Şimdi Ara

Kafa karışıklığı astra hb - volvo v40 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
2.127
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bana Bodrum Lena servisi taraflı bilgi vermiş o zaman oysa ki onlar,birçok dergi editörü ve çevremde kullanan dört kişi için dsg gayet başarılı bir şanzıman bu arada konu sahibi arkadaştan özür diliyorum konuyu çok saptırdığım için.golf dememin sebebi 80000 tlye gayet donanımlı şık "kutu olmayan" bir golf alınabilirdi ben sadece kendi fikirlerimi beyan ettim geely üretimi konusunda da tüm forum hem fikiriz sanırım ona tepki almadım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadasim astra sahibi olarak v40 diyorum ama astrayi da yerin dibine sokmussunuz yuh diyorum. Tamam v40 deyin ana karsilastirdiginiz diger arabayi da yerin dibine sokmayin. Astra kaliteli arabadir arkadasim ama v40 daha kalitelidir. Ayrica astra sedanim da yaklasik 1500 kg dir yani astra da gulle gibidir uzun yolda kendini guvende hissedersin. Golfu oneren arkadaslara diyorum ki v40,astra,ve golfu yanyana koyun bir bakin Allah askina. Yoldan gecenleri cevirin sorun hangisini alirsiniz diye, anlatmak istedigim tasarimi b sinifi olan c sinifi olan bir arac.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunaysimsek

    Merhaba, izniniz olursa bilgilenmek için v40 hakkında bir kaç soru sormak istiyorum. Şimdiden teşekkürler.

    1) Kullanım tarzınızla beraber yakıt tüketiminden bahseder misiniz?
    2) Servis ücretleri bahsedildiği kadar fazla mı? Eski aracınızla kıyaslayabilir misiniz?
    3) İlk arabam olacağı için yıllık kaç km yapacağımı kestiremiyorum. Benzinlinin performansı tatmin edeceği aşikar, dizel performans konusunda üzer mi?
    4) Bu chip işlemi garantiyi bozmadan yapılabiliyor mu?
    5) Powershift şanzımandan memnun musunuz?

    Çok soru sordum; ama kafam çok karışık kusura bakmayın. 116i ile v40 arasında gidip geliyorum.

    Elimden geldiğince yanıtlamaya çalışayım:

    1. Ş.içi sakin kullanımda 8-9, agresif sürüşte 10-11 litre yakar. Ş.dışı 110km hızla 6 litre, 150-160 gibi hızlarla giderseniz 8 litre yakar. 200'ün üzerinde 10 litrelere çıkıyor.

    2. Geçtiğimiz hafta aracım ilk bakımına girdi. Şu an 1 yılını doldurdu ve 14 bin km'de. 768 TL tuttu.

    3. Dizel performans konusunda üzer. 15 bin km demek ayda ortalama 1000km yapıyorsunuz demektir. Mesela her gün işe gidip gelecekseniz, 1000km'yi rahat doldurursunuz, buna göre bir karar verebilirsiniz.

    4. Garantiyi bozmuyor. Sadece motor konusunda bir arıza yaşarsanız, ücretini ödeyerek yaptırmak durumunda kalırsınız. Aracın diğer tüm bölümleri yine garanti altında kalıyor. Eğer çipi Volvo'ya yaptırırsanız(polestar) o zaman motorunuz da garantide oluyor. İşlemin güncel fiyatı 3250TL.

    5. Powershift 1 ve 2. viteslerde diğer çift kavramalılarda olduğu gibi biraz sesli ve sarsıntılı çalışıyor. Ama bunu yavaş akan dur-kalk trafikte camlarınız açıksa fark ediyorsunuz. Normal ve performanslı kullanımda ise şanzıman oldukça konforlu-akıcı-geçiş hızı tatminkar düzeyde. Tork konvertörlü yapısı ve aracın ağırlığı nedeniyle çok seri hissettirmiyor. Yani kuru debriyajlı bir DSG kullandıktan sonra araç biraz hantal hissettiriyor ama doygun bir hızlanması var ve gaz tepkilerinize yanıt vermekte 7G-Tronicler gibi bekleme yapmıyor. Hepsinden öte sorunsuz bir şanzıman ve bahsettiğim sarsıntı olayını normal birçok kullanıcı fark etmeyecektir. Yani robotize şanzımanlar gibi bariz bir silkelemeden bahsetmiyorum onun altını çizeyim. Tabi Bmw'nin ZF şanzımanını konfor bakımından daha çok beğeniyorum, ne yazık ki çift debriyajlı tüm şanzımanların ilk iki vitesinde bu hafif sarsıntı yapma durumu var.

    @morphsonur;
    Amin. Allah hepimizi nazardan korusun.

    Ekleme:
    @yws;
    Kendi aracım gibi Astra sedanın 1.6 benzinlisine baktığımda teknik verilerinde 1318kg yazıyor. Güllecik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaTaDoR -- 14 Haziran 2014; 13:42:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akumbarac


    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    quote:

    Orijinalden alıntı: akumbarac

    öncelikle Volvo'nun mükemmel bir marka olmadığına değinmem gerekir yıllarca ford üretti yanlış hatırlamıyorsam 2011 de geely firmasına geçti fakat şanzımandan da anlayacağımız gibi neredeyse tüm alt yapısı ford üretimi ve ben artık isveç demiri kullandıklarına inanmıyorum.dizel motorları ford motoru olduğu için yolculuklar ses konforuna uzak ama benzinlilerde ses sorunu olacağını düşünmüyorum astra küresel krizde piyasaya sürülen bir araç oldu ki general motorun batmanın eşiğinden döndüğünü biliyoruz,bana kalırsa golfe(seat leon) bakın derim volkswagen markası premium arabası olan audi a3 te aynı alt yapıyı kullanıyor ve dsg'nin powershiftten verimli olduğu aşikar şimdiden hayırlı olsun

    Düzeltme
    Bahsettiğiniz motor fordun değil PSA grubunun motorudur.
    Yanı Ford da dahıl olmak üzere birçok marka bu motoru kullanır.
    Bugün mercedesın renaultun 1,5 unıtesını kullandığı gıbı.

    Selamlar

    bu bilgiyi bana kazandırdığınız için minnettarım başka bir hatam varsa da kusura bakmayın lütfen ama zamanın volvoları konusunda bildiklerim bunlar

    Rica derim.
    Selamlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yorumlara baktım arkadaşlar biraz fazla abartmış.Astraya Şahin muamelesi yapmışlar.V40 1500 kiloymuşta çarparsa dümdüz edermiş.Astra kaç kilo biliyor musunuz?O da aynı 1500 kilo.Birbirinin içinden geçirme sevdasını hala anlamış değilim.Ben şahsen V40 ın arka dizaynını ve Volvoların konsol yapısını beğenmiyorum.Bana çok sıradan,kaba geliyor.Ben olsam almazdım.Tercihler tartışılmaz ama ikiside iyi araba.Bunları düşünerek Astra Hb aldım.Araçla ilgili sorunuz varsa yanıtlarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apocalypto33

    Yorumlara baktım arkadaşlar biraz fazla abartmış.Astraya Şahin muamelesi yapmışlar.V40 1500 kiloymuşta çarparsa dümdüz edermiş.Astra kaç kilo biliyor musunuz?O da aynı 1500 kilo.Birbirinin içinden geçirme sevdasını hala anlamış değilim.Ben şahsen V40 ın arka dizaynını ve Volvoların konsol yapısını beğenmiyorum.Bana çok sıradan,kaba geliyor.Ben olsam almazdım.Tercihler tartışılmaz ama ikiside iyi araba.Bunları düşünerek Astra Hb aldım.Araçla ilgili sorunuz varsa yanıtlarım.

    Dostum ben buradaki fanatik yorumları dikkate almıyorum. Yok o onu yermiş, parçalarmış, ham yaparmış gibi yorumlara pek kulak asmam. Şu an Astra'dan uzaklaşmamın nedeni otomatik dizel olmaması ve seneye büyük ihtimale kasa değiştirecek olması. Yoksa astra'nın kötü araç olduğunu düşünmüyorum.




  • hocam astra j alıp satmak zorunda kaldığımdan eğer parasal gücünüz varsa kesinlikle volvo derim. astrada çok güzel lakin kasa değişecek ve rakiplerinin yanında iç mekanı biraz sönük kalıyor. bir iki yalıtım problemide mevcut. ama yol tutuşu şahane.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    V40-Astra kıyası elma-armut kıyaslaması gibi birşey olmuş. Bir V40 kullanıcısı olduğum için yorumum size taraflı gelebilir ama Astra'nın V40'dan önde olacağı hiçbir nokta göremediğimi samimiyetle söyleyebilirim. Bence bütçeniz yetiyorsa ve sıfır km V40 alabiliyorsanız, alın senelerce tadını çıkarın derim.

     Kafa karışıklığı astra hb - volvo v40


    İşte bu da benim V40: Şu an 14 bin km'de ve son derece memnunum. Herşey bir yana, kendimi içinde çok güvende hissediyorum. Araba 1513Kg boş ağırlığı ile resmen gülle gibi gidiyor. Yani Allah korusun bir kaza olsa, mermi gibi içinden geçer tarumar eder gerçekten. Bu araca sahip olup satmayı düşünen kişi sadece d2 motorun performansdan ötürü böyle düşünebilir diyorum. Gerçi onun da çaresi chiptuning ama ben yine de yılda 15 bin km'den az yol yapıyorsanız 180HP'lik benzinli T4 motoru tavsiye ederim. Bu kasayı en güzel taşıyan en mantıklı motor tercihi T4 diye düşünüyorum.

    markayı 3 saniyede karaladın hocam eline sağlık




  • Astra benim birçok kişiye önerdiğim sınıfının en yakışıklı araçlarından biridir. Ama kıyaslanan araçlar arasında ciddi kalite farı olunca bu kıyas için Astra her açıdan zayıf kalıyor. Aynı şekilde Mercedes A serisi ve A3 de Astra'dan öndedir. Astra tasarım olarak Bmw serisinden iyi fakat yine diğer açılardan Bmw'nin oldukça gerisindedir. Burada sorulan Seat Leon mu Opel Astra mı olsaydı o zaman konuştuklarımız çok farklı şeyler olurdu. Bence premium'lar hariç segmentin lideri ve en yakışıklı aracı Astra'dır.
  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Öncelikle zaman ayırıp sorularımı cevapladığınız için çok teşekkür ederim. Bugün bizim sitenin otoparkında daha yeni alınmış kırmızı v40 t4 r design gördüm. Sanırım alacağım arabayı buldum teşekkürler :). Volvo V40 D2 R-Design + R-Design Pac + Hız Sabitleyici. Bir süre stock kullanırım performansı üzerse, servisden garantiyi bozmadan chipletirim.
  • V40 nereeeeeeeeee Astra nere.

    astraya verilen o paraya acıırım. 0 arge ile iş görüyorlar hala. Yıl olmuş 2014 araba eşek ölüsü gibi. Görüntüsü hoş ama alınmaz o fiyatlara astra.

    Volvonuz hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Astra benim birçok kişiye önerdiğim sınıfının en yakışıklı araçlarından biridir. Ama kıyaslanan araçlar arasında ciddi kalite farı olunca bu kıyas için Astra her açıdan zayıf kalıyor. Aynı şekilde Mercedes A serisi ve A3 de Astra'dan öndedir. Astra tasarım olarak Bmw serisinden iyi fakat yine diğer açılardan Bmw'nin oldukça gerisindedir. Burada sorulan Seat Leon mu Opel Astra mı olsaydı o zaman konuştuklarımız çok farklı şeyler olurdu. Bence premium'lar hariç segmentin lideri ve en yakışıklı aracı Astra'dır.

    işin şakasındayım üstad yazdıklarında sonuna kadar haklısın
  • Bende v40 alırdım fakat astra daha yakışıklı geliyor bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakın bir zamanda v40 d2 powershift premium donanımlı aracı alacağım kısmetse. Herkese önerileri ve görüşleri için teşekkür ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spitzer

    Yakın bir zamanda v40 d2 powershift premium donanımlı aracı alacağım kısmetse. Herkese önerileri ve görüşleri için teşekkür ediyorum.

    Ben de aynısını düşünüyorum
    Ama galerinin Haziran kampanyasından haberi yok, 55 liralık arabaya 58 lira istedi deyyus

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne içiosanız banada getirin bnde içicem nasıl bi kafa arkadaş bu
  • V40 tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Astra benim birçok kişiye önerdiğim sınıfının en yakışıklı araçlarından biridir. Ama kıyaslanan araçlar arasında ciddi kalite farı olunca bu kıyas için Astra her açıdan zayıf kalıyor. Aynı şekilde Mercedes A serisi ve A3 de Astra'dan öndedir. Astra tasarım olarak Bmw serisinden iyi fakat yine diğer açılardan Bmw'nin oldukça gerisindedir. Burada sorulan Seat Leon mu Opel Astra mı olsaydı o zaman konuştuklarımız çok farklı şeyler olurdu. Bence premium'lar hariç segmentin lideri ve en yakışıklı aracı Astra'dır.

    Volvo amblemi görüyorum profilinizde. Ve böyle şeyler yazdığınız için tebrikler..

    Konuya gelecek olursak. Hiçbirşey düşünmeden alınacak araç V40 tır. Ancak ikinci el piyasası, tasarım (hem iç hem dış), bütçe, servis, yedek parça vb. düşününce alınabilecek tek araç kalıyor bence o da Astra. Yaşım itibariyle D sınıfı araç düşünmüyorum demişsiniz eğer ufak modifiyeler yapacaksanız yine Astra derim. Tabi otomatik değil diyorsanız 1.6 dizel 136 bg 320 tork olanı tercih edin derim.

    Burda sizin durumunuz önemli. Benim yıllık bakım Temmuz da ve 588,00 TL indirimli fiyat verdiler. Bir arkadaş chip taktırma 3 bin üzerinde demiş serviste. Opel de 1.750 civarıydı sanırım geçen sene. Şimdiden hayırlı olsun iki araç ta sizi üzmez.

    Bahsettiğim seçenekleri düşünmeyecek durumum olsa V40 almıştım. Daha bi kalite olarak görülüyor Volvo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andreoni -- 17 Haziran 2014; 11:24:27 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.