Şimdi Ara

Kafa karışıklığı astra hb - volvo v40 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
2.160
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • V40i cok dusuk km de ikinci elden kapip ,suruden ayrilmaniz dilegiyle. Astra, golf nere, v40 nere. Yolda gordugumde arkadan geliyorsa hizimi azaltir yavasca gidisini izlerim.

    Bahsi gecen platform mazda, ford ve volvo muhendisleri tarafindan ford catisi altinda gelistirildi. Amac malum maliyeti azaltmak ve yuzde 60a varan ortak malzeme kullanimi var

    Bu demek degildir ki siz focus aliyorsunuz, adamlarin birlikte gelistirdikleri altyapi sadece ve v40 modifiye edilmisini kullaniyor. Malzeme kalitesi kil ingilizlerden tam puan aliyor, a3 ile ikisini yanyana koydugunuzda klass olan ortada zaten. Aracta kesinlikle disindan baslayip kabinde devam eden bir farklilik bir ruh var. Sahsen sizi mutlu edecek hangi arac ise onu almanizi tavsiye ederim tabi performans ihtiyaclariniza goz koydugunuz secenekler yeterli mi bilmiyorum. Kutu golfu ve dsg yi oneren bile cikmis yuhh

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    quote:

    Orijinalden alıntı: akumbarac

    öncelikle Volvo'nun mükemmel bir marka olmadığına değinmem gerekir yıllarca ford üretti yanlış hatırlamıyorsam 2011 de geely firmasına geçti fakat şanzımandan da anlayacağımız gibi neredeyse tüm alt yapısı ford üretimi ve ben artık isveç demiri kullandıklarına inanmıyorum.dizel motorları ford motoru olduğu için yolculuklar ses konforuna uzak ama benzinlilerde ses sorunu olacağını düşünmüyorum astra küresel krizde piyasaya sürülen bir araç oldu ki general motorun batmanın eşiğinden döndüğünü biliyoruz,bana kalırsa golfe(seat leon) bakın derim volkswagen markası premium arabası olan audi a3 te aynı alt yapıyı kullanıyor ve dsg'nin powershiftten verimli olduğu aşikar şimdiden hayırlı olsun

    Düzeltme
    Bahsettiğiniz motor fordun değil PSA grubunun motorudur.
    Yanı Ford da dahıl olmak üzere birçok marka bu motoru kullanır.
    Bugün mercedesın renaultun 1,5 unıtesını kullandığı gıbı.

    Selamlar

    bu bilgiyi bana kazandırdığınız için minnettarım başka bir hatam varsa da kusura bakmayın lütfen ama zamanın volvoları konusunda bildiklerim bunlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: morphsonur

    V40i cok dusuk km de ikinci elden kapip ,suruden ayrilmaniz dilegiyle. Astra, golf nere, v40 nere. Yolda gordugumde arkadan geliyorsa hizimi azaltir yavasca gidisini izlerim.

    Bahsi gecen platform mazda, ford ve volvo muhendisleri tarafindan ford catisi altinda gelistirildi. Amac malum maliyeti azaltmak ve yuzde 60a varan ortak malzeme kullanimi var

    Bu demek degildir ki siz focus aliyorsunuz, adamlarin birlikte gelistirdikleri altyapi sadece ve v40 modifiye edilmisini kullaniyor. Malzeme kalitesi kil ingilizlerden tam puan aliyor, a3 ile ikisini yanyana koydugunuzda klass olan ortada zaten. Aracta kesinlikle disindan baslayip kabinde devam eden bir farklilik bir ruh var. Sahsen sizi mutlu edecek hangi arac ise onu almanizi tavsiye ederim tabi performans ihtiyaclariniza goz koydugunuz secenekler yeterli mi bilmiyorum. Kutu golfu ve dsg yi oneren bile cikmis yuhh

    dsg emin olun 7G-tronic'ten daha zeki bir şanzımandır ısınma ve %5 oranının üstüne çıkmayan arızalanmayı genelleyerek şanzımanı kötülemek hata olur

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    gayet mantıklı düşünmüşsünüz, 70k astraya vermektense bende v40'ı düşünürdüm sonunda v40 alırdım.(2. el kaygınız yoksa tabii)

    golf'e de bakmanızda fayda var, hayırlı olsun şimdiden.

    Merhaba Özcan Abi :) Nasılsın iyisin umarım.Çok uzak kaldım sınavdan dolayı.Muhabbeti özledim gerçekten :)



    Konu Sahibi hocam eğer şartlar uygunsa bence de V40 güzel tercih.Astra golf,ceed gibi c sınıfı araçlara göre farklı bir havası var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akumbarac


    quote:

    Orijinalden alıntı: morphsonur

    V40i cok dusuk km de ikinci elden kapip ,suruden ayrilmaniz dilegiyle. Astra, golf nere, v40 nere. Yolda gordugumde arkadan geliyorsa hizimi azaltir yavasca gidisini izlerim.

    Bahsi gecen platform mazda, ford ve volvo muhendisleri tarafindan ford catisi altinda gelistirildi. Amac malum maliyeti azaltmak ve yuzde 60a varan ortak malzeme kullanimi var

    Bu demek degildir ki siz focus aliyorsunuz, adamlarin birlikte gelistirdikleri altyapi sadece ve v40 modifiye edilmisini kullaniyor. Malzeme kalitesi kil ingilizlerden tam puan aliyor, a3 ile ikisini yanyana koydugunuzda klass olan ortada zaten. Aracta kesinlikle disindan baslayip kabinde devam eden bir farklilik bir ruh var. Sahsen sizi mutlu edecek hangi arac ise onu almanizi tavsiye ederim tabi performans ihtiyaclariniza goz koydugunuz secenekler yeterli mi bilmiyorum. Kutu golfu ve dsg yi oneren bile cikmis yuhh

    dsg emin olun 7G-tronic'ten daha zeki bir şanzımandır ısınma ve %5 oranının üstüne çıkmayan arızalanmayı genelleyerek şanzımanı kötülemek hata olur

    Yuzde 5 orani nerede yazili, ben o istatistiki bilgiyi kacirmisim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam volvo nun daha güvenli bir araç olduğunu düşünüyorum eğer kıstaslarınız arasında bu varsa bence tercihiniz volvo olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz.


    quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    gayet mantıklı düşünmüşsünüz, 70k astraya vermektense bende v40'ı düşünürdüm sonunda v40 alırdım.(2. el kaygınız yoksa tabii)

    golf'e de bakmanızda fayda var, hayırlı olsun şimdiden.

    Merhaba Özcan Abi :) Nasılsın iyisin umarım.Çok uzak kaldım sınavdan dolayı.Muhabbeti özledim gerçekten :)



    Konu Sahibi hocam eğer şartlar uygunsa bence de V40 güzel tercih.Astra golf,ceed gibi c sınıfı araçlara göre farklı bir havası var.

    vaay merhaba yavuzum, iyiyim çok sağol sen nasılsın :)
  • Arkadaşlar tercihimi büyük ihtimalle d2, powershift, premium donanımdan yana kullanacağım.
  • İyiyim bende abi.Önümüzdeki hafta cumartesi geri dönüyorum artık.Rutkayla konuşuyoruz whatsappdan ara sıra.Biraz pat diye kayboldum ama bu yaz fazla aktif olmayı umuyorum :)



    Konu Sahibi hocam konu dağıldı Kusura bakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: morphsonur


    quote:

    Orijinalden alıntı: akumbarac


    quote:

    Orijinalden alıntı: morphsonur

    V40i cok dusuk km de ikinci elden kapip ,suruden ayrilmaniz dilegiyle. Astra, golf nere, v40 nere. Yolda gordugumde arkadan geliyorsa hizimi azaltir yavasca gidisini izlerim.

    Bahsi gecen platform mazda, ford ve volvo muhendisleri tarafindan ford catisi altinda gelistirildi. Amac malum maliyeti azaltmak ve yuzde 60a varan ortak malzeme kullanimi var

    Bu demek degildir ki siz focus aliyorsunuz, adamlarin birlikte gelistirdikleri altyapi sadece ve v40 modifiye edilmisini kullaniyor. Malzeme kalitesi kil ingilizlerden tam puan aliyor, a3 ile ikisini yanyana koydugunuzda klass olan ortada zaten. Aracta kesinlikle disindan baslayip kabinde devam eden bir farklilik bir ruh var. Sahsen sizi mutlu edecek hangi arac ise onu almanizi tavsiye ederim tabi performans ihtiyaclariniza goz koydugunuz secenekler yeterli mi bilmiyorum. Kutu golfu ve dsg yi oneren bile cikmis yuhh

    dsg emin olun 7G-tronic'ten daha zeki bir şanzımandır ısınma ve %5 oranının üstüne çıkmayan arızalanmayı genelleyerek şanzımanı kötülemek hata olur

    Yuzde 5 orani nerede yazili, ben o istatistiki bilgiyi kacirmisim

    volkswagen teknik servisine giderseniz öğrenirsiniz efendim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • kesinlikle v40...
  • Belki dikkatli okumamışımdır, fakat anladığım kadarıyla ikinci ele karşı önyargılı değilsiniz. Bu durumda benim size tavsiyem şu olacaktır;
    Bundan birkaç hafta önce, bir arkadaşımın 2009 model ve 110 bin km'deki BMW 320D aracını satmak için ilan verdik ve kısa bir süre sonra vazgeçtik. Araç için ilana yazdığımız fiyat 85.000 TL idi ve ineceğimiz fiyat ise 82.000'di. Araç gerçekten temiz ve oldukça da donanımlı bir araç.

    Aracı satmaya çalışırmış gibi konuştum, fakat dediğim gibi araç artık satılık değil. Çünkü, BMW 320D'yi satıp yeni bir Passat almak için bile üzerine ciddi miktarda para koymak gerekiyor ve bu da bize pek de mantıklı gelmedi. Anlatmak istediğim ise; hem ikinci elde, hem de sıfır modellerde fiyatlar uçuk fakat 80 bin gibi rakamlara çıktıktan sonra ben olsam sıfır C segmenti bir araç yerine, temiz kullanılmış ve garanti süresi dolmamış ya da yeni dolmuş olan D segmenti bir araç bakarım. Arkadaşımın aracı buna iyi bir örnek oluşturuyor.

    Dediğim gibi, ikinci el otomobillerle ilgili düşüncenizi bilmiyorum ve eğer gözümden kaçtıysa, yorumum için kusura bakmayın.

    Saygılar...




  • İkinci el düşünmüyorum onu belirtmedim daha önce haklısın. Yaşım dolayısıyla da d sınıfı bana gitmez. Önerin için teşekkürler.:)
  • Astra ailemde, V40 arkadaşımda var. Astra güzel bir araç olsa da, V40 çok daha başarılı.

    Volvo araçlarını muadillerine göre daha ucuza satıyor. Lakin, servis ve parça fiyatları olarak daha yüksek. Bir de; parça bekleme olasılığınız Opel, VW, Toyota, Honda gibi markalara göre daha fazla. Unutmadan, ikinci elde volvo yine üzüyor :(

    2. el önemsiz ise, 80 bin TLye V40 alır, daha çok keyif alarak binerdim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akumbarac

    quote:

    Orijinalden alıntı: morphsonur


    quote:

    Orijinalden alıntı: akumbarac


    quote:

    Orijinalden alıntı: morphsonur

    V40i cok dusuk km de ikinci elden kapip ,suruden ayrilmaniz dilegiyle. Astra, golf nere, v40 nere. Yolda gordugumde arkadan geliyorsa hizimi azaltir yavasca gidisini izlerim.

    Bahsi gecen platform mazda, ford ve volvo muhendisleri tarafindan ford catisi altinda gelistirildi. Amac malum maliyeti azaltmak ve yuzde 60a varan ortak malzeme kullanimi var

    Bu demek degildir ki siz focus aliyorsunuz, adamlarin birlikte gelistirdikleri altyapi sadece ve v40 modifiye edilmisini kullaniyor. Malzeme kalitesi kil ingilizlerden tam puan aliyor, a3 ile ikisini yanyana koydugunuzda klass olan ortada zaten. Aracta kesinlikle disindan baslayip kabinde devam eden bir farklilik bir ruh var. Sahsen sizi mutlu edecek hangi arac ise onu almanizi tavsiye ederim tabi performans ihtiyaclariniza goz koydugunuz secenekler yeterli mi bilmiyorum. Kutu golfu ve dsg yi oneren bile cikmis yuhh

    dsg emin olun 7G-tronic'ten daha zeki bir şanzımandır ısınma ve %5 oranının üstüne çıkmayan arızalanmayı genelleyerek şanzımanı kötülemek hata olur

    Yuzde 5 orani nerede yazili, ben o istatistiki bilgiyi kacirmisim

    volkswagen teknik servisine giderseniz öğrenirsiniz efendim

    Alıntıları Göster
    Dsg sorunlariyla un yapti ,siz sorun olmadigini soyluyorsunuz yani yuzde 5 gibi bir rakamla. Dunyada boyle bir istatistiki bilgi yok. Varsa buyurunuz tun dunyadaki arac ariza sayilarini iceren ve dsg kaynakli oldugunu gosteren o tabloyu buraya yapistirin ki, sadece turk alicilar degil, dunyada hala korkuyla yaklasan vwin potansiyel suruculeri de ogrensin. Ve nedense herkesin isteyipre yillardir ulasamadigi ve vw tarafindan aciklanmayan rakami biz de ogrenmis olalim. Dahasi vwnin kendi teknik calisan ve pazarlamacilarinin "abi alma" dedigi bir sanziman.

    Bilgi eksikligimize resmi kanaldan suraya vuraya git demeden bir son verin de biz de bu kadar insanin elinde patlayan ,sorunsuz dsg icin uzak durun demiyelim.

    Unu tum dunyada almis basini gitmis ve kendilerinin degistirdigi yeni sistemler bile ariza ustune ariza verip yapilamiyor.

    http://www.honestjohn.co.uk/askhj/answer/52452/dsg-gearbox-problems-in-seat-ibiza-cupra-

    Vw servisleri demek, he arkadasim he



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr_jayjay -- 14 Haziran 2014; 0:45:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • V40-Astra kıyası elma-armut kıyaslaması gibi birşey olmuş. Bir V40 kullanıcısı olduğum için yorumum size taraflı gelebilir ama Astra'nın V40'dan önde olacağı hiçbir nokta göremediğimi samimiyetle söyleyebilirim. Bence bütçeniz yetiyorsa ve sıfır km V40 alabiliyorsanız, alın senelerce tadını çıkarın derim.

     Kafa karışıklığı astra hb - volvo v40


    İşte bu da benim V40: Şu an 14 bin km'de ve son derece memnunum. Herşey bir yana, kendimi içinde çok güvende hissediyorum. Araba 1513Kg boş ağırlığı ile resmen gülle gibi gidiyor. Yani Allah korusun bir kaza olsa, mermi gibi içinden geçer tarumar eder gerçekten. Bu araca sahip olup satmayı düşünen kişi sadece d2 motorun performansdan ötürü böyle düşünebilir diyorum. Gerçi onun da çaresi chiptuning ama ben yine de yılda 15 bin km'den az yol yapıyorsanız 180HP'lik benzinli T4 motoru tavsiye ederim. Bu kasayı en güzel taşıyan en mantıklı motor tercihi T4 diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    V40-Astra kıyası elma-armut kıyaslaması gibi birşey olmuş. Bir V40 kullanıcısı olduğum için yorumum size taraflı gelebilir ama Astra'nın V40'dan önde olacağı hiçbir nokta göremediğimi samimiyetle söyleyebilirim. Bence bütçeniz yetiyorsa ve sıfır km V40 alabiliyorsanız, alın senelerce tadını çıkarın derim.

     Kafa karışıklığı astra hb - volvo v40


    İşte bu da benim V40: Şu an 14 bin km'de ve son derece memnunum. Herşey bir yana, kendimi içinde çok güvende hissediyorum. Araba 1513Kg boş ağırlığı ile resmen gülle gibi gidiyor. Yani Allah korusun bir kaza olsa, mermi gibi içinden geçer tarumar eder gerçekten. Bu araca sahip olup satmayı düşünen kişi sadece d2 motorun performansdan ötürü böyle düşünebilir diyorum. Gerçi onun da çaresi chiptuning ama ben yine de yılda 15 bin km'den az yol yapıyorsanız 180HP'lik benzinli T4 motoru tavsiye ederim. Bu kasayı en güzel taşıyan en mantıklı motor tercihi T4 diye düşünüyorum.

    Allah nazardan korusun hocam. Cok yakisikli arac, beyaz renk guzel de gidiyor. Hos mercedes konusunda onerilen golfler gibi bir promonyuumlugu yok ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • v40 çok iyi araba astradan da 1 adım önde
  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Merhaba, izniniz olursa bilgilenmek için v40 hakkında bir kaç soru sormak istiyorum. Şimdiden teşekkürler.

    1) Kullanım tarzınızla beraber yakıt tüketiminden bahseder misiniz?
    2) Servis ücretleri bahsedildiği kadar fazla mı? Eski aracınızla kıyaslayabilir misiniz?
    3) İlk arabam olacağı için yıllık kaç km yapacağımı kestiremiyorum. Benzinlinin performansı tatmin edeceği aşikar, dizel performans konusunda üzer mi?
    4) Bu chip işlemi garantiyi bozmadan yapılabiliyor mu?
    5) Powershift şanzımandan memnun musunuz?

    Çok soru sordum; ama kafam çok karışık kusura bakmayın. 116i ile v40 arasında gidip geliyorum.
  • Volvo V40 dizel Mavi renk.Mükemmel bir araç seçimi olur.

    Astra ile kıyaslanacak bir araç değil.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.