Şimdi Ara

### ► JUKE KULÜBÜ ◄ ### (407. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.237
Cevap
103
Favori
780.636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 405406407408409
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kcanalp14 K kullanıcısına yanıt

    Merhabalar, öncelikle geçmiş olsun, bu arızayı kışın sabah çiğ çöken günlerde aracı ilk çalıştırmada ben çok alıyordum. bir süre sonra yolda g

    derken siliniyor, hatta ilk aracı aldım 2 yada 3. gün sabahı olunca bir paniklemiştim. servis önce geçerken uğrayın bakalım dedi, sonra yazılımını güncelleriz olmaz, en sonda kronik demişti, ben hiç götürmedim.... X-trail kullanan arkadaşımda aynı koşullarda aynı arızayı alıyormuş öyle olunca kronik olduğuna bende kanaat getirmiştim. Malum yaz mevsimindeyiz yakın zamanda yaşamadım... kışın tekrar sıklıkla olmaya başlarsa götürüp vericem ellerine, alsınlar düzeltsinler...


    sizde neden garanti yok ? doldu mu yoksa parça garanti dışımı tam aynalamadım,

  • kcanalp14 K kullanıcısına yanıt
    Su an cok sasırdım,bende ilk yazdıgınız da motorda bir sıkıntı bekliyordum.peki garanti neden kapsamıyormus?sonucta bu kullanıcı hatası vs degil ki,elektronik bir parcanın garanti suresi içerisinde arıza yapması,bence biraz bastırın

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • KaaPTaaNY K kullanıcısına yanıt

    Biraz da parça geldiği zaman kesinleşecek, servis net konuşmuyor, termin süresi oldukça uzun


    detaylı konuşacağım,


    çok teşekkürler

  • volkan_efe kullanıcısına yanıt

    merhaba, çok teşekkür ederim


    ben de araştırmıştım, kronik problem, aracın garanti süresi doldu


    açıkçası parça özelindeki durumu bilmiyorum,


    tekrar detaylı konuşacağım

  • Benzer hatayı yeni kasa peugeot 2008 aracımda almıştım. İlk marş sırasında motor arızası, lütfen tamir ettiriniz şeklinde hata veriyordu. O da 3 silindirli ve benzinli motora sahipti. Bujiler ve Akü değişti, işe yaramadı. En son yazılım güncellemesi ile çözüldü.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kcanalp14 K kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.

    Bugün itibariyle 14 gün oldu aracı servise çekeli. Halen arızanın nedeni, çözümü, süresi, garanti durumu gibi konularda Gaziemir Artkıy bayisinden cevap alamadım. Yarın cevap vereceklerini söylediler bugüne yine ama...
    10.gün sonunda bayii tarafindan verilmesi gereken ikame araçta verilmedi.
    Ne gibi bir yol izlemeliyim? Artık işi bir avukata vermeli miyim?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hakankarli kullanıcısına yanıt

    merhaba,


    arıza tespiti, parça temini konularında süreç oldukça yavaş işliyor


    ilk kez yetkili servis ile haşır neşir oluyorum,


    ikame aracı hemen vermeliydiler, bence bunu tekrar sorun ve isteyin


    diğer konu için açıkçası nasıl ilerlenmeli bilmiyorum, sıkıntılı bir durum


    selamlar

  • bugün servisten aradılar ve iyi niyet garantisi kapsamında! %40'ını karşılayacaklarını söylediler,


    genel merkezi aradım, hiç bir şekilde bu oranı değiştirmiyorlar


    özel servislerde de bu işleri yapan yok gördüğüm kadarıyla,


    yurtdışı forumlarda da nissan araçlarda sık rastlanan bir problem olduğundan bahsediyorlar,


    sonuç olarak marka bu kronik problemin arkasında durmayıp nerdeyse tüm yükü son kullanıcı üzerine yıkıyor...


    marka algısı bende oldukça olumsuz hale evrildi, bir daha muhtemelen tercih etmeyeceğim

  • kcanalp14 K kullanıcısına yanıt
    Üzüldüm sizin adınıza. Anlaşılan nissan artık bizim icin tercih olmaktan çıkacak. Ben de bundan sonra nissan almam sahsen

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar.

    Aracımla giderken ayağımı gazdan çekip, hızın 20 km altına indirirken, devir 1000'den bir anda 750ye düşüp aniden 1250 ye çıkıyor. Ve bu olduğu esnada araç biraz yavaşlayıp hızlanıyor. Sanki 0,5 saniye motor fren yapıyor, ve sonra tekrar ufak bir ileri atılma yapıyor.

    Aynı şekilde arabayı fren yaparak 20 km'nin altına indirdiğimde de yaşanıyor.

    Bir hafta öncesine kadar böyle bir şey yapmıyordu sanki. Sizde de böyle oluyor mu? Normal bir şey mi yoksa benimkinde mi bi problem var?


    Aracım otomatik 2016 special edition. Yıllarca düz vites kullandıktan sonra, 2 ay önce ilk otomatik vites araç olarak Juke'a geçtim. Alışmaya çalışıyorum. Yani ne otomatik vites araçlardan ne de nissan'dan pek anlamıyorum, o yüzden normal olan ne normal olmayan ne bilmiyorum :(


    Bu konuda yardımcı olabilecek varsa çok müteşekkir olurum.

  • Merhabalar 2023 platinium aracimda 110 km hizdan sonra ruzgarinda etkisiyle sol arka kapidan çıtırtı sesi geliyor. Sanki kapinin icerisinde birşeyler uçuşuyor gibi. Yillik bakimda bu sorunu servise soyledim kontrol ettiklerini söylediler fakat ses devam ediyor. Bu sekilde belli bi hizdan sonra ses duyan oldu mu ? 110 km hizin altinda herhangi bir ses gelmemektedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pascalcaner P kullanıcısına yanıt

    merhaba,


    benim araçtan ilgili bölgeden herhangi bir ses gelmiyor, tekrar kontrol ettirmekte fayda var

  • hakankarli kullanıcısına yanıt

    merhaba,


    hocam ne yaptınız, süreçle ilgili bir gelişme var mıdır


    selamlar

  • Arkadaslar merhaba,esim aracı kapatırken camları surekli acık unuttugundan “cam modulu” taktırmayı dusunuyorum, 2024 model aracta camların kapanmaması cok sinir bozucu,hafta içi servise soracagım ,aranızda aracına bu tarz bir uygulama yaptıran oldu mu?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kcanalp14 K kullanıcısına yanıt
    Servis motor tamirini yapıyor, ancak değişim için avukatla dava sürecine gireceğiz. Bu bir gizli ayıp aslında.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hakankarli kullanıcısına yanıt
    Gecmiş olsun tekrardan,cok can sıkıcı bir durum,bende artkıy den aldım aracı, haftaya birkac sıkıntı için servise goturecegim,nissan biraz benide urkuttu bazı konularda,dun aracta cok ince bir titreme basladı,direksiyonda surekli telefon calıyormus gibi bir titreme var,serit takip uyarısının biraz daha azını dusunun,motorun da sesinde farklılıklar var sanki birsey surtuyormus gibi ve daha 9000 km de bu arac,marka algısı bende de dusmeye basladı,hemen goturmek istedim servis kabul etmedi,serviste ikame arac 10 gunluk sure sonunda mı veriliyor?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • KaaPTaaNY K kullanıcısına yanıt
    Bu konuda bi gelişme var mı hocam siz buldunuz mu ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Osman_E kullanıcısına yanıt
    Haftaya verdiler randevuyu,arıza kodu vermediği için aciliyete gerek yok dediler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • KaaPTaaNY K kullanıcısına yanıt
    Ben cam modülünü kast ettim hocam araca dair kimse herhangi bir aksesuar girişiminde değil.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Osman_E kullanıcısına yanıt
    2375 tl ye bir modul buldum ,f16 kasa uyumlu,urun elime ulasınca taktıracagım

    https://tr.aliexpress.com/item/1005004630677964.html?gatewayAdapt=glo2tur

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 405406407408409
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.