Şimdi Ara

JAPONLAR''TAKLİTÇİMİ TAKLİT EDİLENMİ'' (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
2.248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    a8 kullandim lexus e gerek varmi? lexus is bmw 3 serisi ile test ediliyor 5-6-7 serisini neyle test edicez


    arkadaşım daha lexusun modellerini bilmeden konuşuyosun...

    bi incele..

    www.lexus.de
  • Japonlar bence taklitçi..

    Genelde her firma dizayn konusunda birbirniden esinlenir, ama Japonlarda esinlenme katsayısını biraz daha fazla görüyorum..

    Ancak motor konusunda Japonlar kendilerini geliştirdiler, özellikle Honda..
  • verilen örnekten gidelim.
    toyota avensis 1.6 ve bmw 3.16 aynı sınıfta arabalar diye değerlendirilmiş. teorik olarak evet.
    eşit fiyatta olsa hepimiz gider bmw alırız. ama sorun şu ki avensis linea 34 milyar, bmw 58 milyar.
    toyota corolla terra hb 1.6 30 milyar, honda civic 1.6 düz 29 milyar, bmw 1.16 48 milyar.
    bence de bmw daha iyi bir araba. ama bu fiyatlarla yaptığı satış onu en büyük yapmaya yetmiyor.

    aynı fiyattaki arabalara bakalım
    renault clio hb 1.4 dynamic YTL 25,250 yol bilgisayarı yok, cd player yok, eski kasa vs.
    toyota yaris 1.3 terra YTL 24.400 var oğlu var
    honda city 1.4 sport YTL 23.500 var oğlu var
    honda jazz 1.4 düz vites, sport 26.340-YTL var oğlu var
    Polo 1.4 75 hp trendline metalik renk 24.500 abs yok
    karar sizin.
  • Japon şahaserler ÖZGÜN spor arabalar !!!

    Nissan
    Skyline, Skyline GT-R, Silvia Ks, Silvia R, Fairlady Z 300 ZX, Fairlady Z 300 ZX Twin Turbo, 180SX, Pulsar GTi-R

    Honda
    Civic SiR, Civic SiRII, Civic Type R, Integra Type R, Prelude Si VTEC, Prelude SiR, S2000, NSX, NSX-R

    Mitsubishi
    Lancer Evolution I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IV, Eclipse, Eclipse GSR, FTO, GTO, Mirage Cyborg, Galant VR-4, Legnum VR-4

    Mazda
    Savanna RX-7, Efini RX-7, RX-8, Roadster

    Subaru
    Impreza WRX, Impreza WRX STi, Legacy GT, Legacy RS, Legacy B4 RSK, Alcyone, Alcyone SVX

    Toyota
    Supra, Supra Twin Turbo, Altezza, Aristo 3.0V, Aristo V300, Caldina GT-T, Caldina GT Four, Carina GT, Celica GT-R, Celica Covertible, Celica GT Four, Celica SS-II, Celica SS-III, Chaser Tourer V, Cresta Tourer V, Cresta Roulant G, Mark II Tourer V, Mark II Grande iR-V, Corolla Ceres G, Sprinter Marino G, MR2 G, MR2 GT, Corolla GT, Sprinter GT, Soarer GT Twin Turbo, Corolla Levin GT Apex, Corolla Levin GTZ, Corolla Levin BZ, Sprinter Trueno GT Apex, Sprinter Trueno GTZ, Sprinter Trueno BZ, Starlet GT, Starlet Glanza V


    aralarından seçiyorum SUPRA SKYLINE EVO CELICA 350Z S2000 ECLIPSE IMPREZA bunlar hangi alman arabasına benziyorlar??

    Japonların kendilerine has özgün tasarımları spor araçlarda daha açık bi şekilde ortaya çıkıyor..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: V5TURBOOST

    japonlar 40 yil öncemi taklit ediyorlardi gülmem geldi nedense!!bugün bile git oto fuarlarina gör !!!

    taklitmi ediliyor kim ediyormus ? kia -hyundai bile japonlara bakip bisey yapmiyorlar

    uff inleyen namelere döndü bu is seninde olayin anlasildi fanatiklere ne anlatiyorumki

    KARDESIM BANA TOYOTANIN BIR NUMARA OLDUGUNU SATISLARA BAKIPTA ANLATMAYIN

    HATTA HIC BISEY ANLATMAYIN !!!!

    BENIM ICIN 1 NUMARA KALITEYI-KONFORU-LÜKSÜ-DIZAYNI- EN IYI SEKILDE BANA SUNAN ARABADIR.





    sana küçük dünyanda mutluluklar dilerim o zaman, kapa kulaklarını gelişmelerden haberdar olma. senin başbakanın hondanın yaptığı robotlarla el sıkışırken, vw fabrikasının duvarına japon araba isteyen japonya'da yaşasın yazacak kadar kızıyor birileri. konforuna lüxüne dizaynına kendi beğenine göre laf edebilirsin ama kalite de, sorunsuzlukta, müşteri memnuyetinde, teknolojide üzülürsün. toyota neden 1 numara biliyor musun? daha fazla üretim yapıyor, daha fazla satış yapıyor, daha fazla vergi ödüyor, daha fazla insan istihdam ediyor, daha fazla teknoloji üretiyor ülkesinin ekonomisine daha fazla katkı sağlıyor.




  • Japonlar taklit ede ede şu anda sektörün lideri konumuna geldi...

    Ucuza kaliteyi sunuyorlar... Ve çok iyi başarıyorlar...

    Tamam Alman aracından Japona binince eksikler görüyorsun, maliyet kısma için veya nüans farkı diyebileceğimiz, mesela torpido gözünde ışık olmaması , vs. gibi, veya yol sesini çok alması gibi...

    Ama sonuçta Japonlar başarılı...

    Onlar ne kadar başarılı olursa rekabe to derece artacak, biz daha memnun olacağız...

    Bu yüzden Japonları ve Japon kızlarını seviyoruz
  • Offf o müthiş ilahi extramükemmelötesi Lexus'lara binme fırsatım oldu a.b.d.'de, GS 300 modeli (yeni kasa l-finesse tasarım) Arabanın olumlu yanları: Malzeme-işçilik süper + araba kütüphaneden farksız ses mes yok nokta.. Tam diyordum adamlar bitirmiş işi diye ,Türkiye'de bindiğim A6 3.2 FSI Quattro aklımın başına gelmesini sağladı, ben aynı sınıftaki aynı motorlardaki 2 araca da bindikten sonra anladım ki japonların öğrenmesi gereken çok şey var..

    1- Estetik yok (530i ye A6 S-line'a bakın lexus lara bakın)
    2- Malzeme-işçilik (Audi Dünya'da 1 numara kabul ediliyor)
    3- Özgünlük yok (ya sen maliyetten kıscam diye lexus gs 300'e (üst orta artık el insaf) corolla verso direksiyonu mu takarsın ya??? Aynı açın resimlerden bakın.
    4- Performans (otomatik şanzımanlı tipik abd usülünde ağr ağır konforlu konforlu gidiyorsunuz daha fazlasını sunamıyor atletik olamıyor ama A6 3.2 veya 530i gazı köklediğiniz an sizi nirvanaya ulaştırmaya hazır.)

    Bu karşılaştırmayı genel olarak Lexus ile Audi arasında yaptım çünlü lexus diye diye dilinizde tüy bitti. Ayrıca tüm karşılaştırmalı testlerde japon üst modeller daima sonunculuğa layık görülür (Autoshow sayısını bilmiyorum ama 530i A6 Cadillac STS Lexus Mercedes E arasındaydı 4. lexus 5. caddillac. ilk 3 almanlar,)

    Bu arada bindiğim Lexus modelini kötü anlatmışım gibi algılamayın, araç hakikaten inanılmaz lüks o koltuklar navigator ekranı vs. kadranlar iğrenç sadece, ahşabını falan yamaha üretiyor zaten, donanım işçilik dediğim gibi mükemmel yani ortalamanın çok üstünde, ama bir Audi seviyesinde değil demek istediğim o. Niye audi? Çünkü üst nokta o(kalite). Motor konusuna girmiyorum BMW-Mercedes-Audi-Porsche. M5'e rakip japon var mı?? Supra Skyline Impreza evet tipik efsane mod. arabaları, Porsche 911 GT diyorum nokta. V10 motor 612hp. ve STOCK.




  • bakalım almanlar bu konuda ne diyor
    "Almanya’nın en çok satan haftalık otomobil dergisi Auto Bild’in yayınladığı “2003 Kalite Raporu”na göre, Toyota, kalite konusunda araştırmaya dahil edilen diğer 14 otomobil markasının önüne geçerek Alman pazarındaki en kaliteli otomobil markası seçildi.
    “Alman malına ne oluyor?” başlığıyla yayınlanan ve Alman Teknik Değerlendirme Kurumu TÜV işbirliğiyle gerçekleştirilen kalite araştırmasında Toyota’nın ardında 3 Japon markası yer alırken, Alman otomobilleri ancak beşinci sırada ve daha sonrasında kendilerine yer bulabildiler.
    Auto Bild’in TÜV işbirliğiyle gerçekleştirdiği anket aralarında Auto Bild okuyucu anketleri, markaların geri çağırma istatistikleri, Alman Otomobil Kulübü ADAC’nin arıza istatistikleri, Alman Teknik değerlendirme Kurumu TÜV’ün raporları, Auto Bild uzun dönem testleri, Auto Bild şikayet kutusu sonuçları, Auto Bild servis testleri ve markaların Almanya’da uyguladıkları garanti koşulları gibi 8 farklı kaynak kullanılarak değerlendirildi. Bu kriterlerinden 3’ünde birinci sırada yer alan Toyota, genel kalite değerlendirmesinin de açık farkla birincisi oldu.
    Auto Bild Kalite raporunun sonuç bölümünde ise, Toyota’nın kalite ve güvenilirlik kriterlerini tek başına belirlediği, sadece Avrupalı değil, Japon rakipleriyle de arasındaki farkın çok büyük olduğu vurgulanıyor ve Toyota markalı otomobillerin, motor problemi çıkarmaması, markanın kalitesi ve servislerin sağladığı memnuniyet konularında tüm diğer rakiplerinin önünde yer alarak birinci sıraya yerleştiği belirtiliyor."




  • quote:

    A6 3.2 FSI Quattro


    dediğin araba gs300 den 200 cc fazla motor hacmine sahiptir buna rağmen aralarında 10 hp fark vardır..

    ama bu fark 0-100 e yansımıyo lexusun 6.8 sn lik derecesine karşılık audi (3.2) 6.9 sn de çıkıyor.. quatro olan model 100 e aynı sürede çıkıyor..
  • quote:

    M5'e rakip japon var mı??


    İngilterede sayılı üretilen mitsubishi evo lar M5 i tanımıyordu eğer haberin varsa tabii..

    hatta carrera gt leride geçtiği doğruydu...
  • Arkadaşlar uyarı yapmama gerek yok demi ? Güveniyorum size ...

    ( Başlığı açan arkadaş şiddeti seviyor sanırım , bu forumda japon dedimmi olay çıkıyo )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest -- 21 Ocak 2006 4:11:16 >
  • Hmm tipik japoncu elindeki verilerin doğruluğunu bilmeden konuşuyor ve en güzeli internete-dergiye bakarak konuşuyor sevdim seni neyse işimize bakalım

    A6 3.2 V6 255bg gücünde, Lexus 245hp gücünde bu biir.
    Lexus 0-100 6.9sn, Audi de 7.1 ya.. ayrıca sen okurken 7.2-7.3 olması bayağı farkediyor gibi gözükse de 7.21sn insana göre 7.3e de 7.4e de eşittir hatta sürücüye göre değişkendir bu olay (otm. şanzımansa ayrı) bu ikii
    Otomobillerin performanslarını karşılaştırıyoruz 0-100 ne zaman bir kriter oldu bu üüç
    Mitsubishi Evo FQ410'u senden iyi bildiğime eminim, 2.0 Turbo 410bg. Aşmış bir makineydi ve M5'i gayet de tanıyamıyorlardı azıcık motor bilgin varsa 5.0 litrelik bir motorun büyük hacminin 2.0 4silindir aşırı beslemeliye göre pek çok avantajı olduğunu bilmen lazım. Sen karşılaştırırken kesin 0-100'e bakmışsındır gerçi bir şey demiyorum, Carrera GT ile Evo fq410 hiçbir zaman karşılaştırılmadı testi yapılmadı sakın ama sakın kafandan uydurma şeyler söyleme bana. Bu dört, ayrıca evo fqlar sınırlı üretim, Porsche 911 GT2 de sınırlı üretim ikisini karşılaştır bakalım derdim ama senin yaptığın şey anlaşılan sadece internetten okuduklarını buraya yazmak kişisel tecrüben yok anlaşılan Lexus Ve Audi gibi iki dev firmayı karşılaştırırken 0-100'e bakan bir insanı normalde muattabıma almazdım ama bu sefer de yanıldığımı düşündüğümü zannedebilirdiniz.. Sizin gibi acemilerie çok uğraştım uğraşmaya da devam ederim

    Saygılar

    3.0-liter (183 cubic inch), four-cam, four valves per cylinder 60° direct injection V6 engine. Certified Ultra-Low Emission Vehicle (U-LEV)
    - 245 hp @ 6,200 rpm, 230 lb-ft torque @ 3,600 rpm
    0 to 60 in 6.8 seconds (RWD) [1], 6.9 seconds (AWD) => LEXUS


    DOHC aluminum 90-degree 3.2 V6 with FSI® Direct Injection, variable intake valve timing and intake manifold
    Displacement: 191 cu. in.
    Bore: 3.33 in.
    Stroke: 3.65 in.
    Compression ratio: 12.5:1
    Horsepower: 255 hp @ 6500 rpm
    Torque: 243 lb-ft @ 3250 rpm => AUDİ


    0-60 mph in seconds: 7.1
    Top track speed: 130 mph*
    EPA fuel economy estimates (city/highway)*:
    Tiptronic: 19/26
    multitronic: n/a

    Eğer sana göre 0-60mil hızlanmalarında Audi'nin 0.2sn geride olması Audi A6'nın Lexus GS'den daha kötü olduğunu gösteriyorsa tek bir şey diyemem.
    Curb weight (lbs):
    Auto Tiptronic quattro 4012
    multitronic FrontTrak 3836


    3,759 lb da LExus'un boş ağırlığı.. Kısaca sana hızlanma farkının sebebini de ortaya koyuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 21 Ocak 2006 4:30:08 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Hmm tipik japoncu elindeki verilerin doğruluğunu bilmeden konuşuyor ve en güzeli internete-dergiye bakarak konuşuyor sevdim seni neyse işimize bakalım

    A6 3.2 V6 255bg gücünde, Lexus 249hp gücünde bu biir.
    Lexus 0-100 7.2sn, Audi de 6.9 ya.. ayrıca sen okurken 7.2-7.3 olması bayağı farkediyor gibi gözükse de 7.21sn insana göre 7.3e de 7.4e de eşittir hatta sürücüye göre değişkendir bu olay (otm. şanzımansa ayrı) bu ikii
    Otomobillerin performanslarını karşılaştırıyoruz 0-100 ne zaman bir kriter oldu bu üüç
    Mitsubishi Evo FQ410'u senden iyi bildiğime eminim, 2.0 Turbo 410bg. Aşmış bir makineydi ve M5'i gayet de tanıyamıyorlardı azıcık motor bilgin varsa 5.0 litrelik bir motorun büyük hacminin 2.0 4silindir aşırı beslemeliye göre pek çok avantajı olduğunu bilmen lazım. Sen karşılaştırırken kesin 0-100'e bakmışsındır gerçi bir şey demiyorum, Carrera GT ile Evo fq410 hiçbir zaman karşılaştırılmadı testi yapılmadı sakın ama sakın kafandan uydurma şeyler söyleme bana. Bu dört, ayrıca evo fqlar sınırlı üretim, Porsche 911 GT2 de sınırlı üretim ikisini karşılaştır bakalım derdim ama senin yaptığın şey anlaşılan sadece internetten okuduklarını buraya yazmak kişisel tecrüben yok anlaşılan Lexus Ve Audi gibi iki dev firmayı karşılaştırırken 0-100'e bakan bir insanı normalde muattabıma almazdım ama bu sefer de yanıldığımı düşündüğümü zannedebilirdiniz.. Sizin gibi acemilerie çok uğraştım uğraşmaya da devam ederim

    Saygılar


    0-100 kriter değilde niye fabrika bize sunuyo bunu.. ve ikisini yan yana kaldırma fırsatım olmadı ki ahhh vardıda biz mi kaldırmadık ...

    ayrıca evo da standardında bulunan turbo salyangozunun 3 katı büyüklüğünde bir turbo salyangozu koyulmuş bunuda bilmedğimii sanma
    burada anlatmak istediğim 2.0 cc den bunu çıkarabiliyolar.. 5.0 cc yi sen düşün..

    quote:

    Carrera GT ile Evo fq410 hiçbir zaman karşılaştırılmadı testi yapılmadı sakın ama sakın kafandan uydurma şeyler söyleme bana.


    bunada şunla cevap veriyim

    quote:

    Mitsubishi presents a special version of the Evo 8 - which accelerates faster than the Porsche Carrera GT! the FQ-400 is based on the Evo 8 FQ-320 and developed by the Mitsubishi-England sport unit. The car has 405 hp!, top speed 290 kph. Mitsubishi-England is going to produce only 100 cars of this special edition.


    alıntıdır yani ben söylemiyorum

    son olarak acemi macemi diyede konuşmayalım burada adam gibi tartışıyoruz ...

    zaten uykumun içine etti konu ...




  • quote:

    LExus'un boş ağırlığı.. Kısaca sana hızlanma farkının sebebini de ortaya koyuyorum.


    Bunu biliyoruz da haykırmıyorum...

    quote:

    A6 3.2 veya 530i gazı köklediğiniz an sizi nirvanaya ulaştırmaya hazır.)


    sözünün üzerine öyle bi kaç veri koyayım ki lexus un motorunun eşek olmadığını anla diye..
  • japon derim tek geçerim
    honda derim tamam derim
    s2000 derim hayalimdeki araba kısmetse sahip olucam...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lecher

    japon derim tek geçerim
    honda derim tamam derim
    s2000 derim hayalimdeki araba kısmetse sahip olucam...

    ne güsel konuşmuşsun be
  • Ben Lexus motoru eşektir demedim ayrıca sonunda dergiyi de buldum:

    0-100km/s: 7.0sn Audi 7.3sn (Lexus)
    0-200km/s: 27.7sn Audi 28.7sn Lexus

    Elastikiyet: 60-100km/s: 3.4sn Audi 3.9sn Lexus
    80-120km/s: 4.3sn Audi 4.7sn Lexus

    Ufak farklarla Audi testte önde gelmiş ama ben sana gerçek kullanımda bu farkı anlayamayacağını söyleyeyim.

    Test sonucu, Audi A6 3.2 ikinci, Lexus dördüncü.

    iç mekan değişkenliği-değişkenlik, kullanışlılık, güvenlik donanımları, gürültü, tüketim/çevrecilik gibi kriterlerde Lexus Audi'den iyi denmiş. Şanzımanlara eşit puan verilmiş, kalan her şeyde Audi önde gözüküyor olması gerektiği gibi.

    AutoShow (ama test Autobild'den aktarma) Sayı 2005/33 152272



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 21 Ocak 2006 4:44:37 >




  • Lexususun 200 cc az olduğunuda belirteyim...

    Dergiyi buldum demişsin bu mesajınada yansımışşş belli biraz daha mantıklı yazmışsın öyle yok oturdum elledim konsolu audi uçurdu beni

    lexusun direksiyon yaris ten alınmış abarttım espri olsun çok gerildik..

    quote:

    iç mekan değişkenliği-değişkenlik, kullanışlılık, güvenlik donanımları, gürültü, tüketim/çevrecilik gibi kriterlerde Lexus Audi'den iyi denmiş. Şanzımanlara eşit puan verilmiş, kalan her şeyde Audi önde gözüküyor olması gerektiği gibi.


    Kalan şeyleride söylermisin bi zahmet çok merak ettim..
  • Audi A6'ya da Lexus'a da bindiğim doğrudur, ve aradaki fark resimlerden değil gerçek hayatta çok daha bariz demek istediğim bu + direksiyon Versonunkine hakikaten benziyor yani demek istediğim IS 300'e benzese hatta aynı olsa tamam ama bence Lexus'un Toyota'dan tamamen farklı dizaynda olması gerekir.. Neyse sen anladın, Audi'nin üstün olduğu noktalar:

    -Bagaj hacmi-yükleme kapasitesi
    -Koltuklar-oturma pozisyonu
    -ferahlık hissi-görüş özellikleri
    -Kalite hissi-malzemeler (eh bu farz artık)
    -performans
    -sürüş özellikleri
    -yol konforu
    -direksiyon/dönüş çapı
    -motor özellikleri
    -frenler
  • soruyorum aradaki fiyat farkı ne kadar?

    acaba bu

    quote:

    kalite hissi


    sadece histemi kalıyor?

    zira ben daha sesli bi ortamda kaliteyi hissetmem pek..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freestyle_ -- 21 Ocak 2006 5:03:04 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.