Şimdi Ara

Kâr marjında tarihi düşüş yaşayan Volkswagen, yeni tasarruf planı hazırlıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Son dönemde maliyetleri azaltma baskısı nedeniyle fabrika kapatma ve onbinlerce çalışanını işten çıkarma haberleriyle gündeme gelen Volkswagen'in paylaştığı finansal sonuçlar, üreticinin ne kadar zor bir durumda olduğunu ortaya koyuyor.



    Paylaşılan üçüncü çeyrek raporlarına göre Volkswagen Grubu'nun satışları geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 8,3 gerilerken şirketin kârı da yüzde 41,7 gibi ciddi bir oranda düşüş gösterdi. Üç aylık dönemde böylesine ciddi bir düşüş yaşayan Alman üretici sadece 2.86 milyar euro kâr açıkladı. Geçen yılın aynı döneminde bu değer 4.89 milyar euro olarak açıklanmıştı.



    Kâr marjında tarihi düşüş yaşayan Volkswagen, yeni tasarruf planı hazırlıyor
    Volkswagen, bu düşük performansın sebebini artan sabit maliyetler ve yeniden yapılanma giderleri gibi gerekçelere bağlarken tedarik zincirindeki sıkıntılar, zorlu bir makroekonomik ortam ve lüks spor otomobil gamının yenilenmesi gibi nedenleri de gerekçe olarak sıraladı.



    Ayrıca Bkz.Togg T10X için 1.5 güncellemesi yeni özellikler getiriyor



    CFO Arno Antlitz de Volkswagen markasının dokuz aylık süreçteki işletme marjının sadece yüzde 2 olduğunu belirterek bunun maliyetleri düşürme ve verimliliği artırmaya yönelik acil ihtiyacı vurguladığını dile getirdi.



    Volkswagen'in kötü gidişat sebebiyle Avrupa'da fabrika kapatmaya başlaması halinde ilk gözden çıkarılacak fabrika'nın Brüksel şehrindeki Audi fabrikası olacağı belirtiliyor. Ancak şirketin fabrikaların kapanmasını önlemek amacıyla yeni bir maliyet tasarruf planı oluşturduğu söyleniyor. Bu plan çerçevesinde primlerin kaldırılması ve maaşlarda yüzde 10 kesintiye gidilmesi gibi maddeler mevcut.




    Kaynak:https://www.carscoops.com/2024/10/vw-profits-drop-42-as-company-notes-industry-wide-buyer-reluctance-to-evs/
    Kaynak:https://www.autonews.com/news/ane-vw-plan-could-save-german-plants/







  • Avrupa ekonomisi otomobil ve kimyaya dayalı. Kimya hâlâ tehlikede değil lakin otomobil ayağı Çinliler tarafından bitiriliyor.

    Avrupa çok zamandır yumuşak güç olarak kaldı. Bu yumuşaklık sonu olacak. Artık neredeyse hiç kimsenin korktuğu bir oluşum yok Avrupa'da. Britanya kendini çıkarmış, ABD tarafında direkt zaten.
    Doğru diyorsun aslında bir ülkenin en büyük gideri askeri harcamadır. İkinci Dünya Savaşı sonrası Avrupa ülkelerinin neredeyse hepsi askeri harcamalarının minimum düzeyde tuttu buradan etli tasarrufu halkına refah olarak sundu, zaten Afrika ülkelerinden sömürdükleri beleş kaynakları saymıyorum bile.
  • Avrupa ekonomisi otomobil ve kimyaya dayalı. Kimya hâlâ tehlikede değil lakin otomobil ayağı Çinliler tarafından bitiriliyor.

    Avrupa çok zamandır yumuşak güç olarak kaldı. Bu yumuşaklık sonu olacak. Artık neredeyse hiç kimsenin korktuğu bir oluşum yok Avrupa'da. Britanya kendini çıkarmış, ABD tarafında direkt zaten.

  • gcb1903 kullanıcısına yanıt

    Ne ayranım dökülsün ne yoğurdum ekşisin diye gidersen böyle olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gcb1903 kullanıcısına yanıt
    Saftirikler rusyaya enerji yaptırımı yapmasalardı böyle zorlanmayacaklardı. Abd istedi diye bir şeyleri yapmayı artık bırakmalılar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • isakoc kullanıcısına yanıt

    Bırakamazlar çünkü tasmalarını ABD tutuyor. ABD ne derse yapmak zorundalar, onları var eden ABD. Hani diyorlar ya 2. Dünya Savaşı sonrasında 20 senede tekrar ayağa kalktılar, onu yapan da ABD. Askeriyle koruyan da ABD, piyasalarını canlı tutan da. Kısmen Fransa hariç, Avrupa'daki her ülke için de durum bu. Fiilen ABD işgali altındalar, sadece savaş yok ortada.

  • oneyy1905 kullanıcısına yanıt
    Doğru diyorsun aslında bir ülkenin en büyük gideri askeri harcamadır. İkinci Dünya Savaşı sonrası Avrupa ülkelerinin neredeyse hepsi askeri harcamalarının minimum düzeyde tuttu buradan etli tasarrufu halkına refah olarak sundu, zaten Afrika ülkelerinden sömürdükleri beleş kaynakları saymıyorum bile.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Artık AB ülkeleri de savunmaya büyük bütçe ayırmak zorundalar. Sosyal devlet yapıları zarar görecek bundan. Zaten her zenginlik yada her fakirlik öyle uzun sürmez ki.

  • Yıllarca ülkemizde fabrika açacam diye sempati toplayıp tan çizen firma değil mi? Beter olsunlar. Tez zamanda batarlar umarım. DieselGate skandalı hala hafızalarda

  • Çinliler içinizden geçecek bu saatten sonra ne yaparsanız yapın kaçışınız yok

  • Almanlar, Volkswagen'in batmasına izin vermez göz yummazlar

  • Tasarruftan ziyade adamakıllı araba yapsalardı böyle olmazlardı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Şu vw haberlerinden sonra Almanya hakkında halkımızın yorumlarını görünce insanın yüzünde ister istemez bir tebessüm oluşuyor

    Acaba empati denen şeye bizim kadar uzak bir toplum var mıdır

    Enflasyonun şov yapıyor imei kayıt ücretin 45 bin , yurt dışı çıkış harcın seneye 720 TL olacak , vw veya başka marka üzerinden almanya hakkında yargı dağıtıyoruz

    Bunu isviçreli japon koreli ne bileyim belki norveçli yapabilir ama biz yapamamalıyız diye düşünüyorum

  • Ukrayna'ya 400 milyar Dolar yardım yapmış NATO ve AB, VW'e de atarlar bir 50 milyar Dolar fıstık gibi olur.


    VW şu an ayak çekiyor, Euro 7 çok zorlu, Euro 7'yi bana dayarsanız bende fabrikaları kapatır kaçarım demeye getiriyor.


    VW'in asıl karın ağrısı da Çin. Çin'de kan kaybetmeye devam ederse batar. Cidden batar.

  • Mand1ra_Hekimi kullanıcısına yanıt

    Jozef Kaban'ın el attığı tüm firmalar batıyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.