Şimdi Ara

Jetta Yerine Skoda Rapid 49.990 TL Elegance ( FULL ) Sıfır? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
155
Cevap
0
Favori
18.108
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracın 4 cam otomatik olup arka camları sürücünün kontrol edememesi ve açıp-kapamayı kontrol edememesine rağmen arkadakilerin camı açıp-kapamalarına engel olabilmesi gibi bir özellik sunmak tüketiciyi gerizekalı yerine koymaktan başka birşey değil bence

    Resmen dalga geçilecek konu Araç 50.000 tl, 2013 model, arka cam açık kalınca inip arkaya geçip camı kapatacağım

    Çüş resmen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozay06

    Aracın 4 cam otomatik olup arka camları sürücünün kontrol edememesi ve açıp-kapamayı kontrol edememesine rağmen arkadakilerin camı açıp-kapamalarına engel olabilmesi gibi bir özellik sunmak tüketiciyi gerizekalı yerine koymaktan başka birşey değil bence

    Resmen dalga geçilecek konu Araç 50.000 tl, 2013 model, arka cam açık kalınca inip arkaya geçip camı kapatacağım

    Çüş resmen

    Katılıyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar geçen gün formdan bir arkadaş chevrolet cruse 2.0 dizeli 47 binli rakamlara almıştı.
    bence 2.0 dizel cruse alınır,hem 2.0 dizelikeyfi alınır ,hem de c sınıfı araca binilir.
    ne kadar skoda kullanıcısı olsamda fiyatlar biraz yüksek gibi geldi bana.1.6 dizel elegance ı 45 binlerde olsa daha mantıklıydı.
    50 bin veriyorsam cruse 2.0 dizel alırım.vergisi fazla olsun,vergisi kadar da 2000 motorun keyfi ve konforu olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alionurtsn


    quote:

    Orijinalden alıntı: SystemEnable



    Hocam naptın sen? Bu forum bunları kaldıramaz

    Sanırım Forumdan dayak yicem gibi :D

    şaka bir yanada gerçekten jetta için güzel bir alternatif
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozay06

    Aracın 4 cam otomatik olup arka camları sürücünün kontrol edememesi ve açıp-kapamayı kontrol edememesine rağmen arkadakilerin camı açıp-kapamalarına engel olabilmesi gibi bir özellik sunmak tüketiciyi gerizekalı yerine koymaktan başka birşey değil bence

    Resmen dalga geçilecek konu Araç 50.000 tl, 2013 model, arka cam açık kalınca inip arkaya geçip camı kapatacağım

    Çüş resmen

    Evet bu konuda bir tuhaflık var yani camların açılıp kapamasında böyle bir eksiklik tuhaf hemde çok tuhaf..

    4 cam otomatik olmasa otomatiği dışarıdan yapılsa bile en fazla tutacağı tahminimce 200 tl yani firma neden koymamış anlamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SystemEnable

    quote:

    Orijinalden alıntı: alionurtsn


    quote:

    Orijinalden alıntı: SystemEnable



    Hocam naptın sen? Bu forum bunları kaldıramaz

    Sanırım Forumdan dayak yicem gibi :D

    şaka bir yanada gerçekten jetta için güzel bir alternatif

    aynen jetta alıp kazık yiyeceğine rapid alıp kazık yiyorsun.

    süper alternatif gerçekten. doğuş'dan istediğiniz şekilde özgürce kazık yeme imkanı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: SystemEnable

    quote:

    Orijinalden alıntı: alionurtsn


    quote:

    Orijinalden alıntı: SystemEnable



    Hocam naptın sen? Bu forum bunları kaldıramaz

    Sanırım Forumdan dayak yicem gibi :D

    şaka bir yanada gerçekten jetta için güzel bir alternatif

    aynen jetta alıp kazık yiyeceğine rapid alıp kazık yiyorsun.

    süper alternatif gerçekten. doğuş'dan istediğiniz şekilde özgürce kazık yeme imkanı.

    kazık yediğini nerden biliyorsun? ya kazığı atanlardansa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canmert2005

    Arkadaşlar geçen gün formdan bir arkadaş chevrolet cruse 2.0 dizeli 47 binli rakamlara almıştı.
    bence 2.0 dizel cruse alınır,hem 2.0 dizelikeyfi alınır ,hem de c sınıfı araca binilir.
    ne kadar skoda kullanıcısı olsamda fiyatlar biraz yüksek gibi geldi bana.1.6 dizel elegance ı 45 binlerde olsa daha mantıklıydı.
    50 bin veriyorsam cruse 2.0 dizel alırım.vergisi fazla olsun,vergisi kadar da 2000 motorun keyfi ve konforu olur.


    tercih meselesi :)

    mesela benim için araba nromal 120 km ye kadar güvenli olsun rahat olsun yeter fakat iç tasarımı özelikle gösterge paneli ve konsolu klasik modern olmalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SystemEnable

    quote:

    Orijinalden alıntı: canmert2005

    Arkadaşlar geçen gün formdan bir arkadaş chevrolet cruse 2.0 dizeli 47 binli rakamlara almıştı.
    bence 2.0 dizel cruse alınır,hem 2.0 dizelikeyfi alınır ,hem de c sınıfı araca binilir.
    ne kadar skoda kullanıcısı olsamda fiyatlar biraz yüksek gibi geldi bana.1.6 dizel elegance ı 45 binlerde olsa daha mantıklıydı.
    50 bin veriyorsam cruse 2.0 dizel alırım.vergisi fazla olsun,vergisi kadar da 2000 motorun keyfi ve konforu olur.


    tercih meselesi :)

    mesela benim için araba nromal 120 km ye kadar güvenli olsun rahat olsun yeter fakat iç tasarımı özelikle gösterge paneli ve konsolu klasik modern olmalı

    tercih meselesi, bu kadar açık bir konuda olmaz. 50 bin liraya bu düzeyde bir araç almak için insanın aklını peynir ekmekle yemiş olması gerekir.

    ağzına kadar dolu Renault Symbol Touch 1.5dci 41 bin liraya alınabiliyor. Rapidde bulunmayan Navigasyon ve metalik renk de dahil.

    ağzına kadar dolu Toyota yaris 1.4 dizel, 48 bine alınabiliyor.

    ağzına kadar dolu Chevrolet Aveo 1.3 dizel, 43 bine alınabiliyor.

    Belki doğru dürüst okumaktan aciz yurdum insanına galeride bu aracı kakalayabilirsin ama forumda işin zor. Yok ben satıcı değilim, kullanıcıyım diyorsan, sen bana 50 bin lirayı ver, ben sana rapidden daha iyi bu araçlardan birini satın alıp vereyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karlitepe34

    Çünkü bahsetmiş olduğum diğer markaların hiçbiri euroncap testini sokmadılar, neden? çünkü teste girse en fazla 2 yıldız alıp rezil olup giderler.
    Bu araçları halkımıza gagalıyorlar işte. Rapidim paşa paşa 5 yıldızını aldı.


    yeni skoda rapid de Ncap testine girmedi. Yanıltıcı bilgi vermeyin.

    Mesela Active versiyonunun 5 yıldız alma durumu, mümkün değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qzwxec -- 17 Mart 2013; 20:18:21 >
  • Tamamen "Jetta görünümlü araç yapılmış, biz de bu görünüme dayanarak 50 bine iteleriz aracı" mantığıyla satmaya çalışıyor Yüce Oto.
    Yanılıyor ama... Fiyatları mecbur aşağı çekecekler.

    Dün forumdan Murat kardeşimle Seat Toledo'yu gördük. Yanına bir gittik, araç resmen ben B'yim diye bağırıyor. Öyle forumumuzun özel segmenti olan B+ gibi bile zor görünüyor. Fotolarda görüldüğü kadar heybetli değil bu arabalar. Giriyorsun her taraf sert plastikten geçilmiyor. Tek güzel taraf sade gösterge tablosuydu Toledo'nun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qzwxec

    quote:

    Orijinalden alıntı: karlitepe34

    Çünkü bahsetmiş olduğum diğer markaların hiçbiri euroncap testini sokmadılar, neden? çünkü teste girse en fazla 2 yıldız alıp rezil olup giderler.
    Bu araçları halkımıza gagalıyorlar işte. Rapidim paşa paşa 5 yıldızını aldı.


    yeni skoda rapid de Ncap testine girmedi. Yanıltıcı bilgi vermeyin.

    Mesela Active versiyonunun 5 yıldız alma durumu, mümkün değil.

    http://tr.euroncap.com/Player.aspx?nk=0b5be9fb-9a17-4b98-a2cf-d9a947235c60




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    En yakın Skoda Galerisine gittik.
    At Hırsızı tipli biri "Yok agabey öyle bir model, sadece 1.6 dizel Rapid var otomatiği üretilmedi onun." dedi. Ben de bu konuyu açık gösterdim. Bana ısrarla "Agabey sattığım arabayı bilmez miyim. Rapid otomatik dizel yok" deyip bana Skoda Yeti 1.2 TSI Otomatik Ambience i 54 liraya satmaya çalıştı.
    Forumdaki arkadaşlara O at hırsızından daha çok güvendiğim için Diğer bayiye gittim. Bana "O model geldi 1-2 ade sattık ve şu an yok. Bu yılın sonuna doğru gelebilir" dedi. En azından Otomatik ve dizel Rapid olduğunu teyid etmiş olduk.
    İkinci galeride düz vitesini inceledim ama malzeme ve işçilik olarak tatmin etmedi.
    Bu arada 2 inci galeriye gitmeden Ford Galerisinde Focus Dizel otomatik (56 bin lira) inceledim. Sanırım o yüzden Rapid i beğenmedim.

    hocam at hırsızı doğru söylemiş otomatik dizel rapidde yok olsa da 60 isterler heralde ayrıca focus dizel otomatik de yok..

    Haklısın. Bu civardaki galeriler numunelik
    Ford galerisini bekleyen bekçiden başka kimse yoktu. Soru sorduğumda "Bugün satışçılar yok yarın gel sor" dedi

    Yanıbaşındaki VW glerisi dolu ama müşteriye ilgi yoktu ama ellerinde olan Jetta 1.2 TSI DSG Comfort u 54 iraya hemen verebileceklerini söylediler.

    rapid fiyatı uygun görünebilir ama aklınız jetta ayarında bir araç varsa sizin beklentilerinizi karşılamaz...

    nisan ayında yeni octavia lar geliyor, 1.6 tdi ambition dsg model 55-56 bin tl civarında olursa ciddi ciddi bnde düşünüyorum....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    En yakın Skoda Galerisine gittik.
    At Hırsızı tipli biri "Yok agabey öyle bir model, sadece 1.6 dizel Rapid var otomatiği üretilmedi onun." dedi. Ben de bu konuyu açık gösterdim. Bana ısrarla "Agabey sattığım arabayı bilmez miyim. Rapid otomatik dizel yok" deyip bana Skoda Yeti 1.2 TSI Otomatik Ambience i 54 liraya satmaya çalıştı.
    Forumdaki arkadaşlara O at hırsızından daha çok güvendiğim için Diğer bayiye gittim. Bana "O model geldi 1-2 ade sattık ve şu an yok. Bu yılın sonuna doğru gelebilir" dedi. En azından Otomatik ve dizel Rapid olduğunu teyid etmiş olduk.
    İkinci galeride düz vitesini inceledim ama malzeme ve işçilik olarak tatmin etmedi.
    Bu arada 2 inci galeriye gitmeden Ford Galerisinde Focus Dizel otomatik (56 bin lira) inceledim. Sanırım o yüzden Rapid i beğenmedim.

    hocam at hırsızı doğru söylemiş otomatik dizel rapidde yok olsa da 60 isterler heralde ayrıca focus dizel otomatik de yok..

    Haklısın. Bu civardaki galeriler numunelik
    Ford galerisini bekleyen bekçiden başka kimse yoktu. Soru sorduğumda "Bugün satışçılar yok yarın gel sor" dedi

    Yanıbaşındaki VW glerisi dolu ama müşteriye ilgi yoktu ama ellerinde olan Jetta 1.2 TSI DSG Comfort u 54 iraya hemen verebileceklerini söylediler.

    rapid fiyatı uygun görünebilir ama aklınız jetta ayarında bir araç varsa sizin beklentilerinizi karşılamaz...

    nisan ayında yeni octavia lar geliyor, 1.6 tdi ambition dsg model 55-56 bin tl civarında olursa ciddi ciddi bnde düşünüyorum....

    55 bine alınır




  • Rapid'in dışı güzel de içi çok fason bi araba bence.

    Ben Jetta diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: qzwxec

    quote:

    Orijinalden alıntı: karlitepe34

    Çünkü bahsetmiş olduğum diğer markaların hiçbiri euroncap testini sokmadılar, neden? çünkü teste girse en fazla 2 yıldız alıp rezil olup giderler.
    Bu araçları halkımıza gagalıyorlar işte. Rapidim paşa paşa 5 yıldızını aldı.


    yeni skoda rapid de Ncap testine girmedi. Yanıltıcı bilgi vermeyin.

    Mesela Active versiyonunun 5 yıldız alma durumu, mümkün değil.

    http://tr.euroncap.com/Player.aspx?nk=0b5be9fb-9a17-4b98-a2cf-d9a947235c60

    test ürünü ile Türkiye'deki son kullanıcı ürünü arasında, üst klasmanlar hariç, her zaman fark oluyor. Bu neredeyse normal kabul ediliyor artık.
    Skoda'nın global sitesinde tek bir Rapid versiyonu var, onda da sertifika var, ama Türkiye sitesindeki Rapidlerin yok.

    tabii bu sadece rapid için değil, neredeyse tüm modellerde ve markalarda var.

    Ayrıca NCAP testlerine göre gidersek, Jetta da girmedi, Polo da. 2012 şampiyonu da Clio oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    valla aynen şöyle düşünüyorum

    jetta c sınıfı sedanlar arasında en kötü seçim

    rapid toledo ile birlikte b+ sedanlar arasında en kötü seçim. saçma sapan fiyatlara saçma sapan araçlar ikiside.



    kesinlikle katılıyorum
  • Gayet hoşgörünümü var,jetta yerine tercih edilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyatı ne kadar rahat söyleniyor 49.990 liracık der gibi, kalıbına pek aldanmayın boyu büyük limitleri belli B segment bir araba, fabia'nın sedanı. bide dsg şanzımanlısı olsa fiyat kafadan 55 bin olurdu skodaya ve doğuşa burdan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Tamamen "Jetta görünümlü araç yapılmış, biz de bu görünüme dayanarak 50 bine iteleriz aracı" mantığıyla satmaya çalışıyor Yüce Oto.
    Yanılıyor ama... Fiyatları mecbur aşağı çekecekler.

    Dün forumdan Murat kardeşimle Seat Toledo'yu gördük. Yanına bir gittik, araç resmen ben B'yim diye bağırıyor. Öyle forumumuzun özel segmenti olan B+ gibi bile zor görünüyor. Fotolarda görüldüğü kadar heybetli değil bu arabalar. Giriyorsun her taraf sert plastikten geçilmiyor. Tek güzel taraf sade gösterge tablosuydu Toledo'nun.

    Aynen öyle abi. Tamam B sınıfı boyutlarından biraz büyük olabilir ama boyut büyüklüğüyle sınıf atlanmadığını kanıtlıyor Toledo ve kardeşi Rapid.

    Jetta'nın ya da Astra sedanın rakibi değil bu araçlar. Zaten arka camların şoför kapısından kontrol edilememesi ve RCD 210 gibi abuk subuk detaylar B sınıfı olduğunu daha net gösteriyor.

    B sınıfı araca sırf sedan ve biraz geniş diye 50.000 vermek pek akıl karı bir iş değil. Yine tercih edilecekse 1.2 TSI Style Toledo en mantıklısı. Rapid'de 1.2 TSI motorda üst donanım yok çünkü. Ama ben olsam 40 bin barajını aştıktan sonra C sınıfı ekonomik benzinli araçlara bakarım. Mesela Necati kardeşim gibi Style i30 bu araçların yerine tercih edilecek gerçek bir C sınıfı araç...




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.