Şimdi Ara

Kış lastiğine geçerken : Tavsiyeler (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
2
Favori
2.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • SATURNUS2014 kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ettım onerın ıcın , nokıan z serısı suvlar ıcın olan modelı turkıyede var tanesıne 500 lıra )) , alternatıf olarak contınental ve goodyear var yaklasık aynı fıyatlar ) kış için nokıanda karar kıldım, suv ıcın olan modelı alıcaz bakalım , yaz ıcın de bıraz daha arastırıcam, tekrar tesekkurler
  • SATURNUS2014 kullanıcısına yanıt
    cok sıcak bolgelerde antalya ızmır gıbı yumusak yapısından dolayı cabuk asınabılen bır lastıkmıs , nokıanlar , ama karadenız gıbı genelde ılıman ve yagıslı bolgeler ıcın cok sıkıntı degıl gıbı , ısım vermek dogru dgıl ama techturkey dıye sıtenın forumunu uzun zamandır takıp edıyorum , uyeyımde , orda kıs lastıklerını herkez cok begenmıs , ancak yaz lastıklerınde erken yıpranmadan bahsetmısler ,
  • Hala Lastık onerısı gelıcek ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabansipsak

    2 yazdır er300 vardı arabada. valla çok sağlam, balon yapması zor ama mermer gibi lastik. konfor çok kötü, bir de uzun yolda tam kafa şişirme lastiği, çok sesli. babamın araca nokian h aldık 2 yıldır kullanıyor. arada büyük konfor ve ses farkı var. arabada yalnızken lastikleri denemeyi severim. yağmuda sert fren yapıyorum, çok çok zorluyor, abs devreye girmiyor. enteresan bişi var. etikete göre er300'ün ses değeri nokian h'tan daha düşük. ama aksine nokian h çok daha sessiz, hem de japon arabasında. o ses değerleri aracın dışından alınan değeri gösteriyor diye bir yazı okumuştum ama emin de değilim. ses değeri pratik kullanımda tutmuyor.

    ben er300'leri geçen ay çıkarıp kışlıkları taktım, yazın yeni yaz lastiği olarak nokian line denemek istiyorum. deseni biraz daha değişik.

    zline daha üst hız sınıfında. yani bizimki gibi c sınıfı araçlarda gerek yok bence, eğer araç gt falan değilse tabi.

    eğer köy yolu, çakıllı asfaltlı karışık yolda kullanacaksanız er300 iyi, aşınması az olur ama normal asfaltta nokianın her hangi bir yaz modeli çok daha zevkli olur. hız yapacaksanız zline

    selamlar.

    Er 300 ü 3.5 yıl 35.000 km kullandım.Çok sert ve konforsuz bir lastik.
    Dayanıklılığa gelince 35.000 km de yanaklarında kılcal yariklar vardı , cok az belli oluyordu. Ona rağmen değiştirdim. Daha doğrusu kış lastiğine geçtim.Nokian wr d3 4 aydır kullanıyorum. Er 300 den bile sessiz.
    Sizin de belirttiginiz gibi er300 69 db , wr d3 71 db etikette bence külli yalan
    Wr d3 kis lastigi olmasına rağmen er 300 den daha sessiz. Nokian 69 er 300 71 db bence.
    Yazlıkları da Nokian line aldım. Daha taktırmadim. İnşallah yazliklardan da memnun kalırız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evo_41


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabansipsak

    2 yazdır er300 vardı arabada. valla çok sağlam, balon yapması zor ama mermer gibi lastik. konfor çok kötü, bir de uzun yolda tam kafa şişirme lastiği, çok sesli. babamın araca nokian h aldık 2 yıldır kullanıyor. arada büyük konfor ve ses farkı var. arabada yalnızken lastikleri denemeyi severim. yağmuda sert fren yapıyorum, çok çok zorluyor, abs devreye girmiyor. enteresan bişi var. etikete göre er300'ün ses değeri nokian h'tan daha düşük. ama aksine nokian h çok daha sessiz, hem de japon arabasında. o ses değerleri aracın dışından alınan değeri gösteriyor diye bir yazı okumuştum ama emin de değilim. ses değeri pratik kullanımda tutmuyor.

    ben er300'leri geçen ay çıkarıp kışlıkları taktım, yazın yeni yaz lastiği olarak nokian line denemek istiyorum. deseni biraz daha değişik.

    zline daha üst hız sınıfında. yani bizimki gibi c sınıfı araçlarda gerek yok bence, eğer araç gt falan değilse tabi.

    eğer köy yolu, çakıllı asfaltlı karışık yolda kullanacaksanız er300 iyi, aşınması az olur ama normal asfaltta nokianın her hangi bir yaz modeli çok daha zevkli olur. hız yapacaksanız zline

    selamlar.

    Er 300 ü 3.5 yıl 35.000 km kullandım.Çok sert ve konforsuz bir lastik.
    Dayanıklılığa gelince 35.000 km de yanaklarında kılcal yariklar vardı , cok az belli oluyordu. Ona rağmen değiştirdim. Daha doğrusu kış lastiğine geçtim.Nokian wr d3 4 aydır kullanıyorum. Er 300 den bile sessiz.
    Sizin de belirttiginiz gibi er300 69 db , wr d3 71 db etikette bence külli yalan
    Wr d3 kis lastigi olmasına rağmen er 300 den daha sessiz. Nokian 69 er 300 71 db bence.
    Yazlıkları da Nokian line aldım. Daha taktırmadim. İnşallah yazliklardan da memnun kalırız.

    nokian line tercihi iyi olmuş, geçen yaz kullandım. bu yaz ikinci yaz olacak. konfor ve yol tutuşunu çok beğendim. araçta esp yok, buna rağmen sert virajlara giriyorum, salmıyor lastik. memnun kalacaksınız emin olun.

    selamlar




  • evo_41 kullanıcısına yanıt
    bu arada gürültü ölçümü hakikaten de dışarıdan alınıyormuş; aracın içine verdiği sesin ölçümü yapılmıyor. yani o etiket değeri hikaye;

    http://www.nokiantyres.com/innovation/facts-about-tyres/eu-tyre-label/the-three-classification-criteria-in-tyre-label/external-rolling-noise/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabansipsak

    quote:

    Orijinalden alıntı: evo_41


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabansipsak

    2 yazdır er300 vardı arabada. valla çok sağlam, balon yapması zor ama mermer gibi lastik. konfor çok kötü, bir de uzun yolda tam kafa şişirme lastiği, çok sesli. babamın araca nokian h aldık 2 yıldır kullanıyor. arada büyük konfor ve ses farkı var. arabada yalnızken lastikleri denemeyi severim. yağmuda sert fren yapıyorum, çok çok zorluyor, abs devreye girmiyor. enteresan bişi var. etikete göre er300'ün ses değeri nokian h'tan daha düşük. ama aksine nokian h çok daha sessiz, hem de japon arabasında. o ses değerleri aracın dışından alınan değeri gösteriyor diye bir yazı okumuştum ama emin de değilim. ses değeri pratik kullanımda tutmuyor.

    ben er300'leri geçen ay çıkarıp kışlıkları taktım, yazın yeni yaz lastiği olarak nokian line denemek istiyorum. deseni biraz daha değişik.

    zline daha üst hız sınıfında. yani bizimki gibi c sınıfı araçlarda gerek yok bence, eğer araç gt falan değilse tabi.

    eğer köy yolu, çakıllı asfaltlı karışık yolda kullanacaksanız er300 iyi, aşınması az olur ama normal asfaltta nokianın her hangi bir yaz modeli çok daha zevkli olur. hız yapacaksanız zline

    selamlar.

    Er 300 ü 3.5 yıl 35.000 km kullandım.Çok sert ve konforsuz bir lastik.
    Dayanıklılığa gelince 35.000 km de yanaklarında kılcal yariklar vardı , cok az belli oluyordu. Ona rağmen değiştirdim. Daha doğrusu kış lastiğine geçtim.Nokian wr d3 4 aydır kullanıyorum. Er 300 den bile sessiz.
    Sizin de belirttiginiz gibi er300 69 db , wr d3 71 db etikette bence külli yalan
    Wr d3 kis lastigi olmasına rağmen er 300 den daha sessiz. Nokian 69 er 300 71 db bence.
    Yazlıkları da Nokian line aldım. Daha taktırmadim. İnşallah yazliklardan da memnun kalırız.

    nokian line tercihi iyi olmuş, geçen yaz kullandım. bu yaz ikinci yaz olacak. konfor ve yol tutuşunu çok beğendim. araçta esp yok, buna rağmen sert virajlara giriyorum, salmıyor lastik. memnun kalacaksınız emin olun.

    selamlar

    Ben de memnun kullacagimi düşünüyorum. Fakat daha taktiramadim lastikleri dün gece kar yağdı
    Doğuda kis Nisan da bitiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabansipsak

    bu arada gürültü ölçümü hakikaten de dışarıdan alınıyormuş; aracın içine verdiği sesin ölçümü yapılmıyor. yani o etiket değeri hikaye;

    http://www.nokiantyres.com/innovation/facts-about-tyres/eu-tyre-label/the-three-classification-criteria-in-tyre-label/external-rolling-noise/



    Yani Bridgestone içerden ölçüm yapıyor.
    Nokian dışarıdan öylemi?
    İngilizcem yok metni çevirmeye de usendim söylediklerinizden bunu çıkardım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evo_41


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabansipsak

    bu arada gürültü ölçümü hakikaten de dışarıdan alınıyormuş; aracın içine verdiği sesin ölçümü yapılmıyor. yani o etiket değeri hikaye;

    http://www.nokiantyres.com/innovation/facts-about-tyres/eu-tyre-label/the-three-classification-criteria-in-tyre-label/external-rolling-noise/



    Yani Bridgestone içerden ölçüm yapıyor.
    Nokian dışarıdan öylemi?
    İngilizcem yok metni çevirmeye de usendim söylediklerinizden bunu çıkardım.

    sadece nokian değil, tüm lastiklerin gürültü değeri dışarıdan ölçülecek ab etiketi oluşturuluyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=u02SFvuDnqE

    lastik alacak arkadaşlar bu değeri gereğinden fazla önemsiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabansipsak

    quote:

    Orijinalden alıntı: evo_41


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabansipsak

    bu arada gürültü ölçümü hakikaten de dışarıdan alınıyormuş; aracın içine verdiği sesin ölçümü yapılmıyor. yani o etiket değeri hikaye;

    http://www.nokiantyres.com/innovation/facts-about-tyres/eu-tyre-label/the-three-classification-criteria-in-tyre-label/external-rolling-noise/



    Yani Bridgestone içerden ölçüm yapıyor.
    Nokian dışarıdan öylemi?
    İngilizcem yok metni çevirmeye de usendim söylediklerinizden bunu çıkardım.

    sadece nokian değil, tüm lastiklerin gürültü değeri dışarıdan ölçülecek ab etiketi oluşturuluyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=u02SFvuDnqE

    lastik alacak arkadaşlar bu değeri gereğinden fazla önemsiyor.

    Biz de lastik alırken desibel değerlerine dikkat ediyoruz. Fakat gerçekle tam olarak bağdaşmayan değerler olduğunu düşünüyorum artık.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.