Şimdi Ara

Japon arabaları Kaput -Motor karmaşası (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu kapakların işlevsel bir olayı var mı asıl ona bakmak lazım. Yoksa belki aracı aldıktan sonra senede bir bakımdan bakıma açılan bir şey için bu parçaların konulması insanda acaba neden diye sordurtuyor.
  • He anasını satıyım dışları sanki çok derli toplu da kaputun içinin düzensizliğine takilicaz bide.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Japonların ön göğüsleri kaput altından bile daha özensiz ve dağınıktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urugakhina

    Bu kapakların işlevsel bir olayı var mı asıl ona bakmak lazım. Yoksa belki aracı aldıktan sonra senede bir bakımdan bakıma açılan bir şey için bu parçaların konulması insanda acaba neden diye sordurtuyor.
    Kalite algısı yaratmak için.

    Bir ürün aldığında dış karton kutusu, içerisinden çıkan aparatların kalitesi, paketlenmesi vs insanın bilinç altında kalite algısı yaratır.
  • Lınc L kullanıcısına yanıt
    Aynen plastik olmasa hemen soğur nasıl olsa kaput filan yok arabada, avele bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PatlıcanMusakka kullanıcısına yanıt


    Japon arabaları Kaput -Motor karmaşası
    . Benim aracın motor bölmesi , araç transporter. Japonlarınki bunun yanında devede kulak kalır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hikmet_19



    . Benim aracın motor bölmesi , araç transporter. Japonlarınki bunun yanında devede kulak kalır
    Ticari araç normaldir.

    Amaç minimum maliyet. Arıza yaparsa kolay tamir.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.