Şimdi Ara

JAZZ ELITE MÜSECCEL MARKA SAHİFESİ :)) (32. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.478
Cevap
6
Favori
116.225
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • jazz sahibi arkadaşlara bi sorum olacak...

    jazz a lpg takılamıyomuş diye duydum doğru mudur?

    saygılar....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: johnmcclane

    jazz sahibi arkadaşlara bi sorum olacak...

    jazz a lpg takılamıyomuş diye duydum doğru mudur?

    saygılar....




    Olabiliyor:
    http://www.lpghaber.com/html/phpbb2/Honda-Jazz-LPG-topic-5228.html

    http://www.lpghaber.com/html/phpbb2/CEVRE-OTOGAZ-MASLAK-HONDA-JAZZ-LPG-DONUSUMU-topic-10928.html

    http://honda.lpghaber.com/arabamarkalar.php?araba=honda&model=Jazz




  • Lpg takılmaması için bir neden yok ki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: avukatkemal

    Lpg takılmaması için bir neden yok ki




    ee şey kulaktan dolma bi bilgiymiş

    kamuoyundan özür diliyorum aslanlar gibi lpg bağlanıyomuş...
  • Hatta stepne yerine simit lpg de olabilir..
  • lastik patlayınca ne yapçaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: avukatkemal

    Hatta stepne yerine simit lpg de olabilir..



    mantıklı
  • jazz bana konforlu geldi astra g'den sonra. bizim yollar da kasisli çukurlu.
  • Haklısın da en azından şehiriçinde rahatlık sağlayabilir..uzun yolda stepneyi de atarsın bagaja.. şehiriçinde kaskondan çekici çağırtırsın


    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    lastik patlayınca ne yapçaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: avukatkemal

    Haklısın da en azından şehiriçinde rahatlık sağlayabilir..uzun yolda stepneyi de atarsın bagaja.. şehiriçinde kaskondan çekici çağırtırsın


    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    lastik patlayınca ne yapçaz





    bak bu da mantıklı




  • Merhaba Jazz severler,

    Geçtiğimiz cumartesi test sürüşü yapıp Jazz hakkında daha deteylı fikirler edindim.
    Düz vites, Sport versiyonunu kullandım. Daha sonra da sırf cvt şanzımanı denemek için City modelini denedim.
    Ve farkettim ki City'nin aynaları daha büyük. Sormak istediğim. City'nin aynaları Jazz ile uyumlumu? Jazz'a takabilir miyiz?

    Ayrıca Jazz'ın sert süspansiyonu, City'den daha dengeli ve güven verici bir his uyandırıyor. Aracın içinde beni rahatsız edecek bir tıkırtı yoktu. Ama sert süspansiyon demek aracın tüm şasisinin daha sert sarsılması demek. Bu durumda ilerleyen zamanda araç içerisinde tıkırtılar oluşurmu?

    teşekkürler,
  • Bugun 60 bin bakımını yaptırdım aracın.. hava yağ filtreleri değişti yağ değişti balatalar kontrol edildi bujiler kontrol edildi,birkaç yanmayan lamba değiştirildi..bir de park sensörü taktırdım..hepsiyle 135 liraya geldi bana.. umarım ii fiyattır

    Bir de 2004 modelelrin teybi kod istiyormu akü çıkarılınca..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raskolnikov77 -- 22 Nisan 2008; 21:00:37 >
  • Jazz'ın aynalarıyla ilgili hiç bir sorun yaşamıyorum..Sport'larda geniş açı olmamasına rağmen kör nokta yok denecek kadar az..Aynaya iyi açı verirseniz arka çaprazdan yaklaşan araç aynada kaybolduğu anda yan camdan burnunu gösteriyor..bence değiştirmeye değmez ( ayrıca daha büyük ayna daha fazla rüzgar sesi ve daha bozuk aerodinami demektir)..
    Sert süspansiyon konusuna değinmiştik, sert ama olması gerektiği gibi..Ülkemiz yollarında 10 bilemediniz 20 bin km'den sonra ses yapmayan araç yok gibidir ( mini ve compact sınıf için diyorum)..Buna rağmen 50 bn km'yi aşan jazz'ımda çok rahatsız edici bir ses almıyorum ( çok dikkat kesilirseniz belki ön konsoldan gelen bazı cızırtı sesler alabilirsiniz)..Ayrıca 0 km alacaksanız ön plastiği güneşten koruyacak uygulamalar da bu sorun için çözüm olabilir ( Cam filmi gibi..)
    quote:

    Orjinalden alıntı: exgusa

    Merhaba Jazz severler,

    Geçtiğimiz cumartesi test sürüşü yapıp Jazz hakkında daha deteylı fikirler edindim.
    Düz vites, Sport versiyonunu kullandım. Daha sonra da sırf cvt şanzımanı denemek için City modelini denedim.
    Ve farkettim ki City'nin aynaları daha büyük. Sormak istediğim. City'nin aynaları Jazz ile uyumlumu? Jazz'a takabilir miyiz?

    Ayrıca Jazz'ın sert süspansiyonu, City'den daha dengeli ve güven verici bir his uyandırıyor. Aracın içinde beni rahatsız edecek bir tıkırtı yoktu. Ama sert süspansiyon demek aracın tüm şasisinin daha sert sarsılması demek. Bu durumda ilerleyen zamanda araç içerisinde tıkırtılar oluşurmu?

    teşekkürler,




  • quote:

    Orjinalden alıntı: exgusa

    Merhaba Jazz severler,

    Geçtiğimiz cumartesi test sürüşü yapıp Jazz hakkında daha deteylı fikirler edindim.
    Düz vites, Sport versiyonunu kullandım. Daha sonra da sırf cvt şanzımanı denemek için City modelini denedim.
    Ve farkettim ki City'nin aynaları daha büyük. Sormak istediğim. City'nin aynaları Jazz ile uyumlumu? Jazz'a takabilir miyiz?

    Ayrıca Jazz'ın sert süspansiyonu, City'den daha dengeli ve güven verici bir his uyandırıyor. Aracın içinde beni rahatsız edecek bir tıkırtı yoktu. Ama sert süspansiyon demek aracın tüm şasisinin daha sert sarsılması demek. Bu durumda ilerleyen zamanda araç içerisinde tıkırtılar oluşurmu?

    teşekkürler,


    aynalarla ilgili olarak terapistin söylediği gibi doğru ayar yapıldığında hiç sorun olmadığını çok rahatlıkla soyleyebılırım yanı farklı bir çabaya girmeye değmez...

    tıkırtı konusuna gelince bir oncekı arabam cıvıc 30.000 e geldıgınde sag ve sol havalandırmalardan tıkırtı sesı gelmeye baslamıs ve bir turlu çözememiştim, ancak jazzımla el yapımı kasislerle dolu berbat istanbul yollarında 18.000 km yi devirdim hiç bir tıkırtı yok şu an, bir tek arka plakadan ses duyabılırısın ki onunda çözumu bir sakız kadar basit....




  • biraz geçte olsa nihayet kar lastiklerimi çıkarıp orjinalleri taktım ve yakıt tuketımı bır anda değişti

    genelde arabada iki kişi ve yüksüz bir kullanımla kendi rekorumu yenilemiş oldum, resimde göreceğiniz gibi araba nerdeyse 500 kmye gelmişken hala nerdeyse ibre yarım depoyu gösteriyordu (gerçi deponun ikinci yarısının çok daha çabuk bittiği kuralınıda göz ardı etmemek lazım malum huni şeklindeki yapı)

    toparlamak gerekırse 95 oktan shell benzin ve genelde şehir dışı kullanımla 710 km de ışık yaktı ve benzin aldığımda depo 36 lt aldıkı bu 710 km + 6 lt yani 830-850 km arası menzile tekabul eder

    bu noktada 42 lt depoyla daha şehir içi ve dışı karışık kullanımda daha uzun menzilli bi araba varmıdır sorgulamak lazım :)





  • Arkadaşlar daha önce de sormuştum da cevap gelmedi:

    Ortalama yakıt tüketimi değilmi dijital göstergedeki, anlık tüketim yok?

    Bir de jazz için koltuk arası kol konsolunu sordum..650 dediler servisten..şakamı dediler güleyim diye, ciddiler mi?
  • Merhaba Kemal Bey,

    Jazz'ın ender eksikliklerinden bir diğeri. Jazz'larda anlık tüketim yok :( keşke olsaydı. Göstergedeki ortalama tüketim.
    Fiyat doğru. ben de o civarlarda fiyat aldım.
    Bi ara koruma çitaları + kol dayama 750 YTL ye veriyorlardı kampanya dahilinde...



    quote:

    Orjinalden alıntı: avukatkemal

    Arkadaşlar daha önce de sormuştum da cevap gelmedi:

    Ortalama yakıt tüketimi değilmi dijital göstergedeki, anlık tüketim yok?

    Bir de jazz için koltuk arası kol konsolunu sordum..650 dediler servisten..şakamı dediler güleyim diye, ciddiler mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sofokles2000 -- 25 Nisan 2008; 20:47:50 >
  • 67m6144, tebrikler, güzel bir skor..Benim şehiriçi rekorum 600 km'nin biraz üzeriydi ( ışık yanıncaya kadar)..Jazz'larımız zaten ekonomik ama istenildiğinde daha da ekonomik olabiliyorlar..Bu arada Sofokles'in şehirlerarası "deneysel" sürüşünü merak ediyorum..Aynı şeyi ben de İst-Ank. arasında yapacağım ama yazdan önce olamayacak malesef..Amacım 4 lt /100 km'nin altında tamamlamak..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 67m6144

    biraz geçte olsa nihayet kar lastiklerimi çıkarıp orjinalleri taktım ve yakıt tuketımı bır anda değişti

    genelde arabada iki kişi ve yüksüz bir kullanımla kendi rekorumu yenilemiş oldum, resimde göreceğiniz gibi araba nerdeyse 500 kmye gelmişken hala nerdeyse ibre yarım depoyu gösteriyordu (gerçi deponun ikinci yarısının çok daha çabuk bittiği kuralınıda göz ardı etmemek lazım malum huni şeklindeki yapı)

    toparlamak gerekırse 95 oktan shell benzin ve genelde şehir dışı kullanımla 710 km de ışık yaktı ve benzin aldığımda depo 36 lt aldıkı bu 710 km + 6 lt yani 830-850 km arası menzile tekabul eder

    bu noktada 42 lt depoyla daha şehir içi ve dışı karışık kullanımda daha uzun menzilli bi araba varmıdır sorgulamak lazım :)





    müthiş bence...tebrikler darısı başımıza



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi johnmcclane -- 25 Nisan 2008; 22:01:15 >




  • deneysel sürüş için hava durumunu kolluyorum :) Bu arada deneysel sürüş İstanbul Kocaeli arasında olacak...

    Bu arada 500 km oldu. Yol bilgisayarı 5.9'da.. şehir içi kullanım(yarı yoğun yarı açık). Sanırım bir 200 daha yaparım. çeyrek depo kaldı.


    quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70

    67m6144, tebrikler, güzel bir skor..Benim şehiriçi rekorum 600 km'nin biraz üzeriydi ( ışık yanıncaya kadar)..Jazz'larımız zaten ekonomik ama istenildiğinde daha da ekonomik olabiliyorlar..Bu arada Sofokles'in şehirlerarası "deneysel" sürüşünü merak ediyorum..Aynı şeyi ben de İst-Ank. arasında yapacağım ama yazdan önce olamayacak malesef..Amacım 4 lt /100 km'nin altında tamamlamak..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sofokles2000 -- 25 Nisan 2008; 22:11:57 >
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.