Şimdi Ara

Japon arabaları Kaput -Motor karmaşası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Özellikle alman grubu araçlarında seat vw skoda opel bmw vs kaputu kaldırdğımığımızda gerek motor gerek akü klima vs artık ön trafta daki tüm parçalar bi düzen içinde kapalı durmakta.En basitinden akü bile açıkda değil muhafazalı kılıf içinde

    Japon arabaları Kaput -Motor karmaşası

    Japon arabaları Kaput -Motor karmaşası
    Ama aynı şekilde japon araçlarına baktığımızda heryerden bi kablo demetleri bi karışıklık mevcut.Herşey çok meydanda.


    örnek resim ford ama japonlardada bu şekilde.
    Japon arabaları Kaput -Motor karmaşası
    Japon arabaları Kaput -Motor karmaşası

    Almanlar bu konuda sanki görselliğe daha önem veriyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deham83044 -- 17 Mart 2020; 22:53:56 >







  • Eski fiatımın kornası bozulduğunda Elektrikci iki saat ter dökmüştü değiştirene kadar. Toyotanınkini beş dakikada degistirebilirim. Keza renonun kısa far lambasını, opelin klima kompresörünü ellemek, tdi’leri yalama yapmadan iki vida söküp takmak ciddi emek gerektiriyor. Japonlarda her şey ciddi şekilde meydanda. Geniş geniş hareket alanı mevcut.
  • Ama japonlar daha sağlam
  • Adamlar 22 yıldır aynı motoru kullanıyor, kablo umrunda olur mu?
  • Buz dolabı beyazı polo 131.000 TL
    Corolla başlangıç fiyatı : 133.100 TL

    Corolla da kaput izolasyonu bile yok gerek var mı bence yok.Rapid de var bir faydasını göremedim yine geliyor motor sesi normal seviyede


    Seat,skoda için bir şey diyemem ama vw gereksiz pahalı
  • Bunlar da Japon, hadi yat uyu takma kafana.

    Japon arabaları Kaput -Motor karmaşası

    Japon arabaları Kaput -Motor karmaşası

    Japon arabaları Kaput -Motor karmaşası




  • Almanlar görüntüye önem vermiş
    Japonlar sağlam olsun şanzıman zırt pırt bozulmasın da görüntü fasa fiso demiş
  • Yolda kaldığında kaputu açınca güzel dursun diye.
  • Eski fiatımın kornası bozulduğunda Elektrikci iki saat ter dökmüştü değiştirene kadar. Toyotanınkini beş dakikada degistirebilirim. Keza renonun kısa far lambasını, opelin klima kompresörünü ellemek, tdi’leri yalama yapmadan iki vida söküp takmak ciddi emek gerektiriyor. Japonlarda her şey ciddi şekilde meydanda. Geniş geniş hareket alanı mevcut.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sancar10 -- 18 Mart 2020; 3:26:58 >
  • Bu gizleme, saklamanın sebebi dışarıdan yapılacak tamiratı engelleyip servise çağırıp öpmek olabilir mi?
  • Motor sogutmasini zorlar plastigin asiri isinip erimesine kadar gider yanginlar hep bundan kaynakli.
  • Premium japon modellerini göstermek ne alaka? VW, Seat, Skoda premium markalar mı?
  • eee? kaputun içi mi önemli yoksa o kaputun içinde duranın sağlamlığı, uzun ömürlülüğü mü?

    mesela benim eski 307 aracımda da motor kaputunun içinde her şey belirli bir düzene uyuyordu. akü bile kapakla gizlenmişti. ama aracın elektronik sorunlarından illallah demiştim.

    mitsubishi'de de her şey karman çorman. ama ne elektronik ne de mekanik sorun çıkartmadı.
  • Bmw c sınıfı modelinde bile bunu sunarken uzakdogulu kardeşlerimiz f segmentinden başlatıyor
  • Çok önemli mi, bence değil.
    Kaputu açtığınızda derli toplu durması değil de karmaşık ve mekanik bir görüntü benim daha çok hoşuma gidiyor.
  • Karmaşık ve her şeyin göz önünde olduğu motor aslında benim hoşuma gidiyor.

    Fakat temizlemesi ve temiz tutması biraz sıkıntı. Eğer temizlik konusunda hassas birisi iseniz derli toplu olması daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sancar10

    Eski fiatımın kornası bozulduğunda Elektrikci iki saat ter dökmüştü değiştirene kadar. Toyotanınkini beş dakikada degistirebilirim. Keza renonun kısa far lambasını, opelin klima kompresörünü ellemek, tdi’leri yalama yapmadan iki vida söküp takmak ciddi emek gerektiriyor. Japonlarda her şey ciddi şekilde meydanda. Geniş geniş hareket alanı mevcut.
    Fiat'ta bir alternatör değişimi için 8 saat işçilik harcayan ustam ben sanayiye girince dükkanı kapatıyor

    Benim alternatörü söktükten sonra da içini alternatörcü açana kadar 1 matkap yaktı, 3 tornavida kırdı. en son yandaki dükkandan hilti ile girdik. Bu arada dükkanın çırak veledi bi renonun alternatörünü 10 dakikada söktü, 10 dakikada tamir etti ve geri takıp gönderdi arabayı. Benim alternatörle alternatörcü ayrı, söküp takmayla motorcu ayrı ilgilendi

    Fiat'ı sanayi ustaları bu yüzden pek sevmez




  • Buyurun "C" sınıfı Corolla veya Auris'in motoru. Toyotanın kapısını açmamış kişiler bilip bilmeden konuşuyor.

    Doğru 2013 öncesi motorlarında utanılacak bir şeyleri olmadığı için gönül rahatlığı ile malı meydana seriyorlardı. 2013 ve sonrası Valvematic ile modaya uydular. Yapılacak bakım esnasında ustalara ekstra külfet işte.
    .
    Japon arabaları Kaput -Motor karmaşası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet Serdar K.

    Buyurun "C" sınıfı Corolla veya Auris'in motoru. Toyotanın kapısını açmamış kişiler bilip bilmeden konuşuyor.

    Doğru 2013 öncesi motorlarında utanılacak bir şeyleri olmadığı için gönül rahatlığı ile malı meydana seriyorlardı. 2013 ve sonrası Valvematic ile modaya uydular. Yapılacak bakım esnasında ustalara ekstra külfet işte.
    .
    Japon arabaları Kaput -Motor karmaşası
    İyide bu derli toplu değilki bütün arabalarda olan motor üst kapağı


    diğer herşey açıkta




  • Avrupa ile Japon farkı. Eski aracım Volvo V40 idi. Kaput amortisörlüydü ve motor bloğunun üstündeki parça çoğu aracın ön göğüsünden daha yumuşaktı. Gören şaşırırdı.
    Şu an mazda kullanıyorum, kaputu açınca volvoyu çok anıyorum;)
  • Genel olarak Avrupa kitasi daha titiz ve özenli araç üretir. Hatta ikibinlere kadar otomobil üretme isine, bir sanat eseri icra etme mentalitesiyle yaklasirlardi.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.