1 yıldır KabloNet kullanıcısıyım, 1 yıldır sık sık aralıklarla pingimde dalgalanma yaşıyorum. Çoğu arıza kaydı oluşturuşumda ekipler gelip modem değiştirdi, yaklaşık 3 kere modemim değiştirildi ancak çözüm olmadı. Son 4 gündür internetim kullanılamaz biçimde yavaşladı, günün sabah ve öğleden sonra saatlerinde düşük sinyalden kaynaklı kopmalar ve yüksek ping, akşam 5-6'dan gece 2-3'e kadar ise internetim TAMAMEN sinyal alamaz hâle gelip, kullanılamıyor. 4 gündür her gün arıza kaydı oluşturuyorum, ve her seferinde çözüldü yazılıp geçiştiriliyor, ancak hiçbir çözüm söz konusu bile değil. Bugün tekrar arıza kaydı oluşturduğumda 5 saat içerisinde sistemin otomatik olarak çözüldü bilgisi attığını öğrendim. Ben artık her gün telefon açıp arıza kaydı oluşturmaktan ve ayda 150 TL para verdiğim internetimi kullanamamaktan sıkıldım. Lütfen bana yardımcı olun. |
Bildirim