Şimdi Ara

Kore ve japon araçlarında sensör eksikliği (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Savunmadım Çıkar Göster kullanıcısına yanıt
    Bence çok güzel şeyler. Yağı kontrol etmem ben. Yolda sileceği çalıştırıp su olmadığını görmek çok can sıkıcı. Zırt pırt kontrol etmek zorunda kalmak da. Bana cruise kontrol mü su sensörü mü deseler su sensörü derim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • tcadongusu T kullanıcısına yanıt
    Ya arkadaş ya amerikalılar capona koreye saldırıyor diye direk düşünmeden bu ne uzakdoğu hayranlığı anlamadım ki. Yahu kuzey amerikada çok güzel servis paketleri veriyor uzakdoğu markaları, bir kontrat yapıyorsun, senelik sabit bişey ödüyorsun, bakım parça düşünmüyorsun. Çok satılmalarının sebebi bu. Orada arkadaşlarım var, alman araçlarını daha çok seviyorlar ama bakımı daha masraflı diye capona kaçıyorlar. Direk bana söyledikleri bu. Yoksa bizim beğenmediğimiz jetta’ya bile bayılıyorlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • cwr kullanıcısına yanıt
    En büyük pazarları amerika, orda da benzin sebil. Koca atmosferiği takıyorlar, geçiyorlar. Orda düşük gelirli insanlar ucuz servis paketleri için tercih ediyor bu caponları. Bizim amerikan hayranı zevat ta caponda bir keramet var sanıyor. Caponlar elektronikte, tıbbi cihazda, özel yüksek teknolojik alanlarda iyidir ama otomobilde almanlar bir numaradır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Japon arabaları daş gibi. Bugüne kadar Avrupa arabalara bindim hep. 7 aydır japona biniyorum konfor sağlamlık ne ararsan var. Bundan sonrada japona devam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Bende almancıyım ama o iş böyle basit değil. bütün mesajlarınızda çok basitmiş gibi yazıyorsunuz. Amerikada farklı eyaletlerde yaşamış kalmış görmüş insanım,


    Orada yıllık ortalama mil yüksektir.. 4 yıllık arabalar 100bin mile dayanır. otomobiller hor kullanılır, orta direk amerikalının ekseriyeti pek arabadan çakmaz, gider kendisi derme çatma onarım yapar, servise gitmez, para vermek istemez, garajda yapılır her şey.


    Zevkle dizayn edilmiş, detaycı, periyodik kontrolleri olan, incelikli alman arabası böyle harala gürele işe gelmez gelemez.. adamın canını alır. her gün bir yeri bozulur.


    Yenileri presjli olabilir, sıfır 5 serisi, E serisi vs.. ama eskilerde yüksek milde Alman su dökemez japonun eline.. japon o arabayı dizayn ederken ben bunu en basit en kötü kullanıma nasıl dayancak şekilde yaparım diye dizayn eder. o dandik 2007 Corolla'nın en basit yerinde bile acayip hesap kitap vardır bunu dışarıdan göremezsiniz. arka torisyonun uç kısımlarında kullanılan ball joint bile yere milyar kere vuruşa özel yapılır, bir Jetta da bağımsız burçlardan ötürü sürüş daha kalitelidir ama 3-4 yıla iki sıvı görünce garçı gurçu, kuruması, karyola gıcırtısı başlar gider.. bu yüzden o jettaların Golflerin tavanları, kapı içleri sarkar, düğmeleri dökülür, vites kolları çıkar, göstergede envai çeşit uyarı yanarken, kıytırık japon gider de gider. o zevksiz iç mekan taş gibi durur yıllarca öyle.


    Türkiyede sıfır neden japon alınır bende anlamam. ki son japon araçları fena değil.. saçma sapan eski Corollalara civiclere dünya para isteniyor. yine de biz otomobil seven, anlayan takip eden milletiz. el işçiliği çok pahalı değil, her alman arabasının her parçası var.. ezbere sorunsuz diye japon alıyor insanlar.


    Amerika bambaşka dünya. elinde green card gitseniz gidip sizde 2008 jetta almazsınız 2008 Civic yerine emin olun.. aldığınıza pişman olma olasılığınız çok yüksek. ancak yeni meksika yapımı 2018-19 passatlar falan mantıklı olabilirde onlar da alman otomobilinden başka her şeye benziyor.


    ben beetle almıştım mesela maine'de :D millet dalga geçti ama Vwciydim ben ve hele eski japon araçlarını hiç sevmem. bir sorun da yaşamadım, silecek ve korna arızası vardı, Epc arızası vardı ama onlar dert değil. dert olan gidip bunları yaptırmak, inanılmaz pahalı, anlayan az.. 2.0 115hp çok basit bir motoru vardı ama sağlamdı..





  • Genleşme kabında su sensörü olmayan arabayı almayın. Yağ seviye sensörü , yağ sıcaklık sensörü olmayan arabayıda almayın.

  • Ford Fiestada var da ne oluyor? İki üç litre su eksikmiş uyarı falan vermedi.
    Sadece kontak açarken su işareti yanıp sönüyor. Su bitse yanmıyor, yağa su karışmış hiçbir uyarı yok, piston kolu eğilmiş araba dan dun gidiyor haberi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ney var ki sensör olsun Tipsiz,atmosferik motorlu,tamponunda kırk çeşit kıvrım olan japon tenekelerinden çok şey beklememek lazım.Misubıshı L300 denen ucube bir minibüsleri var.Motoru tamir etmek için şoför,yolcu koltuklarını kaldırıyorsun.Koltuğun altında motorla uğraşan adamın taşakları eziliyor,beli kırılıyor. Japon bir yere bir parça koyarken onun tamirini herşeyini hesap edermiş güya.Yemişim ben sizin hesap etmenizi Ulan L300 ve H100 lerde ön ve bir arka koltuklarda yazın giden adamın götü kızarıyor.Arabanın motor ısısının,yağ kokusunun hepsi olduğu gibi içerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt

    Birde dandik fiatlar var , sıfır arabanın boyası soyuluyor. kadar ince boya atmışlarki pasta cila yaptınmı boya çöp oluyor. Araba zaten kütük gibi , arkadaş egea almış kullandım bildiğin at arabası dinamikleri var 


    İç konsol tasarımı zaten insanın içini karartıyor vss.

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Cordoba, ateca , bunlar alman motoruna sistemine sahipler, hicbirinde silecek suyu uyarisi yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Peki Sensör olmadan kontağı ilk açtığımızda yağ lambası nasıl yanıyor yada göstergede hararet göstermeyen bir araç var mı ki ben hiç denk gelmedim. Her araç motor ısısı bir miktar yükseldiğinde yada yağ çok eksildiğinde bir şekilde ikaz verir vermek zorundadır çünkü bu bir garanti şartıdır.

  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Yav şurdan bi otto nu da alip gider misin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt

    alman motoruyla alakası yok. golf'te de silecek suyu uyarısı yok ancak passat'ta var. en az d sınıfına uygun görmüş vw demek ki bu markalarda. muhtemelen audi'de a3'te bile vardır.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    amerika ve kanada'da yaşayan çeşitli arkadaşlarım ve dergilerde okuduğum yazılardan edindiğim bir fikir bu. corolla ile servise gitmek insanları korkutmuyor ucuz servis paketlerinden dolayı, vw'de bu yok.


    jetta'da bir golf kalitesi yok zaten. jetta'nın orası burası kolay sarkar ama golf'ün sarkmaz. vw derken golf'ü düşünmek lazım, amerika'ya özel üretilmiş olan jetta'yı değil. uzun yıllar çok diri kalıyor golf.


    bir amerikan dergisinin karşılaştırması ve son tahlilde adam şöyle demiş:


    "But the Golf is the better car all around, albeit with a price premium. It won’t sell in the same volume as the Corolla, but the new Golf offers better comfort, refinement and performance. Is that worth the extra cost? In our opinion, yes it certainly is."



    AutoGuide.com
    2015 Toyota Corolla vs Volkswagen Golf - AutoGuide.com
    https://www.autoguide.com/car-comparisons/2015-toyota-corolla-vs-volkswagen-golf




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Hocam koyduğunuz 2015 yılından bir dergi. geçmişte yaşıyorsunuz koyduğunuz amerikan montaj corolla leş bir şey, pazar arabası. artı Golf 7'de üretilmiş en iyi Golf olabilir. bu iki araç nitelikte karşılaştırılabilir bile değil..


    Amerikan pazarında günümüzde işler değişti. volkswagen eski Vw değil, güney amerika (meksika), Çin modellerini de rebrand ediyor, gayet basit düz araçlar. Taos, Atlas vs. veya Jetta. biraz inceleyin, yabancı yayınları madem takip ediyorsunuz bunların testlerine bakın isterseniz. Volkswagenin prime yılları sona erdi.


    Mazda Vwnin bıraktığı yere göz dikiyor bir süredir.


    bir de sizin dediğiniz ve beğendiğiniz Arteon, B8 Passat, Golf R gibi gerçek avrupa Vw'ler.. ama Amerikalılar bunlardan da kaçınır. nazik, detaycı, klas araçlar çoğu. çoğunun ikinci eli de beş para etmiyor orada maalesef, eski japonlar ateş pahası ama buradan da oranın pazar dinamiklerini anlayabilirsiniz. hani bana kalsa bende Vw alır uğraşırım ama atıyorum Golf bir Lancer gibi dayanmıyor ve eskisi kıymet de görmüyor bu bir realite..





  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Her konuda bilip bilmeden boş boş sallar bu tip hocam. Boşverin benim gibi engelleyin geçin.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.