< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deham83044 -- 17 Mart 2020; 22:53:56 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deham83044 -- 17 Mart 2020; 22:53:56 > |
Yolda kaldığında kaputu açınca güzel dursun diye.
|
Adamlar 22 yıldır aynı motoru kullanıyor, kablo umrunda olur mu?
|
Bu gizleme, saklamanın sebebi dışarıdan yapılacak tamiratı engelleyip servise çağırıp öpmek olabilir mi?
|
Ama japonlar daha sağlam
|
Eski fiatımın kornası bozulduğunda Elektrikci iki saat ter dökmüştü değiştirene kadar. Toyotanınkini beş dakikada degistirebilirim. Keza renonun kısa far lambasını, opelin klima kompresörünü ellemek, tdi’leri yalama yapmadan iki vida söküp takmak ciddi emek gerektiriyor. Japonlarda her şey ciddi şekilde meydanda. Geniş geniş hareket alanı mevcut.
|
Premium japon modellerini göstermek ne alaka? VW, Seat, Skoda premium markalar mı?
|
Avrupa ile Japon farkı. Eski aracım Volvo V40 idi. Kaput amortisörlüydü ve motor bloğunun üstündeki parça çoğu aracın ön göğüsünden daha yumuşaktı. Gören şaşırırdı.
Şu an mazda kullanıyorum, kaputu açınca volvoyu çok anıyorum;) |
He anasını satıyım dışları sanki çok derli toplu da kaputun içinin düzensizliğine takilicaz bide.
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sancar10 -- 18 Mart 2020; 3:26:58 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|