Merhaba arkadaşlar, bu ay içerisinde Turknet haksız olarak / yanlışlıkla internet aboneliğimi sonlandırdı. Bu sonlandırma hatasını kabul etmiş durumda. 15+ yıldan fazla süredir kullandığım internet portumu kaybetmiş durumdayım. Oluşan mağduriyete karşılık ücretsiz kurulum hizmeti vermek istiyor (600 TL lik işlem). Ufak (:D) bir problem var, bölgemde boş port yok ve evimde internet şu anda yok. Sağlanabilmesi mümkün gözükmüyor. Herhangi bir anlaşma yoluna henüz onay vermedim. (1) Eski portumu kaybettiğim için ileride kaybedeceğim haklarım olur mu bilmiyorum, bunu araştırıyorum. Uzun süredir aynı portu kullanmamın illaki bana kolaylığı / avantajı vardır diye düşünüyorum. (2) Bu şekilde haksız internet aboneliği sonlandırma ve çözüm üretememe durumunda ne gibi haklar doğuyor, bu konuyla ilgili bildiğiniz emsal davalar mıdır ? (3) Dava süreci / hakem heyeti süreci başlatmayı planlıyorum. Hakem heyetinden istediğim sonucu alabileceğime inanmıyorum. Doğrudan avukat ile görüşeceğim. Birinci önceliğim turk.nete güzel bir ceza / yaptırım çıkartılmasını sağlamak. Bu 3 konuda bilgisi / belgesi / tecrübesi olanları konu altında paylaşıma davet ediyorum. |
Turknet Yanlışlıkla İnternet Aboneliğimi Sonlandırdı
-
-
Elinde konuşmalarınız var ise tüketici mahkemesine verebilirsiniz.
-
Merhaba, yaşamış olduğunuz olumsuz deneyim için üzgünüm. PM üzerinden müşteri numaranızı konu linki ile paylaşır mısınız? -
Teşekkür ederim, yanlışlıkla onu da silersiniz, paylaşmayı düşünmüyorum.
-
Silerlerse daha da batarlar :) min 5 yıl verileri saklamakla yükümlüler :)
-
Paylaştım. @TurkNetDestek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Schwertle -- 31 Ekim 2023; 10:48:8 > -
Dönüşünüz için teşekkür ederim. İlgili birimin yöneticisi ile görüşüp konunun takibini sağlayacağım. -
Sayın Türknet; abonelik abonenin talebi ve onayı olmadan tek taraflı iptal edilebiliyor mu? Bu hizmet kusuru değil midir? Abonenin mağduriyetini gidermek adına ne yapmayı düşünüyorsunuz? Portunu da kaybetmiş. Nerede abone memnuniyetini önemseyen kurumsallık?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Port bulma imkanı yoksa TurkNet'in özür olarak eve kadar fiber çekmesi lazım gelir. Kurumsallık bunu gerektirir. Kusura bakma oldu bi kere diyerek geçiştirilecek bir durum değil.
-
Arkadaşlarımı toplayıp buraya yorum yaptırttım sanacaklar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Schwertle -- 31 Ekim 2023; 13:34:18 > -
Bu arkadaşı tanımıyorum ama fikirleri fikirlerim ile örtüşüyor, fiber OK. (ek bilgi, yan komşuda fiber varmış.)
-
Gigafiber sahasına yakınsanız özür mahiyetinde yapabilirler mümkün
-
Merhaba, sözlü onay alınmadan ve talep gelmeden iptal işlemi yapılmaz. Müşterimiz farklı bir firmaya geçiş talep etmiş ve iptali onaylamış. Daha detaylı inceleme yapılmaktadır. -
Keşke müşteri numaramı paylaşmasaydım.
Madem sizinle olan görüşmelerimi paylaşıyorsunuz, algı oluşturmadan tüm süreci detaylıca paylaşalım;
Ben internet hizmetim ile ilgili herhangi bir iptal talep etmedim.
Telefon hizmetinin taşınması işlemini internetin taşınması sanıp iptal etmişsiniz.
Taşınma işleminden önce de sizi arayıp söyledim, ben telefonu taşıyorum isterseniz faturaları ayıralım sisteminizde sorun olmasın diye uyardım.
Siz de dediniz ki, "telefon hizmetinizi taşıyabilirsiniz bununla ilgili sıkıntı olmaz internetiniz devam eder".
Buna istinaden "sadece telefon hizmetimi taşıdım" İmzaladığım dilekçede de özellikle sabit telefon hizmeti olduğu belirtiliyor.
İnternet aboneliğimin iptali ile ilgili bir dilekçem yok!
Hatta ilgili firmaya verdiğim dilekçeyi Turknet müşteri hizmetlerine okuduğum ve onay aldığım telefon görüşmesi de mevcut.
Daha da ileri gidersek, bugün sizler ile telefonda yaptığım görüşmede telefon kayıtlarını dinlediğinizi ve problem olduğunu kabul ettiniz. Hatta oluşan mağduriyeti çözmek için ücretsiz yeni hizmet açmayı teklif ettiniz. çözüme odaklanmanızı rica ediyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Schwertle -- 31 Ekim 2023; 14:3:34 >
-
3 numaralı seçeneği işaretleyin..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Detaylı incelemeyi ekiplerimiz sağlıyor, sizinle tekrar iletişime geçilecek. -
Yukarıdaki yorumlarda kurumsallıktan / güzel işlerden bahseden arkadaşlara gelsin (@HesaplıBilgi @zulu123 @_A_N_I_L_):
@TurkNetDestek sizin belirttiğiniz ekipler mi bilmiyorum, ama az önce Turknet müşteri hizmetlerinden aradılar.
Sonuç: "Oluşan mağduriyet giderilemeyecek, numarayı taşıdığınız yerden internet isteyin". Port konusunda da "bazen 1 ay sürebiliyorken bazen ertesi gün port boşa çıktığı oluyor, biraz beklerseniz açılır" dedi.
Turknet ne kadar büyük bir firmaymış. Teşekkürler Turknet.
-
Telekom'a geçin bence port sorunu için.
Vakit kaybı. Çözüm= Sorunun kaynağı olanın sorunu görmezden gelmesi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Turktelekomdan ziyade starlink olayını araştırıyorum, ne durumda bilmiyorum.
8 tane arkadaşı da Turknete geçirmişim zamanında. Hepsini tek tek arayıp durumu anlatacağım. Onlara da mahçup olmayalım erkenden pozisyon alsınlar, port gider falan bilsinler vaziyeti.
-
Hocam emin misin 5 yıl saklamakla yükümlü olduklarına ?
Sonuç2: az önce başka bir Turknet temsilcisi aradı. Beni son 1 saatte kimin aradığını sordu, süreci takip ettiğini ve henüz sonuçlanmadığını belirtti.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Teşekkür ederim, yanlışlıkla onu da silersiniz, paylaşmayı düşünmüyorum. |
Port bulma imkanı yoksa TurkNet'in özür olarak eve kadar fiber çekmesi lazım gelir. Kurumsallık bunu gerektirir. Kusura bakma oldu bi kere diyerek geçiştirilecek bir durum değil. |
Benzer içerikler
- fiber internet kablosu modeme nasıl bağlanır
- türknet whatsapp
- modemden cızırtı gelmesi
- snr margin kaç olmalı
- internet ışığı yanıp sönüyor
- turknet fiyat 2024
- turknete geçiş
- turkcell abone sayısı
- statik ip
- en hızlı internet
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X