpace, discovery ve evoq ta kullanılıyor…
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    Geçen yıl açmışım bu konuyu, 52 bindeymiş arabam ve 70-80 bine kadar binerim demişim. Şimdi 76500 oldu kilometrem.

    Dört disk ve balata değiştirdim, aküyü değiştirdim, peryodik bakım yaptırdım ve dört lastik aldım, 20 bin lira harcadım...
    Artık değişme zamanım geldi, 5.20 i düşünüyorum ne dersiniz?

    5.20 pişman eder sizi... araç aşırı hantal, ama aynı zamanda korkunç yakıyor. Audi 2.0 dizeli satıp BMW 520 aldı işyerindeki bir yönetici, bikaç ay dayanabildi, hemen yine satıp 2.0 dizel Audi aldı. Aldığına çok pişman oldu. Bikaç kere ben kullandım ve ne kadar hantal olduğuna çok şaşırmıştım... yakıt tüketimi ise o performansa göre korkunç...

  • Bu arada aracı 235 bine almışsınız, ama şu an 100 bin km altı ve kazasız Jaguar XE 2.0 d almak isterseniz fiyatlar 500 bini geçiyor... gerçekten inanılmaz bir fiyat artışı var...

  • Bethesta kullanıcısına yanıt
    Ben 445 e satıyorum :)
  • Bethesta kullanıcısına yanıt
    5.20 almadım zaten, c200d aldım 1.6 160 beygirlik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    5.20 almadım zaten, c200d aldım 1.6 160 beygirlik

    Peki memnun musun? Motor gücü olarak Jaguar ile kıyasladığında nasıl? Yani çekiş gücü ne kadar fark ediyor?

  • Bethesta kullanıcısına yanıt
    Jaguar 180, c200 160 beygir, arada 20 beygir fark az gibi görülebilir belki ama jaguar 430, c200 380nm tork, çok bariz fark ediyor sürüşte, jaguar yırtarak gidiyor adeta, c200 ise daha uysal ilerliyor. C200 de gidiyor ama, bunu hissettirmiyor, jaguar bariz daha zevkli.
    Mercedesi alalı üç hafta oldu ama hala jaguarla gidiyorum işe.
  • Jaguarı yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum, Mercedesi ise 20 gün oldu alalı, bir kere istanbul-Maşukiye yaptım ve iki gündür işe gitmeye başladım, bu hafta sonu bir Maşukiye daha yapacağım ve sonra inceleme konusu açacağım…
  • leigh_hunt L kullanıcısına yanıt

    Beklemedeyiz Hocam, elinize sağlık.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.