Şimdi Ara

JAZZ ELITE MÜSECCEL MARKA SAHİFESİ :)) (31. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.478
Cevap
6
Favori
116.225
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hayırlı olsun, güle güle kullan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: selçuk3403

    almayı düşünüyorum derken, bi de bakdımki almışım. astra, golf,jazz derken jazz oldu.
    Evet arkadaşlar elite,cvt,siyah jazz aldım. koruma çıtaları(ince), kol dayama, alarm, arka park sensörü ile 31+1=32 ye geldi. salı günü alacağım.
    Yalnız lastiklerini hiç kullanmadan değiştiremez miyim? mişlen veya nokian la?
    bir de jazz a ses yalıtımı yaptıran var mı aranızda



    Hayırlı olsun güle güle kullanın

    Sıfır elitler hala bridgestone RE040 ile mi geliyor? Sizinkinin üstünde ne geldi?

    Eğer öyleyse yol sesi sorunu haricinde çok iyi lastikler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sofokles2000 -- 13 Nisan 2008; 0:12:36 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: selçuk3403

    almayı düşünüyorum derken, bi de bakdımki almışım. astra, golf,jazz derken jazz oldu.
    Evet arkadaşlar elite,cvt,siyah jazz aldım. koruma çıtaları(ince), kol dayama, alarm, arka park sensörü ile 31+1=32 ye geldi. salı günü alacağım.
    Yalnız lastiklerini hiç kullanmadan değiştiremez miyim? mişlen veya nokian la?
    bir de jazz a ses yalıtımı yaptıran var mı aranızda


    hayırlı olsun

    benim bildiğim elite lerde zaten potenzalar standart geliyor.

    eğer lastikleriniz bridgestone potenza değiştirip ziyan etmeyin, piyasada ki en pahalı ve iyi lastiklerden birisidir.

    aslında jazz da kullanılması bile enteresan çünkü genellikle performans araçlarında kullanılır.
  • Selçuk bey, hayırlı olsun, güle güle kullanın..Ses yalıtmını yaptırmadım ve pek faydası olduğuna da inanmıyorum..( jazz'da yol sesi ve rüzgar sesi vardır, yalıtım ikisine de fazla çözüm bulamıyor, daha çok motor sesini kesebiliyorlar diye biliyorum)..
    Lastik seçimi konusunda Potenza kullanmadığım için ne derece sessiz olduğu konusunda fikrim yok, fakat michelin ve nokian ( özellikle nokian H ) öneririm..Bence jazz'lara bu tarz sessiz lastikler gerekiyor, hazır lastiklerin sıfırken daha uygun bir fiyata değiştirme şansın var..Ayrıca 2008 ADAC testinde 185/60/14 sınıfında birinci olan iki lastikten birisi Bridgistone Turanza ER300..(diğeri Pirelli P6 fakat yeterinse sessiz değil).. Bu lastik Elite'de ( 185/55/15) nasıl bir sonuç verir , iyi araştırmak lazım ( bana göre hem michelin'den hem de nokian'dan üstün)..
  • Arkadaşlar dış koruma, iç ve dış ayrıntılı temizlik, motor temizliği için 350 lira fiyat aldım..peşin 300 lira..

    Standart 60 bin bakımı için de 150 lira (yağ-hava-polen filtreleri, yağ ve fren hidroliği değişimi)

    Miktarlar nasıldır, tecrübelerinizne diyor
  • çok uygun ..
  • Yaw araba aldık başa masraf aldık

    Boya koruma, iç temizlik, park sensörü takılması, periyodik bakım, yakında vergiler gelcek...off offf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raskolnikov77 -- 15 Nisan 2008; 15:20:13 >
  • sigortası, kaskosu, ufak tefek çizikti sürtmeydi, üstelik bide hanım kullanınca ikide bir kazaydı vs vs sen yanmışsın abi
  • Yakıtı filan da çıkcak..
  • valla iki arabanın bakımı hiçte kolay değil, hatta birininki bile yeterince belalı, ama ne yaparsın gülü seven dikenine katlanır
  • Türkiye şartlarında 2 araba kesinlikle akıl karı değil ama maalesef hanımın işyeri o kadar terski eve ve benim işyerime..imkanlarımızı zorlamak zorunda kaldık ve hala da zorluyoruz.. yılda 2 bin kasko ve bin de vergi masrafı m olcak.. yakıtı sölemiyorum bile.. desteklerinizi bekliyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SukSuk

    jazzz derim ... donanım olarak da corsa dan cok cok ılerıde bence


    Katılıyorum
  • acilen bence evin yerini orta noktada tutturmayı düşünün .
    kiralık ise tabi.

    quote:

    Orjinalden alıntı: avukatkemal

    Türkiye şartlarında 2 araba kesinlikle akıl karı değil ama maalesef hanımın işyeri o kadar terski eve ve benim işyerime..imkanlarımızı zorlamak zorunda kaldık ve hala da zorluyoruz.. yılda 2 bin kasko ve bin de vergi masrafı m olcak.. yakıtı sölemiyorum bile.. desteklerinizi bekliyorum
  • Arkadaşlar avukat kemal hondadaşımız için bir yardım destek hattı oluşturalım
  • Merhabalar,

    Tüm Jazz severlere selam. Forumda yazılanlar beni Jazz almak konusunda cesaretlendiriyor. Motor, şanzıman, iç hacim, kalite, yakıt tüketimi vs. konularda ikna oldum

    Benim aklıma takılan soru şu: Süspansiyon konforu. Elite(cvt) modeli almak istediğim için 185/55 R15 lastiklerin ne kadar konfor sunduğu. Bu benim için önemli çünkü çoğunlukla kasisli ve bozuk asfaltlı yerlerde kullanacağım. Polo ile karşılaştırınca ne kadar konfor yada zıplama,sarsıntı vs. ?

    Huzurlu ve kazasız kilometreler dileğiyle :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: exgusa

    Merhabalar,

    Tüm Jazz severlere selam. Forumda yazılanlar beni Jazz almak konusunda cesaretlendiriyor. Motor, şanzıman, iç hacim, kalite, yakıt tüketimi vs. konularda ikna oldum

    Benim aklıma takılan soru şu: Süspansiyon konforu. Elite(cvt) modeli almak istediğim için 185/55 R15 lastiklerin ne kadar konfor sunduğu. Bu benim için önemli çünkü çoğunlukla kasisli ve bozuk asfaltlı yerlerde kullanacağım. Polo ile karşılaştırınca ne kadar konfor yada zıplama,sarsıntı vs. ?

    Huzurlu ve kazasız kilometreler dileğiyle :)


    jazzın yüksek puan alamadığı ender disiplinlerden biridir sert süspansiyon ince yanak lastiklerden dolayı
  • 2004 model CVT Jazz'ıma ilk defa 97 oktan benzim aldım.

    5 günde 275 km yaptım.
    Şu anda ortalamam 100 kmde 5.6 litre.

    275 kmde olduğu için artık anlık değişimler olmuyor.

    Dur kalk trafiğe girdiğinizde hemen yükselmeye başlıyor. Çünkü dur kalk tafikte jazz'lar 11-12 litreden aşağı yakmıyor. o yüzden ortalamayı hemen yükseltiyor. Sonrasında "onda bir" rakam düşürmek çok zor oluyor. Açık bir yolda baya bi uzun süre gittiğinizde ancak düşüyor. Çünkü en az 4 litre gibi yakıyorsunuz. Dolayısıyla 4 rakamı 5.6 olan ortalamayı değiştirmek için 11-12 llitreye oranla daha zayıf kalıyor. Yol bilgisayarı gidilen km, eksilen/tüketilen benzin ve tafikte geçirilen zaman parametrelerini kullanarak bir formül kullanıyor.

    Tasarruf yapmaya yönelik tüm yöntemleri ve ipuçlarını uyguladım. Bazılarını bizzat deneyerek keşfettim. ve 2. köprü trafiğinde 275 km'de 5.6 ortalama yakalamayı başardım. Hem de sabah ve akşam iş çıkışı trafiğinde. Yol bazı yerlerde açık bazı yerlerde dur kalk oluyor. Kavşaklarda ve köprüye katılım yerlerinde trafik çok sıkışıyor.

    Bu değeri yakalamamda 97 oktanın da faydası olduğuna inanıyorum. Tabi bir de benzin aldığım yeri değiştirdim. En önemlisi de bir yanda sakin kullanırken diğer yandan da arabanın momentumunu korumak ve gerekli yerlerde momentumundan yararlanmak. Bu arada jazz en keyifli şekilde 90 km hız civarında sürülüyor bence... Bu hızın üstünde konfordan biraz ödün vermek zorunda kalıyorsunuz.




  • Exgusa, jazz'ın süspansiyonlarının sert olduğu doğrudur ama örneğin yaris'in ki daha serttir..Bu sınıfta ya sürüş dinamiğinden ödün verip yumuşak süspansiyon tercih edeceksiniz ya da iyi yol tutuş için sert süspansiyona razı olacaksınız..Çünkü hem lastik ebatları hem de aks mesafesi- iz genişliği daha dar olduğundan yol tutuş için daha sert süspansiyona ihtiyaç duyuluyor..Kullanmadım ama Polo'nun daha yumuşak bir süspansiyonu olduğunu hiç mi hiç zannetmiyorum ( her markanın bir karekteri vardır, VW her zaman sert süspansiyon tercih eder)..ben gene de jazz'ın sürüş konforundan memnunum..
    Sofokles'in bahsettiği momentumdan faydalanma olayını yeterince gerçekleştirirseniz inanılmaz düşük rakamlara ulaşmanız içten bile değil..Ben bir gün akşam trafiğinde 2. köprüden dönüşte toplam 30 km'de 3.9 lt / 100 km ortalamasını yakalamıştım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 19 Nisan 2008; 0:59:52 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70

    Exgusa, jazz'ın süspansiyonlarının sert olduğu doğrudur ama örneğin yaris'in ki daha serttir..Bu sınıfta ya sürüş dinamiğinden ödün verip yumuşak süspansiyon tercih edeceksiniz ya da iyi yol tutuş için sert süspansiyona razı olacaksınız..Çünkü hem lastik ebatları hem de aks mesafesi- iz genişliği daha dar olduğundan yol tutuş için daha sert süspansiyona ihtiyaç duyuluyor..Kullanmadım ama Polo'nun daha yumuşak bir süspansiyonu olduğunu hiç mi hiç zannetmiyorum ( her markanın bir karekteri vardır, VW her zaman sert süspansiyon tercih eder)..ben gene de jazz'ın sürüş konforundan memnunum..
    Sofokles'in bahsettiği momentumdan faydalanma olayını yeterince gerçekleştirirseniz inanılmaz düşük rakamlara ulaşmanız içten bile değil..Ben bir gün akşam trafiğinde 2. köprüden dönüşte toplam 30 km'de 3.9 lt / 100 km ortalamasını yakalamıştım..


    Sıkışık trafiğe girmeden tribi yeni sıfırlayıp anadolu otoyolu kavşağı - kavacık kavşağı arasında ben de 3'lü değerleri yakalayabiliyorum. Ama dur kalka girince yükseliyor maalesef..

    Yakın zaman içinda İstanbul - Kocaeli arasında deneysel bir test yapıcam. Bakalım kaça düşecek.




  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.