Şimdi Ara

Kabin memuru hakkında sorularınızı cevaplıyabilirm.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
8.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba km hakkında sorucağınız her soruyu cevaplıyabilirim ama sizlerden tek istediğim neden bu mesleği yapmak istediğinizi yazıp belirtmek=)



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Kabin Memurları: Çalışma Saatleri ve Haftada Kaç Gün Çalışırlar

    Kabin memurları, yolcuların uçak yolculukları sırasında güvenlik, konfor ve hizmetlerini sağlayan önemli bireylerdir. Yoğun bir iş temposuna sahip oldukları göz önüne alındığında, çalışma saatleri ve haftada kaç gün çalıştıkları merak edilen konulardır.

    Kabin memurlarının çalışma saatleri havayoluna, uçuş güzergahlarına ve kıdemine göre değişebilir. Genellikle, bir vardiya 8 ila 12 saat arasında sürmektedir. Bununla birlikte, uçuş gecikmeleri veya iptalleri gibi beklenmedik durumlar çalışma saatlerini etkileyebilir.

    Haftada kaç gün çalıştıklarına gelince, kabin memurları genellikle aylık bir programla çalışırlar. Bu program, birkaç gün çalışmayı ve ardından birkaç gün dinlenmeyi içerebilir. Ortalama olarak, kabin memurları haftada 4 ila 6 gün çalışırlar.

    Yoğun çalışma saatlerine ek olarak, kabin memurları ayrıca uzun mesafeler seyahat ettikleri için jet lag ve uyku düzensizlikleriyle başa çıkmak zorundadırlar. Ayrıca, yolcularla sürekli etkileşim halinde oldukları için mükemmel müşteri hizmetleri becerilerine sahip olmaları gerekir.

    Kabin memurluğu, zorlu ama ödüllendirici bir kariyerdir. Eğer havacılık sektörüne ilgi duyuyor ve insanlara hizmet etmekten hoşlanıyorsan, kabin memurluğu senin için uygun bir seçenek olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Mayiş yuksek diyolar dogrumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1)Thy'de maaş nasıl?
    2)1 takvim ayında kaç saat uçuyor lar
    3)Kaç saat sonrası fazla mesaiye giriyor?
    4)Max uçuş saati ne?
    5)Min dinlenme süreleri nedir?
    6)Kaç ay eğitim ve eğitim içeriği ne?
    6)Sınavlar da geçme notu kaç?
    7)Ne zaman ER uçağı sertifikası alıyorsun
    8)Kaç tip te uçuyor sun?
    9)1 ayda max yati kaç gün?
    10)Yatı harcirahlari günlük ne kadar?
    11)Yatilarda neleri sirket karşılıyor?
    12)Her yerde dışarı çıkabiliyor muyuz?
    13)Bizden vize isteyen ülke var mı?
    14)Her yıl eğitim aliyormuyuz ve herhangi bir sınava giriyor muyuz?
    15)Ilk önce hangi kidemde başlıyoruz ve ne kadar zamanda kıdem alıyoruz?
    16)Kabin amiri ne zaman oluruz?
    17)Kitaplarimiz manuellerimiz shgm ' ye göre neler
    18) Kesintiler nasıl?
    19) Kafamıza göre uçuşa gelmemezlik yaparsak ne olur?
    20)Rapor alsak kesinti oluyor mu?
    21)Benzin parası ne kadar?
    22)Toplu taşıma kullanabilmiyiz?
    23)Atatürk havalimanında otopark ücreti ne kadar?
    24)Ucustan ne kadar önce alkolu kesmemiz lazım ?
    25)hangi tipte minumum km sayısı nedir?
    26)Iç hat dış hat km farklı mi?
    27)1 günde en fazla kaç saat ucabiliyoruz ve mesai surelerimiz herhangi bir şekilde uzatilabiliyor mu? Uzatıliyor sa saate göre mi yoksa her saat olabilir mi?
    28)Uzun uçuşlar da dinlenme var mı yatak dösek var mı?


    Aslında daha aklımda çok soru var ama bunlardan sonra onları da sorarım Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers

    1)Thy'de maaş nasıl?
    2)1 takvim ayında kaç saat uçuyor lar
    3)Kaç saat sonrası fazla mesaiye giriyor?
    4)Max uçuş saati ne?
    5)Min dinlenme süreleri nedir?
    6)Kaç ay eğitim ve eğitim içeriği ne?
    6)Sınavlar da geçme notu kaç?
    7)Ne zaman ER uçağı sertifikası alıyorsun
    8)Kaç tip te uçuyor sun?
    9)1 ayda max yati kaç gün?
    10)Yatı harcirahlari günlük ne kadar?
    11)Yatilarda neleri sirket karşılıyor?
    12)Her yerde dışarı çıkabiliyor muyuz?
    13)Bizden vize isteyen ülke var mı?
    14)Her yıl eğitim aliyormuyuz ve herhangi bir sınava giriyor muyuz?
    15)Ilk önce hangi kidemde başlıyoruz ve ne kadar zamanda kıdem alıyoruz?
    16)Kabin amiri ne zaman oluruz?
    17)Kitaplarimiz manuellerimiz shgm ' ye göre neler
    18) Kesintiler nasıl?
    19) Kafamıza göre uçuşa gelmemezlik yaparsak ne olur?
    20)Rapor alsak kesinti oluyor mu?
    21)Benzin parası ne kadar?
    22)Toplu taşıma kullanabilmiyiz?
    23)Atatürk havalimanında otopark ücreti ne kadar?
    24)Ucustan ne kadar önce alkolu kesmemiz lazım ?
    25)hangi tipte minumum km sayısı nedir?
    26)Iç hat dış hat km farklı mi?
    27)1 günde en fazla kaç saat ucabiliyoruz ve mesai surelerimiz herhangi bir şekilde uzatilabiliyor mu? Uzatıliyor sa saate göre mi yoksa her saat olabilir mi?
    28)Uzun uçuşlar da dinlenme var mı yatak dösek var mı?


    Aslında daha aklımda çok soru var ama bunlardan sonra onları da sorarım Teşekkürler
    dostum sorularını cevaplıycam ama neden bu meslek diye açıklar mısın ?




  • Türkiye şartlarına göre doğru olsa gerek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zam123

    Türkiye şartlarına göre doğru olsa gerek

    Türkiye şartları + özel bir meslek havacilik bence.

    Ayrıca sen Thy'de misin hocam ? Bütün bu sorularımı cevaplayabilecegine göre kabin memuru olmalisin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meganers -- 2 Ağustos 2014; 15:35:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meganers kullanıcısına yanıt
    evet dostum thydeyım. sen de bu kadar güzel sorular sorduğun için km olmalısın ? =)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Öncelikle o mesleği yapmak istemiyorum, istemeyen birinin sorularını cevaplamak sorun mu çıkarıyor neden böyle bir şart var anlamadım.

    Cevaplarsınız diye bir soru sorayım;

    Hangi okullardan mezun oldunuz ve bu mesleğe başladınız?
    Şuan ki maaşınız ve mesleğin ilk yılındaki maaşınız nedir?
    İngilizceniz nasıl?
    Tatil için ne kadar süreniz var?
  • elbette yok, benim derdim merak insanlar nasıl ve neden bu mesleğe yönelmek istiyor merak ediyorum kendimden bir şeyler bulabilir miyim diye yazdım oraya=)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zam123

    elbette yok, benim derdim merak insanlar nasıl ve neden bu mesleğe yönelmek istiyor merak ediyorum kendimden bir şeyler bulabilir miyim diye yazdım oraya=)

    Öyle bir yazmışsınız ki tereddütsüz üstte yazdığım gibi anladım. Nedenini ilk mesajda belirtirseniz daha açıklayıcı olur, yanlış anlaşılmaların önüne geçilmiş olur.
  • tatiller yaz 9 kıs 11 ancak her 3 yılda bir 3 gün mü ne artıyodu. ingilizce upper seviyesi ama şirkete orta düzeyde yeterli olucaktır. okul olarak pekte onemlı degıl lise mevzunu bile kafidir ama ben okan ünide okudm ve maaşı soylemeyım dostum netten bakabılırsın ama evet gayet güzel maaşlar sunuyolar
  • zam123 Z kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler cevap için; maaşı az çok tahmin edebiliyorum.

    Son olarak pilotluk mesleği hakkında fikrinizi alabilir miyim? Önümüzdeki 10-20 yılda pilotlar prestij-yaşam-maaş yönünden kayıp yaşar mı? İş bulmak çok mu zorlaşır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elini sallasan uçuş okulu elini sallasan pilot. Artık pilot olmak kolay eskisi gibi kolay olmayacaktır is bulmak bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşın dediği gibi gerçekten pilot olmak sanıldığı kadar zor değil artık, biraz irade hırs planlı olduktan sonra olmuycak iş değil. bildiğim kadarıyla türkiye en azından thy'den daha fazla pilot maaşı veren şirket çok az buna avrupada ki şirketlerde dahil özellikle avrupa diyorum cunku orda ki pilotlar bile thy gelmek için can atıyor. 10-20 yılda bu mesleğin boku çıkar çıkmasınıda ama thy zaten aldı başını gidiyo yeni havalimanı ile birlikte daha fazla personel alıcak ama işte ondan 10-20 sonra bana sorarsan nedir diye ? o zaman derim ki pilotlarda artık çoğu çalışanlar gibi sistemin modern köleleri olucak ve aldıkları maaşın şuan ki aynı kalıcanı hiç sanmam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zam123

    arkadaşın dediği gibi gerçekten pilot olmak sanıldığı kadar zor değil artık, biraz irade hırs planlı olduktan sonra olmuycak iş değil. bildiğim kadarıyla türkiye en azından thy'den daha fazla pilot maaşı veren şirket çok az buna avrupada ki şirketlerde dahil özellikle avrupa diyorum cunku orda ki pilotlar bile thy gelmek için can atıyor. 10-20 yılda bu mesleğin boku çıkar çıkmasınıda ama thy zaten aldı başını gidiyo yeni havalimanı ile birlikte daha fazla personel alıcak ama işte ondan 10-20 sonra bana sorarsan nedir diye ? o zaman derim ki pilotlarda artık çoğu çalışanlar gibi sistemin modern köleleri olucak ve aldıkları maaşın şuan ki aynı kalıcanı hiç sanmam
    Bende böyle düşünmüştüm; yine de bir ümit hayaller kurmaya devam. Parası olan pilot oluyor keşke sistem yetenekli olanı pilot yapsa; ama yüzyıl gereği uymuyor. Hayırlısı.

    Teşekkürler cevabınız için.




  • mühendis bölümleri, iktisat işletme bölümleri ile ücretsiz thy akademesine başvuru yapabilirsin. istedikleri ingilizce kilo boy orantı ve orda uguladıkları testler akademeyi girdikten sonra çok çok çok büyük ihtimal pilot olmussundur ve çalısmaya baslayınca maaşından kesicekler belli bir miktar ama yinede güzel para
  • zam123 Z kullanıcısına yanıt
    Hocam ben üniversitede pilotaj okuyup pilot olma peşindeyim. Oradan mezun olup da işsiz kalma durumu çok nadir oluyormuş. Ama kazanması biraz zor. YGS/LYS de sıralamalar çok iyi. Ona hazırlanıyorum.
  • olmadı dediğimide yapabilirsin. tuturamazsan eğer mühendislik oku ve tk akedemiye girmeye çalış oraya kapağı attın mı gerçekten cepte var say=) açık olsun yolun
  • Buna ben de cevap vermek istiyorum.

    Pilotluk aslında havacılık daha yıllarca ekmek getirecek ve böyle devam edecektir. Sıkıntı olmaz. Korkma; iş bulmak daha da kolaylaşacak belli bir süreye kadar. Çok hızlı büyüyen bir sektör.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Flight Dispatcher

    Buna ben de cevap vermek istiyorum.

    Pilotluk aslında havacılık daha yıllarca ekmek getirecek ve böyle devam edecektir. Sıkıntı olmaz. Korkma; iş bulmak daha da kolaylaşacak belli bir süreye kadar. Çok hızlı büyüyen bir sektör.


    Hocam yanlız şunu gözden kaçırıyorsunuz, havaciligin geleceği var doğru iş her zaman olacaktır ama getirisi eskisi gibi olmayacağı gibi goturusude eskisinden fazla olacaktır. Sürekli kapanan veya birbirleriyle birleşen havayolları duyuyoruz (KLM airfrance gibi) ayrıca lowcost airline lar daha ucuza bilet satabilmek için personel giderleri başta sürekli tasarrufa gidiyorlar.Taseronlasma baş gösterdi (Türkiye de Tgs-Habom gibi) Dolayısıyla ben sektörün içinden birisi olarak ki sanırım sizde dispatch siniz geleceğin çalışan açısından şimdiki kadar parlak olmayacağının düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meganers -- 5 Ağustos 2014; 23:37:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.