Şimdi Ara

Jetta 1.2 TSİ Çeker mi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
1
Favori
7.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.2 tsi motor 175 torku 1550 devirden itibaren veriyor. Teknik Değerler açıklamasında bu motor için diğer motorlar için tork değerleri verilirken ki gibi maks tork 175 4000 devir dememiş . yani max tork bir bant aralığında. 1,6 VVT-İ Corolla 124 beygir fakat 157/5200 Nm/dd torku 5200 devirde veriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    arkadaş çekmeyecek olsa süs olsun diye mi koymuşlar, ha ne kadar çeker orası ayrı konu... gidiyor mu gidiyor...

    1.3 cdti astra çektikten sonra hepsi çeker

    +1000
  • ben 199 yaptım 200 yapmıyor çünkü kesici var ayrıca 0-100 km 10.9 sn çoğu 1.6 dizel turbo ve bazı benzinli atmosferiklerden çok daha iyi kullanırsan bu yargıların değişecektir iyi forumlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commonwealth
    ...turbo olan belli bir devirden sonra turbo devreye girip te güç artışı sağlayan Ya da tadı yüksek devirlerde alınan bir motora sahip olan aracın özellikle düşük devirlede çok canlı olduğunu iddia ediyorsunuz...105 hp cik ancak 5.000 devirde verebilen 4100 devirde maksimum torkuna ulaşabilen Bir aracın özellikle düşük devirlerde çok canlı olduğunun iddia edilmesi ancak araba kullanmaktan anlamadığınızı gösterir...


    Biraz araştırın. Gerçekleri öğrenin. Asılsız bilgiler vermeyin. Doğruyu söyleyenleri de, küçümseyici tarzda yazmayın. Kimin anlayıp anlamadığını kendiniz teşhis edeceksiniz zaten...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 27 Mart 2012; 22:41:49 >




  • 1.2 motorun 8 kusur lt yakmasi da ilginc,
    sirf vergi avantaji icin de 1.2 bana makul gelmiyor.
    alirim 1.6 en azindan ceker mi cekmez mi muhabbetlerine konu bile olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZZ RAT

    1.2 motorun 8 kusur lt yakmasi da ilginc,
    sirf vergi avantaji icin de 1.2 bana makul gelmiyor.
    alirim 1.6 en azindan ceker mi cekmez mi muhabbetlerine konu bile olmaz.

    Boşverin bu muhabbetleri. Bir gerçek var ki, 1.2 tsi günlük kullanımda 1.6 atmosferiklerden çok daha iyi. 1.6 atmosferikle 1.2 tsi'yı ancak 6.000-7.000rpm'lere çıkarak geçebilirsiniz. Biraz geç olacak olsa da, millet bunu öğrenecek...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZZ RAT

    1.2 motorun 8 kusur lt yakmasi da ilginc,
    sirf vergi avantaji icin de 1.2 bana makul gelmiyor.
    alirim 1.6 en azindan ceker mi cekmez mi muhabbetlerine konu bile olmaz.

    Boşverin bu muhabbetleri. Bir gerçek var ki, 1.2 tsi günlük kullanımda 1.6 atmosferiklerden çok daha iyi. 1.6 atmosferikle 1.2 tsi'yı ancak 6.000-7.000rpm'lere çıkarak geçebilirsiniz. Biraz geç olacak olsa da, millet bunu öğrenecek...

    ben gec ogrenecekler arasindayim.
    Bir de araba aldim mi en az 5 yil kullanirim, hem turbo hem 1.2 motor bana uzun vadeli gibi gelmiyor.
    belki yaniliyorum, ama zaten performanli arac kullanmadigimdan turbo yerine atmosferik motor tercih ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: commonwealth
    ...turbo olan belli bir devirden sonra turbo devreye girip te güç artışı sağlayan Ya da tadı yüksek devirlerde alınan bir motora sahip olan aracın özellikle düşük devirlede çok canlı olduğunu iddia ediyorsunuz...105 hp cik ancak 5.000 devirde verebilen 4100 devirde maksimum torkuna ulaşabilen Bir aracın özellikle düşük devirlerde çok canlı olduğunun iddia edilmesi ancak araba kullanmaktan anlamadığınızı gösterir...


    Biraz araştırın. Gerçekleri öğrenin. Asılsız bilgiler vermeyin. Doğruyu söyleyenleri de, küçümseyici tarzda yazmayın. Kimin anlayıp anlamadığını kendiniz teşhis edeceksiniz zaten...

    Araştırın demeden önce keşke vw nin resmi sitesine girse ve teknik verilere baksa idiniz. Teknik verileri verirken tam olarak maks torq için 4100 devir verdiğini görürdünüz. Niyetim kimseyi aşağılamak değil. Eğer öyle anlaşıdım ise özür dilerim. Örneğin atmosferik motorların ancak 6.000-7.000 devirlerde tsi ile kapışacağını yazmışsınız ama 1.2 tsi de maksimum beygir gücünü ki bilirsiniz son hızı tespit eden değerdir ancak 5.000 devirde üretiyor. Ayrıca günümüz motorlarında 7.000 devir çeviren yani devir kesiciye girmeyen spor amaçlı üretilmemiş kaç motor olduğunu düşünüyorsunuz merak ediyorum. Benim derdim küçümsemek değil. Söylediğim ve araştırmadığımı iddia ettiğiniz verilerin tamamı da vw nin resmi sitesindeki teknik verilerdir. Yine de sizi kırmış olmak istemem. Mesele araç tercihi ve aracını beğenmek olunca bu tamamen öznel bir meseledir ve kimsenin aracına çamur atamam. Çünkü bu araçların tamamı çok yoğun arge çalışmaları ve bilgi birikimleri ile üretiliyor. Ekonomik olmak günümüzde en ciddi koşullardan biri bunu da anlarım. Benim tercihlerime gelirsek ilk aracım Buick skylark idi 3.0 litrenin üstünde ikinci aracım 21 concorde 2.0 litre şu anda ise Mondeo mk3 kullanıyorum 2.0 litre bu tercihler sonucu siz de fark etmişsinizdir ki 1.2 lik bir motor twin turbo bile olsa bana uzak. Ayrıca vw amiralaracı olan phaeton lara sizce neden bu kadar güçlü ve esnek bulduğunuz 1.2 hatta 1.6 ya da 1.8 tsi motorlar yerine en küçüğü 3.0 litre olan 5.0 ve 6.0 litrelik motorlar kullanıyor dersiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commonwealth

    Araştırın demeden önce keşke vw nin resmi sitesine girse ve teknik verilere baksa idiniz. Teknik verileri verirken tam olarak maks torq için 4100 devir verdiğini görürdünüz. Niyetim kimseyi aşağılamak değil. Eğer öyle anlaşıdım ise özür dilerim. Örneğin atmosferik motorların ancak 6.000-7.000 devirlerde tsi ile kapışacağını yazmışsınız ama 1.2 tsi de maksimum beygir gücünü ki bilirsiniz son hızı tespit eden değerdir ancak 5.000 devirde üretiyor. Ayrıca günümüz motorlarında 7.000 devir çeviren yani devir kesiciye girmeyen spor amaçlı üretilmemiş kaç motor olduğunu düşünüyorsunuz merak ediyorum. Benim derdim küçümsemek değil. Söylediğim ve araştırmadığımı iddia ettiğiniz verilerin tamamı da vw nin resmi sitesindeki teknik verilerdir. Yine de sizi kırmış olmak istemem. Mesele araç tercihi ve aracını beğenmek olunca bu tamamen öznel bir meseledir ve kimsenin aracına çamur atamam. Çünkü bu araçların tamamı çok yoğun arge çalışmaları ve bilgi birikimleri ile üretiliyor. Ekonomik olmak günümüzde en ciddi koşullardan biri bunu da anlarım. Benim tercihlerime gelirsek ilk aracım Buick skylark idi 3.0 litrenin üstünde ikinci aracım 21 concorde 2.0 litre şu anda ise Mondeo mk3 kullanıyorum 2.0 litre bu tercihler sonucu siz de fark etmişsinizdir ki 1.2 lik bir motor twin turbo bile olsa bana uzak. Ayrıca vw amiralaracı olan phaeton lara sizce neden bu kadar güçlü ve esnek bulduğunuz 1.2 hatta 1.6 ya da 1.8 tsi motorlar yerine en küçüğü 3.0 litre olan 5.0 ve 6.0 litrelik motorlar kullanıyor dersiniz?

    Halen yanlışınızda ısrar ediyorsunuz. VW'nin sitesine baksanız değerleri görebilirdiniz. Çok fazla vakit kaybetmeyeceğim.

    Ayrıca 1.2 tsi Jetta 4.000rpm'de 200km/h görebilecek dişli oranlarına sahip.(Uygun şartlarda) Normalde bir alt viteste 5.000rpm'de daha güçlüdür.

    Ek olarak Honda Civic bile 7.000rpm'e yaklaşan bir devir bandına sahip, Toyota Corolla da maks. torkunu 5.700rpm'de veriyor. Ama onun kaç devir çevirdiğini bilmiyorum...

    Pheaton hakkında da yazayım. O araç daha çok Amerika pazarına hitap ettiği, ABD'de atmosferik büyük hacimli motorlar daha çok tercih edildiği, yakıt tüketiminin çok önemli olmadığı, üretimde de atmosferik motorların daha ucuz olması ve kullanımda daha dayanıklı olmasından dolayı atmosferik motorlu olarak üretiliyor...

     Jetta 1.2 TSİ Çeker mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 28 Mart 2012; 11:06:00 >




  • İyi günler ve 1.2 tsi aracınızla mutluluklar dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commonwealth

    İyi günler ve 1.2 tsi aracınızla mutluluklar dilerim.

    Teşekkür ederim. 1.2 tsi aracım da yok. Anlayamadıysanız metin halinde de yazayım:

    1.2 tsi 175nm torkunu 1550-4100rpm arasında kesintisiz olarak sunar. Maks. tork sadece 4100rpm ile sınırlı değildir.

    Bu sayede alt devirlerde sizin 2.0 Mondeo'nuz kadar canlıdır. Kısaca 1.6 atmosferiklerden daha iyi.
  • ben 2009 model 115 bg ford focusu satarak leon 1.2 tsi aldim.Focus resmen yurumuyormus.Leon hem performans hemde malzeme kalitesi olarak eski kasa focusdan cok daha iyi.
  • Ya hu kardeşim yıllarca(hatta hala) 1.6 105bg, 152nm tork araca bindik. O bora, golf, hatta passat çekiyorsa bu da hayli hayli çeker. Hepsi de 8-10lt yaktı. O zamanlar da bu wv benzini kokluyordu güya. Bence motorların hacmi psikolojik olarak ekonomik görüntüsü vermek için. Bg ve tork önemli. Düşük hacimli motorlar şehir içinde zorlanır ve çok yakar, bu kesindir. Amma vergi avantajı vardır, bu da kesin. Az yaksın, orjinalini bozmayım diyorsan git dizel al. Yok az yaksın ama garanti önemli değil diyorsan, git gaz takdır. Yok illa orjinalini de bozmam, cebim delik olsun diyorsan araban benzinli kalsın. Bu hesap aslında bu kadar basit.
  • Bu araçla icinde 5kisi varken 180 km hıza hiç zorlanmadan çıktım. Eğer 1.2 motor olduğunu söylemeseler imkanı yok anlayamazsin, çekmiş gercekten mükemmel...en güzel şey vergisi elbette. 1.4 tsi motora tercih sebebi bu olabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 tsi motor vw grubunun en yeni motor teknolojisine sahip ve adamlar bu motoru onlarca modelde kullanıyorlar ve kullanıcılar memnun aracı hiç kullanmayanlar bu araçlara bu motoru yerleştirenlerden daha uzman bu konuda sanırım o yüzden boş keseden araca çamur atıyorlar bu araç 105 beygir arkadaşlar 64 değil 70 değil 75 değil 80 değil 90 değil 105 beygir tekrar yazıyorum bakın 105 beygir:) kullanmayan anlayamaz bence kullanın öyle yorum yapın, yakıt tüketimi konusuna gelirsek arabaya az yaktırmak da şöförün elinde çok yaktırmak da öyle sıfır alırken yıllık vergiye ortalama 300-500 lira ya da dizel araç farkına 10000 lira fazla vereceğinize o parayı benzine verin her türlü karda olursunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sakaryadicle -- 17 Ağustos 2012; 5:04:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Peki çekmedigini bile bilemi aldınız bir test sürüsü yapmayı dusunmedınzmı almadan once.Zaten neredeyse butun jetta test aracları 1.2tsi

    İkamet ettigim il ve civarinda test aracı 1.4 tsi 1.2 TEst etme şansınız zayıf.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jetta 1.2 tsi çeker mi bilmem de sahibi;

    her araca binişte besmele çeker
    yakıt parasını görünce of çeker
    arkadaki arabadan sellektör yiyince
    sağa çekerservis parasını görünce yuh çeker
    kendince arabası diğer arabalara 10 çeker
    hyundai accentten sol yiyince eyvAllah çeker
    arabayı parkettimi komşulara artislik çeker
  • Geçen gün 1.2TSI bindim,gayet güzel çekiyor.Hiçbir sıkıntı yok,uzun vadede sorun çıkarır mı?bilmem
  • yav çekmese kalkıpda koyarlar mı arabaya..:)çeker hemde 4 çeker fakat arkadaslarında dediği gibi küçük hacim özellikle şehiriçi trafiğinde biraz fazla yakıyor gibi..ama 11-12 litreyi de bulması biraz garip bu kadar olmaması lazım..
    amacınız tasarruf değilse jetta almak istiyorsanız bütçe buna elveriyorsa motordan yana bir sorun yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZZ RAT

    1.2 motorun 8 kusur lt yakmasi da ilginc,
    sirf vergi avantaji icin de 1.2 bana makul gelmiyor.
    alirim 1.6 en azindan ceker mi cekmez mi muhabbetlerine konu bile olmaz.

    Boşverin bu muhabbetleri. Bir gerçek var ki, 1.2 tsi günlük kullanımda 1.6 atmosferiklerden çok daha iyi. 1.6 atmosferikle 1.2 tsi'yı ancak 6.000-7.000rpm'lere çıkarak geçebilirsiniz. Biraz geç olacak olsa da, millet bunu öğrenecek...

    1.4 122 Tsi geçemiyor 1.2 mi geçecek?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.