Değerli arkadaşlar yaklaşık bir aydır aynı problemle uğraşmaktayım, ilk olarak telefondan şikayet bildirdim bir sonuç çıkmadı, daha sonra internet siteleri üzerinden bir şikayet bildirdim en son da sikayetvar.com uzerinden şikayeti yazdım ne ilgilenen var ne çözüm üretmek isteyen, şaka gibi elimde fatura olduğu halde sözleşmem eski fiyat olduğu halde bana daha sonra güncellenen fiyat üzerinden modem satmaya çalışıyorlar, yarın Hakem Heyetine gideceğim ve cayma hakkımı kullanarak 6-7 yıldır kullandığım Kablo Net üyeliğimi iptal ettireceğim ve Kablo Net üye olmak isteyenlere hiçbir şekilde tavsiye etmediğimi bildiriyorum. Geçenlerde modem arızası yaşadığım için modem satın aldım. Satın aldığımda modem 144 TL idaha sonra modemi zamlandırmışlar 244 TL yapmışlar ve elimde sözleşmemde yazan fiyatın 144 TL olmasına rağmen 244 TL ödetmeye çalışıyorlar kısacası kazıklamaya çalışıyorlar. Çözüm falan yok!
Arkadaşlar Kablonet pişmanlıktır!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Çetin bey zaten fatura'da 144 TL yansıtılmış ekstra ücret talep etmeleri fatura haricinde yasa dışı ücret olacaktır.
BTK'ya şikayet edin veya Tüketici hakem heyetine başvurun.
NitroNos
kullanıcısına yanıt
NetMASTER_N
kullanıcısına yanıt
Merhaba maalesef bu fatura değildir bu sözleşmemdir faturayı ekliyorum sözleşmemde 144 TL görünen modem ücreti sözleşmedede görüldüğü gibi 24 aydan 6 TL kesilmesi gerekirken yeni güncel fiyat üzerinden " 240 TL" üzerinden aylık 10 TL olarak kesiliyor 4 kere şikayet bildirmeme rağmen yapacakları bir şey olmadığını söylediler hakem heyetine başvuracağım.0
Bunları paylaşmamın nedeni böyle bir firmaya bulaşmayın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nasa01 -- 16 Ağustos 2017; 22:58:20 >