Şimdi Ara

Jantta ki çubuk sayısı ve etkileri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
3.419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, Jant kolu sayısı güvenliği ve performansı ne derecede etkiler. Yani binen yükü hesaplamak gerekirse daha fazla jant kolları olan jantlarda daha dengeli bir yük dağılımı olabilir mi acaba? Özellikle spor jantlarda jant kolu sayısı daha az oluyor. Üreticiler bunun farkındadır ama acaba gerçekten performans, yakıt ve güvenlik anlamında ne gibi artıları ve eksileri var. Teşekkürler.

     Jantta ki çubuk sayısı ve etkileri




     Jantta ki çubuk sayısı ve etkileri




     Jantta ki çubuk sayısı ve etkileri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamann7725 -- 12 Şubat 2013; 23:24:00 >







  • çubuk sayısı arttıkça motor rahatlar araç daha atik olur ve daha az yakar
    Yok öyle birşey nerden aklınıza geliyor böyle şeyler hem çubuk yerine jant kolu derseniz daha iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihsanyıldırım

    çubuk sayısı arttıkça motor rahatlar araç daha atik olur ve daha az yakar
    Yok öyle birşey nerden aklınıza geliyor böyle şeyler hem çubuk yerine jant kolu derseniz daha iyi olur

    Ilk cumlenizi nedense ciddiye aldim Alla alla dedm kendi kendime

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bizim jant 10 kollu,ooo süper

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tek kola düşmedikçe sorun yok
  • Galiba estetikten kaynaklanıyor.Bunun yanında fren disklerin soğumasına da katkıda bulunuyordur ancak ne kadar onu bilemem.Sadece f1 ferrari araçlarının janta taktıkları özel kapaklar var.Onlar ise çok daha farklı görev görüyor.....Konu biraz dağıldı....
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.