Şimdi Ara

Kablo Zararı Garantiye Girer Mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Yazın aldığım g100s mouse son zamanlarda donmaya, disconnect/reconnect yapmaya başlamıştı. Durumu logitech'e mail olarak yazdım onlar da 2-3 şey yapmamı istediler başka bilgisayarda denemek gibi.Neyse sonuç vermeyince garanti kapsamında oldugu icin aldığın yere götür değiştirirler, yazmışlar. Daha sonra fark ettim ki kabloda çok hafif bir yarık var.(Sanırım bu yüzden kaynaklanıyor). Bu durumda mouse değişimi olur mu? Mouse kutusu yok fakat garanti belgesi var



  • bump
  • Garanti belgesi ve faturasıyla (pentaysa pentaya logosoftsa logosofta) gönderin kullanıcı hatası vs. derlerse kasıtlı olarak yapılan bir darbe vs. yok zamanla kablosu aşındı bundada benim payım yok vs. dersiniz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.