Şimdi Ara

JBL TUNE 500 BT ARKADAN GELEN DİP SESİ SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
1
Favori
3.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba daha dün JBL t500bt kulaklık aldım 380tlye. Arşa çıkarılan bir kulaklıktı. Herkes bunu öneriyordu, kullanıyordu. Ben de alınca aşırı iyi bir performans bekledim. En azından düzgün çalışmasını. Ama abartmadan söylüyorum hayatımda yaşadığım en kötü kulaklık performansını yaşadım. Üstelik çok yüksek bir fiyata. Cihazı açarken gelen bir melodi var taa ordan başlıyor dip sesi gelmeye. Böyle frekans sesi gibi tanımlayabiliriz bu sesi. Sorunu bildiğiniz için de sürekli sizi rahatsız ediyor. Youtubeden video izleyeyim dedim. Çghb 2 videosu açtım gülmek yerine ağladım bu sesin rahatsız etmesinden dolayı. Arkada yüksek frekansta bir ses var (hiss voice). Kulaklık takılıyken de bildirim gelince kulaklığa enerji gelince (yani sesi size vermek için çalışınca) klik sesi geliyor bildirim sesi geliyor ardından (bildirim sesinin yanında dip sesi) sonra bir klik daha. Yani eğer kulaklığın kendisi böyleyse normal halinden bahsediyorum bunu önermelerin aklından şüphe ederim kusura bakmayın. Arkadan gelen o sesler o kadar rahatsız edici ki kulaklığa sahip olduğunuz için üzülüyorsunuz. Benim deneyimim böyleydi. Ürünü Mağazaya geri götürdüm inşallah iadesi olur. Gelişmeleri yazarım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Sabah almayı düşünüyordum. Biraz bekleteyim o halde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bence alma bile knk cidden diyorum çoğunda olan bir sorun sanırım. Ama yine de beklemen en doğru karar olur bakalım servis ne karar vericek eğer böyle hatası olmayan bir tane gelirse söylerim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konunun tarihine baktım daha dün olmuş genelde bu sorunu yaşayanlar bir sene falan önce konu açıyorlardı keşke şu foruma sabitlesek t500btde dip ses sorunu var diye. Haklısın dostum bende büyük umutla aldım ve dip ses sorununu yaşadım kısık seste video izlemek tam bir işkenceydi ertesi gün iadeye gittim iade de almadılar zorlayınca başka kulaklıkla değiştirdiler zarar yani.

    Arşa çıkarılan bir kulaklıktı. Herkes bunu öneriyordu, kullanıyordu.
    Demişsin bu kulaklığı arşa çıkaranın önerenin müzik bilgisinden şüphe ederim doğru düzgün bir müzik performansı da yok sadece herşeye bass koymuşlar herkesin kullanmasının nedeni Türkiyede insanların müzikten anlama düzeyinin apple earpods düzeyinde olması bu alana gereken özveri, bilinç sağlanmıyor insanımız tarafından ben buna üzülüyorum.
    Nerde kullanan görsem tanırım tamamen popüler kültürün ürünü olmuş nerden baksan çöp bir kulaklık.

    Hâlâ daha almayı düşünen arkadaşlarım varsa umarım burayı okur aynı saçma deneyimi yaşamamalarına vesile olur gidin araştırın daha iyi bir alternatif arayın arkadaşlar boş yere para vermeyin şu müziğin m'sinden anlamayan kulaklıklara.
    Umarım senin de sorunun çözüme ulaşmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EdnanBey -- 9 Haziran 2020; 19:6:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • EdnanBey kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim Ednan bey fikirlerini belirttiğin ve destek verdiğin için. Arkadaşlarım da bu kulaklığı kullanıyordu ve şiddetle öneriyorlardı. Tabi insan böyle şeyleri çok paylaşmak istemez. Ben de onlarınkini çok deneme fırsatı bulamadım. Denediğimde de müzik açmışlardı ve etraf yüksek sesliydi. O yüzden o sesi algılayamamıştım. Ama hiç bahsetmediler de bu sorundan. Eğer kulaklığın orjinali böyleyse geri iade etmesi benim için çok zor olucak Mağazadan aldım sonuçta. Ben bu kulaklığı almadan önce internet yorumlarına baktım. Hep olumlu yorumlar vardı. Ben de süper sorunsuz bir şey sandım. Sony almıştım önce WH-CH 500 o harikaydı özellikle şarz konusunda. İki kulaklığı da denedim. Sony'i iade etme sebebim kafamı biraz sıkmasıydı. Keşke etmeseydim ya. Aşırı pişmanım gene bir süre sonra biraz genişleyebilirdi ama bu JBL hiç kullanılmıyor. Nasip meselesi sanırım bu konu. Dua edin lütfen bana. İade alsınlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • BabaHalit10 B kullanıcısına yanıt
    Nereden almıştınız? İade ederken internette bu sorunu yaşayan çok insan olduğunu ve fark ettiklerinde iade ettiklerini belirtin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • EdnanBey kullanıcısına yanıt
    Teknosadan aldım. Daha dün geri götürdüm. Sorunları teknik olarak yazdım. Ne yaparlar bilmiyorum artık. Hiç kullanmadım bile ben 17 yaşındayım. Malum paramı kendim bir yerlerde çalışarak biriktirmiştim. O yüzden çok üzüldüm aldığım gün. Üzüntüden de kullanamadım. Ertesi gün de babama zar zor durumu anlattım götürdük verdik mağazaya. Bakalım ne olacak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • BabaHalit10 B kullanıcısına yanıt
    Öğrenci olduğunu az para olmadığını sorunlu ürün olduğunu söyle kardeşim işin ras gider umarım en olmadı başka bir ürünle değişim isteme şansını dene kolay gelsin üzme kendini hemen :) en olmadı onu da kabul etmezlerse aynı modelin kablolusunu istiyorum dersin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EdnanBey -- 9 Haziran 2020; 22:2:43 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tamamdır belki de hiç üzülmeme gerek kalmaz kabul edip direk değişim yaparlar. Ama zaten sonyi verip bunu almıştım. Bakalım ne olacak bu arada ne alabilirim iade kabul edilirse sen bu konuda bilgisi olan birine benziyorsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.